Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συζήτηση για την εξυπηρέτηση στο ΤΣΜΕΔΕ


aware

Recommended Posts

Πηγα στο ΤΣΜΕΔΕ (Ταμείο Μηχανικών) για τακτοποίηση οικονομικών παλαιών εκκρεμοτήτων και να γλυτώσω το 80% της προσάυξησης μέσω της σχετικής ρύθμισης που ψηφίστηκε το καλοκαίρι. Παίρνω νουμεράκι και λέει σε 41 λεπτα αναμένεται να εξυπηρετηθώ. Ως δια μαγείας, τα γκισε μειώνονται και τελικά μετά από 141 λεπτα (!!!) ήρθε η ώρα μου. "Γεια σας, ήρθα για την ρύθμιση", "Πρέπει να πάτε στο πρωτοκολλο κύριε να κανετε αιτηση για την ρύθμιση...", "πλακα μου κανετε, μιαμιση ωρα περιμένω, ΠΟΥΘΕΝΑ δεν γραφετε ότι καποιος πρεπει να παει πρωτοκολλο και ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ τι νόημα έχει το πρωτοκολλο αφου ήρθα να πληρώσω, στην εφορία ποτε δεν πάς για αιτηση στο πρωτοκολλο" Απάντηση της κυρίας : "και τι θέλετε κυριε, να παω εγω στο πρωτοκολλο;;;"

 

ΚΑΙ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ. Αφου με "σταυλισαν" ωραία και καλά, δεν άντεξα και έφυγα...

Link to comment
Share on other sites

Άστο φίλε μην το ψάχνεις! Είναι για πολλές μπουνιές εκεί μέσα τελικά... Έκανα αίτηση διακανονισμού στις 2/8/2010. Αύριο λήγει η προθεσμία πληρωμής της 2ης δόσης (την 1η την πλήρωσα με την αίτηση). Ούτε ειδοποιητήριο ούτε τίποτα. Με είχαν προειδοποιήσει άλλωστε ότι σε περίπτωση που τα ειδιοποιήτηρια καθυστερούν, θα πρέπει να πηγαίνω στην Κολοκοτρώνη να πληρώνω τη δόση (ΔΕ ΣΦΑΞΑΝΕ που θα χάνω μια μέρα το μήνα!). Σκάει προχθές, συστημένη επιστολή, η οποία αναφέρει κατά λέξη τα εξής ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ: "Από 15/7/2010 ισχύει η νέα ρύθμιση παλαιών οφειλών (αρθ. 53 του Ν. 3863/2010 ΤΕΥΧΟΣ Α' Φ.Ε.Κ. 115/15-7-2010). Συνεπώς η αίτηση που καταθέσατε με αρ. πρ. χχχχχ-02/08/2010 (αρθρ. 19 του Ν. 3833/10 ΤΕΥΧΟΣ Α' Φ.Ε.Κ. 40/15-03-2010) στην κεντρική υπηρεσία του Ε.Τ.Α.Α.-Τομέα Μηχανικών & Ε.Δ.Ε. δεν ισχύει. Παρακαλούμε να προσέλθετε το συντομότερο για την κατάθεση νέας αίτησης και ρύθμιση των οφειλών σας σύμφωνα με τους όρους του νέου διακανονισμού"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ίσχυε μεταγενέστερος νόμος ήδη από 15/7 και κάνοντας αίτηση 2/8 με πήγαν με τον προγενέστερο νόμο!!! Και καλά πες αυτό πάει στα κομμάτια, ΕΓΩ ΤΙ ΣΚ@Τ@ ΦΤΑΙΩ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΩ ΑΙΤΗΘΕΙ;;; Ήταν τόσο δύσκολο να τροποποιήσουν από μόνοι τους τα ποσά των δόσεων (γιατί ουσιαστικά η μόνη διαφορά είναι στην έκπτωση επί των προσαυξήσεων);;; Πήγα σήμερα και είχε 60 νούμερα μπροστά μου. Αύριο θα ξαναπάω με καδρόνι, μα την παναγία...

