Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απελευθέρωση των ταξί


kosmas85

Recommended Posts

chrisven Σε βλέπω πολυ επιθετικό και εχεις τυφλωθεί απο το μισός μου φαίνεται. Δηλαδή αυτός που ειναι οδηγός είναι το π...ακι επειδή δίνει ενοίκιο στον ιδιοκτήτη, ενώ ο ιδιοκτήτης που έδινε δάνειο 1500 το μηνά στη τράπεζα για να το πάρει δεν ήταν το που...ακι των τραπεζών, του κράτους και των μαντραδων? Σκέφτεσαι τι λες? Και γιατί δε μπαίνει και οδηγός ταξί στη διαδικασία να χρεωθεί στις τράπεζες να το πάρει αφού αισθάνεται αδικημένος.? Μήπως φοβάται το ρίσκο?

 

Και αν πρέπει να γίνει πλήρη απελευθέρωση οκ, να γίνει , δώσε στη τραγική φιγούρα ανθρώπου, που ξέρω πολλούς, μια ευκαιρία να το ξεπληρώσει. Δώσε περίοδο χάριτος, καν το μαλακά, όχι αύριο μοιράζεις άδειες.

 

Και όσο για αυτό που λέει ο Νίκος είναι μια άλλη πτυχή. Εννοείται οτι θα ευνοηθούν οι εταιρείες. Όπως ξέρουμε και απο άλλες χώρες, τα κίτρινα ταξί τα άσπρα τα κόκκινα κτλ. Εταιρείες που θα μαζέψουν τις άδειες και θα εχουν πουτ.....ακια να τις δουλεύουν. Και μετά θα σου πουν ααα... πολλά ειναι και βάζουμε πληθυσμιακά κριτήρια. Αλλιώς δε γίνεται να τις μαζέψουν οι λίγοι.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 122
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Στο θέμα των ταξί , είμαι απόλυτα μαζί με τους ταξιτζήδες , γιατί είναι θύματα ενός φαύλου κράτους , που αφού συντήρησε 40 χρόνια ένα σύστημα οθωμανικής λογικής , ξαφνικά αποφάσισε να το παίξει 21ος αιώνας .

 

Επίσης οι μάγκες της κυβέρνησης , ενώ ήτανε κοτούλες μπροστά στα κομματόσκυλα τους της δεη , εδώ κάνουν τους τζάμπα μάγκες , όπως απέναντι και σε κάθε εε η έμπορο , ποντάροντας απλά στο ότι αυτοί δεν μπορούν να κλείσουν τον διακόπτη , αλλά πρέπει να δουλέψουν γιά να φάνε .

τώρα όμως γιά πολλούς το φαγητό έχασε το νόημα του μπροστά στην αξιοπρέπεια και την μόνιμη φτώχεια .

 

και αυτό δεν το έχουν καταλάβει οι κυβερνητικές κοτούλες .

Προφανώς και αυτή την μάχη θα την κερδίσουν οι κοτούλες , αφού οι άλλοι πρέπει κάποτε να δουλέψουν γιά να πάνε φαγητό στα παιδιά τους , αλλά το ξεπουπούλιασμα δεν θα το γλυτώσουν οι κοτούλες .

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα των ταξί , είμαι απόλυτα μαζί με τους ταξιτζήδες

.

 

με ποιους ταξιτζήδες είσαι? με αυτους που εισπράτουν ενοίκια για την αδεια του ταξί ή με αυτους που δεν εχουν δικό τους ταξί και πρέπει να πληρώνουν νταβατζιλίκια στους κατόχους αδειών ώστε να ασκήσουν το επάγγελμα τους?

Link to comment
Share on other sites

Με αυτούς που πλήρωσαν νταβατζηλίκι στο κράτος γιά να αγοράσουν μία άδεια .

Ιδιαίτερα με αυτούς που την αγόρασαν τα τελευταία 5-10 χρόνια , σε απίστευτες τιμές οι οποίες είχαν δημιουργηθεί με την ευθύνη και την ανοχή του κράτους αδικίας και όχι δικαίου που έχουμε .

