Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απελευθέρωση των ταξί


kosmas85

Recommended Posts

2) Απλα θα παίξουν με τους κανόνες του παιχνιδιου οπως όλοι μας. Εσοδα- εξοδα οπως όλοι. Οπως μπορουν στην γειτονια μου να ανοιξουν οσοι μηχανικοι θελουν γραφείο, έτσι να μπορουν να πάρουν και ταξι κλπ κλπ.

Τιμια και ξεκάθαρα.

 

Με μια μικρή διαφορά,δεν υπάρχει ανταγωνισμός στα ταξί, τα εμπορικά καταστήματα, οι μηχανικοί, οι γιατροί, όλοι καθοριζουν τις τιμές τους,. και έτσι μπορούν να ανταγωνιστούν,όπως επίσης κανένας δε μπορεί να ανοιξει γραφειο μηχανικού αν δεν ειναι μηχανικός...κτλ.... και έτσι μπορούν να ανταγωνιστούν,

στα ταξί η τιμή είναι σταθερή, δεν μπορείς να ανταγωνιστείς και να επιβιώσεις κατά του άλλου. ο κόσμος θα σταματήσει ενα ταξι τυχαια στο δρόμο, και οχι επειδη ειναι καλος οδηγός, ή είναι εξυπηρετικός, ή έχει καλύτερες τιμές. Ακριβώς για τον παραπάνω λόγο θα πρεπει να υπαρχουν πλυθησμιακά όρια, γιατί η αγορά δε γίνεται να αυτορυθμιστεί ποτέ, αυτό που θα γινει θα ειναι να μπουν στο επαγγελμα ευκαιριακοί και τυχοδιωκτες σα και σενα και μένα και το επίπεδο των ταξιτζηδων θα πεσει ακομα περισσοτερο. Φαντασου ότι τώρα οι περισσότεροι εχουν αποφασίσει ότι θα κάνουν αυτή τη δουλειά, μετά θα μπαινει ο καθενας για ενα μηνα νομιζοντας οτι ειναι χρυσορυχειο και μετά θα φεύγει...

 

το κόστος της αδειας εχει να κανει με τη ζήτηση, πριν ενα περιπου χρόνο και με τις φημες ελευθέρωσης στην αθηνα ειχε πεσει στα 70000-80000, με την ανακοινωση ότι δε θα ανοιγαν ειχε φτάσει τα 105000 περιπου. Γενικά αυτό που συμβαίνει είναι ανθρωποι που για διάφορους λόγους δεν είχαν καταφερει να κανουν καποιο επαγγελμα, και ειχαν οικοπεδα και σπιτια στην επαρχία τα οποία ομως δε μπορουν να τους ζήσουν τα πουλούσαν για να πάρουν μία άδεια που θα τους εξασφάλιζε δουλειά και μεροκαματο για τα υπόλοιπα χρόνια.

 

Πες μου εναν ανθρωπο που μπορει να ζήσει με το ενοίκιο ενός σπιτιού αξίας 100000-150000.

Επίσης αν ειχε ενα πραγματικά πολύ καλό το ταξί είναι ότι δεν εχεις αφεντικό πάνω από το κεφάλι σου, κανεις δε θα ήθελε να γίνει υπάλληλος.

 

Κοσμά όχι, πληρώνουν κανονικά φόρο και είναι αρκετός, το τελευταίο ένα χρόνο μόνο, δεν εισπρατουν λιγότερα με το νέο σύστημα.

 

Πρακτικά καθε χρονιά έδιναν περιπου 700ευρω φπα τεκμαρτα στο κράτος με το να είναι το μόνο επάγγελμα που δε το εισπράτει από το πελάτη.

 

Στη γειτονια σου οι γιατροι και οι μηχανικοι εβγαζαν 50 ευρω την ωρα χωρις να κοβουν καμια αποδειξη, αρα χωρις να πληρωνουν κανενα φόρο για αυτά τα έσοδα, το παιχνίδι πρεπει να αλλαξει κανονες για όλους!!!και βαλε και τα καταστήματα μαζί!

