Μετάβαση στο περιεχόμενο

giannhst

Members
  • Περιεχόμενα

    22
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

giannhst's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Βάση ΓΟΚ άρθρο 23 παράγραφος 5, σε συνιδιόκτητα οικόπεδα όπου ο ένας εκ των ιδιοκτητών δόμησε με συντελεστή που στη συνέχεια μειώθηκε δίνεται το δικαίωμα στον δεύτερο ιδιοκτήτη να δομήσει με συντελεστή ίσο με το γινόμενο του ποσοστού του επί τον νέο μειωμένο συντελεστή δόμησης (μόνο για κατοικία). Για τη κάλυψη δε γνωρίζω τι ισχύει καλύτερα ρώτα στη πολεοδομία του έργου, πάντως εάν ισχύουν τα ίδια πας για 50%*0,40=20%
  2. συνάδελφε polimixanos, εφόσον έχεις κεραμίδι τότε μετράει κάλυψη-δόμηση-η\χ. για η/χ στο κυκλικό έχεις δύο ομόκεντρους κύκλους με διαφορά ακτίνας τη διάσταση (βάθος) του η\χ, ο μικρός κύκλος μετρά δόμηση και μεγάλος-μικρός=η\χ.(εφόσον επαρκεί ως 15% της δόμησης) Εάν δεν έχεις ειδικούς όρους (υποχρεωτικό Δ κλπ) τότε σε επαφή ή Δ. Προσοχή στην περίπτωση κυκλικού γιατί θα έχεις θέμα εάν το πας για επαφή.
  3. Ναι εξαρτάται από τη δυναμικότητα του καταστήματος, για την αναλογία όπως και άλλα (πλήθος wc κλπ) δες την υγειονομική διάταξη στα downloads.
  4. Με τη χρήση θεωρω ότι είσαι οκ (το έχω κάνει)αν και κάποιες πολεοδομίες διαφωνούν Κώδικας βασικής πολεοδομικής νομοθεσίας > Μέρος-ΙΙ > Κεφάλαιο-Ι > Αρθρον-230 (Αρθ-1 ΠΔ/23-2/6-3-87, Αρθ-1 παρ.1 ΠΔ-8/19-12-90) ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΡΗΣΕΩΝ Οι χρήσεις γης στις περιοχές των γενικών πολεοδομικών σχεδίων, καθορίζονται σε κατηγορίες ως ακολούθως: Α) Σύμφωνα με τη γενική πολεοδομική λειτουργία τους: 1. Αμιγής κατοικία. 2. Γενική κατοικία. 3. Πολεοδομικά κέντρα, κεντρικές λειτουργίες πόλης, τοπικό κέντρο συνοικίας, γειτονιάς. 4. Μη οχλούσα βιομηχανία, βιοτεχνία, βιομηχανικό και βιοτεχνικό πάρκο (χαμηλή, μέση όχληση). Βιομηχανικό Πάρκο (ΒΙΠΑ), Βιοτεχνικό Πάρκο (ΒΙΟΠΑ) προς εξυγίανση. 5. Οχλούσα βιομηχανία, βιοτεχνία (υψηλή όχληση). 6. Χονδρεμπόριο. 7. Τουρισμός, αναψυχή. 8. Ελεύθεροι χώροι, αστικό πράσινο. 9. Κοινωφελείς εξυπηρετήσεις. Β) Σύμφωνα με την ειδική πολεοδομική λειτουργία τους: 1. Κατοικία. Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται χώροι κτιρίων κατοικίας για άσκηση επαγγέλματος,συμβιβαστού προς την κυρία χρήση του κτιρίου (ιατρεία, δικηγορικά γραφεία κλπ). Ομως πρέπει να δείς εάν υπάρχει υπόλοιπο δόμησης για την αλλαγή χρήσης από αποθήκη σε ιατρείο καθώς και εάν καλύπτεσαι από φωτισμό αερισμό σκάλα κλπ
