Μετάβαση στο περιεχόμενο

mmpampiss

Members
  • Περιεχόμενα

    49
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Φοιτητής
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχ/γος & Αερ/γος Μηχ/κος

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mmpampiss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-9

Φήμη στην κοινότητα

  1. Welcome to the real world. Συγγνώμη για το ύφος μου, αλλά τι πάει να πει "πιστεύω"; Έχεις κάνει καμία αίτηση; Με βάση το status σου, θα σε καλέσουν για συνέντευξη στο 10% των αιτήσεων που θα κάνεις και από αυτές θα είσαι επιτυχής στο 20% αφού πρακτικά δεν έχεις εμπειρία από συνεντεύξεις. Do the maths. Όλα αυτα για δουλειά στο εξωτερικό και υποθέτωντας ότι δεν έχεις γνωστό, μέσον κτλ. Γενικά, παρατηρώ πολλούς που θέλουν να κάνουν μεταπτυχιακό να το επιθυμούν ώστε να αναβάλλουν τη στιγμή που θα φάνε τα μούτρα τους στην αγορά εργασίας. Ελπίζω να μην είσαι μία από αυτούς.
  2. Αυτή η ερώτηση είναι αρκετά δύσκολο να έχει μία και μόνο απάντηση. Δεν ξέρω τι από αυτά που θα σου πω μπορείς να τα καλύψεις στο διάστημα που απομένει. Γενικά, θα σε συμβούλευα να έχεις όσο το δυνατόν υψηλότερο βαθμό πτυχίου, μια καλή πτυχιακή εργασία σχετική με το θέμα του μεταπτυχιακού, καλές συστατικές από αναγνωρισμένους καθηγητές (αν είναι δυνατόν κοντά στο θέμα του μεταπτυχιακού). Πολύ σημαντικό είναι να δουλέψεις το CV σου και ακόμα πιο πολύ το statement of purpose. Στα δύο τελευταία, υποψήφιοι του εξωτερικού έχουν κάποιο προβάδισμα, διότι συνηθίζεται στα ξένα πανεπιστήμια να κάνουν ειδικά seminars/workshops για το πως δομούνται σωστά αυτά τα δύο. Οπότε, γνώμη μου είναι, ότι αν πρέπει να επικεντρωθείς σε κάτι, ρίξε το βάρος σε αυτά τα δύο. Εύχομαι καλή επιτυχία και επειδή είναι μια ψυχοφθόρα διαδικασία σου έυχομαι να βρεις κάτι που να σε ικανοποιεί.
  3. Δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα όσον αφορά το πτυχίο από ΤΕΙ για τα basic requirements. Τα ΤΕΙ έχουν εφάμμιλο προπτυχιακό πρόγραμμα με την πλειοψηφία των ιδρυμάτων του εξωτερικού. Οι πιθανότητες να σε δεχτούν κάπου εξαρτώνται από την ποιότητα της αίτησης σου σε σχέση με τους υπόλοιπους υποψηφίους και τον αριθμό των θέσεων.
  4. http://curriculum.vexrobotics.com/curriculum/drivetrain-design/friction-and-traction Το παραπάνω ίσως σε βοηθήσει. Γενικά τριβή είναι η δύναμη που αναπτύσσεται σε δύο επιφάνειες που τείνουν να αποκτήσουν ή έχουν μια σχετική ταχύτητα μεταξύ τους. To traction αναφέρεται σε τροχούς που κυλίονται και είναι η μέγιστη δύναμη που μπορεί να εφαρμοστεί στον τροχό, στη διέυθυνση της κίνησης και με αντίθετη φορά, χωρίς να ολισθήσει.
  5. Δεν βλέπω το λόγο να κάνει κάποιος μεταπτυχιακό πάνω σε ένα συγκεκριμένο είδος software εργαλείων. Αποφάσισε τι θέλεις να κάνεις πρώτα σχετικά με τα GIS. Για να γίνεις developer δεν νομίζω πως έχεις πάρει το σωστό δρόμο. Τώρα από την άλλη δεν είμαι και τόσο σχετικός με το αντικείμενο αλλά το χειριστής GIS δεν μου λέει κάτι, φαντάζομαι οποιοσδήποτε έχει τελειώσει μια σχολή μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά. Από την άλλη αν ένα σύστημα GIS απαιτεί αρκετή δουλειά για να στηθεί στα μέτρα του εκάστοτε πελάτη, σκεφτείτε κάτι σαν ERP, τότε μπορείς να γίνεις ο λεγόμενος system integrator. Για το τελευταίο το πτυχίο που έχεις είναι αρκετό αλλά απαιτεί να ξεκινήσεις να μαζεύεις εργασιακή εμπειρία.