 

Το σύστημα πρέπει να αλλάξει αλλά πρεπει να γινει πιο σωστά, πρεπει να μπουν πλυθησμιακά όρια, χωρίς κόστος άδειας, αλλά και αφού αποφάσισε να το κανει τώρα αυτό, να πάρει μια απόφαση αποζημίωσης σε όσους πχ εχουν αγοράσει άδεια τα τελευταία 10 χρόνια..κάτι τέτοιο σκέφτομαι. Οτιδήποτε άλλο αυτή τη στιγμή θεωρείται κλεψιά από τους ταξιτζήδες κα γιαυτό έγινε ο χαμός!!

 

μου κάνει εντύπωση παντως που αυτό που σε ενοχλεί είναι ο φόρος και τα λεφτά, το πιο σημαντικό μαρίκα είναι το νούμερο 1, πρώτα απόλα πρέπει να βρεθεί τρόπος να ελέγχεται η υγεία των οδηγών ταξί! γιατί 12 ωρες στους δρόμους της αθήνας καθημερινά για 20πχ χρόνια είναι πολύ επίπονο!

 

Κανείς τους δεν γνώριζε ότι δίνοντας 100.000 € ή 200.000 € ή όσο κάνει μία άδεια ταξί ' μισή ή ολόκληρη ότι αγόραζαν ΑΕΡΑ;

 

ποιος σου είπε ότι ήταν αέρας??που το στηρίζεις αυτό????

 

Ουσιαστικά έχεις ένα κεφάλαιο και αποφασίζεις να το επενδύσεις σε έναν τομέα, ο οποίος διέπεται από κάποιους νόμους εδώ και 35 χρόνια. και δε χανεις την επενδυση σου λόγω ρίσκου, λόγω ανικανότητας, επειδή δε κατάφερες να επιβιώσεις. Χάνεις την επένδυση σου επειδή ξαφνικά το κράτος αποφασίζει να αλλάξει τους νόμους αυτούς, χωρίς να σου δώσει καμία αποζημίωση.

ε θα διαμαρτυρηθείς και θα διαμαρτυρηθείς με το χειρότερο τρόπο γιατί είναι σα να σου κλεβει τη περιουσια σου!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 122
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
ποιος σου είπε ότι ήταν αέρας??που το στηρίζεις αυτό????

 

Τι αξία γράφει πάνω η άδεια;

 

Τι φόρο πλήρωνει κάποιος για αγορά άδειας 200.000 €;

Γίνεται πόθεν έσχες για να δικαιολογηθεί η ύπαρξη αυτού του ποσού από τον υποψήφιο αγοραστή;

Ο πωλητής της άδειας όταν εισπράξει το ποσό αυτό, πληρώνει φόρο;

Μπορεί με το ποσό αυτό ο πωλητής να αγοράσει κάτι άλλο π.χ. σπίτι και να το χρησιμοποιήσει στο πόθεν έσχες του για την επόμενη αγορά του;

 

 

Έγραψες πριν ότι είναι το μόνο επάγγελμα που πληρώνει ΦΠΑ στο κράτος χωρίς να εισπράτει το ΦΠΑ από τους πελάτες (επιβάτες). Συμφωνώ σε αυτό.

 

Δεν είδα κανέναν ταξιτζή να λέει τίποτα για το ότι είναι από τα λίγα επαγγέλματα (όχι το μόνο επάγγελμα, εδώ βλ. κομμωτήρια) που ως αυτοαπασχολούμενοι πληρώνονται από τους πελάτες τους και δώρο Πάσχα, Χριστουγέννων (τις αντίστοιχες βέβαια χρονικές περιόδους).

Δεν είδα κανένα γιατρό, μηχανικό, τσαγκάρη, ελαιοχρωματιστή, λογιστή, έμπορο ρούχων κλπ να χρεώνει "δώρο". Και αυτοί αυτοαπασχολούμενοι είναι.