  5. panos μου έχει τύχει και εμένα περίπτωση σαν του avgoust και το αντιμετώπισα αντίστοιχα με ελεγκτή που δεν πολυασχολήθηκε λόγω μεγάλης περίσειας σ.δ. Εκτός αυτου όμως αντιμετώπισα και περίπτωση όπου με ΓΟΚ 73 είχε κατασκευαστεί κτίριο (ισόγειο+2 όροφοι) με το ισόγειο μικρότερο κατά 20τμ από τους υπερκείμενους στην άδεια. Ύπήρξε πρόβλημα με το χαρακτηρισμό του χώρου αυτού με δεδομένο ότι Η/Υ χώροι νοούνται μόνο επί της προσθήκης μετά το γοκ 85. Τελικά μετά από ανακάλυψη του "χαμένου φακέλου" από το αρχείο διαπίστωσα ότι ο επίμαχος χώρος είχε υπολογισθεί στη δόμηση της αρχικής αδείας (κάλυψη *πλήθος ορόφων) και εμφανίζοταν μόνο στους αριθμητικούς υπολογισμούς γιατί όπως μου είπε και συνταξιούχος συνάδελφος "έτσι δούλευαν τότε" Μάλλον απίθανο για τη περιπτωσή σου αλλά αξιζει να το ψάξεις
  6. Βάση του ΦΕΚ 122Α/2009 (νόμος Σουφλιά) οι στεγασμένοι υπέργιοι χώροι στάθμευσης προσμετρούνται στο σ.δ.
  7. Άλλο πράγμα το αυτόνομο spa και άλλο εκείνο που εντάσεται σε ξενοδοχείο. Τα πεντάστερα ξενοδοχεία (και όχι μόνο) έχουν ένα σύνολο βοηθητικών λειτουργειών που δεν απαιτείται να προσμετρούνται στο σ.δ. Πρέπει να ελέγξεις εάν το spa ανήκει σε αυτές. Προτείνω επίσκεψη στον ΕΟΤ (μηχανικοί όχι τμήμα επενδύσεων). Στην Αθήνα τουλάχιστον είναι πολύ εξυπηρετικοί.
  8. Αν κατάλαβα καλά έκοψες ΑΠΥ για 48.000 και κατατέθηκαν στην ΕΤΕ 30.000 με τα οποία εκδόθηκε άδεια αξίας 48.000. Σε αυτή τη περίπτωση τα πράγματα είναι "σκούρα" γιατί εμφανίζεσαι να οφείλεις κατάθεση 18.000 για την άδεια οπότε αν ανακατευτεί το θέμα ίσως υποχρεωθείς να προβείς σε αυτή τη κατάθεση! προσπάθησε να συνενοηθείς με το συνεργάτη σου και φρόντισε να εξασφαλήσεις ένορκες καταθέσεις από τυχόν μάρτυρες (πχ. εργολάβος) για το ποιός πήρε τα χρήματα, ίσως σου χρειαστούν άν τα πράγματα οδηγηθούν σε δικαστική οδό. υγ. Το επαγγελμά μας κρύβει πόνο αλλά και χαρές. Σου εύχομαι ολόψυχα σύντομα να συναντήσεις τις δεύτερες, κουράγιο και καλή τύχη.
  9. Συμφωνώ με τους συναδέλφους, απλά να προσθέσω ότι η πιλοτή αποτελεί χώρο κοινόχρηστο και κοινόκτιτο. Ο κοινόκτιτος χαρακτήρας της δεν νομίζω ότι μπορεί να αλλοιωθεί ενώ ο κοινόχρηστος μπορεί να αναιρεθεί εφόσον προβλέπεται από τη σύσταση δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης, ωστόσο και σε αυτή τη περίπτωση ο κάτοχος του δικαιώματος δεν μπορεί να πουλήσει τη θέση διότι αυτή παραμένει κοινόκτιτη. Βέβαια το σε ποιόν θα επιτρέπει να παρκάρει στη θέση αποτελεί πεδίο δόξης λαμπρό για δικηγόρους!
