Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αμοιβή για άδεια λειτουργείας Κ.Υ.Ε.


Recommended Posts

Μου έχουν τύχει κάποιες περιπτώσεις όπου μου αναθέτουν την διαδικασία για έκδοση άδειας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος , δηλαδή εστιατόρια καφέ κτλ. Για όσους δεν γνωρίζουν αυτό χρειάζεται από μένα:

 

Αντίγραφο Τοπογραφικού της άδειας για βεβαίωση χρήσης γης από πολεοδομία

Διάγραμμα κάλυψης της περιοχής (να φαίνονται σχολεία,εκκλησίες κτλ)

Κάτοψη,τομή του χώρου

Αντίγραφα της υφιστάμενης άδειας και κατόψεων του κτιρίου από την πολεοδομία

Τα παραπάνω χρειάζονται για την έκδοση βεβαίωσης χώρου κύριας χρήσης.Επίσης

 

Πιστοποιητικό πυρασφάλειας από Πυροσβεστική(δηλαδή κάνω την μελέτη πυρασφάλειας + την διεκπεραίωση)

Δήλωση Ηλεκτρολόγου

 

+ Το πηγαινε-ελα πολεοδομίες και δήμο

 

Επειδή δεν υπάρχει στάνταρ τρόπος υπολογισμού πόσο κοστολογείτε εσείς την διαδικασία και όλα τα δικαιολογητικά?

 

 

Υ.Γ. Υπάρχει κάποιο σχετικό πόστ αλλά εγώ αναφέρω ακριβώς τις εργασίες που κάνω εγώ και ζητάω γνώμες για την αμοιβή.Αν υπάρχει λόγος παρακαλώ συγχωνεύστε το .

Link to comment
Share on other sites

έχω κάποια κενά από το post σου, αλλά προς το παρόν σου παραθέτω τα εξης

 

για διαδικασία αλλαγής χρήσης και αδειοδότησης από αρμόδια υπηρεσία, υγειονομία, δ/νση αθλητισμού κτλ, ζήτησα 1.000, και τελικά η δουλειά δεν έγινε!! προς το παρόν τουλάχιστον!

 

ξέρω επίσης ότι συνάδελφος για την ίδια περίπτωση ζητούσε 1.200 ή 1.400.

δεν θυμάμαι ακριβώς

 

αν είσαι μηχανολόγος, οκ, αν όχι υπολόγισε και 300 περίπου για μελέτη πυρασφάλειας και σφραγίδα

 

γνώμη μου, ότι αν αναλάβεις και τις εργασίες πιθανής ανακαίνησης, κανόνισε να βγάλεις απο κει και ζήτα λιγότερα για την άδεια...γνώμη μου

Link to comment
Share on other sites

Ας τα βάλουμε σε μια σειρά:

 

Μάλλον ο/η συνάδελφος iguana αναφέρεται σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος το οποίο ταυτόχρονα είναι, από κτιριοδομική άποψη, χώρος αναψυχής και εστίασης. Δηλαδή έχει τραπέζια όπου κάθονται οι πελάτες και παίρνουν το φαγητό ή ποτό τους.

 

Οι χώροι αυτοί πρέπει γενικά να έχουν χρήση αναψυχής και εστίασης στα σχέδια που έχουν κατατεθεί στην πολεοδομία. Αν δεν έχουν αυτή τη χρήση, πρέπει να γίνει αλλαγή χρήσης. Θα εκδοθεί δηλαδή νέα οικοδομική άδεια, πράγμα που απαιτεί 3 μήνες χρόνο στην καλύτερη περίπτωση και συνολικές δαπάνες για τους ιδιοκτήτες 5.000+ Ευρώ.

 

Ας σημειωθεί ότι δεν είναι πάντα εφικτή η αλλαγή χρήσης λόγω περιορισμών πολεοδομικών ή κτιριοδομικών.

 

Με δεδομένο λοιπόν ότι έχουμε χρήση αναψυχής και εστίασης χρειαζόμαστε ακόμη (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά):

 

1. Βεβαίωση χρήσης γης από την πολεοδομία και (στοιχειώδες) τοπογραφικό το οποίο καταθέτουμε στην υπηρεσία αδειών καταστημάτων του δήμου στον οποίον βρίσκεται το κατάστημα για να πάρουμε προέγκριση.

 

2. Βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης από την πολεοδομία.

 

3. Σχέδια (κάτοψη, τομή) συντεταγμένα σύφωνα με την υγειονομική διάταξη του 83 όπως σήμερα ισχύει. Τα σχέδια αυτά είναι αρκετά λεπτομερή και περιλαμβάνουν όλον τον εξοπλισμό εστιάσεως του καταστήματος και όλα τα τραπεζοκαθίσματα, συμπεριλαμβανομένων αυτών που βρίσκονται σε υπαίθριο (ιδιωτικό ή δημόσιο - μισθωμένο από τον δήμο) χώρο.

 

4. Πιστοποιητικό πυρασφάλειας από την πυροσβεστική το οποίο δίνεται μετά από υποβολή μελέτης επί τούτου συντεταγμένης (βάσει της πυροσβεστικής διάταξης 3/81 όπως ισχύει σήμερα) αν η οικοδομική άδεια του κτιρίου βγήκε πριν το 1989 ή μετά από υποβολή της μελέτης πυροπροστασίας που έχει κατατεθεί στην πολεοδομία (βάσει του ΠΔ 71/88 όπως ισχύει σήμερα). Σε κάθε περίπτωση γίνεται αυτοψία. Αν η επιχείρηση χρησιμοποιεί υγραέριο ή φυσικό αέριο υπάρχουν επιπρόσθετες απαιτήσεις.

