Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μελέτη μεταλλικής αποθήκης


playmobil

Recommended Posts

Ναι τα έχετε διδαχθεί, αλλά η δυσκολία έρχεται μετά... Σκέψου ότι ένας φοιτητής πολιτικός μηχανικός στο 8ο εξάμηνο πιθανότατα δεν μπορεί να λύσει ένα τέτοιο πρόβλημα.

 

Και τέλος πάντων, άντε και το έλυσες, τι κέρδισες ως μηχανολόγος;

 

Δεν μπορούσες να λύσεις την βάση μιας μηχανής, την μπούμα ενός γερανού, το αμάξωμα ενός οχήματος, κάτι που να έχει κάποιο νόημα τέλος πάντων για έναν μηχανολόγο...

Link to comment
Share on other sites

 

Δεν μπορούσες να λύσεις την βάση μιας μηχανής, την μπούμα ενός γερανού, το αμάξωμα ενός οχήματος, κάτι που να έχει κάποιο νόημα τέλος πάντων για έναν μηχανολόγο...

 

Διότι όπως προείπα, ΔΕΝ υπογράφουμε μεταλλικές κατασκευές εμείς οι Μηχ.Μηχ. Άρα το ερώτημα είναι σωστό. Και τι κέρδισες ως Μηχ.Μηχ?

Link to comment
Share on other sites

Μα, και να υπέγραφαν οι μηχανολόγοι στατικά, όποιος έχει όνειρο ζωής να υπολογίζει αποθήκες δεν θα γινόταν μηχανολόγος, για Π.Μ. θα πήγαινε...

Link to comment
Share on other sites

Σωστα τα λετε ρε παιδια αλλα απαντηση δεν εχω, θα ρωτησω τον καθηγητη μου και θα σας πω κι εσας, ετσι απο περιεργεια. Παντως, απ οτι καταλαβαινω υπαρχει σαν μαθημα και σαν εργασια προφανως για εξασκηση στην εφαρμογη ελεγχων αντοχης, με υπολογισμους και με το να ανατρεχουμε σε πινακες και βιβλιογραφιες. Και γενικα εξασκηση στη μελετη.

[Να πω εδω, οτι τοση ωρα μιλαμε για ΤΕΙ, και το λεω αυτο γιατι κατι διαβασα εδω τις προαλλες σε καποιο αλλο θεμα, κατι για 'ημιμαθεια' στα ΤΕΙ, απο καποιον κυριο που τελειωσε ΕΜΠ και νομιζει οτι η διαφορα που υπαρχει μεταξυ ΤΕΙ και πολυτεχνειου ειναι στο επιπεδο, εκπαιδευτικα. Κατα τη γνωμη μου το επιπεδο της εκπαιδευσης ειναι πανω-κατω το ιδιο σε αυτη την χωρα που λιγο πολυ ολα ειναι 'ημι'. Κατα τη γνωμη μου παντα, η διαφορα στις 2 σχολες ειναι στο ιδιο το αντικειμενο των σπουδων, οπου στο μεν πολυτεχνειο ειναι επι το πλειστον θεωρητικο, ενω εμεις του ΤΕΙ εχουμε δει πολλα πραγματα σε εφαρμογη. Ειδικα στα τελευταια μου εξαμηνα, ειχαμε εξοπλισμο και μηχανηματα πολυ συγχρονα τα οποια δουλεψαμε και προγραμματισαμε, και μιλαω για CNC, για μηχανηματα αντοχης υλικων στα οποια ειδαμε στην πραξη ολη τη θεωρια που ειχαμε μαθει, επισης στη ρευστομηχανικη ειχαν κι εκει διαφορα, και τελος εχουμε δουλεψει λογισμικα σε παρα πολυ καλο επιπεδο και οχι απλα 'μια ματια'. Δεν ξερω πολλα πραγματα για το πολυτεχνειο, ομως απο οσα ατομα εχω συζητησει, τα πραγματα ειναι σε πολυ πιο θεωρητικο επιπεδο που εμβαθυνει, για τους μηχανολογους παντα. Αυτα ηταν μια μικρη παρενθεσουλα! Απλα τα ειπα γιατι επρεπε να τα πω. Ελπιζω να μη σας κουρασα, και θα ηθελα να ακουσω γνωμες... ;) ]