  10. Η μικρής μπορεί να παραπεμφθεί στην ΕΠΑΕ όπως και μια κανονική άδεια. Το θέμα που ψάχνω τώρα είναι τι γίνεται με το ιδεατό στερεό. Είναι δεδομένο ότι πέργκολα στο δώμα η γενικά σε υπαίθριο χώρο του κτιρίου θέλει έλεγχο ιδεατού στερεού και κανονική άδεια , αλλά δεν μπορω να βρώ τι ισχύει για τα μπαλκόνια. Αν πάντως το "μπαλκόνι" δεν είναι εξώστης αλλά προκύπτει από υποχώρηση ορόφου τότε θέλει κανονική άδεια.
  11. Αν η αρχική άδεια είχε έγκριση ΕΠΑΕ τότε περνάς πάλι ΕΠΑΕ γιατί τροποποιείς την εγκεκριμένη όψη.
  12. Συμφωνώ και εγώ με τους συναδέλφους ότι δεν πρέπει να υπογράψεις το "χαρτί" , ωστόσο εάν για δικούς σου λόγους (οικονομική ανάγκη ή υποχρέωση ) θέλεις να τους βοηθήσεις τότε θα μπορούσες να κάνεις μακροσκοπικό έλεγχο των επισκευών (καθαίρεση επιχρισμάτων απαραίτητη) και να τους χορηγήσεις μια έκθεση που θα αναφέρει τι παρατήρησες πχ. ύπαρξη πλέγματος κλπ. ΧΩΡΙΣ να εκφέρεις άποψη για την επάρκεια των επισκευών. Η πρόταση δεν είναι ούτε η πλέον οικονομική για τους πελάτες ούτε επιστημονικά ορθή κατά την αποψή μου, ωστόσο ίσως τους βοηθήσει στο δικαστήριο και ο μόνος λόγος που τη παραθέτω είναι το ότι μάλλον πρόκειται για ταλαίπωρους που έμπλεξαν ελείψη χρημάτων.
  13. 13. Ανανέωση άδειας κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτου ή ΙΧ φορτηγού αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας στο όνομα κληρονόμου θανόντος κατόχου. Στην υπηρεσία Μεταφορών υποβάλλεται μόνο βεβαίωση της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. "περί δήλωσης του κληρονομηθέντος αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας ΙΧ" από την οποία πρέπει να προκύπτει ο κληρονόμος ή οι κληρονόμοι του θανόντος ατόμου, καθώς και το ποσοστό που αντιστοιχεί στον καθένα. 14. Από 1-9-2001 καταργείται η μεταφορά φακέλων επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης και δικύκλων, από υπηρεσία σε υπηρεσία μετά την μεταβίβαση. Για κάθε περαιτέρω μεταβολή (ανταλλακτικές πινακίδες, αντίγραφο άδειας, αλλαγή κινητήρα κλπ) η υπηρεσία μεταφορών και επικοινωνιών της Ν.Α, όπου υπάγεται συγκοινωνιακά ο νέος ιδιοκτήτης βασίζεται στα μηχανογραφημένα και μόνο στοιχεία. Ο υπηρεσιακός φάκελος αναζητείται καθώς και όλες οι ενδεχόμενες μέχρι το διάστημα εκείνο μεταβολές, μόνο σε περιπτώσεις επιφυλάξεων ή αμφιβολιών της υπηρεσίας ή του πολίτη καθώς και μετά από αίτημα των δικαστικών ή αστυνομικών ή άλλων ελεγκτικών αρχών της χώρας, ή σε περίπτωση χάραξης, από την υπηρεσία, νέου αριθμού πλαισίου λόγω φθοράς κλπ. 15. Καταργείται από 1-9-2001 η χορήγηση ανταλλακτικών πινακίδων με τον ίδιο αριθμό κυκλοφορίας για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα Η παράγραφος α.α της Β/24177/667/1999 (ΦΕΚ 36 τ.Β) αντικαθίσταται ως εξής: "Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής, φθοράς ή καταστροφής Κρατικών Πινακίδων, ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων, ρυμουλκούμενων οχημάτων και μοτοσικλετών, χορηγούνται πινακίδες, με το νέο αριθμό κυκλοφορίας, ενημερώνοντας σχετικά την αρμόδια Δ.Ο.