Jump to content

air_mechanic

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Ουδέτερη

1 Follower

About air_mechanic

  • Rank
    Νέο Μέλος

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη
  1. Για να μην επαναλαμβανόμαστε αν διαβάσεις από την αρχή το thread θα σου λυθούν οι απορίες, τουλάχιστον σε σχέση με το κομμάτι αεροναυπηγός-μηχανικός αεροσκαφών.Αν μείνει κάτι αφού το διαβάσεις όλο προσεκτικά μας ρωτάς
  2. Απ'ότι φαίνεται η παραπληροφόρηση καλά κρατεί. Όποιος θέλει πληροφορίες για τους μηχανολόγους κοζάνης ας μου στείλει πμ.Είμαι 3ο έτος.Δεν πρόκειται να γράψω κάτι εδώ γιατί δεν έχω καμία διάθεση διαμάχης με τους π-δ. Ο καθένας που μιλάει να μιλάει για τη σχολή του και μόνο γιατί για αυτήν έχει άποψη.Τα "άκουσα","μου είπανε","απ'ότι ξέρω" και λοιπά ασαφή σχόλια καλύτερα μην τα κάνετε.ΔΕΝ βοηθάτε τα παιδιά που αναζητούν πληροφορίες.
  3. Άσε τη ΣΜΑ.Και αυτή καμία σχέση.Ο απόφοιτος ΣΜΑ δεν δουλεύει πρακτικά καθόλου σε επισκευές αεροσκαφών(σε πίστες κλπ).Τα καθήκοντά του αφορούν τη διοίκηση,την επιθεώρηση κλπ.Γενικά πέφτει χαρτούρα.Οι μηχανικοί που δουλεύουν στη πίστα σε συντήρηση και επισκευή είναι απόφοιτοι ΣΤΥΑ. Αυτά για τη πολεμική αεροπορία. Στη πολιτική αεροπορία τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ καλύτερα.Υπάρχει ζήτηση στο εξωτερικό για μηχανικούς αεροσκαφών, ανειδίκευτους και εξειδικευμένους, με καλό μισθό και καλό περιβάλλον εργασίας.Γιατί άλλο να δουλεύεις πχ Ελβετία και άλλο Αθήνα.. Ζεις σε περιβάλλον με πολλά αεροπλάνα,γνωρίζεις κόσμο και αργότερα κάνεις και ταξίδια Μην πας εκεί.Ψάξε κάποια εξειδικευμένη σχολή στο εξωτερικό.Ψάξε πχ Lufthansa training,BA training κλπ.Επίσης έχω ακούσει και για κάποιο aircraft engineering course στο Bristol. Τα ΙΕΚ για μένα είναι πεταμένα λεφτά γιατί το πολύ πολύ να μπεις στο base και να καταλήξεις να κάνεις κάποια άχαρη δουλειά.Ελλάδα καλύτερα κάποια σχολή μηχανολόγων μηχανικών αν θες να φτάσεις και ψηλά αργότερα (επιθεωρητής,προϊστάμενος κλπ).Αλλιώς θα μείνεις μια ζωή στο line.Και εντάξει στην αρχή θα σε αρέσει αλλά αργότερα..
  4. Μην μπερδεύουμε τα αντικείμενα. Άλλο αεροναυπηγός άλλο μηχανικός αεροσκαφών. Αεροναυπηγός -> Διπλωματούχος μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές και εξειδίκευση σε κάποιο τομέα(propulsion,aerodynamics,avionics κλπ).Το αντικείμενό του είναι η μελέτη και σχεδίαση αεροσκαφών.Δουλεύει σε αεροναυπηγικές βιομηχανίες,ερευνητικά project σε πανεπιστήμια κλπ. Μηχανικός αεροσκαφών -> Εξειδικευμένος τεχνικός, απόφοιτος σχολής σχετικής με τον κλάδο ,συνήθως τεχνικής, ο οποίος ασχολείται με τη συντήρηση και επισκευή αεροσκαφών.Δουλεύει σε αεροπορικές εταιρίες.
