Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δίχρονος με DI και oil sump


PeriklisK

Recommended Posts

Για σας!

 

σκέφτομαι να ασχοληθώ με το ως αναγραφόμενο στον τίτλο project.

 

Δυστυχώς, έχει ήδη πατενταριστεί (το είδα εκ των υστέρων όταν googlάρησα), αλλά δεν πειράζει γιατί έχει ενδιαφέρον.

 

Έτσι λοιπόν λέω:

 

Να χρησιμοποιήσω κατά βάση ένα 4χρονο, επειδή έχει ήδη στην κατασκευή του κάρτερ. Φυσικά, για να είναι το κόστος του εγχειρήματος, χαμηλό, θα χαλάσω ένα παλιό μονοκύλινδο (κανά 50άκι).

 

Να χρησιμοποιήσω το σύστημα εισαγωγής-εξαγωγής ενός 2χρονου (όχι κρεμούλα - μπειμπιλίνο:)), όπως επίσης και το καπάκι του, στο οποίο θα ανοιχθεί θέση για το μπεκ άμεσου ψεκασμού. (δεν είναι δυσεύρετο, με μια αναζήτηση στο google βρήκα πάρα πολλά - με μικρή παροχή)

 

Στον κορμό θα γίνει εκτεταμένη δουλειά μηχανουργίου όπου θα ανοιχθούν οι γνωστές θυρίδες.

 

Βέβαια στο όλο εγχείρημα υπάρχουν πολλά προβλήματα και ήλπιζα να μου δίνατε μερικές ιδέες - απόψεις.

Ένα παράδειγμα είναι το σύστημα ψύξης (κυρίως για μοτέρ με υγρόψηξη#καινούργια λέξη:mrgreen:#).

Η καταπόνηση των σημείων που ανοίγουν οι θυρίδες.

Η βέλτιστη θέση των θυρίδων.

Η ανάγκη, μάλλον, για πίεση στην θυρίδα εισαγωγής αέρα.

Αν μπει υπερσυμπιεστής καυσαερίων, τα καυσαέρια θα έχουν δύναμη να περιστρέψουν τη φτερωτή;

Άρα κομπρέσσορας;

Να βρω ένα ταιριαστό καπάκι για να περιοριστεί η κατεργασία όσο το δυνατόν.

Το άνοιγμα των θυρίδων, να μην είναι αδύνατον...

Να πάρει μπρος και να δουλέψει...

Και σίγουρα θα υπάρχουν άλλα χίλια προβλήματα.

Για να δούμε...

 

Αυτά προς το παρόν.

 

Ευχαριστώ παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

Για αρχή καλό κουράγιο.

 

Στη θέση σου θα το σκεφτόμουν διαφορετικά. Να πάρω ένα δίχρονο μοτέρ και να κάνω δουλειά μηχανουργείου στο να εφαρμόσω απο κάτω ένα κάρτερ.

 

Ας πάμε στο project σου τώρα.

Όσο για το τούρμπο μάλλον το ξεχνάς. Οι εξατμίσεις απο τα δίχρονα μοτέρ έχουν έναν θάλαμο διαστολής ώστε να αναπνέει το μοτερ σωστά. Δημιουργούν backpressure (δεν θυμάμαι τον ελληνικό όρο) ώστε το μίγμα να μην φεύγει από την θυρίδα εξωγωγής. Μια πτερωτή θα σου χάλαγε την όλη διάταξη.

 

Ας πούμε όμως ότι έβαζες μια πτερωτή. Κατά την φάση του overlap όπου και οι δύο θυρίδες θα είναι ανοιχτές λόγω της θέσης του εμβόλου, ο αέρας με την παραπάνω πίεση θα έφευγε από όπου έβρισκε άνοιγμα. Δηλαδή από την ανοιχτή θυρίδα εξαγωγής. Κάτι τέτοιο θα είχε σαν συνέπεια μεν να γυρνάει ακόμα πιο πολύ η πτερωτή, αλλά το κέρδος θα ήταν μικρό μιας και το ίδιο φαινόμενο θα επαναλαμβανόταν σε μεγαλύτερο βαθμό, δηλαδή να μην μένει και πολύ μίγμα μέσα στον κίλυνδρο.

Link to comment
Share on other sites

Για αρχή καλό κουράγιο.

