sigalas Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2009 Οποιος μπορει να με βοηθησει σχετικα με οποιοδηποτε πληροφοριες γυρω απο Η/Ζ. Συγκεκριμενα: Τι τυποι υπαρχουν? Τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα καθε τυπου? Συντηρηση,κοστος, καταναλωση καυσιμου,αποδοση,CO2? Επισης μου εχει ζητηθει να βρω τις καμπυλες καταναλωσης ενος Η/Ζ μηπως γνωριζει καποιος να μου πει τι ακριβως θελω? Ελπιζω να ημουνα συγκεκριμενος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_user Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2009 Ο κλασικός τύπος ενος Η/Ζ είναι μία ΜΕΚ (Μηχανή Εσωτερικής Καύσης). Βενζινοκινητήρας για τις μικρές ισχείς, πετρελαιοκινητήρας για τις μέσες και μεγάλες. Συνεπώς οι καμπύλες που ζητάς είναι αυτές των ΜΕΚ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gstat Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2010 Η κατανάλωση καυσίμου είναι ανάλογες του φορτίου (πέδησης) που δέχεται ο κινητήρας ΜΕΚ. Οι κατασκευστές δείνουν σχετικές καμπύλες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigalas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2010 Παιδες επειδη δεν βρισκω ακρη αν μπορει καποιος ας μου στειλει η ας ποσταρει εδω κατι σχετικο με καμπυλες καταναλωσης καυσιμου ενος Η/Ζ. Επι τη ευκαιρια να ρωτησω και κατι αλλο. Η αποδοση ενος Η/Ζ και το CO2 που εκλυεται στην ατμοσφαιρα απο τι εξαρτωνται? Ευχαριστω προκαταβολικα, αν και ηδη με τα παραπανω με εχετε βοηθησει παρα πολυ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2010 Η απόδοση ενός Η/Ζ είναι το γινόμενο της απόδοσης της ΜΕΚ που κινεί την γεννήτρια και της απόδοσης της γεννήτριας. Η ποσότητα του CO2 που εκλύεται από έναν κινητήρα ΜΕΚ εξαρτάται κυρίως από την ποσότητα καυσίμου που καταναλώνει ο κινητήρας αυτός. Η οποία ποσότητα εξαρτάται από την ισχύ ζήτησης και από την απόδοση της ΜΕΚ. Καμπύλες κατανάλωσης ίσως υπάρχουν στα βιβλία του Ιδρύματος Ευγενίδου, Κινητήριες μηχανές/ Ψάξε με αναζήτηση στο φόρουμ, υπάρχει κάπου το λινκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darth Vader Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 Οποιος μπορει να με βοηθησει σχετικα με οποιοδηποτε πληροφοριες γυρω απο Η/Ζ. Συγκεκριμενα: Τι τυποι υπαρχουν?Τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα καθε τυπου? Συντηρηση,κοστος, καταναλωση καυσιμου,αποδοση,CO2? Επισης μου εχει ζητηθει να βρω τις καμπυλες καταναλωσης ενος Η/Ζ μηπως γνωριζει καποιος να μου πει τι ακριβως θελω? Ελπιζω να ημουνα συγκεκριμενος... Τα Η/Ζ μπορει να είναι πολύστροφα (3000rpm) ή ολιγόστροφα (1500rpm). Υπάρχουν Η/Ζ υδρόψυκτα και αερόψυκτα, βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα, με αυτόματο ρυθμιστή στροφών και χωρίς. Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του κάθε τύπου έχουν ως εξής: τα πολύστροφα έχουν μικρό όριο ζωής και δεν συνιστώνται για συνεχή λειτουργία. για αυτό και έχουν μικρότερο κόστος. Επίσης έχουν και μεγαλύτερο θόρυβο. Τα υδρόψυκτα προσφέρουν καλύτερη ψυξη του πετρελαιοκινητήρα Τα βενζινοκίνητα είναι για μικρές ισχύς και επίσης φθηνή λύση, μεγαλύτερη κατανάλωση, μεγαλύτερο κόστος συντήρησης. Ο αυτόματος ρυθμιστής στροφών (είναι στανταρ σε μεγάλα Η/Ζ) φροντίζει για την χαμηλή κατανάλωση πετρελαίου αφού καταναλώνει ότι παράγει ασχετα αν είναι το 25%, 50% και 100% του ονομαστικού φορτίου. Τώρα το κόστος συντήρησης εξαρτάται πάντα απο το μέγεθος του Η/Ζ, όπως και να το κάνουμε δεν παίρνουν τα ίδια λάδια μια μηχανή 100KVA (14lt) με μία 135 KVA (18lt) Ελπίζω να σε βοήθησα αρκετά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα