Jump to content

stayros

Core Members
  • Content Count

    3,572
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

stayros last won the day on July 8

stayros had the most liked content!

Community Reputation

696 Εξαιρετική

About stayros

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Duchy of Grand Fenwick
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλ/γος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

4,745 profile views
  1. Δεν είναι πρώτα το ένα και μετά το άλλο. Και οι ΑΠΕ και η εξοικονόμηση πρέπει να είναι 1η προτεραιότητα.
  2. Κανείς δεν είπε ότι σήμερα η Ελλάδα μπορεί να έχει δεκάδες χιλιάδες EV. Όμως έχει τη δυνατότητα να κάνει το ξεκίνημα. Εγώ αυτή τη στιγμή αν είχα γκαράζ θα έπαιρνα οπωσδήποτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης και θα ξεπλήρωνα τις δόσεις από την οικονομία στο καύσιμο.
  3. Το e-up που σου είπα έχει 260 χλμ αυτονομία για αυτό μιλάω για 200 πραγματικά. Βλέπεις είμαι πιο συντηρητικός από σένα. Επιπλέον κανένα σύστημα μεταφοράς δεν εξασφαλίζει 100% διαθεσιμότητα σε κάθε περίπτωση. Πόσοι άραγε έχουν μείνει από βενζίνη στο δρόμο; Είπαν ότι φταίει το αυτοκίνητο ή η έλλειψη δικής τους προνοητικότητας;
  4. Αν επιλέξεις να έχεις ως μόνο αυτοκίνητο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης τότε τα "απρόβλεπτα μέρη" μπορεί να είναι έως 200 χλμ μακριά, τουλάχιστον μέχρι να αναπτυχθεί ικανό δίκτυο ηλεκτροφόρτισης. Ποια όμως ήταν η τελευταία φορά που πήγες απρόβλεπτα 200 χλμ μακρυά εσύ; Γιατί εγώ δεν έχω πάει καμία φορά. Σε οργανωμένες διακοπές, με την οικονομία που θα κάνεις από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, άνετα θα μπορείς να ενοικιάσεις ένα SUV για να πας όσο μακριά θες.
  5. To e-UP! που είναι μια σταλιά έχει 260 χλμ αυτονομία. Γενικά πάνω από 100 χλμ αυτονομία για επιβατηγό αυτοκίνητο πόλης είναι υπερβολή. Απλά λόγο range anxiety η εταιρείες φορτώνουν μπαταρίες τα αυτοκίνητα....
  6. Το πρόβλημα ονομάζεται NIMBY. Απλά σε άλλες χώρες οι κάτοικοι έχουν κατά μέσο όρο πάνω από 2 εγκεφαλικά κύτταρα και δεν πιστεύουν ότι οι ανεμογεννήτριες ενοχλούν τα δεντρα, κόβουν τα γάλα από τις αγελάδες, εκπέμπουν ραδιενέργεια (ΟΚ αυτό το είχα ακούσει για φωτοβολταϊκά) και ότι βλακεία μπορείς να διαβάσεις στο Μακελειό και στην Ελεύθερη Ώρα. Το ερώτημα είναι ένα: θέλουμε ενεργειακή ασφάλεια χωρίς να μαυρίζουν τα πνευμόνια μας; Αν ναι ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά και λοιπές ΑΠΕ. Και αν βρήκαμε μέρη να καταστρέψουμε ολοσχερώς με ορυχεία και εργοστάσια, ε θα βρούμε και μέρη για ανεμογεννήτριες και ας μας χτυπάει στο μάτι ο έλικας... "Την επιτακτική ανάγκη στελέχωσης της Ογκολογικής Κλινικής του Μποδοσάκειου Νοσοκομείου με δύο ογκολόγους-παθολόγους, καθώς τα κρούσματα καρκίνου στη ευρύτερη περιοχή της Πτολεμαΐδας φτάνουν σήμερα το 30,5% του τοπικού πληθυσμού, υποστηρίζει σε επιστολή του προς την ηγεσία του υπουργείου Υγείας ο αντιπεριφερειάρχης Υγείας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΜ), Σταύρος Γιαννακίδης. Πηγή: https://www.lifo.gr/now/greece/153575"
  7. https://www.abc.net.au/news/2020-02-18/australia-climate-how-germany-is-closing-down-its-coal-industry/11902884
  8. Απο το άρθρο που ο ίδιος ανέβασες "Η γερμανική κυβέρνηση είπε πέρυσι ότι θα κλείσει και τα 84 από τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας με άνθρακα έως το 2038 καθώς η χώρα κινείται προς καθαρότερες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας. Τουλάχιστον οκτώ γερμανικά εργοστάσια καύσης άνθρακα υποτίθεται ότι θα κλείσουν φέτος. "
  9. Αντί να πασχίζουμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερη ενεργειακή ασφάλεια χωρίς να μαυρίζουν τα πνευμόνια συνανθρώπων μας ή να καταστρέφουμε ολοσχερώς το φυσικό τοπίο με ορυχεία, μας χαλάει η οπτική ρύπανση... Προτείνω να βάφουμε τους έλικες πράσινους με τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ για να το ξεπεράσουμε και αυτό το πρόβλημα...
  10. Στην Αμερική το 80%+ των EV φορτίζουν το βράδυ στο γκαράζ του ιδιοκτήτη. Πολύ μικρό ποσοστό χρησιμοποιεί φορτιστές στο δρόμο. Επίσης σε καμία χώρα δεν είναι όλοι οι φορτιστες ταχυφορτιστες DC. Συνήθως συναντάς AC φορτιστές ~7 kW και σε εθνικές οδούς κτλ τους ταχυφορτιστές DC. Όσο για το δίκτυο, η μέρα που θα προκύψει πρόβλημα ζήτησης λόγω EV είναι πολύ μακριά. Μέχρι τότε θα αλλάξουν τα δεδομένα. Επίσης μην ξεχνάτε πως πέραν από την παραγωγή κάνουμε και εισαγωγή ρεύματος...
  11. Από τη στιγμή που υπάρχει νομικό κενό με ευθύνη της πολιτείας, δεν είναι παράνομο, είναι γκρίζα ζώνη. Υπάρχει μάλιστα περίπτωση ΠΜ ΤΕ που υπέγραψε μελέτη πέραν των ορίων των υπομηχανικών, τον πήγε σε δίκη το ΤΕΕ και δικαιώθηκε καθώς η μελέτη του ήταν άψογη.
  12. Τα 270 χλμ αυτονομίας του Nissan Leaf σου είναι λίγα; Πόσα χλμ κάνεις δηλαδή εσύ κάθε μέρα με το αμάξι σου;
  13. Είναι πολύ πιο οικολογικά από τα συμβατικά αυτοκίνητα ειδικά σε χώρες που οι ΑΠΕ έχουν και σημαντικό μερίδιο στην ενεργειακή παραγωγή. Αυτό που δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό είναι ότι η βενζίνη δεν αναβλύζει στα βενζινάδικα. Υπάρχουν σημαντικά ενεργειακά κόστη, περιβαλλοντική επιβάρυνση και εξωτερικότητες που αφορούν το λεγόμενο well-to-wheel των συμβατικών αυτοκινήτων. Επιπλέον είναι πιο εύκολο να ελέγξεις για ρύπους μερικές δεκάδες καμινάδες, από μερικά εκατομμύρια εξατμίσεις.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.