 

Στη θέση σου θα το σκεφτόμουν διαφορετικά. Να πάρω ένα δίχρονο μοτέρ και να κάνω δουλειά μηχανουργείου στο να εφαρμόσω απο κάτω ένα κάρτερ.

 

Ας πάμε στο project σου τώρα.

Όσο για το τούρμπο μάλλον το ξεχνάς. Οι εξατμίσεις απο τα δίχρονα μοτέρ έχουν έναν θάλαμο διαστολής ώστε να αναπνέει το μοτερ σωστά. Δημιουργούν backpressure (δεν θυμάμαι τον ελληνικό όρο) ώστε το μίγμα να μην φεύγει από την θυρίδα εξωγωγής. Μια πτερωτή θα σου χάλαγε την όλη διάταξη.

 

Ας πούμε όμως ότι έβαζες μια πτερωτή. Κατά την φάση του overlap όπου και οι δύο θυρίδες θα είναι ανοιχτές λόγω της θέσης του εμβόλου, ο αέρας με την παραπάνω πίεση θα έφευγε από όπου έβρισκε άνοιγμα. Δηλαδή από την ανοιχτή θυρίδα εξαγωγής. Κάτι τέτοιο θα είχε σαν συνέπεια μεν να γυρνάει ακόμα πιο πολύ η πτερωτή, αλλά το κέρδος θα ήταν μικρό μιας και το ίδιο φαινόμενο θα επαναλαμβανόταν σε μεγαλύτερο βαθμό, δηλαδή να μην μένει και πολύ μίγμα μέσα στον κίλυνδρο.

 

Κατ' αρχάς, ευχαριστώ πολύ!

 

Βασικά, νόμιζα ότι η ζημιά θα ήταν περισσότερη (μεγαλύτερη παρέμβαση) να χρησιμοποιούσα για αρχή ένα δίχρονο. Ξέρεις, επειδή συνήθως έχουνε αυλούς εισαγωγής από το σημείο περιστροφής του στροφάλου που διαχέεται το μίγμα αέρα καυσίμου λαδιού. Έχουνε νομίζω και λίγο διαφορετικούς στροφάλους. Δεν είμαι σίγουρος για αυτό.

Επίσης, επειδή η λίπανση θα μοιάζει περισσότερο με του 4χρονου (βασικά θα είναι 4χρονου) δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει με τον τρόπο λίπανσης του κυλίνδρου.

Για το turbo έχεις δίκιο. Όμως δες ότι θα μπει μπεκ αμέσου ψεκασμού δίπλα στο μπουζί οπότε το μόνο που θα μπαίνει και θα βγαίνει από τις θυρίδες είναι αέρας και καυσαέρια. Ήδη αυτή η τεχνολογία έχει υιοθετηθεί από εταιρίες (πχ Ε-tec, orbital, κτλ). Η κατανάλωση του καυσίμου θα είναι απόλυτα ελεγχόμενη.

Παρόλ'αυτά αν από τη μια σπρώχνει ο υπερτροφοδότης τον αέρα και από την άλλη ασκεί πίεση η πτερωτή στα εξερχόμενα καυσαέρια, δεν κάνουμε και τίποτα... (βασικά ανάποδα είναι η σειρά λειτουργίας αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω). Την υποπίεση δεν τη χρειαζόμαστε γιατί δεν έχουμε πρόβλημα αν θα επιστρέψει το τυχών μίγμα που διεφυγε από την θυρίδα εξαγωγής ή να αναρροφήσει μίγμα. Είναι λίγο μπερδεμένες οι λειτουργίες των 2χρονων και αρκετοί οι τύποι τους. Επίσης δεν θα έχουμε την πίεση του στροφάλου να "σπρώξει" το μίγμα προς τον θάλαμο.

Γιαυτό μάλλον χρειάζεται κομπρέσσορας.

Τι λέτε;

Link to comment
Share on other sites

Δίχρονα μηχανάκια με ψεκασμό (ντίζελ βεβαίως) και τροφοδότηση από φυγοκεντρικό κομπρέσορα υπάρχουν εδώ και σχεδόν εκατό χρόνια: jumo 205.

 

Και με πραγματικό τούρμπο, εφόσον δεν σε ενδιαφέρουν εξεζητημένες λύσεις τύπου napier nomad υπάρχουν και οι zoche (ντίζελ πάντα, τυχαίο, δε νομίζω!).

