Μετάβαση στο περιεχόμενο

stayros

Core Members
  • Περιεχόμενα

    3.458
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    20

Φήμη στην κοινότητα

699 Εξαιρετική

Σχετικά stayros

  • Κατάταξη:
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Duchy of Grand Fenwick
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλ/γος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

4.065 profile views
  1. Είναι μερος του προβλήματος. Για να βολεύονται οι καθηγητες...
  2. Αντί να λέμε τα 5ετή να γίνουν 4ετή καταντήσαμε να λέμε το 4ετές να γίνει 5ετές...
  3. Γιατί πρέπει ντε και καλά να μιλάμε για αποκλειστικότητες; Δηλαδή αν κάποιος ΠΜ Δομοστατικός δεν ξεκινάει με πλήρη δικαιώματα σε περιβαλλοντολογικές μελέτες αλλά φτάνει στα πλήρη μετά από εμπειρία ή μεταπτυχιακό είναι κακό;
  4. Και πως έγινε καλός στη δουλειά του αφού του έλειπαν γνώσεις; Με την εμπειρία προφανώς. Άρα καλά τα λέει ο steelman. Απλά πρέπει επιτέλους να πούμε και σε αυτόν τον κλάδο ότι η εμπειρία μετράει, όπως ισχύει για δικηγόρους και γιατρούς. Τώρα για τους μηχανικούς ισχύει ότι ΕΔ δίνουν μόνο ακαδημαϊκά προσόντα, που τελικά αποδεικνύονται και λειψά σε τομείς εκτός ειδικότητας. Αυτό που χρειάζεται για να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα είναι διαβάθμιση δικαιωμάτων με ακαδημαϊκά κριτήρια και εμπειρία.
  5. Όποιος κατάλαβε ας μου πει κ μενα...
  6. Και εγώ θα μπορούσα να ρωτήσω γιατί τόσο μένος απέναντι στους ΤΕ και τόσο σθένος υποστήριξης στους ΠΕ. Οι απόψεις σου είναι τόσο ξένες σε σχέση με όλους τους συνάδελφους που έχω μιλήσει που ειλικρινά με υποψιάζει για κάτι άλλο.
  7. Θα μας πεις επιτέλους ποια ΑΕΙ εννοείς ότι δίνουν έτοιμες λύσεις κ όχι γνώσεις ή θα συνεχίσεις να πετάς τη μπάλα στην εξέδρα;
  8. μας; Ποιοι είστε δηλαδή; Πολλαπλή προσωπικότητα ή εκπροσωπείς κάποιους;
  9. Δηλαδή επιμένεις ότι κάποιος μπορεί να φτιάξει τέλεια ένα 2όροφο αλλά το 3όροφο που θσ φτιάξει μπορεί να πέσει; Δεν ξέρω κανένα ΑΕΙ που αντί να διδάσκει σωστά έναν μηχανικό του δίνει έτοιμες λύσεις και όχι γνώσεις. Μπορείς να μας πεις κάποια;
  10. Άρα λοιπόν δεν υπάρχει επιπλέον γνώση και όποιος ξέρει το 2οροφο ξέρει κ το 3οροφο κοκ. Εξαιρετικά. Τουλάχιστον μεταξύ μας να μη κοροιδευομαστε. Το ζήτημα θα έλεγα είναι να βρεθεί το σημείο που όντως διαφοροποιείται ένα έργο κ χρειάζεται έναν επιπέδου 7 μηχανικό από επίπεδο 6. Νομίζω πως ο προϋπολογισμός είναι ο καλύτερος τρόπος.
  11. Δε σε ρώτησα για το κονσεπτ. Εσύ πριν είπες ότι χρειάζεται επιπλέον γνώση το 3οροφο σε σχέση με το 2οροφο. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ αυτή η γνώση;
  12. Δε ξέρω δε πήγα στο πολυτεχνείο ΠΜ. Εσύ που πήγες να μας πεις ποια είναι αυτή η επιπλέον γνώση που χρειάζεται.
  13. Γιατί πετάς τη μπάλα στην εξέδρα; Φοβάσαι να απαντήσεις; Γιατί από ότι κατάλαβα ήδη ένας σε πήρε στο ψιλό με αυτά που λες. Αν επιμένεις ότι στα πολυτεχνεία μαθαίνεται η επιπλέον γνώση που χρειάζεται για να πας από το 2όροφο στο 3όροφο, και όλοι το αμφισβητούν, ιδού πεδίον δόξης λαμπρό. Πες μας επιτέλους ποια είναι αυτή η επιπλέον γνώση.
  14. Να σε ρωτήσω και ως παλιό ΠΜ. Ποια είναι η "μυστική γνώση" που χρειάζεται για να πας από το 2όροφο στο 3όροφο;
  15. ΟΚ νομιζα πως μίλαγες για τμήματα μηχανικών του ΠΑΔΑ.
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.