Υ. 16. Η 426/15-7-1999 ΥΑ τροποποιείται ως εξής: Στην παράγραφο γ της 426/15-7-1999 προστίθενται τα εξής: "παρέχεται η δυνατότητα στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών να ταξινομούν και να χορηγούν άδειες "ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ" στα επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα και δίκυκλα οχήματα, λόγω κληρονομιάς, εφόσον, παράλληλα με τα λοιπά δικαιολογητικά, δεν κατατίθεται ισχύον δελτίο τεχνικού ελέγχου από ΚΤΕΟ. Η άδεια κυκλοφορίας θα επαναχορηγείται μόνο εφόσον προσκομίζεται ισχύον δελτίο τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ". 17. Καταργείται ο έλεγχος καταβολής των τελών κυκλοφορίας κατά τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Αθήνα, 5 Σεπτεμβρίου 2001 ΟI ΥΠΟΥΡΓΟI ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΒΑΣΩ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΩΜΕΡΙΤΗΣ ΑΛΕΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΕΡΕΛΗΣ
  14. 3. Χορήγηση άδειας φορτηγών 1. Η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης ότι αυτοκινήτων Ιδιωτικής Χρήσης δεν έχει άλλο αυτοκίνητο της (αγροτικά) μικτού βάρους κατηγορίας αυτής (αγροτικής μέχρι 2500 χιλιόγραμμα ή χρήσης), καταργείται, εφόσον ωφέλιμου φορτίου μέχρι 1300 αυτό προκύπτει από τα στοιχεία χιλιόγραμμα σε μη κατά κύριο που διαθέτει η υπηρεσία. επάγγελμα αγρότες Ν. 2801/00 άρθρο 5 (ΦΕΚ 46/Α/00) ΚΥΑ Α9/ 32508/2512/01 (ΦΕΚ 664/Β/01). 4. Επικύρωση συμφωνίας 1. Το καταστατικό εάν πρόκειται για μεταβίβασης ενάριθμου εταιρεία αντικαθίσταται με Φορτηγού ή Λεωφορείου που υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα κυκλοφορεί ή είναι σε περιέρχονται όλα τα στοιχεία της σε ακινησία ταυτότητας του νομικού προσώπου (Επωνυμία, έδρα, σκοπός, διάρκεια, διευθύνων σύμβουλος ή διαχειριστής). 5. Μεταβίβαση Φ.Δ.Χ. Αυτοκινήτου 1. Το καταστατικό, εάν πρόκειται μαζί με την άδεια (δικαίωμα) για εταιρεία, αντικαθίσταται με υπεύθυνη δήλωση. 6. Εγκριση Καταλληλότητας Θέσης 1. Οι δύο εγκρίσεις (καταλληλότητας και Χορήγησης Αδειας Ιδρυσης θέσης και Αδειας Ιδρυσης) Πρατηρίου Υγρών Καυσίμων συγχωνεύονται σε μία. Δημόσιας Χρήσης. Υποβάλλονται μαζί με την αίτηση του ενδιαφερομένου όλα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά και υπεύθυνη δήλωση του μελετητή μηχανικού, το περιεχόμενο της οποίας να δηλώνει ότι η προτεινόμενη θέση είναι κατάλληλη για την ίδρυση της εγκατάστασης, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις. 2. Η αυτοψία της επιτροπής υπαλλήλων της Νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, πραγματοποιείται, σύμφωνα με προγραμματισμό της οικίας Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Α., και πάντως πριν τη χορήγηση της άδειας ίδρυσης, την οποία υποχρεούται να εκδόσει η Ν.Α., εντός 60 ημερών από την υποβολή της αίτησης. Σε περίπτωση καταγγελίας για ακαταλληλότητα της θέσης ίδρυσης της εγκατάστασης η αυτοψία πραγματοποιείται το ταχύτερο δυνατό και πάντως όχι πέραν των 10 ημερών. 7. Εγκριση καταλληλότητας θέσης 3. Οι δύο εγκρίσεις (καταλληλότητας και χορήγηση άδειας ίδρυσης Θέσης και Αδειας Ιδρυσης) συνεργείων επισκευής και συγχωνεύονται σε μία. συντήρησης) αυτοκινήτων, Υποβάλλονται μαζί με την αίτηση μοτοσικλετών και του ενδιαφερόμενου όλα τα μοτοποδηλάτων προβλεπόμενα δικαιολογητικά και υπεύθυνη δήλωση του μελετητή μηχανικού, το περιεχόμενο της οποίας να δηλώνει ότι η προτεινόμενη θέση είναι κατάλληλη για την ίδρυση της εγκατάστασης, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις. 4. Η αυτοψία της επιτροπής υπαλλήλων της Νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, πραγματοποιείται, σύμφωνα με προγραμματισμό της οικίας Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Α., και πάντως πριν τη χορήγηση της άδειας ίδρυσης, την οποία υποχρεούται να εκδόσει η Ν.