 

Ξεχασα να αναφερθω στα επαγγελματικα δικαιωματα, για τα οποια δεν γνωριζω πολλα πραγματα, ομως ξερω οτι δεν υπαρχουν πολυ σημαντικες διαφορες..οποιος ξερει κατι παραπανω ας μας πει! ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να διατηρηθεί το περιεχόμενο του topic, καλύτερα μην αναφέρεσαι σε θέματα τύπου ΑΕΙ vs ΤΕΙ. Γράψου σε ένα σχετικό topic που ήδη υπάρχει, ή ξεκίνα ένα άλλο.

 

Για το δικαίωμα υπογραφής ενημέρωσέ μας αν μάθεις κάτι. Έχω ακούσει διάφορα στον αέρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χριστινα,εχουμε την ιδια εργασια απ οτι αντιλαμβανομαι,εγω σαν τελειοφοιτος δομικων εργων,καλο θα ηταν να αποφασισεις ,σε ποια τοποθεσια θα γινει το εργο σου,καθως και το ανοιγμα που θα εχει η κατασκευη <μηκος προσοψης>αναλογα με τη χρηση,για να αποφασισεις αν θα γινει με ζευκτο το οπιο συνισταται για μεγαλα ανοιγματα,η δικη μου μελετη αφορα μια μεταλλικη κατασκευη η οποια θα καλυπτει καποια υλικα ,χωματα κ.α .Οποτε δεν χρειαζετε να ειναι κλειστη απο τα πλαγια ,κατι που με διευκολινει οσον αφορα την περιπτωση της ανεμοπιεσης.Το ανοιγμα μου ειναι 33,6 μετρα, μεγαλο ,οποτε σιγουρα ζευκτο και επειδη ο ιδιοκτητης θελει να βαζει φορτηγα μεσα,για να αποφυγουμε συγκρουση τους με τον μεταλλικο στυλο ,αυτος θα ξεκιναει 1,5 μετρο πανω απο την επιφανεια του εδαφουσ,βεβαια το υποστηλωμα που θα φερει επανω του τη μεταλλικη κατασκευη θα ελεγθει και για οριζοντια δυναμη 1000 ΚΝ ,συμφωνα με τον κανονισμο.Πιο προγραμμα χειριζεσε?

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα, αντοχη υλικων, τεχνικη μηχανικη, οπως και στοιχεια μηχανων, εχουμε διδαχθει, οποτε απο αυτα ξερω να κανω τους αντιστοιχους ελεγχους. Αυτο που δεν εχω ειναι η εμπειρια σε μελετες τετοιου ειδους, και η σειρα με την οποια θα κανω τα πραγματα, καθως και καποιες λεπτομερειες...

Χριστινα,εχουμε την ιδια εργασια απ οτι αντιλαμβανομαι,εγω σαν τελειοφοιτος δομικων εργων,καλο θα ηταν να αποφασισεις ,σε ποια τοποθεσια θα γινει το εργο σου,καθως και το ανοιγμα που θα εχει η κατασκευη <μηκος προσοψης>αναλογα με τη χρηση,για να αποφασισεις αν θα γινει με ζευκτο το οπιο συνισταται για μεγαλα ανοιγματα,η δικη μου μελετη αφορα μια μεταλλικη κατασκευη η οποια θα καλυπτει καποια υλικα ,χωματα κ.α .Οποτε δεν χρειαζετε να ειναι κλειστη απο τα πλαγια ,κατι που με διευκολινει οσον αφορα την περιπτωση της ανεμοπιεσης.Το ανοιγμα μου ειναι 33,6 μετρα, μεγαλο ,οποτε σιγουρα ζευκτο και επειδη ο ιδιοκτητης θελει να βαζει φορτηγα μεσα,για να αποφυγουμε συγκρουση τους με τον μεταλλικο στυλο ,αυτος θα ξεκιναει 1,5 μετρο πανω απο την επιφανεια του εδαφουσ,βεβαια το υποστηλωμα που θα φερει επανω του τη μεταλλικη κατασκευη θα ελεγθει και για οριζοντια δυναμη 1000 ΚΝ ,συμφωνα με τον κανονισμο.Πιο προγραμμα χειριζεσε?

