Μετάβαση στο περιεχόμενο

Γέφυρες με...κάποιες ιδιομορφίες


 
sundance

Recommended Posts

800px281205010zoomappromz8.jpg

 

φοβερη δουλεια... :shock:

 

περισσοτερα εδω

juscelino kubitschek bridge

 

scarybridgeps9.jpg

 

 

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

 

millau viaduct

 

 

Παρατήρηση: Μη διαχωρίζετε την απάντησή σας σε δύο ή περισσότερες διαδοχικές δημοσιεύσεις. Χρησιμοποιείστε την "επεξεργασία" για να αλλάξετε το περιεχόμενο ή να προσθέσετε κάτι στην τελευταία σας δημοσίευση.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, Χάρης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μπράβο!Πολύ καλή ενέργεια!!!Δεν έχω χρόνο να ανεβάσω εδώ την εικόνα,αλλά προσθέτω το link για την μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα που διασχίζει θάλασσα παγκοσμίως!

 

http://www.hangzhoubaybridge.com/bridge.asp

 

 

Και φυσικά να προσθέσω και τη δική μας,αυτή στο Ρίο-Αντίρριο.Είναι η καλωδιωτή γέφυρα με το μεγαλύτερο αναρτημένο κατάστρωμα στον κόσμο.Επίσης,είναι πολύ ενδιαφέρουσα κατασκευή,αλλά και εξαιρετικά δύσκολη,λόγω της θέσης της.Βρίσκεται πάνω από ενεργό ρήγμα και ο πυθμένας έχει ιδιαίτερα μεγάλο βάθος.Ενδεικτικά,ο πύργος του Άιφελ αν τοποθετηθεί στον πάτο της θάλασσας είναι κοντύτερος από το ψηλότερο σημείο της γέφυρας.Αν δε με απατά η μνήμη μου πρέπει να είναι και η πρώτη και μέχρι στιγμής μοναδική καλωδιωτή γέφυρα που κατασκευάζεται σε τόσο βαθύ μέρος.

 

Πληροφορίες εδώ: http://www.gefyra.gr/

 

Ελπίζω να συμφωνείς sundance με τις επιλογές μου για το θέμα!!!Αν βρω χρόνο θα επανέλθω με ό,τι καλό βρω!

 

 

Παρατήρηση: Μη διαχωρίζετε την απάντησή σας σε δύο ή περισσότερες διαδοχικές δημοσιεύσεις. Χρησιμοποιείστε την "επεξεργασία" για να αλλάξετε το περιεχόμενο ή να προσθέσετε κάτι στην τελευταία σας δημοσίευση.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, Χάρης.

Link to comment
Share on other sites

Στο millau viaduct αναμεσα στα κύρια σκέλη της γέφυρας, τα κοκκκινα που φαίνονται είναι γερανοι ή υποστυλώματα που μπήκαν για επιπλεον ενισχυση?

Link to comment
Share on other sites

ειναι προσωρινα υποστυλωματα εως οτου κατασκευαστουν οι πυλωνες με τα καλωδια πανω απο το φορεα της γεφυρας.

Ειχα δει στο national geographic ενα ντοκυμαντερ που ελεγε για τη κατασκευη της και ηταν απιστευτο.

Το καταστρωμα ηταν προκατ απο μπετο ολο και το μετεφεραν και το εβαζαν στη θεση του με τη βοηθεια υδραυλικων γρυλων.

Η γεφυρα λογω της ιδιομορφιας του εδαφους και των κλιματολογικων συνθηκων ειναι κυριολεκτικα πανω απο τα συννεφα (οποτε εχει).

Link to comment
Share on other sites

ειναι προσωρινα υποστυλωματα εως οτου κατασκευαστουν οι πυλωνες με τα καλωδια πανω απο το φορεα της γεφυρας.

Ειχα δει στο national geographic ενα ντοκυμαντερ που ελεγε για τη κατασκευη της και ηταν απιστευτο.

Το καταστρωμα ηταν προκατ απο μπετο ολο και το μετεφεραν και το εβαζαν στη θεση του με τη βοηθεια υδραυλικων γρυλων.

Η γεφυρα λογω της ιδιομορφιας του εδαφους και των κλιματολογικων συνθηκων ειναι κυριολεκτικα πανω απο τα συννεφα (οποτε εχει).

 

ακριβως.

προσωρινα ειναι τα μεταλλικα υποστυλωματα.

 

ειναι υπερθεαμα. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστρωμα κατασκευάστηκε ώς προωθούμενο για να αποφύγουν το υψηλό κόστος ασφάλειας της εργασίας σε τέτοιο ύψος. Η μέχρι τότε πρακτική έλεγε ότι αυτός ο τρόπος κατασκευής ήταν εφικτός για προώθηση του φορέα μέχρι 200μ εν προβόλω (αυτοί που θυμάστε καλύτερα από το ντοκυμανταιε διορθώστε με) για αυτό και τοποθετήσαν τους προσωρινούς μεταλλικούς πυλώνες στο ενδιάμεσο. Ενδιαφέρον ήταν τα εφέδρανα στα οποία επάνω πραγματοποιούταν η προώθηση του καταστρώματος. Είχαν διπλή επικαλυψη teflon που καταστράφηκε και αναγκαστήκαν να σταματήσουν την κατασκευή για κάποιες μέρες μέχρι να βρούν τρόπο να το αντικαταστήσουν. Τελικά φυσικά και τα κατάφεραν!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επίσης εκπληκτική είναι η τοξωτή γέφυρα Lupu στην Σανγκάη.

 

Σε αντίστοιχο ντοκιμαντέρ είχα ακούσει πως λόγω του μεγάλου ανοίγματος για τοξωτή και των μεγάλων καθιζήσεων στις όχθες του ποταμού οπου έγινε και η θεμελίωση, κατασκευάστηκαν κατα μήκος του καταστρώματος τεράστια καλώδια που συγκρατούν τα άκρα μεταξύ τους, διαμορφώνοντας μια εφελκυόμενη χορδή στο υπάρχον τόξο, προκειμένου να περιοριστούν οι καθιζήσεις, και να αποφευχθεί το ''άνοιγμα'' του τόξου. Για να μην διακοπεί η κυκλοφορία στον πλωτό ποταμό που διασχίζει την Shangai, κατασκευάστηκε όπως φαίνεται στην πρώτη φωτο, με την βοήθεια προσωρινών πύργων στις όχθες... :) Παλικάρια!

post-1163-131887207962_thumb.jpg

post-1163-131887207971_thumb.jpg

post-1163-131887207987_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.