Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαστασιολόγηση ελκυστήρα και ζευκτού


 

Recommended Posts

Αν το δικτύωμα είναι αρθρωτό στην άκρη του συμφωνώ πρέπει για λόγους οικονομίας να χρησιμοποιούμε διαφορετική διατομή. Αν όμως είναι πακτωμένο στο ίδιο πελμα εναλάσονται εφελκυσμός και θλίψη. Τότε ίσως απλουστευτηκά να χρησιμοποιούμε την ίδια διατομή.

 

Σχετικά τώρα με το αν πρέπει να αμελούμε τον έλεγχο κάμψης υπάρχουν διατομές με ικανοποιητική θλιπτική αντοχή αλλά μικρή καμπτική όπως η SHS 60X60X3.2 Nc.Rd=231 kN και Μc.Rd=4.9 kNm για S355! Θέλω να πω ότι ροπές τέτοιου μεγέθους μπορούν να αναπτυχθούν. Τότε τι κάνουμε? Πάμε στους τύπους: 6.61 και 6.62 από ΕΝ 1993-1-1 ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 27
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αυτό το 0.7*t το λέει ο ευρωκώδικας EN 1993-1-8 ? Ξέρεις που ? Έψαχνα να το βρώ και εγώ αλλά το μόνο που βρήκα είναι ότι το ελάχιστο πάχος συγκόλλησης είναι 3mm.

 

Άρα λες ότι σε διατομές που συγκολλούνται δεν υπάρχει πρόβλημα με ροπές. Καλό μου ακούγεται !

Link to comment
Share on other sites

Άρα λες ότι σε διατομές που συγκολλούνται δεν υπάρχει πρόβλημα με ροπές. Καλό μου ακούγεται !
πότε το είπα αυτό? εξαρτάται τον φορέα και τα σενάρια φορτίσεων
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.