  5. Αν το κάνεις επειδή αμφιβάλλεις ότι η σχολή σου αξίζει ξανασκέψου το. Είχες πει σε άλλο ποστ ότι σου αρέσει η μηχανολογία.Να ξέρεις ότι η σχολή σου θα σε δώσει τη δυνατότητα να ασχοληθεί με αυτή την επιστήμη και να εξιδικευτείς σε ότι θέλεις. Αν πας στους χημικούς μηχανικούς ξέχνα τη μηχανολογία.
  6. Δεν τίθεται θέμα κατωτερότητας.Ακόμα και αν δεν πάρεις πλήρη δικαιώματα μηχανολόγου μέχρι εσύ να τελειώσεις τη σχολή θα έχει διευθετηθεί το θέμα είτε σε μια νεα κατηγορία μηχανικών είτε με αλλαγή του οδηγού σπουδών είτε με κάποιο άλλο τρόπο.Αν παλι αγχώνεσαι μπορείς να κάνεις ένα 10% του χρόνου. Και εγώ πριν δύο χρόνια για 100 μόρια έχασα τους μηχανολόγους-αεροναυπηγούς στη Πάτρα και πέρασα Κοζάνη.Αλλά το ξεπέρασα Το θέμα είναι ότι αν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τομέας της μηχανολογίας που θες πολύ να ασχοληθείς να ξέρεις ότι με το πτυχίο σου θα υπάρξουν αρκετά πανεπιστήμια στην Αγγλία που θα σε δεχτούν.Μην αγχώνεσαι.
  7. Εγώ είμαι τριτοετής φοιτητής μηχανολόγος.Είδα τον οδηγό σπουδών των μηχανικών παραγωγής και πιστεύω ότι υπάρχουν αρκετά κοινά μαθήματα.Αναφέρομαι φυσικά στον κορμό που είναι και το σημαντικότερο.Το θέμα είναι ότι δεν είναι ακριβώς ίδιο το πρόγραμμα σπουδών.Στους μηχανικούς παραγωγής υπάρχει μια έμφαση σε οικονομικά μαθήματα ήδη πριν την κατεύθυνση ενώ άλλα μαθήματα απαραίτητα στους μηχανολόγους λείπουν ή γίνονται μόνο σε 1 μάθημα τη στιγμή που εμείς κάνουμε 2+ (πχ μηχανική ρευστών,θερμοδυναμική κλπ). Δεν ασχολούμαι και πολύ με επαγγελματικά δικαιώματα,άδειες κλπ ούτε και ξέρω πολλά.Πιστεύω όμως ότι το ΤΕΕ πρέπει να φτιάξει μια νέα κατηγορία για αυτούς τους μηχανικούς αντί να τους παραχώσει στους μηχανολόγους.
  8. Δεν υπεννόησα ότι είχες σκοπό να μειώσεις τα παιδιά.Αλίμονο. Ήτανε στα σχέδια να γίνει τμήμα αρχιτεκτόνων στη Καστοριά αλλά νομίζω πως ακυρώθηκε.Αν γίνει στο μέλλον θα μπορεί να γίνει και πολυτεχνειούπολη. Γενικά ακούγονται πολλά.Τη μια ότι θα ενωθούμε με το ΑΠΘ,την άλλη με το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Δεν ξέρω.Δεν μπορώ τις μετακινήσεις
  9. Δεν το λες και νέο.Το 1999 ιδρύθηκε.Το κτίριο μπορεί να μην είναι καμιά πολυτεχνειούπολη αλλά οι αίθουσες καλύπτουν τον αριθμό των φοιτητών.Είναι στα σχέδια όμως η δημιουργία ενιαίας πολυτεχικής σχολής μαζί με το άλλο τμήμα και η μεταφορά και των δύο σε μια μεγάλη έκταση σε νέα κτήρια.Μέχρι να γίνουν βέβαια αυτά εγώ θα έχω τελειώσει Μια χαρά εξοπλισμός υπάρχει.Οι ελλείψεις υπάρχουν στον κατασκευαστικό. Βγάζουμε και πρόγνωση καιρού!
