Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους. Ασχολούμαι και εγώ με μία "διαμάχη" που υπάρχει σε μία πυλωτή οικοδομής σχετικά με τις θέσεις στάθμευσης που έχει δώσει ο εργολάβος στους ιδιοκτήτες. Προσπαθώντας να δω αν μπορούν να εφαρμοστούν οι θέσεις που έχουν δοθεί, διάβασα αναλυτικά την υπουργική απόφαση του 1993. H πρώτη απορία που μου δημιουργήθηκε είναι σχετικά με τον δρόμο που οδηγεί στις θέσεις στάθμευσης. Πιο συγκεκριμένα αν επιλέξω γωνία στάθμευσης 60 μοιρών, και τοποθετήσω τα ΙΧ στην θέση στάθμευσης, ο δρόμος που απομένει έχει πλάτος κοντά στα 2,70μ.. Βάσει αυτού εγώ έχοντας δρόμο 2,70μ. <3,50μ. προφανώς και απαιτείται θέση στάθμευσης διαστάσεων πάνω από 2,50μ.x4,50μ.. Ξέρεις κάποιος αν επιτρέπεται ο καθαρός δρόμος  να έχει πλάτος τόσο μικρό; Επίσης τι διαστάσεις οχήματος χρησιμοποιούμε; Εγώ έβαλα μήκος 4,30μ που ίσως είναι σχετικά μεγάλο. Κάθε βοήθεια δεκτή! 

  • Απαντήσεις 61
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

  Στο ΦΕΚ Δ 167/93 υπαρχει η αναλυση εμβαδων, διαδρόμων  και εισοδοεξοδου.

Αυτα αφορουν τις υποχρεωτικες ΘΣΑ του 1221.

Αυτες ελεγχονται με το ανω   ΦΕΚ.

Για τις υπολοιπες,  που εγιναν απο "ιδιωτικη πρωτοβουλια" με τον κανονισμο ή με τα συμβολαια,   θεωρητικα, θα πρεπει να ακολουθουν τον κανονα του ανω ΦΕΚ.

 Ενίοτε δημιουργουνται  με επικαλυψη η μια στην αλλη ή μεδυσκολιες προσπελασης...

Αυτο δεν ειναι αυθαιρεσια.

Αναγεται στη συμπεριφορα του κατασκευαστη...που μοιραζε ΘΣΑ...κατα το διοκουν.

 

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.