Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ερωτήσεις σχετικά με το Ν4014/11-Ρυθμίσεις αυθαιρέτων


Recommended Posts

Γεια σας,

Είμαι καινούργια μηχανικός και έχω κάποιες απορίες σχετικά με την τακτοποιήση αυθαιρέτων. Εχω προσπαθήσει πολλές φορές να επικοινωνήσω με το ΤΕΕ ή το ΥΠΕΚΑ στα τηλέωνα που έχουν δώσει αλλά μάταια.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι παρακάτω:

 

1)Αυθαίρετο σπίτι από πλίνθες χωρίς άδεια, εκτός σχεδίου.

Εχει παλαιότητα προ του 1983. Έχει επισκευαστεί μεταγενέστερα και έχει προστεθεί στέγη από πάνελ πολυουρεθάνης.

Έχω πρόβλημα με παλαιότητα λόγω της επισκευής; Αν όχι η παλαιότητα θα αποδειχθεί με αεροφωτογραφίες;

 

2)Σε σπίτι με άδεια του 1981 με αυθαιρεσίες που έγινανα κατα την κατασκευή της οικοδομής ( υπόγειο που δεν αναφέρεται στην άδεια, κλεισμένα μπαλκόνια, στέγη από πλάκα με σοφίτα αντί για ταράτσα...) πως αποδεικνύεται η παλαιότητα αφού οι αυθαιρεσίες δε θα φαίνονται ούτε σε αεροφωτογραφίες; Η άδεια της οικοδομής και το Ε9 που αναφέρεται το έτος κατασκευής με καλύπτουν;

 

3)Οικόπεδο σε οικισμό που έχει χωιστεί με κάθετη σε τρία μικρότερα Α,Β,Γ με ποσοστό δόμησης στο καθένα. Το Α ανήκει σε κάποιον που έχει εξαντλήσει το ποσοστό δόμησης και τα Β,Γ κομμάτια σε κάποιον άλλον οποίος έχει εξαντλήσει το ποσοτό δόμησης στο κομμάτι Β και μάλιστα το έχει υπερβεί. Το κομμάτι Γ έχει υπόλοιπο δόμησης καθώς δεν έχει κτιστεί.

Λόγω καθετης το τακτοποιώ με το 4014 και υπολογίζω πρόστιμο ή πρέπει να πληρώσει απλά παράβολο και να τα νομιμοποιήσει;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Αννα-Μαρία καλημέρα,

καλώς ήρθες στην παρέα και καλή συνέχεια.

Επειδή για όλα σχεδόν αυτά που ρωτάς υπάρχουν θέματα στο forum, κάνε σε παρακαλώ ένα μικρό κόπο να διαβάσεις τους κανόνες συμμετοχής (επάνω δεξιά).

Να 'σαι σίγουρη ότι θα σε βοηθήσουν πολύ στο να μπορείς να βρίσκεις αρκετά θέματα που σ' ενδιαφέρουν.

Πιστεψέ με αξίζει να αφιερώσεις λίγο χρόνο σ' αυτό.

 

Και πάλι καλώς ήρθες.

Link to comment
Share on other sites