Link to comment
Share on other sites

Οπως το βλεπω, μια λυση υπαρχει:

οποιος θελει ενα 20αρικο (κλητήρες δεξιά αριστερά ενδιαφερόμενοι αρκετοί) να τον πληρωσουμε να το κανει για εμας. Ο κλητηρας είναι ψημένος σε αυτά και δεν είναι μηχανικός που σκεφτεται σχεδια, ακαλυπτες επιταγες κλπ οποτε το κανει χωρις να τρελαινεται.

Διοτι αλλιως δεν υπαρχει λυση - ετσι απλα.

Αλλιως εαν εχεις κοτσια πας στο πρωτοκολλο και κανεις μια αναφορά ζορικη και ζητας να πρωτοκολληθει - και ας τους να αγχωνονται τους κρετινους, τους αιμοσταγεις...

Link to comment
Share on other sites

ακομα αντεχουμε, αφου δεν εχει πεσει ξυλο ακομη μια χαρα ειμαστε -

 

προχθες πηγα, πηρα νουμερο, εφυγα, κολλησα στη πολεοδομια και γυρισα μετα απο 3,5 ωρες θεωρωντας οτι εχω χασει τη σειρα μου και βριζοντας απο το αγχος - με το που μπηκα με φωναζανε χαχαχα 3,5 ωρες θα ημουν εκει στημενος.....το σκεφτομαι και γελαω.

Link to comment
Share on other sites

aware

γιατί τους έκανες τη χάρη και έφυγες αφού αυτό επιδιώκουν

1ον ρωτάς την κυρία πως τη λένε για να την ψαρώσεις

2ον πας στον προιστάμενο και τα ακούει ένα χεράκι

αν δεν είναι αρμόδιος πας πιο πάνω

3ον πας πρωτόκολλο

4ον επιστρέφεις στην κυρία (εκτός ουράς, εν αναγκη σε εξυπηρετεί ο προιστάμενος)

 

tpanag

τελικά το ΤΣΜΕΔΕ αργεί να πάρει μπρος αλλά δεν ξεχνά (εδώ γελάμε και κλαίμε μαζί)

 

aware

δε φτάνει που γεμίσαμε κλητήρες και τρώνε τη θέση άλλων ανθρώπων

σιγά μην τους χαρτζηλικώνουμε και από πάνω

είδικά τώρα με τα μειωμένα έσοδα

..... στο πρωτοκολλο λοιπόν

 

howard_roark

η τυχερή-ατυχία :)

Link to comment
Share on other sites

Το νεώτερο είναι ότι αφού επέστρεψα στο γραφείο, τους πλάκωσα στα τηλέφωνα (στο νούμερο που δίνει η συστημένη επιστολή για πληροφορίες και σε ένα άλλο που βρήκα στο site). Ή βούϊζε ή δεν απαντούσε κανείς (υποτίθεται ότι αποκαταστάθηκε το "πρόβλημα" εδώ και 1-2 μήνες). Έκατσα και έγραψα μια επιστολή και την έστειλα στο φαξ που είχε η επιστολή. Εντός 15 λεπτών με κάλεσε ένα τύπος στο κινητό μου, από το ίδιο νούμερο το οποίο καλούσα και δεν απαντούσε για να μου δώσει διευκρινήσεις. Οι διευκρινήσεις ήταν οι εξής:

1) Καθυστέρησε το υπουργείο να ενημερώσει το ΕΤΑΑ, οπότε παρά το ότι είχε γίνει ΦΕΚ ο νεός νόμος 3863, δεν είχαν πληροφόρηση και έκαναν τους διακανονισμούς με βάση τον παλιό 3833. (ασχολίαστο).

2) Ερώτηση δική μου:

-"Γιατί πρέπει να κάνω νέα αίτηση για κάτι που έχω ήδη αιτηθεί; Δεν είναι προφανές ότι θα έπρεπε μόνοι σας να κάνετε αναπροσαρμογή των δόσεών μας με τα νέα δεδομένα και να μην μας ταλαιπωρείτε;" Απάντηση:

-"Πρέπει να έχει πρωτόκολλο μετά τις 15/7 η αίτηση"

-"ΜΑ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 15/7 αφού την έκανα 2/8!!"

