Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΔΗΜ.ΤΑΡ

Members
  • Περιεχόμενα

    4
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    ΑΘΗΝΑ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ΔΗΜ.ΤΑΡ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Προτείνεται να συγκροτηθούν ιδιωτικές ελεγκτικές εταιρείες, όπως οι Φορείς Ελέγχου Ανελκυστήρων, τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων, αποτελούμενες υποχρεωτικά από Μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων (Αρχιτέκτων, Πολιτικός, Τοπογράφος, Ηλεκτρολόγος, Μηχανολόγος, Χημικός και Περιβαντολλόγος) με αυξημένα προσόντα και αποδεδειγμένη εμπειρία από τον αριθμό, τα είδη των έργων που έχουν μελετήσει, επιβλέψει και εκτελέσει. Στοιχεία γι’ αυτά υπάρχουν στο ΤΕΕ (στις αμοιβές που εγκρίνει) και στις πολεοδομίες (αντίγραφα αδειών). (Πρόσφατα εφαρμόσθηκε η διαδικασία εμπειρίας με τους προσωρινούς ενεργειακούς επιθεωρητές) Ειδικά για τα προσόντα των ελεγκτών μηχανικών προτείνεται να είναι: α. Διπλωματούχοι Τμημάτων Μηχανικών Πολυτεχνικών Σχολών και Πολυτεχνείων με: (1) 20ετή εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου. (2) 15ετή εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου και με μεταπτυχιακό τίτλο στην ειδικότητα. (3) 10ετή εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου και με Διδακτορικό τίτλο στην ειδικότητα. β. Πτυχιούχοι ΤΕΙ (τεχνολογικής κατεύθυνσης). (1) 25ετή εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου. (2) 20ετή εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου και με μεταπτυχιακό τίτλο στην ειδικότητα. (3) 15ετή εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου και με Διδακτορικό τίτλο στην ειδικότητα. Διαδικασία εκπόνησης και αμοιβή μελέτης ιδιωτικών έργων [/b]Οι μελέτες θα γίνονται από τους μελετητές μηχανικούς σε 3 αντίγραφα θα ελέγχονται και θα εγκρίνονται από την ιδιωτική ελεγκτική εταιρεία. Η προβλεπόμενη άδεια (π.χ Άδεια Οικοδομής) θα εκδίδεται από την δημόσια υπηρεσία (πολεοδομία) μετά από πρόταση και ευθύνη της ιδιωτικής ελεγκτικής εταιρείας και η δημόσια υπηρεσία θα κρατά ένα αντίγραφο των μελετών στο αρχείο της ένα αντίγραφο θα δίδεται στον κύριο του έργου και ένα για την ελεγκτική εταιρεία. Με τον πρόσφατο νόμο για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων καθορίστηκε η «νόμιμη αμοιβή» η αμοιβή αυτή θα κατανέμεται σε 70% στον μελετητή και 30% στην ιδιωτική ελεγκτική εταιρείας. Αποστολή της δημόσιας υπηρεσίας θα είναι να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους και έλεγχο μετά από καταγγελία. Διαδικασία επίβλεψης και αμοιβή επίβλεψης ιδιωτικών έργων Θα προβλεφθεί «ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΒΛΕΨΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ» στο οποίο θα καταχωρούν και θα υπογράφουν τόσο ο επιβλέπον μηχανικός όσο και ο ελεγκτής μηχανικός τις ενέργειες που έγιναν κατά την κατασκευή του έργου (π.