Α., εντός 60 ημερών από την υποβολή της αίτησης. Σε περίπτωση καταγγελίας για ακαταλληλότητα της θέσης ίδρυσης της εγκατάστασης η αυτοψία πραγματοποιείται το ταχύτερο δυνατό και πάντως όχι πέραν των 10 ημερών. 8. Εγκριση νέων σχεδίων και 1. Υποβάλλονται μαζί με την αίτηση χορήγηση νέας άδειας του ενδιαφερόμενου όλα τα λειτουργίας σταθμού προβλεπόμενα δικαιολογητικά και αυτοκινήτων, λόγω μεταβολής χορηγείται η νέα άδεια στοιχείων της εγκατάστασης, λειτουργίας εντός 60 ημερών από [περ. γ` του άρθρου 25 του την υποβολή της αίτησης. Π.Δ/τος 455/76 (ΦΕΚ 169/Α/ 1976] 9. Χορήγηση καταλληλότητας θέσης 1. Οι δύο εγκρίσεις (καταλληλότητας για Ιδρυση και λειτουργία θέσης και Αδειας Ιδρυσης) σταθμού αυτοκινήτων (παρ. 2 συγχωνεύονται σε μία. του άρθρου 23 του Π.Δ/τος Υποβάλλονται μαζί με την αίτηση 455/1976 ΦΕΚ 169/Α/1976) του ενδιαφερόμενου όλα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά και υπεύθυνη δήλωση του μελετητή μηχανικού, το περιεχόμενο της οποίας να δηλώνει ότι η προτεινόμενη θέση είναι κατάλληλη για την ίδρυση της εγκατάστασης, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις. 1. Η αυτοψία της επιτροπής υπαλλήλων της Νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, πραγματοποιείται, σύμφωνα με προγραμματισμό της οικίας Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Α., και πάντως πριν τη χορήγηση της άδειας ίδρυσης, την οποία υποχρεούται να εκδόσει η Ν.Α., εντός 60 ημερών από την υποβολή της αίτησης. Σε περίπτωση καταγγελίας για ακαταλληλότητα της θέσης ίδρυσης της εγκατάστασης η αυτοψία πραγματοποιείται το ταχύτερο δυνατό και πάντως όχι πέραν των 10 ημερών. 10. Για αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης, των οποίων η κυριότητα έχει παρακρατηθεί από τον πωλητή, σε περίπτωση θανάτου αυτού, προκειμένου περί φυσικού προσώπου ή διάλυσης της εταιρίας, προκειμένου περί νομικού προσώπου, υποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση από τον έχοντα τη χρήση και εκμετάλλευση του αυτοκινήτου, με την οποία δηλώνεται ότι το όχημα έχει εξοφληθεί, ότι αυτός έχει την πλήρη νομή και κυριότητα του οχήματος και ότι είναι αυτό ελεύθερο παντός βάρους. 11. Στην περίπτωση κληρονομικών ΦΙΧ και ΕΙΧ αυτοκίνητων ή σε όποια άλλη περίπτωση κατά την οποία πρέπει να γίνει μεταβίβαση (ακόμα και στα ΔΧ) προκειμένου να γίνει οριστική διαγραφή του αυτοκινήτου στη συνέχεια, το δελτίο ΚΤΕΟ καταργείται. 12. Επιτρέπεται η οριστική διαγραφή ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου οχήματος από οποιαδήποτε νομαρχιακή αυτοδιοίκηση τομέα Μεταφορών και Επικοινωνιών, ανεξάρτητα από που έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας, εφόσον τα στοιχεία του κυρίου και κατόχου που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας είναι όμοια με εκείνα που εμφανίζονται στο on line σύστημα. Μετά την περαίωση της οριστικής διαγραφής η υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών που εξέδωσε την πράξη, ενημερώνει με έγγραφό της την υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών όπου βρίσκεται ο φάκελος του αυτοκινήτου περί της επελθούσης μεταβολής.