-"Εχμ... ήταν με τον παλιό νόμο αυτή η αίτηση. Τέλος πάντων σας συμφέρει να μπείτε με τους νέους όρους γιατί είναι ευνοϊκότεροι! Έχει βέβαια παράβολο 50 ευρώ αλλά η διαφορά των προσαυξήσεων είναι σημαντική" (Εκεί σταμάτησα γιατί προφανώς δεν θα έβγαζα άκρη-εξάλλου είπε τη μαγική φράση "παράβολο" και κατάλαβα για ποιό λόγο γίνονται όλα αυτά).

Όλη αυτή η ιστορία γίνεται για να τσεπώσει το γελοίο ελληνικό κράτος το παράβολο! Το οποίο από όσο κατάλαβα και διάβασα δεν εκπίπτει καν (χαράτσι κανονικό χωρίς λόγο ύπαρξης). Ξέρουν και οι ίδιοι ότι όπως είναι τα πράγματα, ελάχιστοι θα τηρήσουν τους όρους του διακανονισμού αλλά τουλάχιστον να έχουν πληρώσει το ...50άρι.

 

Επειδή αύριο μάλλον θα ξαναπάω, επείγομαι από κάποιον που γνωρίζει να μου πει που κόβω το παράβολο γιατί άντε καταθέτω την αίτηση στο πρωτόκολλο, περιμένω 2-3-4 ώρες στην αναμονή, αν μου πούνε σήκω πήγαινε να πληρώσεις έξω παράβολο και ξαναέλα να περιμένεις, θα γίνει πόλεμος.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αύριο μάλλον θα ξαναπάω, επείγομαι από κάποιον που γνωρίζει να μου πει που κόβω το παράβολο γιατί άντε καταθέτω την αίτηση στο πρωτόκολλο, περιμένω 2-3-4 ώρες στην αναμονή, αν μου πούνε σήκω πήγαινε να πληρώσεις έξω παράβολο και ξαναέλα να περιμένεις, θα γίνει πόλεμος.

 

tpanag,

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά δεν νομίζω οτι θα βγάλεις ακρη.

Και εξηγούμαι:

Τα παράβολα συνήθως τα βγάζεις απο την ΔΟΥ και καταθέτεις τα χρήματα σε ενα συγκεκριμένο ΚΑΕ (θυμάσαι, οπως για το ΜΕΚ, αν έχεις βεβαια...).

Που σημαίνει οτι πρέπει να ξέρεις τον ΚΑΕ που καταθέτεις τα λεφτά...

 

Κάνε ενα google και ίσως βγάλεις άκρη...

 

Καλη επιτυχία και υπομονή....:(

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ΜΕΚ αλλά Μελετητικό που συμβαίνει το ίδιο βέβαια οπότε καταλαβαίνω τι εννοείς.

Για την ίδια διαδικασία στον ΟΓΑ, βρήκα τα εξής:

"Προκειμένου να ενταχθεί ο αυτοτελώς απασχολούμενος ασφαλισμένος στη ρύθμιση, θα πρέπει να απευθυνθεί στον αρμόδιο Ανταποκριτή ΟΓΑ, για να παραλάβει το ειδικό έντυπο «ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ», στο οποίο θα πρέπει να συμπληρωθούν τα στοιχεία του. Το έντυπο αυτό, ο ενδιαφερόμενος θα το προσκομίσει στην ΑΤΕ για την καταβολή του ανάλογου ποσού του παραβόλου, το οποίο ανέρχεται στα 20 ευρώ για όλους τους αυτοτελώς απασχολούμενους οφειλέτες."