  6. Mπορείς να μπεις στο http://nearyou.imeche.org/near-you/Europe/greece/contact-us για να επικοινωνήσεις με τα μέλη του Greece Group committee.
  7. Εγώ πάντως θα έβλεπα θετικά να εισαγόταν ένα προπαρασκευαστικό ακαδημαικό έτος με Μαθηματικά, Φυσική, Προγραμματισμό χωρίς σαφή ύλη (εντός λογικών πλαισίων, βέβαια) και μετά να γινόταν διαλογή των υποψηφίων στις ειδικότητες των μηχανικών ανάλογα των ικανοτήτων τους. Εκτός από το προφανές του διαχωρισμού ένα άλλο πλεονέκτημα θα ήταν η αποβολή του πνεύματος του "φροντιστηρίου" που πολλοί το κουβαλάνε μέχρι το τέλος των σπουδών τους.
  8. Λοιπόν ας καταργήσουν τα ΤΕΙ να τελειώνουμε. Θέλω κάποιος να μου δώσει ένα σοβαρό επιχείρημα ύπαρξης τους, σκεπτόμενος το κόστος λειτουργίας τους, τα προβληματα που δημιουργούνται στα επαγγελματικά δικαιώματα και την υπερφόρτωση της μικρής μας αγοράς με πτυχιούχους.
  9. Σε καμία περίπτωση δεν κατακρίνω το βαθμό που έγραψες ούτε τους λόγους πίσω από αυτό. Αυτό έλειπε, ενώ όλοι έχουμε περάσει από τα έδρανα και ξέρουμε. Απλά θέλω να σε αφυπνίσω κατά κάποιο τρόπο, σχετικά με αυτό που έγραψες για την έφεση σε μαθηματικά και φυσική. Φυσικά, η αντίληψη αυτή πηγάζει από την απειρία σου, που είναι λογική για κάποιον μόλις στο δεύτερο έτος των σπουδών του. Παράδειγμα για εφαρμοσμένα μαθηματικά και φυσική είναι δύσκολο να σου δώσω γιατί δεν ξέρω τι έχεις διδαχθεί από άποψη μηχανικής για να σου πω κάτι που να έχεις ήδη μια ιδέα περί τίνος πρόκεται. Πιθανότατα, όμως θα έχεις δει προγράμματα που κάνουν αναλύσεις με πεπερασμένα. Μπορείς να ανατρέξεις στη μαθηματική θεωρία που κρύβεται από πίσω. Θα καταλάβεις ότι μπορεί να είναι ωραία τα διαφορετικά χρώματα και τα ωραία interface αλλά η σοβαρή δουλειά κρύβεται στις αριθμητικές μεθόδους που τρέχουν από πίσω, τους αλγόριθμους βελτιστοποίησης κτλ. Είναι κοινώς αποδεκτό ότι είναι αρκετά δύσκολα. Έλα όμως που αυτά είναι τα εφαρμοσμένα και λέγοντας εφαρμοσμένα αυτά που οδηγούν σε προϊόν έτοιμο για να βγει στην αγορά. Όλα αυτά αν θες να κάνεις σοβαρή δουλειά στο μέλλον. Τώρα γιατί η σχολή Μηχανολόγων/Αεροναυπηγών είναι πιο πολύπλευρη φαίνεται από το ότι το περιεχόμενο της δικιάς σου σχολής στη συμπυκνώνεται σε ας πούμε περίπου 10 μαθήματα της δικιάς μου. Αυτό δε σημαίνει πως ξέρουμε τα ίδια πάνω στο αντικείμενο. Προφανώς εσύ ξέρεις περισσότερα αλλά εγώ ξέρω πράγματα και από άλλα αντικείμενα μαζί με το δικό σου. Με απλά λόγια, η σχολή σου θα μπορούσε να ναι μια συνέχεια ως ειδίκευση της σχολής Μηχανολόγων ή Ηλεκτρολόγων. Για αυτό και ο καθηγητής σου είναι Μηχανολόγος. Άσε που δεν είναι απαραίτητο ο καθηγητής κάποιου μαθήματος να είναι de facto εξειδικευμένος στο μάθημα αυτό. Ας πούμε, εσύ δεν μπορείς να διδάξεις μαθηματικά στο λύκειο με τις γνώσεις που έχεις τώρα; Αυτό δε σημαίνει ότι είσαι μαθηματικός. Το διαφορετική (έχοντας σχέση και με το πολύπλευρη) πάει στο ότι ο Μηχανολόγος αντιλαμβάνεται διαφορετικά μια κατασκευή/σύστημα. Τον νοιάζει πως κατασκευάζεται, τι κόστος έχει, πόσο ελαφριά είναι, πόσο θόρυβο παράγει κατά τη λειτουργία και χίλια δυο άλλα πράγματα. Για μένα δεν αξίζει να φας 5 χρόνια για αυτά τα θέματα αν θες να εξειδικευτείς στον τομέα του control έχοντας ήδη βγάλει μια σχολή και όχι ξεκινώντας από το 0. Γίνε καλός σε αυτό που επέλεξες και αν νιώθεις σίγουρος για την επιλογή σου και θα έρθουν και τα υπόλοιπα.