 

Το είχα γράψει και παλιότερα (post #27) στο ίδιο thread ότι το κράτος έχει ευθύνη γιατί έδωσε τις πρώτες άδειες ΕΔΧ, ΦΔΧ με κοινωνικά κριτήρια και με μία αίτηση και στη συνέχεια άφησε αυτούς να τις κληροδοτήσουν στα παιδιά τους (λες και τα υπόλοιπα παιδιά είναι κατώτερου Θεού) ή να τις εμπορεύονται.

Με την αποχώρηση από το επάγγελμα, είτε λόγω συνταξιοδότησης είτε λόγω αλλαγής επαγγελματος, έπρεπε το κράτος να παίρνει πίσω την άδεια και να την δίνει σε άλλο με τα ίδια κριτήρια που δόθηκε και η άδεια την πρώτη φορά.

Link to comment
Share on other sites

Το τραγικότερο λάθος που έγινε (και ευθύνεται ασφαλώς αποκλειστικά το κράτος), ήταν ότι επέτρεψε όλα αυτά τα χρόνια τη μεταβίβαση των αδειών ταξί. Οι άδειες έπρεπε να είναι αμεταβίβαστες από τη στιγμή που εκδίδονταν και με τη διακοπή του επαγγέλματος από τον ταξιτζή να επιστρέφουν στο κράτος για να δωθούν στη συνέχεια σε άλλον ενδιαφερόμενο. Το κράτος δε, έπρεπε να ελέγχει με βάση πληθυσμιακά (και άλλα) κριτήρια και να αποφασίζει αν θα εκδίδει και νέες επιπλέον άδειες κατά καιρούς. Τώρα είναι αργά. Δε γίνεται αυτό το πράγμα. Είναι ξεκάθαρα, δήμευση της περιουσίας των ταξιτζήδων αυτό που επιχειρείται.

 

Δεν είδα κανένα γιατρό, μηχανικό, τσαγκάρη, ελαιοχρωματιστή, λογιστή, έμπορο ρούχων κλπ να χρεώνει "δώρο". Και αυτοί αυτοαπασχολούμενοι είναι.

 

Φταίνε οι ταξιτζήδες και οι κομμώτριες συνάδελφε, που εμείς είμαστε ζωντόβολα και δεν τα ζητάμε;

Link to comment
Share on other sites

Ζωντόβολα δεν είμαστε ως μηχανικοί, λογιστές, τσαγκάρηδες, έμποροι ρούχων κλπ που δεν χρεώνουμε "δώρο",

Ζωντόβολα είμαστε ως καταναλωτές που πληρώνουμε "δώρο" σε ταξί και κομμωτήρια.

Link to comment
Share on other sites

και σε καφετεριες!!! εχεις χασει την ουσια, καθεσαι και ασχολεισαι για 300 ευρώ το χρόνο, λες και ειναι αυτο το προβλημα που υπάρχει... καταρχάς τα δωρα στα ταξι τουλαχιστον, τα 2 τελευταια χρονια εχουν σταματησει, το τελευταιο χρονο εχουν μπει και βιβλια εσοδων εξοδων,το φπα λαμβανεται πια από το πελάτη, τα πραγματα εχουν βελτιωθει χωρις να γινει τιποτα ιδιαιτερο απο τους ιδιους τους ταξιτζηδες, ο χαμος εγινε για τις αδειες. και είναι τουλάχιστον αστείο να σκεφτεσαι ότι αν δεν εχεις εσυ καποιο προνόμιο, και το εχει καποιος αλλος τοτε αυτο θα πρεπει να καταργηθει στον αλλο και οχι να το αποκτησεις εσυ.... ρεεε θα μας βαλουν να πλακωθουμε μεταξυ μας ενω στη πραγματικότητα τα ίδια ****** είμαστε όλοι όπως μας εχουν καταντήσει....

 

πραγματικά δε γνωρίζω να απαντήσω στις ερωτήσεις που έκανες, ας φτιαξει το κρατος τους νομους ετσι ωστε γινονται σωστα τα πραγματα, και οχι να μοιρασει δωρεαν αδειες.

