Μετάβαση στο περιεχόμενο

CivilNikolas

Members
  • Περιεχόμενα

    5
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

505 profile views

CivilNikolas's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

2

Φήμη στην κοινότητα

  1. Τη βεβαίωση oti δε βρέθηκε ο φάκελος στο αρχειο της ΥΔΟΜ την έχω ήδη στα χέρια μου.
  2. Αν έχω καταλάβει καλά τη διαδικασία και την ανασύσταση οι ιδιοκτήτες θα την πληρώσουν. Μου είπαν στη ΥΔΟΜ θέλουν νεα αποτύπωση και αν έχουμε βρει σχέδια απο πουθενα αλλού. (Συμβολαιογράφους, άλλους ιδιοκτητες κλπ). Κάνω λάθος; Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι αλλά βλέπω ότι έχει καταλήξει αποδεκτή λύση να φταίει η ΥΔΟΜ για τη απώλεια και να πληρώνει ο διοκτήτης. Και μάλιστα πολλά. Καταλήγω πάντως ότι η ερμηνεία η δική μου είναι λάθος. Οτι δηλαδή σύμφωνα με το παρακάτω και την τροπολογία που ανέφερα μπορώ να εκδόσω ΗΤΚ και πιστοποιητικο πληρότητας.
  3. Μιλάω για τακτοποίηση μόνο της μιας Οριζόντιας που με ενδιαφέρει να βγάλει ταυτότητα. (κατηγορία 2 θα είναι, 10/09/75 είναι η άδεια) Πιο πολύ με απασχολεί γιατί το σημείο του Νόμου που αναφέρω δε με καλύπτει να βάλω μια βεβαίωση απώλειας και μια νέα αποτύπωση της Ιδιοκτησίας, και το ΤΕΕ επιμένει οτι πρέπει να αποδείξει ο ιδιοκτήτης (ή εγώ) τη νομιμότητα της κατάστασης με τακτοποίηση ή ανασύσταση. (Συνενόηση για να επιμεριστεί το κόστος της αποτύπωσης για την ανασύσταση με 81 ιδιοκτήτες είναι πρακτικά αδύνατο)
  4. Για Άδεια του '75 για την οποία υπάρχει στέλεχος στην ΥΔΟΜ και πίνακας χιλιοστών και κάτοψη από τη σύσταση (από το συμβολαιογράφο) αλλά ο φάκελος έχει χαθεί από το αρχείο. Το ΤΕΕ είναι κάθετο σε ανασύσταση ή τακτοποίηση. Από τη άλλη ο νόμος λέει ξεκάθαρα όπως τον καταλαβαίνω: Ν.4495/17 Αρ. 54 παρ. 1α Σε περίπτωση που η οικοδομική άδεια και τα στοιχεία που την συνοδεύουν δεν ανευρίσκονται στα αρχεία της οικείας υπηρεσίας, αντί γι’ αυτά υποβάλλεται βεβαίωση απώλειας από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης. Τι κάνω; Αντιλαμβάνομαι οτι δεν υπάρχουν σχέδια επίσημα να συγκρίνω αλλά το παραπάνω απόσπασμα δε με καλύπτει; Ερμηνεύω κάτι λάθος; Επίσης μια τροπολογία του ΥΠΕΝ πάνω στο σχέδιο Νόμου (για τον 4643/2019 αν καταλαβαίνω καλά) αναφέρει στην αιτιολογική έκθεση: Ένα άλλο ζήτημα που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, η έκδοση ηλεκτρονικής ταυτότητας για κτίρια, των οποίων οι οικοδομικές άδειες δεν μπορούν να ανευρεθούν, επιλύεται υπέρ του διοικουμένου, στον οποίον δεν μπορεί να επιρριφθεί το βάρος της τυχόν απώλειας της άδειας οικοδομής και των συνοδευτικών αυτής στοιχείων από την υπηρεσία. Έτσι, εάν η Διοίκηση δεν διαθέτει αντίγραφο της οικοδομικής άδειας ή οποιουδήποτε στοιχείου αυτής, τα ελλείποντα στοιχεία υποκαθίστανται από σχετική βεβαίωση της αρμόδιας Υπηρεσίας Δόμησης. Αυτό έχει κάποια ισχύ; Ευχαριστώ. Ξέχασα να γράψω ότι πρόκειται για ΗΤΚ σε ΟΙ σε πολυκατοικία με 81 μικρά διαμερίσματα.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.