Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ενανθράκωση με διάβρωση


 

Recommended Posts

σε ξαναρωτάω, "με δουλεύεις?"

 

είπα πλάκα, όχι μια πλάκα της πλάκας. άμα είναι να μιλήσουμε και για άοπλες κολώνες και πάει λέγοντας.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

είπα πλάκα, όχι μια πλάκα της πλάκας. άμα είναι να μιλήσουμε και για άοπλες κολώνες και πάει λέγοντας

 

διαβαστε το αρθρο στο λινκ. Σαφως υπάρχει interaction και απο αλλα πραματα.

 

Το καλό ειναι οτι αναγνωρίζεις οτι τελικα το κάνουμε το μάθημα.

Link to comment
Share on other sites

Αν γινεται να μεινουμε σε αυτο το θεμα σε ενανθρακωση-διαβρωση.....

 

Ας ανοιξουμε αλλο για κακοτεχνιες-αστοχιες...

Link to comment
Share on other sites

μήπως θα πρεπει να αλλάξουμε τον τιτλο απο

 

Ενανθράκωση με διάβρωση σε Ενανθρακωση Σκυροδεματος, Διαβρωση Οπλισμου και Κακοτεχνίες - Ενα πρακτικό μάθημα

 

Αγαπητε δεν ειναι κακνοτεχνια ειναι πραγματικότητα και κολλάει στην διάβρωση, ενανθρακωση. Για να καταλάβουμε για το πάχος επικάλυψης θα πρεπει να δουμε την πραγματικότητα.

 

Θα σου πω ενα ρητό. Η κατσίκα δεν κουτσαινει απο το αυτί αλλα πεθαίνει απο μόλυνση.

------------------------------------------------------------------------------------------

 

φωτογραφίες για τα σανίδια

 

Τωρα εαν δεν τα έχετε ξαναδει θα πρέπει να συμφωνήσετε μαζί μου για το αν τα πολυτεχνεια θα πρεπει να πάρουν τα παιδια στην οικοδομή. Ειμαι νεος ανθρωπος και δουλευω λογισμικό σχεδόν απο πάντα. Αλλα. Δεν φτάνει. Πρεπει να βγειτε εξω να τα δείτε.

 

Τώρα πειτε μου εχοντας δει τις φωτογραφίες απο τα σανίδια μηπως θα μπορούσαμε να υπολογίσουμε το πάχος της κολώνας λιγο καλύτερα ετσι ωστε τα σανίδια του ΧΑΣΑΝ να μην κανούν τέτοια. Για να ακουσω ιδέες?

post-25492-131887238392_thumb.jpg

post-25492-131887238407_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνα και πες στα παιδιά την ιστοριά

Link to comment
Share on other sites

Από την κόκκινη γραμμή και κάτω υπήρχε βράχος μέχρι το 2007. Όταν αφαιρέθηκε φαίνονταν μόνο η αριστερή ράβδος οπλισμού (εικόνα 6). Με ελάχιστη δόνηση αποκαλύφθηκε όλη η βάση του στύλου.

 

Από την πράσινη και πάνω μετρήθηκαν δυναμικά περίπου 70-80.

Από την πράσινη και κάτω αυξάνονταν και έφταναν στο κάτω μέρος μέχρι και 384.

Μετρήθηκε αντοχή σκυροδέματος περίπου 23MPa.

post-14086-131887238452_thumb.jpg

post-14086-13188723846_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ξεκινάει απο την εικόνα 5. Νεράκι βροχής. Η επικάλυψη ειναι στα 8-10 χιλιοστα.

 

Πηγα στον Jackson για 1 ωρα αφιλοκερδώς για να βάλουμε υλικό στο ΦΟΡΟΥΜ.

 

Λοιπόν τα αλλά οπως περιγράφονται.

 

Οι συνδετήρες ειναι νεκροί σχεδόν δεν εχουν διατομή.

 

Τωρα ο ρυθμός διαβρωσης (τον εχω βάλει προηγουμένος) ειναι μεγάλος. Σε 3-4 χρόνια θα εχουμε πρόβλημα σημαντικό.