χ Θεμελιακή γείωση: όπως η μελέτη, ξυλότυπος, σιδηροί οπλισμοί: όπως η μελέτη). Η ελεγκτική εταιρεία θα είναι υποχρεωμένη: α. Να ελέγχει την εφαρμογή της μελέτης. β. Να κάνει δειγματοληψίες (πχ. Θα λαμβάνει δοκίμια σκυροδέματος και θα κάνει τον έλεγχο της αντοχής και ότι άλλο προβλέπουν οι κανονισμοί). γ. Να δημιουργεί και να τηρεί φωτογραφικό αρχείο. δ. Να καταχωρεί τα αποτελέσματα των ελέγχων και τις φωτογραφίες στο βιβλίο επίβλεψης. ε. Με το πέρας του έργου, να υποβάλει στην δημόσια υπηρεσία αντίγραφο του βιβλίου επίβλεψης και επιπλέον σε ηλεκτρονικό ψηφιακό μέσο (cd) το αρχείο των φωτογραφιών και να δηλώνει ότι υλοποιήθηκαν οι μελέτες και μπορεί να γίνει η σύνδεση με τα δίκτυα. Η δημόσια υπηρεσία θα εκδίδει, αν απαιτείται, μετά από πρόταση και ευθύνη της ελεγκτικής εταιρείας το έγγραφο για την σύνδεση του έργου με τα δίκτυα (ΔΕΗ, ΟΤΕ, Ύδρευση – Αποχέτευση κ.λπ.). Η «νόμιμη αμοιβή» για την επίβλεψη θα κατανέμεται σε 50% στον επιβλέποντα μηχανικό και 50% στην ιδιωτική ελεγκτική εταιρείας. Αποτελέσματα: α. Οι μελέτες θα ελέγχονται τόσο κατά το στάδιο της έγκρισης όσο και κατά το στάδιο της υλοποίησης. β. Θα αποδεικνύεται πότε και από ποίον έγιναν οι αυθαιρεσίες και ποίος έχει την ευθύνη. γ. Θα σταματήσει η συναλλαγή μεταξύ ιδιοκτητών, μηχανικών και υπαλλήλων δημοσίων υπηρεσιών. δ. Θα απαιτείται λιγότερο προσωπικό στις δημόσιες υπηρεσίες. ε. Θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας.
  2. Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Διάβασα το ΠΔ 71/88. Τώρα ψάχνω να βρω που αναφέρεται ότι το μηχανοστάσιο του ανελκυστήρα θέλει ιδιότητες πυροδιαμερίσματος. Δεν έχω δει να έχουν ούτε πυροσβεστήρα ούτε πυράντοχες πόρτες. Θα ψάξω στο φόρουμ για την παλαιότερη συζήτηση.
  3. Ερώτηση: Μπορώ να τοποθετήσω το μηχανοστάσιο του ανελκυστήρα κάτω από τον χώρο που δημιουργεί η σκάλα; Να ληφθούν υπόψη ότι ο χώρος είναι ένα ορθογώνιο τραπέζιο με εσωτερικές διαστάσεις: μικρή πλευρά 0,50 μ., μεγάλη 1,70 μ., ορθή πλευρά 1,20 μ. που αποτελεί και την είσοδο του χώρου και λοξή πλευρά 1,69 μ.. Το ύψος στην είσοδο είναι καθαρό 2,65 μ. και στο βάθος 2,22 μ. Η παράγραφος 4 του σχετικού άρθρου του κτιριοδομικού κανονισμού προβλέπει: 4γ. Οι ελάχιστες αποστάσεις του μηχανισμού κίνησης από τους τοίχους του μηχανοστασίου πρέπει να είναι τουλάχιστο 0,20 μ., εκτός από την απόσταση της μιας από τις μεγάλες πλευρές του, που πρέπει να είναι 0,80 μ. 4δ. Μπροστά από τον ηλεκτρικό πίνακα του ανελκυστήρα που τοποθετείται στο μηχανοστάσιο πρέπει να αφήνεται ελεύθερη απόσταση από οποιοδήποτε εμπόδιο τουλάχιστο 0,80 μ. Οι διαστάσεις του χώρου που έγραψα παραπάνω φαίνεται ότι υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις. Αν υπάρχει ρητή διάταξη που το απαγορεύει με ενδιαφέρει να το μάθω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.