 

5. Βεβαίωση καλής λειτουργίας της ηλεκτρολογικής εγκαταστάσεως.

 

6. Τεχνική έκθεση όπου θα αποδεικνύεται η αποτελεσματικότητα του εξαερισμού της αίθουσας πελατών.

 

7. Τεχνική έκθεση όπου θα αποδεικνύεται η αποτελεσματικότητα της καμινάδας ή του φίλτρου αντιμετώπισης των οσμών της κουζίνας, εάν η επιχείρηση ανήκει στις κατηγορίες εκείνες, που βάσει της υγειονομικής διάταξης, υποχρεούνται να έχουν τέτοιες συσκευές. Για την καμινάδα, εφ' όσον υπάρχει, απαιτείται και βεβαίωση στατικής επάρκειας από πολιτικό μηχανικό.

 

8. Διάφορες άλλες υπεύθυνες δηλώσεις και έγγραφα τα οποία όμως δεν αποτελούν αντικείμενο εργασίας του μηχανικού (καταστατικό πολυκατοικίας, ποινικό μητρώο ιδιοκτήτη κ.α.)

 

Τα δικαιολογητικά 2-8 κατατίθενται στον δήμο ο οποίος τα διαβιβάζει στη διεύθυνση υγειονομικού της νομαρχίας η οποία τα ελέγχει και διενεργεί αυτοψία. Αν το αποτέλεσμα της αυτοψίας είναι θετικό, ο δήμος χορηγεί την άδεια λειτουργίας.

 

Ερχόμαστε τώρα στο θέμα της αμοιβής στην οποία, όπως ειπώθηκε ΔΕΝ περιλαμβάνεται η αμοιβή για την αλλαγή χρήσης εφ' όσον κάτι τέτοιο απαιτέιται.

 

Εάν ο/η συνάδελφος περιοριστεί στη σύνταξη των μελετών, σχεδίων και εκθέσεων μόνο, και το τρέξιμο το κάνει ο ιδιοκτήτης, θα πρέπει να χρεώσει περί τα 2.000 Ευρώ.

 

Εάν ο/η συνάδελφος κάνει και τη διεκπεραίωση και παραδώσει την άδεια στα χέρια του ιδιοκτήτη θα πρέπει να χρεώσει 3.000 Ευρώ ή και περισσότερο, αν ο φόρτος εργασίας του/της είναι μεγάλος.

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω τώρα κ γω κάτι. πως κοστολόγησες την αλλαγή χρήσης, αφού η αμοιβή βγαίνει βάσει διαφοράς προυπολογισμού. ανάλογα λοιπόν με την προυγούμενη χρήση, που ο συνάδελφος δεν διευκρινίζει, και φυσικά ανάλογα με τα τετραγωνικά.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην μπερδευόμαστε δεν αναφέρομαι στην περίπτωση που χρειάζεται αλλαγή χρήσης και για την οποία το κόστος προφανώς είναι και πολύ μεγαλύτερα αλλά και υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος υπολογισμού.

Αναφέρομαι καθαρά στην εκπόνηση μελετών και στην συγκέντρωση δικαιολογητικών που ανέφερα για τις οποίες δεν υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος υπολογισμού.

Link to comment
Share on other sites

"Οι χώροι αυτοί πρέπει γενικά να έχουν χρήση αναψυχής και εστίασης στα σχέδια που έχουν κατατεθεί στην πολεοδομία. Αν δεν έχουν αυτή τη χρήση, πρέπει να γίνει αλλαγή χρήσης. Θα εκδοθεί δηλαδή νέα οικοδομική άδεια, πράγμα που απαιτεί 3 μήνες χρόνο στην καλύτερη περίπτωση και συνολικές δαπάνες για τους ιδιοκτήτες 5.000+ Ευρώ."

 

για αυτό ήταν η απορία μου, για την εκδοση ΟΑ αλλαγής χρήσης, συγνώμη για τη σύγχηση

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κανείς δεν μπορεί να είναι απολύτως ακριβής για το κόστος ΟΑ αλλαγής χρήσης. Το ποσό είναι ο μέσος όρος από δουλειές που έχει κάνει ο υποφαινόμενος. Ο προϋπολογισμός των αμοιβών είναι η διαφορά των προϋπολογισμών των χρήσεων ΣΥΝ τον αναλυτικό προϋπολογισμό ο οποίος πάντα υπάρχει γιατί πάντα χρειάζονται να γίνουν κάποιες εργασίες για να ανταποκριθεί ο χώρος στις απαιτήσεις της υγειονομικής διάταξης. Και φυσικά οι εργασίες αυτές συνεπάγονται και κάποια ημερομίσθια τεχνιτών, άρα και ασφαλιστικές εισφορές ΙΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η ίδια άδεια τέτοιου είδους σε 2 διαφορετικές πολεοδομίες θα δώσει 2 διαφορετικούς προϋπολογισμούς. Π.χ. στον δήμο Αθηναίων οι ελεγκτές φορολογικών επιμένουν να βάζουμε στον αναλυτικό προϋπολογισμό "απρόβλεπτα". Σε άλλες πολεοδομίες δεν τα συμπεριλαμβάνουν κ.ο.κ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η ίδια άδεια τέτοιου είδους σε 2 διαφορετικές πολεοδομίες θα δώσει 2 διαφορετικούς προϋπολογισμούς. Π.χ. στον δήμο Αθηναίων οι ελεγκτές φορολογικών επιμένουν να βάζουμε στον αναλυτικό προϋπολογισμό "απρόβλεπτα". Σε άλλες πολεοδομίες δεν τα συμπεριλαμβάνουν κ.ο.κ.

 

απρόβλεπτα ??

 

:shock: :shock: :shock:

 

βασιζόμενοι σε ποια διάταξη ?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.