Jump to content

stayros

Core Members
  • Content Count

    3,499
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

stayros last won the day on July 27

stayros had the most liked content!

Community Reputation

705 Εξαιρετική

About stayros

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Duchy of Grand Fenwick
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλ/γος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

4,375 profile views
  1. Από ότι κατάλαβα το συγκεκριμένο νήμα αφορά περίπτωση που κάποιος έχει τσάμπα πλαίσια και δεν είναι γενικού ενδιαφέροντος.
  2. Υπάρχουν οι μηχανές Rube Goldberg που μπορούν να πετύχουν ένα απλό αποτέλεσμα με έναν υπερβολικά πολύπλοκο τρόπο. Ενώ έχουν πρακτικό αποτέλεσμα δεν έχουν πρακτική εφαρμογή. Το ερώτημα είναι για μένα λοιπόν είναι τι έχεις να κερδίσεις με ένα τέτοιο σύστημα σε σχέση με ένα απλό ηλιακό; Υπάρχουν κάποιες ιδιαίτερες συνθήκες που σε οδηγούν εκεί;
  3. Αυτή η συζήτηση έχει πρακτικό νόημα ή είναι για ακαδημαϊκή ανησυχία;
  4. ζεσταινονται αργα με φυσικη κυκλοφορια κ μπορει να σε ξεγελασει.
  5. Ότι είπε ο georges81 συν έλεγχος ότι ο κυκλοφορητής λειτουργεί όταν ανέβει η θερμοκρασία στο λέβητα.
  6. Ευτυχώς που πήρε αυτή η κυβέρνηση την αυτοδυναμία και βλέπουμε κάτι να γίνετε. Αλλιώς με αυτά που διαβάζω έβλεπα πάλι το Ελληνικό να παραμένει ένας βούρκος και εμείς να αναρωτιόμαστε γιατί δεν πέφτει η ανεργία...
  7. Για το αν επιτρέπεται να βάλει τις μπουκάλες σε ενημέρωσαν παραπάνω. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο όπως ο ηλιακός. Γενικά δε θα έβλεπα με καλό μάτι μπουκάλες υγραερίου να τις χτυπάει όλη μέρα ο ήλιος.
  8. Tα καύσιμα έχουν το τρόπο να πάνε παντού πχ υγροποιημένο Φ.Α.
  9. Όσο υπάρχει Αφρική, Ασία και (πιθανότατα) Αυστραλία το πετρέλαιο στις οδικές μεταφορές θα είναι χρήσιμο. Επιπλέον υπάρχουν οι θαλάσσιες και οι εναέριες μεταφορές που θα συνεχίζουν να εξαρτώνται από ορυκτά καύσιμα.
  10. Να συμπληρώσω ότι οι όταν τελειώσει ο κύκλος λειτουργίας των μπαταριών σε ένα όχημα δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστες. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πιο ήπιες εφαρμογές όπως πχ ένα αυτόνομο φβ.
  11. Φυσικά και είναι. Αλλιώς είναι να προσπαθείς να σταματήσεις τους ρύπους από εκατομμύρια μικρές εξατμίσεις και αλλιώς από δεκάδες μεγάλες.
  12. Επειδή με ενδιαφέρει, σε ποια έρευνα έχεις βρει ότι το βράδυ μειώνεται η ταχύτητα του αέρα; Επιπλέον επειδή τη νύχτα πέφτουν σημαντικά οι ηλεκτρικές καταναλώσεις, έχεις στατιστικά στοιχεία για τις νυχτερινές ώρες ποιο είναι το ποσοστό προσφοράς των ΑΠΕ;
  13. Αυτό είπα. Και 21% είναι η καλύτερη απόδοση συμβατικού αυτοκινήτου. Βάλε όμως και τις ΑΠΕ στο μίγμα...
  14. @sdim συγνώμη αλλά καλό θα είναι να μη μιλάμε με νούμερα που βγάζουμε από το μυαλό μας. "EVs convert about 59%–62% of the electrical energy from the grid to power at the wheels. Conventional gasoline vehicles only convert about 17%–21% of the energy stored in gasoline to power at the wheels." https://www.fueleconomy.gov/feg/evtech.shtml Δε ξέρω πως κατέληξες ότι η απόδοση της ηλεκτροπαραγωγής είναι 34% αλλά ακόμα και έτσι 0,34*0,62=0,21 δηλαδή ακόμα και με τα νούμερα σου έχουν την ίδια απόδοση. Επομένως με την είσοδο περισσότερων ΑΠΕ στο μίγμα, τα EV θα αφήνουν τα συμβατικά πίσω όλο και περισσότερο. Μην ξεκινήσουμε και την κουβέντα για well to wheel emissions...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.