HAROUL Δημοσιεύτηκε March 22, 2023 at 07:48 μμ Δημοσιεύτηκε March 22, 2023 at 07:48 μμ Καλησπέρα σε όλους. Ασχολούμαι και εγώ με μία "διαμάχη" που υπάρχει σε μία πυλωτή οικοδομής σχετικά με τις θέσεις στάθμευσης που έχει δώσει ο εργολάβος στους ιδιοκτήτες. Προσπαθώντας να δω αν μπορούν να εφαρμοστούν οι θέσεις που έχουν δοθεί, διάβασα αναλυτικά την υπουργική απόφαση του 1993. H πρώτη απορία που μου δημιουργήθηκε είναι σχετικά με τον δρόμο που οδηγεί στις θέσεις στάθμευσης. Πιο συγκεκριμένα αν επιλέξω γωνία στάθμευσης 60 μοιρών, και τοποθετήσω τα ΙΧ στην θέση στάθμευσης, ο δρόμος που απομένει έχει πλάτος κοντά στα 2,70μ.. Βάσει αυτού εγώ έχοντας δρόμο 2,70μ. <3,50μ. προφανώς και απαιτείται θέση στάθμευσης διαστάσεων πάνω από 2,50μ.x4,50μ.. Ξέρεις κάποιος αν επιτρέπεται ο καθαρός δρόμος να έχει πλάτος τόσο μικρό; Επίσης τι διαστάσεις οχήματος χρησιμοποιούμε; Εγώ έβαλα μήκος 4,30μ που ίσως είναι σχετικά μεγάλο. Κάθε βοήθεια δεκτή!
dimitris GM Δημοσιεύτηκε March 22, 2023 at 08:03 μμ Δημοσιεύτηκε March 22, 2023 at 08:03 μμ Στο ΦΕΚ Δ 167/93 υπαρχει η αναλυση εμβαδων, διαδρόμων και εισοδοεξοδου. Αυτα αφορουν τις υποχρεωτικες ΘΣΑ του 1221. Αυτες ελεγχονται με το ανω ΦΕΚ. Για τις υπολοιπες, που εγιναν απο "ιδιωτικη πρωτοβουλια" με τον κανονισμο ή με τα συμβολαια, θεωρητικα, θα πρεπει να ακολουθουν τον κανονα του ανω ΦΕΚ. Ενίοτε δημιουργουνται με επικαλυψη η μια στην αλλη ή μεδυσκολιες προσπελασης... Αυτο δεν ειναι αυθαιρεσια. Αναγεται στη συμπεριφορα του κατασκευαστη...που μοιραζε ΘΣΑ...κατα το διοκουν.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Συνδεθείτε τώρα