  10. Κάποιοι καλό είναι να καταλάβετε ότι οι καινούργιες σχολές έχουν και νέα άτομα,με όρεξη για δουλειά.Όχι "παππούδες" και κομματικούς καθηγητές που περνάνε φοιτητές για να τους δώσουν ψήφο(σπόντα για εμπ και απθ).
  11. Τι να σου πω.Δεν ξέρω.Το γεγονός όμως είναι ότι πάρα πολλοί καθηγητές της σχολής έχουν έρθει από Αγγλία-Αμερική και αξίζουν αρκετά. Δεν γνωρίζω ποιος καθηγητής μας είναι από την περιοχή. Δες εδώ μερικά βιογραφικά http://mech.uowm.gr/dep/dep.htm Εγώ μπήκα μετά τις αλλαγές της σχολής και προσωπικά δεν με αφορούν οι λόγοι που η σχολή δημιουργήθηκε.Αυτό που ξέρω είναι ότι υπάρχουν καθηγητές που αξίζουν πολύ και κάνεις σπουδαία δουλειά μαζί τους. Και δεν είμαστε σαν τις κεντρικές σχολές στυλ ΑΠΘ και ΕΜΠ με καθηγητές 60+ που είναι στη σχολή 30 χρόνια.
  12. Το τμήμα αρχικά προοριζόταν για να βγάζεις ενεργειακούς μηχανικούς για να καλύψει τις ανάγκες της περιοχής.Αργότερα δημιουργήθηκαν προβλήματα γιατί δεν υπήρχε κατηγορία στο ΤΕΕ για να τους βάλουν και δεν είχαν δικαιώματα.Ε μετά με αλλαγές έγιναν μηχανολόγοι. Η αλήθεια είναι ότι και πριν τις αλλαγές η σχολή είχε αρκετή συνάφεια με τους μηχανολόγους,φυσικά στο ενεργειακό κομμάτι. Τώρα γιατί δεν έγιναν εξαρχής μηχανολόγοι δεν το ξέρω.Εγώ μπήκα στις πρόσφατες φουρνιές,μετά τις αλλαγές και με υψηλή βάση.
  13. Καμία σχέση.Η σχολή είχε αλλάξει τον οδηγό σπουδών και εξομοιώσει με τα υπόλοιπα τμήματα μηχανολόγων 3 χρόνια πριν πάρει τη μετονομασία. Για δες τον σημερινό οδηγό σπουδών και πες μου σε τί διαφέρει από τα υπόλοιπα τμήματα http://mech.uowm.gr/spoudes/odigos_spoudon.pdf
  14. Μεταξύ μας ούτε και στο βασικό κορμό είναι ίδιο ακριβώς το πρόγραμμα σπουδών με τους μηχανολόγους. Μιλώντας για το βασικό κορμό,εμείς κάνουμε ήδη 2 θερμοδυναμικές,2 ρευστά,2 στοιχεία μηχανών,2 τεχνολογίες υλικών(εκτός της αντοχής) και κάποια άλλα. Το τμήμα από ότι είδα δίνει μεγάλη έμφαση στον προγραμματισμός και τη διοίκηση. Από τη στιγμή που λέτε ότι το τμήμα είναι ένα τμήμα μηχανολόγων με κατεύθυνση διοίκησης τότε πώς ακριβώς παίρνουν πλήρη δικαιώματα μηχανολόγων? Μπορεί ένας μηχανικός παραγωγής να δουλέψει ως ενεργειακός?Έχει τις γνώσεις?
  15. Βασικά σοτυς μηχανολόγους δεν κάνουμε πολλά ηλεκτρολογικά ούτε κυκλώματα ή σήματα. Ούτε βέβαια έχουμε κύκλο υπολογιστών ή τηλεπικοινωνιών.Αυτά είναι στους ηλεκτρολόγους. Εμείς κάνουμε ΜΕΚ,αντοχές,θερμοδυναμικές,ρευστομηχανικές κλπ κλπ. Οι κύκλοι είναι ενεργειακός,κατασκευαστικός και διοίκησης ενώ τα ΕΜΠ και Πάτρας έχουμε και κύκλο αεροναυπηγικής. ───────────────────────────────────────────── Για να αποφεύγετε τις άσκοπες παραθέσεις, χρησιμοποιήστε Post Reply αντί για Quote. Chilon
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.