Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θερμομόνωση μηχανής εσωτερικής καύσης σε carbon υποπλαίσιο


aarg

Recommended Posts

Φτιαχνουμε ενα μονοθεσεο το οποιο εχει μηχανη απο R6 και το σασι θα γινει μονοκοκ carbon εχουμε φτιαχει τα καλουπια ,και δεν εχουμε ιδεα πως να μονωσουμε το carbon υπολπλεσιο αφου η μονη ρυτινη που αντεχει τοση θερμοκρασια χρειαζεται και ψησιμο σε φουρνο τον οποιο δεν εχουμε..Καμια ιδεα

 

Παρατήρηση: Οι τίτλοι των θεμάτων πρέπει να είναι με σωστή ορθογραφία και με τόνους.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που μου ρχεται στο μυαλό σαν πρώτη σκέψη είναι να τυλίξεις το υποπλαίσιο με υαλοβάμβακα, πετροβάμβακα ή κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν σου κάνει

Link to comment
Share on other sites

Φιλε aarg δυστυχως δεν εχω τις γνωσεις να σε βοηθησω. Ξερεις τι θερμοκρασιες θα αναπτυχθουν; Τα ανθρακονηματα μεχρι τι θερμοκρασιες ειναι φρονιμο να καταπονουνται;

Tο project αυτο γινεται εντος πανεπιστημιου; (Συνηθως Πατρα φτιαχνουν τετοια πραγματα)

 

Αν ψαξεις στο ιντερνετ θα βρεις αρκετα φορουμ με θεμα ιδιοκατασκευες αυτοκινητων, μονοθεσιων για πιστα κυριως, καθως και αλλα. Επισης εδω και χρονια εχει ξεκινησει μια 'τρελα' στο εξωτερικο, η οποια εχει ερθει και Ελλαδα, σχετικα με αυτοκινητα LoCost (low cost).

 

O σκοπος ειναι χρησιμοποιώντας μηχανικα μερη απο νορμαλ αυτοκινητα, κινητηρες απο μοτοσυκλετες, πλαισιο σωληνωτο συνηθως απο γαλβ. σωληνα 25*25 (1"*1") και ντυνοντας το με φυλλα πλαστικου ή πιο ευγενη υλικα αναλογα με το budget να φτιαξεις ενα κλωνο του Lotus 7.

 

Καποιοι προχωρουν σε μοντελοποιηση του πλαισιου με fea και μελετη/σχεδιασμο inbound αναρτησης με ειδικο λογισμικο.

 

Απο οτι εχω αρκετοι χρησιμοποιουν κινητηρες μεγαλυτερους απο R6. Απο 900RR, R1,Hayabusa, ZX12R συνηθως.. Μερικοι χρησιμοποιουν και υπερσυμπιεση. Δες πως αντιμετωπιζουν αυτοι το προβλημα της θερμοκρασιας.

 

Ντυσιμο με υαλοβαμβακα που λεει ο Μιλτος και φτιαξιμο ενος μεταλλικου πλαισιου που θα βιδωθει στο πλαισιο και στο οποιο επανω θα βιδωθει το μοτερ ειναι λυση;

 

Ισως να εψαχνες πληροφοριες και απο εταιριες του κλαδου. Westfield και παει λεγοντας.

Αν εχεις και τιποτα σκαριφηματα απο το μονοθεσιο και μπορεις να τα ανεβασεις να δουμε θα ηταν ωραια. Καλη συνεχεια!!

Link to comment
Share on other sites

ok κάποια βασικά σχέδια(μόνο σασί) είναι αυτά . Απο την ομάδα του πανεπιστημίου Πατρων Formula student είμαι . Αυτό που έχουμε κατά νού είναι κάποιο μονωτικό τύπου υαλοβάμβακα αφήνοντας ανοικτό το πάτωμα του υποπλαισίου με κάποιο φλαπ να ρέει ο αέρας προς τα πάνω ψήχωντας καλύτερα τόσο το υποπλαίσιο αλλά και το μοτέρ.Το μοτερ ανεβάζει θερμοκρασίες μεχρι και 200 οC και συνδέεται με το υποπλαίσιο μέσω βάσεων που θα μπουν μέσα στις στρώσεις carbon του υποπλαισίου.Αυτά εν ολίγης.Όσο για το κυβισμό του μοτέρ ο εν λόγω διαγωνισμός επιτρέπει κινητήρα μέχρι 600 κυβικά.Το carbon αντέχει χωρίς ψήσιμο 150.

Σημαντικό είναι να πώ πως το υποπλαίσιο είναι κλειστό πίσω για λόγους αισθητικής με καποια ανοίγματα και στα πλαινά θα μπούν sidepots οι οποίοι θα περιέχουν τα ψηγεία παράληλα στην ροή ο περίσος αέρας θα περνά στο χώρο του υποπλαισίου

 

 

881082.jpg

126683.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aχ ζηλεψα. Τι ωραια πραγματα φτιαχνετε εκει! Δεν ηξερα οτι το ανθρακονημα αντεχει σε τοσο μικρες θερμοκρασιες χωρις ψησιμο. Θα το μελετησετε και αεροδυναμικα το μονοθεσιο;

Καλη επιτυχια!

Link to comment
Share on other sites

ολα εξαρτώνται απο την ρυτίνη και τις ιδιότητες της το ψήσιμο βελτιώνει στα μέγιστα την διαδικασία πολυμερισμού .υπάρχει δε μια ρυτίνη η οποία αμα ψηθει αντέχει μέχρι 300 οC ,διστυχώς δεν εχουμε τόσο μεγάλο φούρνο .Στην F1 χρησιμοποιούν ενα μονοτικό σπρεί λόγω του χαμηλού βάρους που επυτιγχάνεται ,εκεί προσανατολιζόμαστε βεβαία το κοστός του συγκεκριμένου είναι απαγορευτικό .Ψάχνουμε κατι ανάλογο οχι τοσο ισχυρό και βέβαια πιο φθηνό.

 

Οσο για CFD εχουν γίνει κατά την σχεδίαση του μονοθεσίου ,μεγάλη πρόκληση ειναι ο περιοριστης(εισαγωγη) ο οποίος είναι 20mm απο τον διαγωνισμό για να σε ανγκάσει να ανπτύξεις όσο το δυνατό καλύτερα ροικά το μονοθέσεο

 

Εδω μια ματία απο τις αναλύσεις στην εισαγωγή αξονοσυμετρικα για οικονομία χρόνου

http://i4.photobucket.com/albums/y131/Kovamaniac/FS/2D_Grid.jpg

http://i4.photobucket.com/albums/y131/Kovamaniac/FS/Mesh_3D_1.jpg

http://i4.photobucket.com/albums/y131/Kovamaniac/FS%20CFD%202D/2D_Contours_Of_Velocity.jpg

http://i4.photobucket.com/albums/y131/Kovamaniac/FS%20CFD%202D/2D_Contours_Of_Pressure.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.