αλλά πάντως οικογένειες με αέρα δε ζουν, και αέρας η άδεια θα γίνει τώρα που θα δινεται δωρεαν ή με 40000 ευρω απο το κρατος(αν τελικά το κάνουν έτσι είναι τεράστια κοροιδία)

 

δε ξέρω πότε έγινε αυτό που λες με το κράτος, ανεφερα πριν οτι ο πατερας μου εχει αδεια που πρωτοεκδοθηκε ως αδεια αμαξας, δλδ το προβλημα υπαρχει απο το 1930....ισως, ποτε κυκλοφορύσαν άμαξες??? μιλάμε για νόμους τύπου επαγγελματικών δικαιωμάτων των μηχανικών. Στη πρόσφατη ιστορία, δώθηκαν άδειες δωρεάν μόνο στη περίοδο της χούντας.

το καθεστώς που ισχύει σήμερα, ισχύει νομιζω από το 77, από νομους του καραμανλή, και τότε το κράτος έλαβε χρήματα για να εκδόσει νέες άδειες. τώρα δε μπορεί να τις παίρνει πίσω..

 

όλη η ουσία υπάρχει στις 4 σειρές του tpanag,

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τα δώρα στο ανέφερα γιατί ισχύουν 2 μέτρα και 2 σταθμά.

και έγραψα ότι δεν ισχύει μόνο για τα ταξί.

 

Η ουσία είναι άδειες που πληρώθηκαν 200.000 €, και όχι τα 300 €.

Βλέπεις να έχω χάσει την ουσία; Στα ρώτησα αυτά για τις άδειες για να δεις ότι το χρήμα είναι μαύρο. Ενώ εσύ και εγώ φορολογούμαστε μέχρι το τελευταίο ευρώ αν αγοράσουμε π.χ. το κατάστημα που θα στεγάσουμε την επιχείρηση μας.

 

Για Θεσσαλονίκη από ότι γνωρίζω, από συγγενή ιδιοκτήτη 1/2 άδειας ταξί, η άδεια ολόκληρη πριν λίγο καιρό -πριν ακουστούν αυτά με την απελευθέρωση- πουλιόταν 300.000 € και η άδεια γράφει αξία 5.000 €. Για τέτοιες αποκλίσεις μιλάμε...

 

Το ξαναγράφω: κάκως τους άφησαν τους πρώτους να πουλήσουν ή να μεταβιβάσουν τις άδειες.

Το ξέρανε καλά όσοι αγόραζαν άδειες ταξί ότι η αγορά τους ήταν μία φούσκα. Όλοι ξέραν ότι κάποια στιγμή θα σκάσει αυτή η φούσκα αλλά τους ενδιέφερε να μην σκάσει στα χέρια τους.

 

μιλάμε για νόμους τύπου επαγγελματικών δικαιωμάτων των μηχανικών.

με τη διαφορά ότι μηχανικός γίνεται όποιος έχει τις ανάλογες σπουδές και δεν υπάρχει περιορισμός στο πόσοι μηχανικοί θα υπάρχουν στην αγορά.

και ο οδηγός ταξί δίνει τις αντίστοιχες εξετάσεις αλλά τα ταξί δεν είναι απεριόριστα.

δεν είναι ακριβώς όπως το είπες δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

300 ευρώ το χρόνο εννοούσα περιπου τα δωρα που λαμβανει ο ταξιτζης τις 2 περιοδους...

 

οκ, ας βρει το κράτος τρόπο να παταξει τη φοροδιαφυγή, και πιο σωστό τρόπο αντιμετώπισης, τα όσα συνέβησαν το καλοκαίρι οφείλονται στο ότι δεν είναι λύση να βγαινει και να λεει μοιραζω δωρεαν αδειες, και ο κόσμος όπως φάνηκε διαθετει αντανακλαστικά..έχουν γινει βηματα στη σωστη φορολόγηση, αλλά με τις άδειες το θεμα ειναι λεπτό,και χρειαζεται προσεκτικο χειρισμο που ποτε δεν εκανε η κυβερνηση! Κατάλαβα τι εννοείς,

άν έχουν γνώση του προβλήματος, και του χαρακτήρα που έχει όμως, ας προσπαθήσουν να βρουν εναν τρόπο λύσης που να μην ειναι τοσο καταστροφικός για όσους αγόρασαν αδειες τα τελευταία χρόνια. Τώρα αν γνώριζαν οτι αγόραζαν αερα???πιστεψε με και να το εξηγησεις δε θα το καταλάβουν, και το κράτος τόσα χρόνια τους άφηνε να τον αγοράζουν!!!