 

Ξεκινάω απο την περίπτωση που ο Jackson δεν έχει χρήματα για κανονική επιθεώρηση.

 

1. Οι συνδετήρες θα πρέπει να αντικατασταθούν

 

2. Οι διατομές του Φ20 θα πρέπει να καθαριστούν και να βρούμε την εναπομείνοντα διατομή. Εαν εχουμε μειωση >5% (που σίγουρα έχουμε) θα χρειαστεί νεα μελέτη.

 

3. Εαν δεν βρούμε στατικό προβλημα τότε έχουμε. Κλεινεις το παρτερι που φέρνει το νερο.

 

4. Σιγουρα ανοδια και αναστολέας.

 

5. Σιγουρα ΣΙΚΑ αναστολεας.

 

6. Επισκευάζεις με κονιαμα CERESIT και θα περάσω μετά απο ενα μηνα να το μετρήσω ξανα.

Link to comment
Share on other sites

Παίρνεις ενα πνευματικό κρούσης και βάζεις μια βελόνα Φ20. Κάνεις μια οπή με την βελόνα καθολο το πάχος της κολωνας. Απο μπροστα κανεις μια εγκοπη στο σκυρόδεμα βάθους τουλάχιστον 10 χιλιοστων. Καθαρίζεις πολύ καλά απο σκόνη. Γεμίζεις με ρυτίνη για βλητρα. Αμέσως παιρνεις ενα συρματοσχοινο Φ10 (οχι ανοξοιδωτο) το περνας απο την οπη πρώτα και μετά απο μπροστά. Το σφιγγεις με σφικτήρα διατομής Φ14 (εσωτερική Φ11). Μέχρι να νιώσεις μεγάλη αντισταση.

 

η ντίζα και η συστολή 1μμ της σανίδας φταίει εδώ?

 

εδώ μιλάμε για περίπτωση κακοτεχνίας και κυρίως για σκυρόδεμα κάκιστης ποιότητας.

 

 

κάτσε λίγο, με δουλεύεις?

 

εννοείται από πλάκα που ακολούθησε τις αρχές της τέχνης και του οπλισμού. αν είχα αγωνία πως φαίνεται έριχνα ένα κυβικό άοπλο μόνος μου και χοροπηδούσα πάνω μέχρι να το σπάσω

 

Το σκυρόδεμα ειναι ΙΝΤΕRΒΕΤΟΝ............

-------------------------------------------------------------------

 

HILTI FEROSCAN

 

Επειδη το HILTI FEROSCAN χρησιμοποιείταιν κατα κόρον στην Ελλάδα θελω να σας δωσω καποιες πληροφορίες για να τις κάνεται ερωτησεις οταν ζητάτε ανιχνευση.

 

Συνηθως σκανάρουν 1 πλευρά και κάνουν υποθεση συμμετρίας. Ζητάτε πάντα 2 πλευρες των 90 μοιρων.

 

Συνηθως δεν δινουν πληροφοριες ισχύς σηματος. Παντα να αναγράφεται. Το HILTI FEROSCAN λεει οτι εχει βαθος εντοπισμού 70 χιλιοστα. Αυτο ειναι εν μέρει σωστο. Οσο πιο βαθιά πάμε το σημα χάνεται και εχουμε αποκλιση.

 

Ρωτήστε για το παχος επιχρίσματος. Εαν ειναι πανω απο 20 mm τοτε θελει αποκάλυψη.

 

Εαν εχουμε 20 + 20 επικάλυψη τοτε ο οπλισμος Φ16 θα φανεί σαν Φ14.

 

Θα πρέπει να κάνουν τουλάχιστον μια πραγματική μετρηση οπλισμου ανα φορεά. Αυτο γινεται για να καλιμπραρουν το μηχανημα. Εαν δεν το κάνουν τοτε μακρυα.

 

Εντοπισμός στην πλάκα ειναι δυσκολος. Ο οπλισμος αντοχής και διανομής θα χρειαστεί τουλάχιστον 4 τετραγωνικά δειγματος και 2 ωρες. Το HILTI FEROSCAN θα τα κανει μαντάρα ειδικά με γωνίες. Εαν το κανουν σε 10 λεπτα φωνάξτε.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.