  10. Λέγοντας ότι έχεις μεγάλη έφεση στις θετικές επιστήμες κατά τη γνώμη μου δεν είναι λογικό να παίρνεις 5,50 σε ένα μάθημα, που από αυτά που είδα στο site του μαθήματος και κοιτώντας παλιά θέματα είναι μετρίου επιπέδου, και να δικαιολογείσαι με βάση τη δυσκολία των θεμάτων. Παρόλα αυτά είναι λογικό να πιστεύεις ότι έχεις έφεση καθώς είσαι μικρός ακόμα και το πιθανότερο είναι να μην έχεις δει πραγματικά εφαρμοσμένα μαθηματικά και φυσική για να μπορείς να αξιολογήσεις τη δυσκολία τους. Πίστεψε με, το 90-95% των συνομήλικων σου σε παρεμφερείς σχολές δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα σε μαθηματικά και φυσική για αυτό τείνω να είμαι επιφυλακτικός και με συγχωρείς αν έπεσα στην εξαίρεση. Συμπερασματικά, η συμβουλή μου είναι: Επικεντρώσου στα μαθήματα σου, πάρε ότι μπορείς και όταν ωριμάσεις θα μπορείς να κάνεις την επιλογή για μετά. Όσον αφορά, την ειδικότητα του Μηχανολόγου-Αεροναυπηγού δε θα το συνιστούσα και για πρακτικούς λόγους (διάρκεια σπουδών), αλλά κυρίως για το λόγο ότι η προσέγγιση στο αντικείμενο είναι αρκετά διαφορετική και αρκετά πιο πολύπλευρη από τη σχολή και το αντικείμενο που μαθαίνεις τώρα.
  11. Μετεγγραφές από Πανεπιστήμια του εξωτερικού σε ελληνικά Πανεπιστήμια δε γίνονται σε καμία περίπτωση.
  12. Απο αυτα που εχω δει μεχρι στιγμης, ειναι λιγο διαφορετικη η προσεγγιση στο Production department μιας εταιριας απο το Business/Finance department οσο αφορα τα θεματα της παραγωγης. Προς θεου δεν πιστευω οτι οι γνωσεις του μεταπτυχιακου ειναι αχρηστες αλλα ισως να ηταν πιο χρησιμες για ενα μηχανικο αν προσφερονταν απο ενα διαφορετικης στοχευσης μεταπτυχιακο προγραμμα. Εξαρταται βεβαια ποιο ειναι και το προπτυχιακο σου. Αν εχει σχεση με μηχανολογια, εχεις ηδη αξιολογο υποβαθρο σε σχεση με την παραγωγη και ισως δεις τα μαθηματα με καλυτερη προσεγγιση.
  13. Τα βλεπω πολυ γενικα και θεωρητικα τα μαθηματα, εκτος και αν διαλεγεις καποια κατευθυνση που απο το λιγο που εψαξα στο site δεν βρηκα κατι. Στο κομματι που αφορα το engineering, την παραγωγη δηλαδη, δεν ξερω κατα ποσον ενα τετοιο μεταπτυχιακο, που ειναι πανεπιστημιακο και οχι πολυτεχνικο, μπορει να σου δωσει τις θεμελιωδεις γνωσεις πανω σε αληθινα προβληματα παραγωγης.
  14. Δεν ξερω αν θα μπορουσες να κανεις την αντιστοιχηση μονος σου με βαση τους οδηγους σπουδων απο αλλα ελληνικα τμηματα. Τσεκαρε το τμημα της Πατρας για αρχη.
  15. Θα μπορουσες να τους στειλεις τον οδηγο σπουδων του τμηματος απο αυτο το link οπου περιγραφεται στη σελιδα 33 ο τροπος υπολογισμου του βαθμου του διπλωματος. Κατι αλλο νομιζω πως ειναι δυσκολο να γινει καθως εχοντας περασει απο το ΕΜΠ, ξερω πως αποφευγουν οπως ο διαολος το λιβανι τα ECTS για λογους που δεν ειναι της παρουσης να συζητηθουν.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.