Jump to content

stavmanr

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-44 Κάκιστη

About stavmanr

  • Rank
    Νέο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Όταν, με κάποιο μαγικό τρόπο, αρχίσουν να γίνονται δημοπρασίες δημόσιων οικονομικών έργων (!) με αμοιβές εκατομμυρίων, τότε θα διαπιστώσεις ότι σίγουρα υπήρχαν νόμοι του 1930 των οποίων η εφαρμογή λησμονήθηκε και θα πρέπει πλέον να εφαρμοστούν κι εκεί... Αλλά, βλέπεις, οι κατασκευές δεν είναι φορολογικές δηλώσεις ή παπουτσάκια Adidas... Καλό. Βέβαια, μην φαντάζεσαι ότι η αρχαία (κλασική) Ελλάδα δεν είχε το δικό της ΤΕΕ... Μην κάνεις νέα μνμ όταν υπάρχει η δυνατότητα επεξεργασίας του προηγουμενου Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius
  2. Έλα μου ντε... Γιατί θα πρέπει να μεσολαβεί το ΤΕΕ για να κάνεις τα αυτονόητα; Η ΕΕΤΕΜ δεν μεσολαβεί ούτως ή άλλως, αφού δεν είναι καν επιμελητήριο... Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο σακί γιατί δημιουργούμε εντυπώσεις. Ας αρθεί επομένως η εμπλοκή του ΤΕΕ από την δραστηριότητα του Πολιτικού Μηχανικού, αφού με μία έναρξη σε ΔΟΥ (όπως ο μπαρμπαμήτσος) μπορείς να ασκείς το επάγγελμα αυτό στην Ελλάδα. Δεν είναι αυτονόητο; Ή μήπως κάτι άλλο συμβαίνει; Κάτι που δεν αναφέρεται επιμελώς απο κάποιους που τσακώνονται διαρκώς με την αλήθεια, χωρίς καμία αφορμή...
  3. Καταρχήν δεν είναι γενικά "απόφοιτοι ΤΕΙ". Απόφοιτοι ΤΕΙ είναι και οι Φυτικής Παραγωγής, οι Νοσηλευτές, οι Φυσιοθεραπευτές κ.ο.κ. Οι συγκεκριμένοι που έχουν εκαπιδευτεί σε Στατική Μελέτη είναι Τεχνολόγοι Πολιτικοί Μηχανικοί Έργων Υποδομής και Δομικών Έργων, δηλαδή Πολιτικοί Μηχανικοί εκπαιδευμένοι από την ελληνική Πολιτεία κι εξειδικευμένοι στην μελέτη και κατασκευή έργων για την ανάπτυξη και την εξέλιξη της αστικής και υπεραστικής κατασκευαστικής υποδομής. Αναφέρθηκες στην λέξη "δικαίωμα" την οποία και θα πρέπει να αναλύσουμε με κάποιο τρόπο. Δικαίωμα είναι επί της ουσίας η αναφαίρετη ελευθερία κάθε όντος να δρα στη συγκεκριμένη Πολιτεία με τρόπο που να μην έρχεται σε αντίθεση με την υπάρχουσα νομοθεσία. Η υπάρχουσα νομοθεσία Μηχανικών, που είναι μία ατυχής μετάλλαξη (νομικός δαρβινισμός;;; ) της νομοθεσίας του 1930 (δηλαδή περίπου όταν γεννιόταν ο παπούς σου) προς το αφηρημένο και φιλοσοφικό, είναι έωλη και αόριστη εξαιτίας της επαναλαμβανόμενης χρήσης αντισυνταγματικών τροποποιήσεων, που της αποστέρησαν την όποια δυνατότητα σαφήνειας. Έτσι, σήμερα ισχύει ένας νόμος που λέει ότι τίποτα δεν ισχύει, αλλά κάποιοι με κάποιο μαγικό τρόπο καταλαβαίνουν ότι κάτι ισχύει. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η απορία σου "τελικά έχω δικαίωμα ως Πολιτικός Μηχανικός Τεχνολογικής Εκπαίδευσης να κάνω στατική μελέτη;". Η απάντηση είναι ότι η ελληνική Πολιτεία εμφανίζεται σε αυτό το θέμα ως ένα ερασιτεχνικό φόρουμ στο οποίο ο δικαστής, ο επιμελητής, ο υπάλληλος τεχνικών υπηρεσιών, πολεοδομίας κλπ. μετασχηματίζεται σε moderator, και λειτουργεί ως "αποφασίζουμε και διατάσσουμε" χωρίς να γνωρίζει κι ο ίδιος επί της ουσίας τί είναι αυτά που λέει ή κάνει. Κι αν κάτι είναι γνωστό από τα παλιά τα χρόνια, υπερισχύει το δίκαιο του προϊσχύοντος ή αλλιώς "μην πειράζεις τίποτα γιατί αυτοί που βολεύονται θα επαναστατήσουν απέναντι στην φυσική εξέλιξη των πραγμάτων". Έτσι, η απάντηση στο ερώτημά σου είναι "σε ποιο 'φόρουμ' είσαι; Ή αλλιώς σε ποιο νομό δραστηριοποιείσαι;". Δηλαδή, "πες μου τον moderator σου να ******************************* Η τελευταία αναφορά σου αποτελεί παράβαση των Κανόνων Συμμετοχής και σε είχα προειδοποιήσει για 10ημερο αποκλεισμό. ilias
  4. Πόση σχέση έχεις με τον αγροτικό τομέα; Ρωτώ, διότι αυτή η βιαστική γενίκευση (λογικό άλμα) ότι οι αγρότες εκμεταλλεύονται πακιστανούς και τους κλείνουν σε αποθήκες είναι στο ελάχιστο γελοία (προκαλεί γέλιο). Αν δεν γελάσει κάποιος, και δει την πρότασή σου σοβαρά, τότε αρχίζει να θεωρεί ότι λειτουργείς εκ της αφέλειας ή εκ του πονηρού... Προτιμώ την πρώτη εκδοχή, σε κάθε περίπτωση. Τα τελευταία χρόνια η αγροτική παραγωγή δεν γίνεται με την τσάπα, αλλά με κάτι εξωγήινα κατασκευάσματα που ονομάζονται "γεωργικά μηχανήματα". Μεταξύ αυτών το τρακτέρ, η βαμβακοσυλλεκτική, το ραντιστικό κ.ο.κ. Επάνω στο τρακτέρ, την ώρα που οργώνεις, χτυπάς μία φραπεδιά ή ένα malborάκι, όπως κάνει ο Μηχανικός στο γραφείο του την ώρα που σχεδιάζει ένα έργο του δικού του τομέα. Το επιχείρημά σου είναι αντίστοιχο να σε χαρακτηρίσει ένας αγρότης ως λουφαδόρο μηχανικό επειδή δεν έχεις κάλλο στο χέρι από μολύβι ή μελάνι στα αφτιά... Θέλει λίγη προσοχή και λιγότερη εμπάθεια. Η γεωργία είναι ένας τομέας που έχει τόσες παθογένειες, αλλά και τόσες αρετές, όσες εμφανίζει κάθε άλλη δραστηριότητα στην Ελλάδα. Κάποιοι απο εμάς που αδικούμαστε συστηματικά ως και αντισυνταγματικά, όπως οι Μηχανικοί Τ.Ε. θα έπρεπε να συζητήσουμε σοβαρά μία τέτοια προοπτική.
  5. Αναγνωρίζεται ο Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε. ως δικαιούχος (αυτοδίκαια) άσκησης του επαγγέλματος του Μηχανικού στη Σ. Αραβία, την Ουγκάντα, το Πακιστάν, τη Σομαλία και τα λοιπά "συντηρητικά" μέρη του κόσμου; Αν γνωρίζει κάποιος κάτι ας μας ενημερώσει, γιατί στην ανεπτυγμένη Ελλάδα τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Ενδιαφέρον το θέμα που ξεκίνησε, για δεκάδες χιλιάδες Μηχανικούς στην Ελλάδα που ψάχνουν ένα μέρος για να ασκήσουν ελεύθερα το επάγγελμα στο οποίο ειδικεύονται.