 

Αν ήταν στοιχειωδώς σοβαρή η κοτούλα υπουργός , θα έβρισκε τρόπο να μειώσει την χασούρα των τελευταίων , που μπορεί να έχουν χρεωθεί γιά την αγορά της άδειας και τότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα .

 

Αλλά η κοτούλα ήθελε να το παίξει μάγκας και ξύπνιος .

 

Αν εσύ συνάδελφε πλήρωνες παράβολο 100.000 € γιά να ανοίξης γραφείο και μετά ξαφνικά το καταργούσαν , δεν θα θεωρούσες τον εαυτό σου ηλίθιο και αδικημένο .

 

Τους ταξιτζήδες τους θεωρώ και εγώ πολλές φορές ενόχους αντικοινωνικής οδηγικής συμπεριφοράς στον δρόμο , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αδικούνται τώρα .

Link to comment
Share on other sites

Αν εσύ συνάδελφε πλήρωνες παράβολο 100.000 € γιά να ανοίξης γραφείο και μετά ξαφνικά το καταργούσαν , δεν θα θεωρούσες τον εαυτό σου ηλίθιο και αδικημένο .

 

 

Άλλο το παράβολο, άλλο επιχειρηματικό ρίσκο.

Μήπως να ξεσηκωθούν όσοι πλήρωσαν "αερα" για να ανοιξουν την επιχείρηση τους και τώρα μηδενίστηκε η αξία του αέρα? Εχεις ιδέα τι γίνεται σε όλες τις υπόλοιπες επιχειρήσεις?

 

Η μήπως ειμαστε υποχρεωμένοι να διατηρούμε επ άπειρον μια κατάσταση επειδη κάποιοι (ελαχιστοι) πλήρωσαν μια άδεια που δεν εχουν προλάβει να αποσβέσουν? πίσω απο αυτους κρύβεται η πλειονότητα που εχει αποσβέσει εδω και χρόνια, αλλα επιθυμεί να μεταβιβάσει αυτα τα προνόμια στους απόγονους ή να πουλήσει με τη σειρά της το προιον. Δεν μπορω να πιστέψω οτι οι 50άρηδες ταξιτζήδες που βλέπω να διαμαρτύρονται, αγόρασαν μόλις πέρυσι την επιχείρηση τους.

 

Πιθανότερο θεωρω το σενάριο "50άρης ταξιτζής εμποδιζει τον 20άρη να αποκτήσει δική του άδεια". Πίσω απο κάθε εναν που θέλει διατήρηση των προνομίων του, κρύβονται άλλοι 5 που θέλουν να δουλέψουν και βρίσκουν εμπόδια.

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή έχω και κάποια ηλικία και είμαι και επιχειρηματίας , ξέρω καλά τι γίνεται στις επιχειρήσεις .

Και εδώ δεν ήταν αέρας , αλλά ήταν παράβολο , αφού το διατηρούσε τεχνητά το κράτος και όχι η αγορά .

 

Παρ' όλα αυτά , αν ο ραγκούσης είχε την στοιχειώση εξυπναδα και όχι τον ανέξοδο τσαμπουκά θα μπορούσε να λύσει το θέμα , βοηθώντας αυτούς που τις πήραν τα τελευταία χρόνια .

Ετσι θα τους έσπαγε την συμμαχία με τους παλιούς που εκμεταλλεύονται τους άλλους .

 

Προσωπικά δεν με αφορά το θέμα , αλλά τις τζάμπα μαγκιές των πολιτικών στους ταξιτζήδες , όπως και σε άλλους επιχειρηματίες , η στους ημιυπαίθριους και στα αυθαίρετα , τις συχαίνομαι , όπως και τους ίδιους .

 

Και δεν είναι δυνατόν το ίδιο το κράτος να δημιουργεί μιά κατάσταση και να την συντηρεί δεκαετίες , άδειες , ημιυπαίθριοι , αυθαίρετα κλπ και ξαφνικά με πιά τεράστια παρθενοραφή να μετατρέπεται από ξεπεσμένη πόρνη σε ανέραστο κοριτσάκι .

Είναι καθαρή υποτίμηση της νοημοσύνης μου σαν πολίτης και δεν πρόκειται να την ανεχτώ.