 

Μεγάλο μπελά ανοίγεις. Που ξεκινάει με το γνωστό θέμα του ελέγχου των λαδιών στον θάλαμο καύσης, περνάει από την λειτουργία με μειωμένο φορτίο (αφού ο βενζινοκινητήρας σε χαμηλό φορτίο και ασχέτως rpm δεν έχει αρκετή παροχή καυσαερίων για να στροφάρει το τούρμπο), κάπου εκεί τα μπλέκει με την απόπλυση και την υπερπλήρωση, και καταλήγει στον προγραμματισμό του ψεκασμού και στον προσδιορισμό της στοιχειομετρικής αναλογίας με άγνωστη ...την ποσότητα του αέρα!

 

Επιπλέον, είναι ευκολότερο να κάνεις την δουλειά με ένα δίχρονο μοτέρ στο οποίο θα τροποποιήσεις την δίοδο που ενώνει τις θυρίδες με τον στροφαλοθάλαμο. Προς το παρόν ξέχνα το κάρτερ, απλά αφαιρείς την βαλβίδα εισαγωγής (ή την θυρίδα εισαγωγής, ο,τι έχει) και φροντίζεις να έχει πάντα λίγο λαδάκι. Αν πάρει ποτέ μπρος, κόβεις τον στροφαλοθάλαμο και κάνεις ελαιοδοχείο...

 

Υ.Γ: Με βάση την παραπάνω ιστορική αναφορά νομίζω πως γίνεται κατανοητό ότι χρειάζεσαι τουλάχιστον δύο κυλίνδρους και διπλό συμπεστή: μία βαθμίδα αλά κομπρέσορ με κίνηση από τον στροφαλοφόρο και μία βαθμίδα τούρμπο...

 

Καλή τύχη!

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο μπελά ανοίγεις. Καλή τύχη!

 

To ξέρω... Ευτυχώς δεν με πιέζει κάποιος χρόνος έτσι μπορώ να το μελετήσω με την ησυχία μου.

 

Ευχαριστώ!

 

 

 

 

Που ξεκινάει με το γνωστό θέμα του ελέγχου των λαδιών στον θάλαμο καύσης, περνάει από την λειτουργία με μειωμένο φορτίο (αφού ο βενζινοκινητήρας σε χαμηλό φορτίο και ασχέτως rpm δεν έχει αρκετή παροχή καυσαερίων για να στροφάρει το τούρμπο), κάπου εκεί τα μπλέκει με την απόπλυση και την υπερπλήρωση, και καταλήγει στον προγραμματισμό του ψεκασμού και στον προσδιορισμό της στοιχειομετρικής αναλογίας με άγνωστη ...την ποσότητα του αέρα!

 

Τα λάδια δεν θα ήταν τόσο θέμα αν είχαμε για αρχή ένα 4χρονο. Εκτός και αν πάρουμε αντλία και ανοίξουμε διόδους παροχής. Η αλήθεια είναι πως σε απλά μονοκύλινδρα σύνολα δεν ξέρω πως γίνεται η λίπανση. Υποθέτω όπως και στα υπόλοιπα. Αυτό είναι εύκολο να το μάθω.

 

Το turbo μόνο του δεν είναι λύση, σίγουρα. Από την άλλη και ο μηχανικός υπερσυμπιεστής δεν ξέρω αν επαρκεί για ρελαντί.

Γιατί αν ο λόγος περιστροφής του δίνει υψηλή σχετικά ταχύτητα χαμηλά (και πίεση), τι θα κάνει ψηλά;

Τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι άστα να πάνε... Θέλουν δουλειά.

Μια ερώτηση: Αν η ποσότητα του αέρα επαρκεί και περισσεύει για την καύση, υπάρχει πρόβλημα;

Σε αυτή τη περίπτωση μπορώ να υπολογίσω την ανωτ. θέση της θυρίδας εξαγωγής (ώστε να επαρκεί πλήρως για την εκκένωση του θαλάμου από καυσαέρια) και να έχω (μηχανουργείο) την θυρίδα εισαγωγής (αέρα) ψηλότερα ώστε να σφραγίζει μετά την θυρίδα εξαγωγής. (πίεση στο θάλαμο)

Φυσικά θα υπάρχουν οι αντίστοιχες αντεπίστροφες βαλβίδες που έχω δει σε υλοποιήσεις δίχρονων.

Παρεπιπτώντως, θαυμάσια η λειτουργία των zoche που αναφέρεις.