Link to comment
Share on other sites

Η διαστασιολόγηση θα ληφθεί τυχαία, σαν να μου δόθηκε από τον πελάτη, η θα υπολογιστεί? Τα φορτία του ανέμου και του χιονιού θα ληφθούν από πίνακες? Τα διαγράματα N/Q/M θα γίνουν σε κάθε πλευρά ξεχωριστά? Με ποια κριτήρια θα κάνω τις συνδέσεις, με συγκολλήσεις, ηλώσεις κλπ?

 

Λογικά η εξωτερική διαστασιολόγηση θα σου δοθεί από τον πελάτη, αλλά αυτό δε το παίρνεις ως δεδομένο, το ελέγχεις, το μελετάς και το τσεκάρεις και το μεταβάλλεις!!!! έτσι ώστε να είναι σωστό!!Η διαστασιολόγηση δοκών θα γίνει πάλι σύμφωνα με τα όσα εχεις υπολογίσει και όχι με το τι θα σου πουν ως δεδομένο.

Εργασία για σχολή είναι, δε θα εχει τρελές απαιτήσεις, αυτό που πρέπει να κερδίσεις από αυτό είναι ο τρόπος σκέψης, όχι να είναι έτοιμη να χτιστεί!

 

Τα φορτία θα τα βρεις όπως σου εξήγησε ο αλέξης μέσα από πίνακες και βιβλία, εχε πάντα υπόψη σου, τους συντελεστές ασφαλείας για τη διαστασιόλογηση.

 

Λογικά θα μπορείς να απλοποιήσεις τα διαγράμματα σε μία πλευρά..δε το λέω σίγουρα, εξαρτάται από τη κατασκευή, αν τη σχεδιάζεις από την αρχή, κάντην όπως νομίζεις εσύ ότι είναι πιο απλή για λύσιμο στο χέρι, Σημασία έχει να μπορείς να απλοποιήσεις κάποια σύνθετα θέματα σε κάτι απλό!

 

Τώρα για τις συνδέσεις, ξαναδιάβασε θεωρία, κριτήρια κτλ. Αποφάσισε σύμφωνα με κάποια κριτήρια που θα θα βασίζονται στη βασική θεωρία ίσως και της πρώτης σελίδας της θεωρίας αυτών των θεμάτων.

 

Γενικά εργασία σχολής είναι, μη κολλάς, σημασία έχει να είναι τεκμηριωμένη, να έχει το σωστό τρόπο σκέψης, και όχι να είναι σωστή, δε πας να κατασκευάσεις αποθήκη, αλλά να δείξεις ότι έχεις καταλάβει κάποια σημαντικά θέματα μηχανικής!

 

τέλος επειδή το φάγατε και το φοβήσατε το κορίτσι :P, κανείς δε βγήκε από οποιαδήποτε σχολή γνωρίζοντας πως θα μελετήσει σωστά μία κατασκευή. Νομίζω είναι προφανώς ότι δε χρειάζεται να γίνει τόσο περίπλοκο όσο θα ήταν στη πραγματικότητα.

απλά μεταλλική αποθήκη είναι ο τίτλος της εργασίας :P θα μπορούσε όντως να ήταν γερανογέφυρα κτλ..αλλά ρε γμτ, αυτό που φαντάζομαι ότι της ζητείται είναι να δειξει ότι εχει καταλαβει τη βασική θεωρία αντοχής υλικών, που πρέπει να τη ξέρει κάθε μηχανικός.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.