  15. Λόγω μεγέθους το στέλνω τμηματικά ΦΕΚ Β` 1200/17.9.2001 Αριθ. ΔΙΑΔΠ/18801 Απλούστευση διαδικασιών και σύντμηση προθεσμιών διεκπεραίωσης διοικητικών ενεργειών αρμοδιότητας Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. ΟI ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΓΕΩΡΓΙΑΣ- ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ - ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Εχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις της παραγράφου 13 του άρθρου 25 του ν.2539/97 "Συγκρότηση της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης" ΦΕΚ 244/Α`/4.12.1997. 2. Τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν. 1599/86 "Σχέσεις Κράτους - Πολίτη, καθιέρωση νέου τύπου δελτίου ταυτότητας και άλλες διατάξεις" (ΦΕΚ 75/Α/11-6-1986) 3. Τις διατάξεις του άρθρου 27 του ν. 2081/1992 "Περιορισμός και βελτίωση της αποτελεσματικότητας των κρατικών δαπανών και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ 154/Α/1992) με το οποίο προστέθηκε άρθρο 29 Α στο ν. 1558/85 (ΦΕΚ 137/Α/1985), όπως τελικά αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του ν. 2469/1997 (ΦΕΚ39/Α/1997). 4. Σύμφωνα με τις διατάξεις της 1039386/441/Α006/21.4.2000 (ΦΕΚ 571/Β/21.4.2000) "Ανάθεση αρμοδιοτήτων Υπουργού Οικονομικών στους Υφυπουργούς Οικονομικών". 5. Την ανάγκη βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών προς τον πολίτη στον τομέα ευθύνης του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. 6. Το γεγονός ότι από την έκδοση της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού 7. Το γεγονός ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας και των εφαρμογών της και η εισαγωγή νέων μεθόδων εργασίας επιτρέπουν τη συντόμευση του χρόνου διεκπεραίωσης υποθέσεων των πολιτών, αποφασίζουμε:Αρθρο ΜΟΝΟΝ Τροποποιούμε τις παρακάτω διαδικασίες προκειμένου να απλουστευθούν με την κατάργηση δικαιολογητικών, την αντικατάστασή τους με την ύπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 ή την αναζήτησή τους υπηρεσιακά (οίκοθεν) και τη σύντμηση των προθεσμιών διοικητικής ενέργειας, ως εξής: Απλούστευση διοικητικών διαδικασιών Α/Α Διαδικασία Απλουστεύσεις 1. Χορήγηση άδειας φορτηγών 1. Η βεβαίωση της οικείας Υπηρεσίας αυτοκινήτων και τρίτροχων Γεωργίας, της Νομαρχιακής Ιδιωτικής Χρήσης (Αγροτικά) Αυτοδιοίκησης ότι είναι μικτού βάρους μέχρι 4.000 εγγεγραμμένος στο Μητρώο Αγροτών χιλιόγραμμα (για γεωργικές, αναζητείται υπηρεσιακά ή κτηνοτροφικές, πτηνοτροφικές, αντικαθίσταται με υπεύθηνη μελισσοκομικές, δασικές, δήλωση και υποχρεωτική αλιευτικές, σηροτροφικές κ.