Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ηλεκτρολογοι, μηχανολογοι ΤΕΙ και ΑΠΕ


dimitris83

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Είμαι φοιτητής Δ εξαμήνου στο τμήμα Ενεργειακής Τεχνολογίας (ΤΕΙ Αθήνας). Σ’αυτό το εξάμηνο πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στη κατεύθυνση του μηχανολόγου ή σ’αυτην του ηλεκτρολόγου. Δεδομένου ότι θα ήθελα να ασχοληθώ με ΑΠΕ και ότι είμαι πολιτικός μηχανικός τι θα μου προτείνατε εσείς; Ποιοι έχουν περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα σ’αυτόν το τομέα, οι μηχανολόγι ή οι ηλεκτρολόγοι ΤΕΙ;

 

Παρατήρηση: Συμπληρώστε την Ειδικότητα σας και το Επάγγελμά σας στο προφίλ.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, petsagouris

Link to comment
Share on other sites

Και οι μηχανολόγοι ασχολούνται με Φ/Β. Θα έχεις το πλεονέκτημα ότι θα μπορείς να υπογράφεις και ηλιακά!

Link to comment
Share on other sites

Οι Μηχανολόγοι ΤΕ δεν έχουν (μέχρι σήμερα) δικαίωμα μελέτης Φ/Β.

 

Αν σε ενδιαφέρουν τα ΦΒ τότε η κατεύθυνση που πρέπει να διαλέξεις είναι ηλεκτρολόγος. Τι κάνει ο Αξαόπουλος;

Link to comment
Share on other sites

ειναι σιγουρο οτι ο μηχανολογος δεν μπορει; σαν ενεργειακος μηχανικος που ουσιαστικα αυτος ειναι ο τιτλος του πτυχιου μας (εστω και με κατευθυνση μηχανολογου)?

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να μπορείς να υπογράψεις ηλεκτρολογική μελέτη, πράγμα που μέχρι σήμερα απαγορεύεται.

 

Γενικά τα ΦΒ είναι 90% ηλεκτρολογία. Γιατί σου φαίνεται παράξενο;

Link to comment
Share on other sites

ειναι σιγουρο οτι ο μηχανολογος δεν μπορει; σαν ενεργειακος μηχανικος που ουσιαστικα αυτος ειναι ο τιτλος του πτυχιου μας (εστω και με κατευθυνση μηχανολογου)?

 

Αναλόγως της κατεύθυνσης χορηγείται και η αντίστοιχη άδεια άσκησης επαγγέλματος δηλ. ή Μηχανολόγου Μηχανικού ΤΕ ή Ηλεκτρολόγου Μηχανικού ΤΕ.

 

και ισχύουν βέβαια αυτά που είπε ο stayros

δηλ. ότι σήμερα οι μηχανολόγοι τε δεν μπορούν να υπογράψουν για ΦΒ ενώ οι ηλεκτρολόγοι τε μπορούν

και επίσης για το ότι τα ΦΒ ανήκουν κυρίως στο πεδίο των ηλεκτρολόγων.

Link to comment