 

Επιπλέον, είναι ευκολότερο να κάνεις την δουλειά με ένα δίχρονο μοτέρ στο οποίο θα τροποποιήσεις την δίοδο που ενώνει τις θυρίδες με τον στροφαλοθάλαμο. Προς το παρόν ξέχνα το κάρτερ, απλά αφαιρείς την βαλβίδα εισαγωγής (ή την θυρίδα εισαγωγής, ο,τι έχει) και φροντίζεις να έχει πάντα λίγο λαδάκι. Αν πάρει ποτέ μπρος, κόβεις τον στροφαλοθάλαμο και κάνεις ελαιοδοχείο...

 

Κάτι τέτοιο θα γίνει για αρχή. Η πλάκα είναι ότι έχουν βγάλει ένα πακετάκι με το οποίο γίνεται η μετατροπή κατευθείαν (που λέει ο λόγος).

Μόνο το κάρτερ μένει...

 

Μπράβο παιδιά, είστε οι καλύτεροι. Νόμιζα κανείς δεν θα ασχολιόταν...

Προσπαθώ να συνδιάσω τα καλύτερα των δυο κόσμων ώστε να υπάρχει απόδοση και αξιοπιστία. Βέβαια το προσόν του 2χρονου να δουλεύει ανεξαρτήτως θέσεως και γωνίας χάνεται με την προσθήκη κάρτερ, αλλά δεν πειράζει.

Το πετρέλαιο θα το είχα υπόψιν αν είχαμε μικρές διχρονοντιζελομηχανές:) αλλά πούν'τες;

Link to comment
Share on other sites

Τα λάδια δεν θα ήταν τόσο θέμα αν είχαμε για αρχή ένα 4χρονο

Το πρόβλημα το δημιουργούν οι θυρίδες και το ελάχιστο λαδάκι που μαζεύουν κάθε φορά που περνάει μπροστά τους το έμβολο. Της μεν εισαγωγής εισέρχεται στον κύκλο καύσης, το δε της εξαγωγής απορρίπτεται...

 

 

Το turbo μόνο του δεν είναι λύση, σίγουρα...

Αν ήταν ντίζελ θα σου έλεγα αεραντλία εκτοπίσεως. Αλλά για βενζίνη η μόνη λύση είναι υψηλό ρελαντί

 

Αν η ποσότητα του αέρα επαρκεί και περισσεύει για την καύση, υπάρχει πρόβλημα;

Εφόσον έχεις ψεκασμό κατά την φάση της συμπίεσης όχι (αλλιώς θα έχανες καύσιμο). Αλλά χωρίς υπερβολές μια που η δίοδος περίσσιου αέρα σημαίνει απώλεια ισχύος και ψύξη της εξαγωγής -> μειωμένη απόδοση του στροβίλου.

 

...την θυρίδα εισαγωγής (αέρα) ψηλότερα ώστε να σφραγίζει μετά την θυρίδα εξαγωγής...

Αδύνατον. Δεν θα δουλέψει. Αν θες να μπείς σε αυτή την λογική θέλεις μηχανή αντικείμενων εμβόλων τύπου junkers, με διαφορά φάσης μεταξύ των στροφαλοφόρων ώστε να ανοίγει πρώτη η εξαγωγή και να κλείνει τελευταία η εισαγωγή. Κάποτε με το σκεπτικό αυτό, αλλά με έναν στροφαλοφόρο, σχεδιάστηκε η μηχανή του trojan, με δύο έμβολα στον ίδιο διωστήρα... Δεν αρμόζει όμως στην σύγχρονη εποχή.

 

Μπράβο παιδιά, είστε οι καλύτεροι. Νόμιζα κανείς δεν θα ασχολιόταν...

Όχι δα! Είναι γνωστό ότι οι πολιτικοί μηχανικοί τρελαίνονται για τα δίχρονα! :D

 

Το πετρέλαιο θα το είχα υπόψιν αν είχαμε μικρές διχρονοντιζελομηχανές:) αλλά πούν'τες;

Νά τες!

 

Αν σου αρέσουν τα ντίζελ θα έλεγα σε στροφαλοθάλαμο δίχρονης βενζίνης να προσαρμόσεις μικρότερης διαμέτρου κύλινδρο και να το κάνεις ντίζελ. Σαφώς περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας!