Στο ΦΕΚ 115Α/15-7-2010 επίσης λέει:

"3. Η αίτηση για ρύθμιση οφειλής εξετάζεται από το

αρμόδιο όργανο εφόσον έχει καταβληθεί παράβολο

υπέρ του ασφαλιστικού φορέα και έχει επισυναφθεί

γραμμάτιο είσπραξης. Το ποσό του παραβόλου που

πρέπει να καταβληθεί είναι ίσο:". Δε ξεκαθαρίζει κάτι παραπάνω.

Από τα παραπάνω συμπεραίνω ότι μάλλον κατ'ευφημισμόν "παράβολο" είναι αυτό. Δηλαδή δεν μπλέκεται Δημόσιο Ταμείο και πληρωμές σε συγκεκριμένο ΚΑΕ. Ελπίζω απλά να πληρώνεται στο ίδιο το ταμείο του ΤΣΜΕΔΕ.

Link to comment
Share on other sites

Αφηστε προσπαθω να τους βρω στο τηλεφωνο τι χρειαζεται για να γραψω τον μικρο τσμεδε και τιποτα....

 

αναγκαστικα θα παω μια βολτα μονο για να ρωτησω και εχω να παω αποταν πρωτογραφτηκα...ουτε τα ποστ ιτ ενημεροτητας που μου στελνουν δεν βαζω στο βιβλιαριο

Link to comment
Share on other sites

γιατί τους έκανες τη χάρη και έφυγες αφού αυτό επιδιώκουν

---γιατι καποιες φορες το κεφαλι σου ειναι ηδη ξεχειλισμενο απο θεματα και η θα τα σπασεις ολα τα κεφαλια η θα σπασεις το δικο σου...

 

1ον ρωτάς την κυρία πως τη λένε για να την ψαρώσεις

---και αυτη δεν σου λεει κλπ κλπ. Τσιτωμα και ενταση λες και εισαι στην ζουγκλα και σε κυνηγαει λιονταρι να σε φαει. "Τα'χω δει ολα" στις δημοσιες υπηρεσιες - αν δεν ξεκινησει κατι καλα (κυριως από αποψη συμπεριφορας υπαλληλου, οπως και συνεβη σε εμενα) μετα δυσκολα μαζευεται και γινεσαι και θεαμα..

 

2ον πας στον προιστάμενο και τα ακούει ένα χεράκι

---ο προϊσταμενος ειναι κανα 2-3 οροφους πιο πανω, εχει καλα κλεισμενη την πορτα του κλπ κλπ. Μου θυμιζει εντονα ελληνικη ταινια...

 

Γενικως, ειμαστε μηχανικοι που σημαινει εχουμε πρακτικες, ορθολογικες λύσεις σε προβλήματα οποτε αυτο το ελληνικο "πας στον προϊσταμενο κλπ" ειναι τελείως από άλλο ανέκδοτο για εμένα. Και μην ξεχνατε ημουν εκεί μιαμιση ωρα ενω το χαρτακι ελεγε 41 λεπτα μονο. Και τα γκισε αδειαζαν και η υπομονη χανοταν - hi-end ψυχολογικος πολεμος δηλαδη...

 

δε φτάνει που γεμίσαμε κλητήρες και τρώνε τη θέση άλλων ανθρώπων

σιγά μην τους χαρτζηλικώνουμε και από πάνω

είδικά τώρα με τα μειωμένα έσοδα

----Τα 20 ευρώ σε σχεση με τον χρόνο και τα γενικα εξοδα που χανουμε ειναι ασημαντα. Μονο από τα νευρα μας μπορει να κανουμε ατυχημα στον δρομο, να φερθουμε λαθος σε φίλους, γνωστους και συνεργατες. Γενικα, η άποψη μου ηταν και ειναι ότι όσο λιγοτερο ανακετευεσαι με δημοσιο, τοσο καλυτερα.

 

Εξαλλου και οι ιδιοι οι δημοσιοι υπαλληλοι λενε "πληρωνομαστε για να ανεχομαστε τους συναδελφους μας και την νοοτροπία του δημοσίου..." Ναι, το'χω ακούσει και αυτό και ισχυει τελικα!!!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.