 

Επίσης θέλω να θυμίσω , ότι χρησιμοποιώντας την ελληνική γλώσσα , ο πολιτικός όταν "κατεβαίνει" στην πολιτική , λέει εκτίθεμαι στην πολιτική .

Ετσι μέσα στην έκθεση είναι και οι αποδοκιμασίες και καμμιά φορά σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπως η σημερινή και κάτι παραπάνω .

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή έχω και κάποια ηλικία και είμαι και επιχειρηματίας , ξέρω καλά τι γίνεται στις επιχειρήσεις .

Και εδώ δεν ήταν αέρας , αλλά ήταν παράβολο , αφού το διατηρούσε τεχνητά το κράτος και όχι η αγορά .

 

 

 

Το κράτος διατηρούσε τις περιορισμένες θέσεις, κάτι που αν δεν κάνω λάθος επιδοκιμάζεις. Την τιμή της άδειας την καθόριζε η αγορά.

 

Αφου ήταν παράβολο και όχι αέρας, υπάρχει κανα χαρτί επίσημο (στην εφορία π.χ.) ότι έδινε αυτά τα ποσά ο ταξιτζής για να αγοράσει την άδεια? Γιατί εγω εχω την εντύπωση ότι μαύρα λεφτα ήταν η υπεραξία?

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται ότι εκπέμπουμε σε διαφορετικό μήκος κύματος και δεν γίνομαι κατανοητός .

 

Προφανώς και δεν επιδοκιμάζω τις περιορισμένες θέσεις , αντίθετα το στηλιτεύω .

Αλλά αυτή είναι η ευθύνη του κράτους που σήμερα δεν την αναλαμβάνει , αλλά αντίθετα βγάζει την ουρά του απ' έξω .

 

Επίσης καλό είναι να μην είσαι τόσο εύπιστος στις αγαθές προθέσεις των πολιτικών .

 

Στην δικιά μας την δουλειά , θα μπορούσε το κράτος να τελειώσει σε μιά νύχτα το μαύρο χρήμα στις μεταβιβάσεις ακινήτων , αν αντί γιά αντικειμενική αξία , όριζε τον αντικειμενικό φόρο , ο οποίος θα ήταν ανεξάρτητος της αξίας στο συμβόλαιο .

 

Σήμερα ο πωλητής κατασκευαστής οφελείται 5 % , μέχρι πέρσι ήταν 3,75 % , επί της αξίας συμβολαίου που αποκρύπτεται .

Ο αγοραστής όμως οφελείται 10 % φόρο , 2 % συμβολαιογραφικά και μαζί με τα δικηγορικά , χρεώσεις δανείων κλπ , περίπου 15 % , χώρια τις ωφέλειες στο πόθεν έσχες .

 

Δεν τα γνωρίζει αυτά το κράτος ?

Απλά το βολεύει , να κάνει τον καλό στους αγοραστές και να καταγγέλει μέσα από τα παπαγαλάκια του των μμε τους κατασκευαστές σαν φοροφυγάδες .

Ενώ αν θεσμοθετούσε τον αντικειμενικό φόρο , τότε το ένα μέρος , ο αγοραστής δεν θα είχε όφελος και έτσι θα έβαζε τις κανονικές τιμές στα συμβόλαια , ιδιαίτερα αν η πληρωμή των λοιπών παρασιτικών επαγγελμάτων ανεξαρτητοποιείτο από την αξία .

 

Τέλος πάντων , νομίζω ότι η άποψη μου έγινε σαφής .

Link to comment
Share on other sites

Το ότι κάποιος ταξιτζής αγόρασε μια άδεια 100.000 Ευρώ δεν σημαίνει ότι μαζί με την άδεια αγόρασε και όλο το επάγγελμα για να κάνει ότι θέλει .

Ούτε τον ανάγκασε κανείς να πάει και να δώσει τόσα χρήματα με το ζόρι .

Δική του επιλογή ήταν αυτή η πράξη του και δεν του φταίει ο άλλος .

Link to comment
Share on other sites

αν αντί γιά αντικειμενική αξία , όριζε τον αντικειμενικό φόρο , ο οποίος θα ήταν ανεξάρτητος της αξίας στο συμβόλαιο .

 

με έκαψες τώρα. τι ήταν αυτό?:)

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.