Επίσης πολύ καλή επιλογή για ξεκίνημα μπορεί να αποτελέσει ένας παλιός δικύλινδρος αεροσυμπιεστής. Μέσα στον κανονικό κύλινδρο θα προσαρμόσεις χιτώνια μικρότερης διαμέτρου με τις θυρίδες και κεφαλή της αρεσκείας σου.

 

 

Θα έλεγα να ξεκινήσεις αναλογιζόμενος τα εξής δύο ζητήματα:

- Πως θα σχεδιάσεις ένα τούρμπο που να λειτουργεί τόσο ως στρόβιλος όσο και ως συμπιεστής με την ίδια πίεση και πως θα πετύχεις η πίεση λειτουργίας να είναι ίση με την πίεση των καυσαερίων κατά το άνοιγμα των θυρίδων εξαγωγής.

- Πως θα μπορέσεις να προγραμματίσεις τον ψεκασμό με μοναδικό δεδομένο την πίεση στην εισαγωγή και το λ.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, με πόρωσες άσχημα (δεν θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα:D:D:D).

Καταρχήν: τρομερό το yamaha. Τα ίδια προσπαθεί και η

(omnivore).

Για το λάδι, φαίνεται ότι είναι αναγκαίο κακό να καίγεται λίγο στα δίχρονα. Πρέπει να βρούμε τρόπους να το ελαχιστοποιήσουμε. Ίσως με μια σχετική διαμόρφωση στην περιφέρεια των θυρίδων; Δεν ξέρω, θα το δούμε αυτό.

 

Επίσης, αφού μπορεί να γίνει η μετατροπή έφυγα για ντίζελ. Δεν το συζητάμε.

Νόμιζα, λόγω των πιέσεων που χρειάζονται δεν θα αρκούσε μια απλή βενζινοκατασκευή.

 

Επίσης τα ζητήματα που θέτεις είναι καίριας σημασίας. Το δύσκολο δεν είναι να σχεδιαστεί το τούρμπο αλλά να βρω τις πληροφορίες που χρειάζομαι. Αυτό θα μου φάει λίγο χρόνο. Χονδρικά, πιστεύω ότι χρειάζεται σχετικά μικρή φτερωτή εξαγωγής (όχι βέβαια να στραγγαλίζει τα καυσαέρια) και μια λίγο μεγαλύτερη αλλά ελαφριά (τιτανίου μάλλον-αδράνεια) στην εισαγωγή. Στο περίπου.

Η πράξη και τα νούμερα θα δείξουν.

Επίσης η ιδέα σου για συνεργασία κομπρέσορα-τούρμπο είναι εξαιρετική (αλλά είναι περίπλοκο).

Τα diesel δεν τα κατέχω (ακόμη:D) άρα δεν ξέρω για αεραντλία εκτοπίσεως.

Μην λέω χαζομάρες, θα μάθω για τη λειτουργία της αεραντλίας στους ντίζελ-βασικά θα μάθω τους ντίζελ

και ψάχνω για το μοτεράκι που μου προτείνεις.

Link to comment
Share on other sites

Ο AlexisPap έχει δίκιο για τους 2χρονους diesel καθώς μπεκ έχουν έτοιμο. Επίσης στην εισαγωγή έχουν μια αντλία με λοβούς για να σπρώχνει τον αέρα μέσα αλλά μην φανταστείς καμία τρελή πίεση.

Έχω όμως μια ένσταση στην μετατροπή που προτείνει. Οι diesel δουλεύουν με μεγαλλυτερους λόγους συμπίεσης που σημαίνει αυτόματα μεγαλύτερα φορτία για το μπλοκ και την κεφαλή του κινητήρα. Επίσης η καύση επειδή είναι κρουστική θα έχει ακόμα μεγαλύτερες καταπονήσεις. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.

 

Όσο για την περίσεια αέρα που έλεγες. Σε κάποια στιγμή θα έχεις μη αναφλέξιμο μίγμα. Βέβαια έχει βγάλει και η toyota (Toyota carinaII) στο παρελθόν και η BMW τώρα (σειρά 1 και σειρά 3) κινητήρες φτωχού μίγματος. Οι κινητήρες της BMW σε αναλυτή καυσαερίων δίνουν τιμή για το λ περίπου στο 2 που σημαίνει ότι το μίγμα θα ήταν μη αναφλέξιμο (και όμως δουλεύει!!). Τι έχει κάνει ο Γερμανός δεν μπορώ να το ξέρω.