  6. * BAS θα μπορούσαμε να κάνουμε μία καλή συζήτηση γύρω από ιστορικά θέματα, αλλά όχι υπό το ...ρόπαλο των ΜΑΤ. Yπάρχει χώρος χαλαρής κουβέντας στο ΦΟΡΟΥΜ όπως και προσωπικά μνμ Εντός Θέματος τελευταία φορά Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius Κλειδώνει το θέμα γιατί πρέπει και να δουλέψουμε από το να κυνηγάμε κάποιους να τηρήσουν ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
  7. Ρωτά ο άνθρωπος αν αξίζει να συνεχίσει τις σπουδές του ως Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε. και αναλύουμε το πώς και το γιατί η συγκεκριμένη σχολή συναντά υπονόμευση από διάφορους αδαείς, αλλά και 'βολική' αδιαφορία από διάφορους άλλους οι οποίοι βλέπουν την επιστήμη ως "πίτα που μικραίνει", με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η επαγγελματική αποκατάσταση απόφοιτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης του τμήματος. Πόσο πιο εντός θέματος μπορεί να είναι κάποιος; Έχει αναφερθεί και αναλυθεί στις προηγούμενες απαντήσεις που δεν έγινε ΚΑΜΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ Δεν προσθέτεις κάτι ΝΕΟ στο θέμα απλά το ανοίγεις συνέχεια Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius
  8. Επειδή διαβλέπω κάποια δόση άγνοιας πρέπει να σημειώσουμε κάποια πράγματα: Συμμετείχα σε πανελλαδικές εξετάσεις τις οποίες διοργάνωσε κι αξιολόγησε το ελληνικό κράτος. Είναι οι ίδιες πανελλαδικές εξετάσεις στις οποίες μετέχουν οι γιατροί, οι γυμναστές, οι υπόλοιποι μηχανικοί, μηχανολόγοι, δικηγόροι, δικαστές, αρχαιολόγοι, ιστορικοί, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί κ.ο.κ. Πέτυχα σε μία σχολή την οποία ίδρυσε, οργανώνει και επιβλέπει η ελληνική Πολιτεία, και η οποία εντάσσεται στα ΑΤΕΙ, δηλαδή στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της πολιτείας μας. Αξιολογήθηκα ως ικανός Τεχνολόγος Πολιτικός Μηχανικός (εφαρμογή της μηχανικής σε ιδιωτικές και δημόσιες κατασκευές και έργα) από 30 διαφορετικούς καθηγητές επιστημονικής και τεχνολογικής κατάρτισης, σε περισσότερα απο 100 πεδία (θεωρητικά κι εργαστηριακά, επιστημονικά και τεχνολογικά), τους οποίους αξιολογεί ως επαρκείς, διορίζει κι επιβλέπει το ελληνικό κράτος. Αυτή η σχολή στερείται σαφούς νομικού πλαισίου επαγγελματικών δικαιωμάτων για λόγους τους οποίους δεν γνωρίζει κανείς ως τώρα, και μήτε μπορεί να στοιχειοθετήσει έστω και επιδερμικά. Κι αντί να πέσει όλος ο εκπαιδευτικός κι επαγγελματικός κόσμος, σύσσωμος, επάνω στο θέμα και να μελετήσει γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο (ως και ανομία) προσπαθώντας να εξυγιάνει την πολιτεία στην οποία ζει, κάποιος έχει το "θράσος" να ρωτά αν θέλω να μπω με κατατακτήριες σε άλλη σχολή, ώστε να εφαρμόσω τα αυτονόητα για τα οποία έχω ήδη κριθεί κι αξιολογηθεί... Επιτέλους, πρέπει να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τα αυτονόητα, μπας κι ασχοληθούμε με την επιστήμη ή την τεχνολογία στην οποία έχουμε ειδικευτεί. Αρκεί να μας δοθεί η δυνατότητα την οποία δικαιούμαστε σε μία ευνομούμενη και ελεύθερη πολιτεία. Να μένουμε ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius
  9. Για την αποφορτισμένη ιστορία του ζητήματος: η Β' Ελ. Πρ. Δημοκρατία ήταν η δημοκρατία των διχασμών και της προπαρασκευής εμφυλίου. Ήταν μία μαύρη περίοδος-μεσαίωνας της ελληνικής δημοκρατίας, η οποία προσπαθούσε να απαγκιστρωθεί από τους αυλικούς του τέως βασιλέως, αλλά έπεφτε συχνά θύμα της αριστοκρατίας και του στρατού. Κάτι ανάλογο ζήσαμε κι επί επταετίας, όταν οι στρατιωτικοί έκαναν εκλογές τις οποίες "κέρδισαν". Και θυμίζω ότι σε αυτή την επταετία, εργολάβοι ήταν πολύ συγκεκριμένοι άνθρωποι του περιβάλλοντος των συνταγματαρχών. Όμως, δεν θα κάνουμε μαθήματα ιστορίας. Η ιστορία γράφτηκε και δεν ξαναγράφεται. Αν κάποτε ήμασταν Νεάντερταλ και ζούσαμε στις κοινωνίες μας με το εθιμικό δίκαιο των Νεάντερταλς, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να συντηρούμε τους κανόνες των Νεάντερταλ και σήμερα. Και σε αυτό πιστεύω ότι συμφωνούμε, αν κι εφόσον καταλαβαίνουμε ότι σκοπός μας είναι να διεκδικούμε περισσότερη ελευθερία και δικαισύνη. Δεν μπορώ να καταλάβω προς τί η προσωπική νύξη και τα εννοούμενα περί της γνωσιακής και επιστημονικής μου συνείδησης. Ειλικρινά.... Δεν σπούδασα επιστήμη, αλλά τεχνολογία. Τα μαθήματα που διδάχθηκα αποτελούν μεν επιστημονικά πεδία (Φυσική, Στατική, Μηχανική, Υδραυλική, Υδρολογία κ.ο.κ.), αλλά οι σπουδές μου είχαν ως κατεύθυνση την σωστή εφαρμογή των κατασκευών. Φυσική, Χημεία κλπ. διδασκόμαστε από το δημοτικό ακόμα, αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι κάθε μαθητής του δημοτικού είναι επιστήμων... Η επιστήμη προϋποθέτει καταρχήν συνεχή τριβή με την επιστημονική δραστηριότητα, αρθρογραφία σε επιστημονικά περιοδικά, διατριβές, πειράματα κ.ο.κ. Το πόσο επιστήμων είναι κάποιος που απλά έχτισε ένα, δύο, πέντε σπίτια, είναι κάτι προς συζήτηση... Δεν διεκδικώ δάφνες που δεν μου ανήκουν. Οι επιστήμονες είναι σημαντικοί στην δική τους δουλειά, όπως και οι τεχνολόγοι στην δική τους. Από την άλλη: είναι δυνατόν να υπάρχουν οι όροι Π.Ε. και Τ.Ε. και να μην υπάρχει διάκριση μεταξύ επιστημονικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης; Καλώς ή κακώς είμαι τεχνολόγος μηχανικός, δηλαδή μηχανικός εξειδικευμένος στην τεχνολογική κατεύθυνση της Μηχανικής. Έχω ειδικευτεί στην μελέτη και κατασκευή έργων, που χρησιμοποιούνται από ευρείες μάζες ανθρώπων στην καθημερινή τους ζωή. Θα φοβηθώ την χρήση του όρου "τεχνολογία", όταν η τεχνολογία είναι συνώνυμη της κορυφαίας κατασκευαστικής δραστηριότητας στις μέρες μας; Υ.Σ. είναι παραπλανητικός (ως απομεινάρι παλαιών δομών αριστοκρατίας) ο όρος Π.Ε. αφού κανείς δεν έχει "πανεπιστημιακή εκπαίδευση" δηλαδή εκπαίδευση σε όλες τις επιστήμες. Ο σωστός όρος είναι Ε.