Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • 3 years later...
  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα συνάδελφοι, θα ήθελα την βοήθεια σας. Μου έτυχε μια υπόθεση με μια τροποποίηση φορτηγού. Διαπιστώθηκε μετά από καιρό και ενώ περνούσε ΚΤΕΟ κανονικά, στον τελευταίο έλεγχο που πέρασε ότι έχει μετατοπιστεί ο πίσω άξονας με αποτέλεσμα να μειωθεί η απόσταση μεταξυ των μεταξονιών και έχει κοπεί το πίσω μέρος στο σασί και έχει έρθει πιο μπροστά η καρότσα. Μετά από έρευνα στο διαδίκτυο και από συνεχείς επισκέψεις στην διεύθυνση μεταφορών της περιοχής μου από την οποία δυστυχώς δεν πήρα καμία κατατοπιστική απάντηση, κατέληξα σε μια ΚΥΑ την ΚΥΑ/29949/1841/2009 που λογικά πρέπει να περιέχει αυτά που απαιτειται. Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει καπου στο διαδικτυο οσο εψαξα. Μηπως την εχει καποιος συναδελφος να μου την δωσει. Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων 

Edited by NiCha
Δημοσιεύτηκε

επειδη  η  29949/1841 (ΦΕΚ Β 2112 29.9.2009)  εχει αρκετες τροποποιησεις...

  με ΥΑ 15659/1138/10/1-4-2011 (ΦΕΚ Β 528
5.4.2011) η οποία ισχύει από 9 Απριλίου 2011.

 με αριθμ. Α3/οικ. 35911/3312 (ΦΕΚ Β 1830/26.7.2013) "Κατάταξη και
κυκλοφορία ελκυστήρων εντός λιμένων".

 με το άρθρο 28 της ΥΑ
29577/3167/7-8-2013 (ΦΕΚ Β 2046 22.8.2013), με ισχύ από 1.7.2013.

 

μαλλον θα πρεπει να την βρεις κωδικοποιημενη...

 

δες τα ΠΜ

  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα παιδιά, όπως γράφανε πιο παλιά συνάδελφοι, υπάρχει υπόδειγμα κάποιας μελέτης για υδραυλική πόρτα σε φορτηγό? Ευχαριστώ!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.