 

Επίσης ψάξε τα τεύχη ενός παλιού περιοδικού που δυστυχώς δεν κυκλοφορεί πλέον, το R&D. Εκεί θυμάμαι ένα άρθρο που είχαν κατασκευάσει έναν 2χρονο κινητήρα βενζίνης που δούλευε όμως με αυτανάφλεξη και τα καυσαέριά του ήταν στα επίπεδα των 4χρονων.

Link to comment
Share on other sites

Όπως καταλαβαίνεις κι εγώ είχα ανάλογο "κόλλημα", μόνο που έμεινα στην θεωρία...

Λοιπόν, να μερικές σκέψεις:

 

Δοθέντος ότι με το ντίζελ δύσκολα θα περάσεις τις 2000rpm θα πρότεινα να μην παιδευτείς με λιγότερα από 1500cc και λιγότερους από τρεις κυλίνδρους.

Εκτός κι αν καταλήξεις στην πατροπαράδοτη μορφή του συμπιεστή με λοβούς...

Η λύση αυτή σε γλιτώνει από πολλούς μπελάδες σχετικά με τον βαθμό υπερπλήρωσης. Σε συνδυασμό με το τούρμπο σε απαλλάσσει από την δύσκολη δουλειά να πρέπει να ταιριάξεις πιέσεις συμπιεστή και στροβίλου. Επίσης σου δίνει την δυνατότητα να δουλέψεις με μικρότερο κυβισμό και λιγότερους κυλίνδρους, και να έχεις συγχρόνως πολύ καλή λειτουργία σε μεγάλο φάσμα στροφών και φορτίου. Στην ουσία θα έχεις έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα που θα γίνεται υπερτροφοδοτούμενος για μεγάλα φορτία.

 

Αναγκαστικά θα ξεκινήσεις και θα περιοριστείς από τα υλικά που θα μπορέσεις να βρεις:

- Χρειάζεσαι ψηλά έμβολα για να κρατάνε κλειστές τις θυρίδες όταν βρίσκονται στο ΑΝΣ, κάτι που δεν απαιτείται με αντλία στροφαλοθαλάμου. Επίσης πρέπει να είναι κατάλληλα για τις πιέσεις ενός ντίζελ...

- Χρειάζεσαι μακρύτερες μπιέλες από αυτές που φοράνε οι δίχρονες βενζινομηχανές με αντλία στροφαλοθαλάμου, εκτός κι αν βρεις έμβολα που να έχουν χαμηλά τον πείρο ή αν φτιάξεις δικά σου έμβολα... Είχα βρει κατάλληλα έμβολα από τετράχρονη ντιζελομηχανή (ψηλά) αλλά ήταν μεγάλα (διάμετρος ~10cm)... Κατάλληλα έμβολα, ψηλά και αρκετά χοντροκομμένα για να αντέχουν, έχουν μικρές δίχρονες μηχανές "της πλάκας" με θυρίδα εισαγωγής στροφαλοθαλάμου (έχουν το καρμπυλατέρ στον κύλινδρο και όχι στον στροφαλοθάλαμο). Αλλά είναι αρκετά μικρά...

 

Αν λύσεις τα παραπάνω και κατασκευάσεις έναν κινητήρα, θα μπορέσεις να τον λειτουργήσεις σε πρώτη φάση με τον αέρα που κάνει το μοτέρ μίας ηλεκτρικής σκούπας. Τα υπόλοιπα θα χρειαστούν πολύ πειραματισμό...

 

Τα υπόλοιπα προβλήματα θα έλεγα να τα αφήσεις κατά μέρος σε πρώτη φάση...

Link to comment
Share on other sites

Έχει πέσει διάβασμα τώρα...

 

Και κάτι για να χαιρόμαστε

 

http://www.daihatsu.com/brand/motorshow/tokyo99/2cd/

 

http://www.daihatsu.com/brand/motorshow/tokyo03/engine/index.html

 

Δεν με ενθουσιάζει όμως η χρήση βαλβίδων, όσο και να λύνει προβλήματα. Τα ίδια είναι και οι

 

Αυτό που μου τη σπάει στα 4χρονα είναι οι βαλβίδες τους, όλο το καπάκι. Εκκεντροφόροι, ελατήρια, βλακείες...

 

Επίσης βρήκα αυτόν τον τρομερό (στη θεωρία) υπερτροφοδότη, τύπου comprex (pressure wave supercharger).

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.