Ε. (επιστημονικής εκπαίδευσης) που σημαίνει ότι διδάχθηκες μία επιστήμη. Πηγαίνεις μεν στο Πανεπιστήμιο, δηλαδή το χώρο που θεωρητικά φιλοξενεί όλες τις επιστήμες (κάποτε μπορεί να ίσχυε, αλλά όχι σήμερα), αλλά διδάσκεσαι μία από αυτές. Είναι σαν να λέμε ότι όποιος πηγαίνει να αθληθεί στο Ολυμπιακό κέντρο είναι Παναθλητής ή Ολυμπιοαθλητής... Αθλητής είναι ο άνθρωπος, που χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις για να εξειδικεύεται σε ένα, δύο, πέντε αθλήματα ανάλογα με την βούλησή του. Ας κρατήσει το ΤΕΕ την "επιστημονική κατεύθυνση", εκείνη την κατεύθυνση δηλαδή που προσπαθεί να ερμηνεύσει τους νόμους της φύσης και κατ' επέκταση των υλικών. Εν τέλει, ας κάνουν μελέτες οι Μηχανικοί Π.Ε. (εφόσον θέλουν να αυτοαποκαλούνται "επιστήμονες") σχετικά με τα φαινόμενα που συνοδεύουν τους νόμους της Φύσης στο αντικείμενό μας κι ας τις συγγράφουν στα επιστημονικά περιοδικά, ώστε να αποκτούμε κι εμείς περισσότερη γνώση γύρω από τα επιστημονικά θέματα κατά την διαδικασία δρομολόγησης και υλοποίησης των έργων της τεχνολογικής ειδικότητάς μας. Επιτέλους, ας γίνει μία επαγγελματική διάκριση των ειδικοτήτων. Δεν είναι δυνατό να βγάζει κάποιος μία σχολή και να θεωρείται ειδικός επί παντός επιστητού. Αυτά είναι θεολογικές πρακτικές, όχι επιστημονικές. Η τροποποίηση δεν σημαίνει απαραίτητα άρση ισχύος ενός νόμου, εκτός κι αν αναφέρεται ρητά κάτι τέτοιο. Αναφέρθηκες σε "παύση ισχύος του παλαιού νόμου" και προς στιγμή "ψάρωσα". Ευχαριστώ τον συνάδελφο Didonis για την παρέμβαση του Το φορουμ είναι ανοιχτό και δεκτικό απέναντι σε όλες τις αποψεις...αλλά θέματα και γραπτά τα οποία προκαλούν δεν θα γίνονται ανεκτά Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius Πράγματι σήμερα απ το πρωί νεκρανάστησες αρκετά θέματα με επίκεντρο των τοποθετήσεων σου την αντιπαράθεση ΤΕΕ – ΤΕΙ, πολιτικές αναφορές και γενικά οτιδήποτε που δεν είναι το βασικό ζητούμενο αυτού του φόρουμ. Αν αναζητάς καβγάδες σου συνιστώ να βρεις άλλους χώρους. Σίγουρα υπάρχουν αλλα δεν είναι εδώ. Παρακαλώ λοιπόν μη το συνεχίσεις άσκοπα και προκλητικά διότι θα πρέπει να κλειδωθεί κι αυτό το θέμα. Μόνη λύση που θα έχει ο συντονισμός θα είναι να αποκλείσει εσένα αντί τα θέματα. Didonis
  10. Ο τεχνίτης εφαρμόζει χωρίς να μελετά. Του λες "πάρε πέντε τσουβάλια από αυτό, τρία από εκείνο, και δύο μαδέρια, και φτιάξε αυτό". Ο τεχνο-λόγος μελετά την κατασκευή του, την οργανώνει, την κατασκευάζει και την επιβλέπει. Τεχνο-λογία είναι η διαδικασία οργανωμένης μελέτης, σχεδίασης και υλοποίησης κατασκευών. Σε ποιον νόμο αναφέρεσαι, για τον οποίο θεωρείς ότι ήρε την ισχύ του παλαιολιθικού; Δεν θα υπάρχει καμία ανοχή ΄πάνω σε απόψεις και ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ που προσπαθούν να διχάσουν το φορουμ Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius
  11. Το να συζητά κανείς αν αξίζει να γίνει Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε. στη σαθρή βάση των αφηρημένων επαγγελματικών δικαιωμάτων, είναι σαν να συζητά αν είναι καλό να σπουδάσει πολιτικές επιστήμες στην Ουγκάντα. Διότι, όσο επιτρέπεται να ασκήσει κανείς πολιτική στην Ουγκάντα, άλλο τόσο μπορεί να ασκήσει ελεύθερο επάγγελμα της ειδικότητάς του απέναντι σε συντεχνίες οι οποίες ζηλεύουν και θαυμάζουν το καθεστώς της Ουγκάντας, και φυσικά προσπαθούν να το εφαρμόσουν στην αντίστοιχη αφρικανική περιοχή (όπως την αντιλαμβάνονται) της Ε.Ε. Φαντάσου το ως εξής: ένας νέος ρωτά αν είναι καλό να ασχοληθεί με την γεωργία σε μία χώρα στην οποία 10.000 γεωργοί έχουν υπονομεύσει κάθε γεωργική δραστηριότητα πέραν της δικής τους συντεχνίας/συνεταιρισμού, διά της παραγωγής ενός νόμου από το 1745 με βάση τον οποίο δεν έχει σημασία η καλλιεργητική δραστηριότητα καθαυτή, αλλά η υποχρεωτική εγγραφή στο συνεταιρισμό, η οποία φυσικά γίνεται υπό ...προϋποθέσεις. Τί θα απαντούσες σε αυτό το νέο, ώστε να μην του καλύψεις τον ορίζοντα των ονείρων με αυτή τη σκιά της πονηριάς και της κονόμας; Πώς θα του εξηγούσες ότι στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία ακόμα υπάρχουν συντεχνίες οι οποίες δεν προάγουν την ελευθερία στην αγορά και την δραστηριότητα του ανθρώπου, αλλά αντιθέτως την υπονομεύουν; Πώς θα του εξηγούσες ότι αυτές οι συντεχνίες, όπως όλες οι συντεχνίες, είναι πρωτίστως επιβλαβείς ακόμα και για την πλειοψηφία των μελών τους, τα οποία εξαναγκάζονται σε πανάκριβες και αντιελεύθερες πρακτικές από την συντεχνία τους, ώστε να εξυπηρετούνται πάντοτε οι ελάχιστοι που κινούν τα νήματα της συντεχνίας και οι οποίοι απολαμβάνουν το 90% των εσόδων της συντεχνίας; Οι πρώτοι που ...πεινούν είναι οι "διπλωματούχοι" Μηχανικοί Π.Ε., οι οποίοι δεσμεύτηκαν μέσα στη συντεχνία και δεν μπορούν να κάνουν βήμα, ούτε μπροστά, ούτε πίσω. Πρέπει να πληρώνουν τη συντεχνία τους, να δίνουν αμοιβές επί των έργων, να ελέγχονται από εκείνη και να λογοδοτούν σε εκείνη, λες και οι ίδιοι είναι τίποτα νήπια κι όχι επιστήμονες της Μηχανικής. Πάγιο έξοδο υπέρ της συντεχνίας σημαίνει καταρχήν φιλτράρισμα των οικονομικά κατώτερων. Έτσι, λχ. αν βγάζεις 500 ευρώ το μήνα και αναγκάζεσαι να δίνεις 50 ευρώ στη συντεχνία, είναι θέμα χρόνου να κλείσεις αφού τα 500 ευρώ είναι οριακά για την επιβίωσή σου. Αντίθετα, αν έχεις μία Α.Ε. με κέρδη 1.000.000 ευρώ, τα 50 ευρώ της συντεχνίας είναι ...τσίχλες. Η πλειονότητα των Μηχανικών (ιδιωτών) δεν έχει καθαρό εισόδημα μεγαλύτερο από 750 ευρώ μηνιαίως. Τα τελευταία χρόνια, δε, αμφιβάλλω αν υπάρχει εισόδημα γενικώς, καθαρό ή ...βρώμικο, για τους περισσότερους εξ' αυτών. Αν καθίσει κάποιος να αναλύσει τί συμβαίνει στον χώρο των Μηχανικών στην Ελλάδα, θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για μία οικονομική ολιγαρχία η οποία έχει καπελώσει τις κατασκευές, υπονομεύοντας την ελεύθερη αγορά, και εξαθλιώνοντας τους νεότερους και λιγότερο ισχυρούς. Υπάρχει η διαδεδομένη άποψη ότι το πρόβλημα της κατασκευής και του κλάδου των Μηχανικών ήταν η "κρίση", δηλαδή αυτό το μεταφυσικό μέγεθος που έχει αόρατα κέρατα και βρωμερά δόντια, και επεμβαίνει στις ζωές των ανθρώπων. Η κρίση των Μηχανικών βρίσκεται ακριβώς στο γεγονός ότι η συντεχνία κρατά από τη φύση της τον κλάδο των Μηχανικών