Link to comment
Share on other sites

1)Το σύστημα πρέπει να αλλάξει αλλά πρεπει να γινει πιο σωστά, πρεπει να μπουν πλυθησμιακά όρια, χωρίς κόστος άδειας, αλλά και αφού αποφάσισε να το κανει τώρα αυτό, να πάρει μια απόφαση αποζημίωσης σε όσους πχ εχουν αγοράσει άδεια τα τελευταία 10 χρόνια..κάτι τέτοιο σκέφτομαι. Οτιδήποτε άλλο αυτή τη στιγμή θεωρείται κλεψιά από τους ταξιτζήδες κα γιαυτό έγινε ο χαμός!!

 

μου κάνει εντύπωση παντως που αυτό που σε ενοχλεί είναι ο φόρος και τα λεφτά, το πιο σημαντικό μαρίκα είναι το νούμερο 1, πρώτα απόλα πρέπει να βρεθεί τρόπος να ελέγχεται η υγεία των οδηγών ταξί! γιατί 12 ωρες στους δρόμους της αθήνας καθημερινά για 20πχ χρόνια είναι πολύ επίπονο!

 

 

1) φαινεται πουθενά το ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ που εδωσαν για να αγορασουν την άδεια? Αν κάτι πρέπει να γίνει ειναι να πανε για φοροδιαφυγή. Αλλα οι ΘΡΑΣΥΤΑΤΟΙ βγαινουν τωρα και κκάνουν σημαία τη λαμογιά τους.

 

2)

Επισης επίπονο ειναι να εισαι μηχανικός στα εργοτάξια που με κίνδυνο της ζωής σου πας, το στρες στους μηχανικούς σκοτώνει, στις οικοδομές υπάρχει τεράστιος κίνδυνος ατυχήματος και άλλα πολλά ευτράπελα που δεν ειναι πιο γελοία απο τα επιχειρήματα των ταξιτζήδων.

Αν θελουν να ελεγξουν την υγεία τους τους καλύπτει το ταμείο τους. Οπως και το δικό μας.

 

 

P.S. Θελω κι εγω να μπουν πληθυσμιακά κριτήρια για τους μηχανικόύς :lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Στη γειτονια σου οι γιατροι και οι μηχανικοι εβγαζαν 50 ευρω την ωρα χωρις να κοβουν καμια αποδειξη, αρα χωρις να πληρωνουν κανενα φόρο για αυτά τα έσοδα, το παιχνίδι πρεπει να αλλαξει κανονες για όλους!!!και βαλε και τα καταστήματα μαζί!

 

Εσοδα

50€ Χ 8 ώρες = 400€/ημέρα Χ 25 ημέρες = 10.000€/μήνα Χ 12 μήνες = 120.000€/ χρόνο X 20 χρόνια = 2.400.000€

Εξοδα

200/ημέρα Χ 365 ημέρες = 73.000€/χρόνο Χ 20 χρόνια = 1.460.000€

Κέρδος 2.400.000€-1.460.000€ = 940.000€

 

Μα τι κάνω ο μ@λ@κ@ς και δουλεύω ακόμα;;;;;;;;;;;;

 

υ.γ. Σίγουρα είσαι μηχανικός;

Link to comment
Share on other sites

Καλα οι μηχανικοι οχι.. Αλλα οι γιατροι σιγουρακι.. Και ασε που δε ξερουν και τι τους γινεται .. σε 4 εχω παει .. πληρωσα αδρα και ακουσα 4 γνωμες.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.