λπ διασταύρωση εν γένει: γεωργικές 2. Η υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχει εκμεταλλεύσεις) Ν. 1959/91 άλλο ΦΙΧ αγροτικό αυτοκίνητο, (ΦΕΚ 123Α), Ν 2801/00 άρθρο 5 καταργείται εφόσον η υπηρεσία (ΦΕΚ 46Α), ΥΑΑ2/29542/5347/00 έχει ή μπορεί να αποκτήσει τα (ΦΕΚ 707Β), ΚΥΑ Α9/32508/2512/ στοιχεία. 01 (ΦΕΚ 664Β) 3. Στην περίπτωση που απαιτούνται περισσότερα του ενός αυτοκίνητα η βεβαίωση της οικείας Υπηρεσίας Γεωργίας της Ν.Α. περί την αναγκαιότητά τους, αναζητείται υπηρεσιακά εφόσον συμφωνεί ο ενδιαφερόμενος. 4. Το καταστατικό εάν πρόκειται για εταιρεία, που προβλέπεται από τις διατάξεις της ΥΑ Α2/29542/53 47/91 (Κεφ. Γ` παρ. 2 περίπτωση α-κεφ. Δ` παρ. 2 περίπτωση δ), αντικαθίσταται με υπεύθυνη δήλωση, με την οποία δηλώνονται όλα τα στοιχεία του καταστατικού (επωνυμία, έδρα, σκοπός, εκπρόσωπος, διάρκεια). 5. Η βεβαίωση της εποπτεύουσας την επιχείρηση υπηρεσίας (πχ. Δ/νση Υγιεινής ή Δ/νση Κτηνιατρικής), που προβλέπεται από τις διατάξεις της ΥΑ Α2/29542/5347/ 91, μετά τη διενέργεια αυτοψίας παραδίδεται αυθημερόν στον ενδιαφερόμενο. 2. Χορήγηση άδειας φορτηγών 1. Η βεβαίωση της οικείας Υπηρεσίας αυτοκινήτων Ιδιωτικής Χρήσης Γεωργίας της Νομαρχιακής (αγροτικά) μικτού βάρους Αυτοδιοίκησης, όπως προβλέπεται πάνω από 4.000 χιλιόγραμμα στην απόφαση Α2/29542/5347/00 για γεωργικές, κτηνοτροφικές (ΦΕΚ 707/Β/91), η οποία έχει δασικές, αλιευτικές, εκδοθεί σε εφαρμογή του Ν. 1959/ πτηνοτροφικές, σηροτροφικές, 91 (ΦΕΚ 123/Α/91), για μελισσοκομικές επιχειρήσεις αναγκαιότητα του αυτοκινήτου για κ.λπ. εν γένει γεωργικές την επιχείρηση, αναζητείται επιχειρήσεις Ν. 1959/91 υπηρεσιακά εφόσον συμφωνεί ο (ΦΕΚ 123/Α/91) ΥΑ Α2/29542/ πολίτης. 5347/00 (ΦΕΚ 707/Β/91) 2. Για την περίπτωση μελισσοκομικών επιχειρήσεων, προς απόκτηση μελισσοκομικού μικτού βάρους 4000-8000 χιλιόγραμμα η βεβαίωση αναγκαιότητας του αυτοκινήτου, της οικείας Υπηρεσίας Γεωργίας της Ν.Α όπως προβλέπεται από την ΚΥ Α Α9/οικ/16954/00 (ΦΕΚ 696/Β/ 00) η οποία έχει εκδοθεί σε εφαρμογή του Ν. 2801/00 (ΦΕΚ 46/ Α/00), αναζητείται υπηρεσιακά εφόσον συμφωνεί ο πολίτης. 3. Το καταστατικό εάν πρόκειται για εταιρεία που προβλέπεται από τις διατάξεις της ΥΑΑ2/29542/5347/91 (κεφ. Γ` παρ. 2 περίπτωση α-κεφ. Δ` παρ. 2 περίπτωση δ) αντικαθίσταται με υπεύθυνη δήλωση, με την οποία δηλώνονται όλα τα στοιχεία του καταστατικού (επωνυμία, έδρα, σκοπός, εκπρόσωπος, διάρκεια) 4. Η βεβαίωση της εποπτεύουσας την επιχείρηση υπηρεσίας (πχ Δ/νση Υγιεινής ή Δ/νση Κτηνιατρικής), που προβλέπεται από τις διατάξεις της ΥΑΑ2/29542/5347/91 μετά τη διενέργεια της αυτοψίας, παραδίδεται αυθημερόν στον ενδιαφερόμενο.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.