καπελωμένο, ώστε να μην μπορεί κάποιος να κινηθεί ελεύθερα, από τις κατασκευές ως τον τιμοκατάλογο. Ακόμη κι αν το χρήμα στην αγορά λιγόστευσε, ποιος αγρότης δεν χρειάζεται ένα τοπογραφικό διάγραμμα για την οριοθέτηση του αγρού του; Ποιος αγρότης δεν χρειάζεται την εγκατάσταση μίας γεώτρησης ή ενός αρδευτικού καναλιού ή ενός δικτύου; Πηγαίνει ο γεωργός στον τοπογράφο και του λέει ο τοπογράφος "θέλω 300 ευρώ για να σου βγάλω ένα τοπογραφικό για το χωράφι". 300 ευρώ κοστίζει η αγορά του σπόρου για την νέα χρονιά. 300 ευρώ είναι ένα τετράμηνο ασφαλιστικών εισφορών του στον ΟΓΑ. Και τελικά, το τοπογραφικό δεν παρέχει καμία ασφάλεια στον γεωργό, αφού γίνεται "κατά δήλωσή του", δηλαδή ενώ πληρώνει για μία υπηρεσία, έχει και την ευθύνη της υπηρεσίας αυτής! Η αγορά των μηχανικών πάγωσε από τον περιορισμό του ανταγωνισμού στην αγορά. Ο Μηχανικός δεν μπορεί να ανασάνει μέσα στην συντεχνία που τον ταλαιπωρεί, κι έτσι δεν μπορεί να ρίξει τις τιμές του. Όμως, όταν ο μισθός του πολίτη έχει πέσει στο μισό, πρέπει να είναι κανείς παλαβός για να πιστεύει ότι μπορούν να παρέχονται οι υπηρεσίες στις παλαιές τιμές. Στην Ελλάδα του 2016 δεν υφίσταται καινοτομία, ανάπτυξη, επιστημονική έρευνα, ακριβώς διότι όταν το επιχειρείν καπελώνεται από ένα μάτσο ολιγάρχες, δεν υπάρχει χώρος αναπνοής στις μελέτες και τους σχεδιασμούς. Τώρα, βέβαια, που η αριστερά ήρθε για πρώτη φορά στην εξουσία με πρωθυπουργό και αρμόδιο υπουργό μηχανικούς από τον πυρήνα της συντεχνίας, όλα θα αλλάξουν... Δεν θα υπάρχει καμία ανοχή ΄πάνω σε απόψεις και ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ που προσπαθούν να διχάσουν το φορουμ Ευχαριστώ τον συνάδελφο DIDONIS για την παρέμβασή του Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius Το θέμα είχε συζητηθεί και απαντηθεί. Είναι άσκοπο να επανέρθει με βάση τα δικαιώματα κλπ σχολών. Έχουμε δεκάδες ανάλογα θέματα και όλα με μη δέουσα κατάληξη. Το θέμα κλειδώνει μέχρι να το δεί ο αρμόδιος συντονιστής, ως περατωμένο. Didonis
  12. Είναι ντροπή για το ελληνικό κράτος η ισχύς ενός νόμου 80 ετών σε μία κοινωνία που δεν έχει πλέον βασιλιά και αυλικούς. Από το 1930 ως τώρα έχουν γίνει εκατοντάδες χιλιάδες αλλαγές νόμων, και το μόνο πεδίο που δεν αγγίζεται αφορά ένα σύνολο "αυλικών" "μόνιμων εργολάβων του δημοσίου". Η Ελλάδα δίνει μονίμως την εικόνα τριτοκοσμικής χώρας προς τον υπόλοιπο κόσμο, ξεκινώντας από την έννομη και σύννομη διπλοκή και καταλήγοντας στα απλά και καθημερινά. Μία τέτοια κατάσταση θα ήταν φυσιολογική στη χώρα του Ερντογάν, ή επί Καντάφι ή στην Γκάνα και την Αιθιοπία, ή και επί Τσαουσέσκου, αλλά αποτελεί τραγέλαφο για κάθε χώρα μέλος της ΕΕ. Ο Τεχνολογικός τομέας είναι το θεμέλιο της ανάπτυξης και της κατασκευής. Αυτό το μαθαίνουν τα παιδιά της 1ης Γυμνασίου σήμερα στο μάθημα της Τεχνολογίας τους. Οι τεχνητές κατασκευές είναι έργα τεχνολογικά κι όχι επιστημονικά. Επιστημονική είναι η μελέτη των σεισμών, η τεκμηρίωση των βαρυτικών έλξεων, η ανάπτυξη της σχετικότητας, η ανάπτυξη θεωριών περί των δεσμών των ατομικών και υποατομικών σωματιδίων, η μετεωρολογία κ.ο.κ. Αλίμονο αν υπονομεύεται διαρκώς η ελευθερία ενός κατεξοχήν ειδικευμένου Τεχνολόγου Μηχανικού να μελετήσει και να κατασκευάσει ένα τεχνολογικό έργο! Αλίμονο αν παρεμποδίζεται διαρκώς η ελευθερία ενός κατεξοχήν εξειδικευμένου Μηχανικού δομών και υποδομών να σχεδιάσει και να εκτελέσει ένα έργο δομής και υποδομής! Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι αν υπήρχε δημοπράτηση δημοσίου έργου (φυσικά δεν αναφέρομαι σε πενταροδεκάρες) για την κόλληση σόλας σε παντόφλες, το ΤΕΕ θα υπονόμευε την εργασία τσαγγάρη ως μη επαρκούς επιστήμονα... Τέλος δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ΤΕΕ εννοείται το σύνολο των μελών του (μέλος σημαίνει ενεργό κομμάτι), τα οποία εφόσον θέλουν να διαφοροποιηθούν θα πρέπει να λάβουν δραστικά μέτρα για τον περιορισμό της αυθαιρεσίας της συντεχνίας αυτής. Δεν θα υπάρχει καμία ανοχή ΄πάνω σε απόψεις και ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ που προσπαθούν να διχάσουν το φορουμ Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius
  13. Έχεις απόλυτο δίκιο. Όμως, πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις μία συντεχνία που θεωρεί την κατασκευή ως τσιφλίκι της και υπονομεύει διαρκώς την ελεύθερη επαγγελματική δραστηριότητα και αγορά στην Ελλάδα; Ειδικά όταν διαβάζεις τέτοια κείμενα, όπως αυτό που παρατίθεται, αναρωτιέσαι αν ο Αρκάς έχει βγάλει νέο τεύχος "οι έλληνες Μηχανικοί"... Παρακαλώ τασχόλια να είναι ανάλογα του φορουμ χωρίς προσβολές Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius
  14. Το πρόβλημα βρίσκεται στην αποδοχή διφορούμενος όρων όπως "πτυχίο" και "δίπλωμα". Στη επίσημη σελίδα του ΕΜΠ αναφέρονται μεταξύ των άλλων προ - πτυχιακές σπουδές μετα - πτυχιακές σπουδές. Δηλαδή, έχουμε μία "δημιουργική ασάφεια" η οποία λειτουργεί κατά του κατατεθειμένου νομοσχεδίου επαγγελματικών δικαιωμάτων των μηχανικών. Ήτοι, αν το δίπλωμα του Πολ. Μηχ. ΠΕ δεν είναι ισότιμο με πτυχίο, τότε δεν έχει δικαίωμα μετα-πτυχιακού, αφού δεν έχει πρώτο πτυχίο. Επιπλέον, υπάρχει εμπαιγμός και γελοιοποίηση των φοιτητών όταν τους τάζεις "μεταπτυχιακά" που είναι "κατώτερης αξίας" από τα αρχικά τους διπλώματα. Είναι σαν να βγάζεις το λύκειο και να σου δίνουν επιπλέον δικαίωμα 6μηνης μετα...γυμνασιακής εκπαίδευσης. Δηλαδή, πλήττεται το κύρος και η νομική υπόσταση των πανεπιστημιακών σπουδών του κάθε ΕΜΠ το οποίο εμπαίζει τους φοιτητές και τους λοιπούς πολίτες. Εφόσον, λοιπόν, το θέμα τίθεται σε ονοματολογική διάσταση (πτυχίο, δίπλωμα) οφείλουμε να επισημάνουμε τις παρατυπίες και παρανομίες των πολυτεχνείων επάνω στο θέμα του πτυχίου και του διπλώματος. Τέλος, θα είχε ενδιαφέρον να χορηγούν τα ΤΕΙ πτυχία με τίτλο "Δίπλωμα Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης". Και ίσως θα πρέπει να το κάνουν, μπας και παύσει αυτό το θέατρο του παραλόγου.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.