Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κατώτερη στάθμη δεξαμενής - καυστήρας


sebastian leto

Recommended Posts

Πρόσφατα πήρε ο καυστήρας αέρα και δε έπερνε μπρός, η δεξαμενή είναι μεγάλη και είναι 2 τόνους. Δε είναι πιο ψηλα απο τον καυστήρα πρεπει να είναι στο ίδιο ύψος. Με 4 πόντους πετρέλαιο δηλαδή 80 λίτρα η στάθμη του πετρελαίου ήτανε στην μέση της τρύπας της βρυσούλας που βγαίνει το πετρέλαιο.Την σήκωσα απο πίσω την δεξαμενη με 2 ξύλα για να παει ολο το πετρελιο μπροστα και αναψε κανονικα. Αλλα γιατι ειναι ψιλοεπικύνδυνο οταν τελειωσε το πετρελαιο την επανέφερα ετσι οπως ηταν. Αν την σηκωσω να ναι πιο ψηλα απο τον καυστηρα παλι θα γεμιζει αερα με 4 ποντους για πλεον 4 ποντοι δε ειναι και αμελητεο ποσο θα καταφερω τίποτα ή όχι? Επίσης γιατι αυτα τα σπιτια εκει ειναι εξοχικα και οταν αναβει η θερμανση αναβει τις πεισσοτερες φορες απο ενα σπιτι μονο, και καιει παρα πολυ πετρελαιο υπαρχει τιποτα που μπορουμε να κανουμε για να μειωθει η καταναλωση?\

Link to comment
Share on other sites

Για να συμβαίνει αυτό που λες, ο σωλήνας μετά το στόμιο της δεξαμενής έχει κλίση προς τα πάνω. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί και με αλλαγή μόνο στη διαμόρφωση της γραμμής.

 

Γενικά, αξίζει να σχοληθείς για αυτά τα 80lt? Μια φορά θα τα εκμεταλλευτείς και όχι σε κάθε γέμισμα (απλά όταν γεμίζεις η δεξαμενή θα παίρνει 80lt περισσότερο). Άσε την κατάσταση όπως είναι, να έχεις και μια ρεζέρβα.

 

edit: Δε μιλάμε για ύψος πετρελαίου 4cm, αλλά για ύψος ίσο με την εσωτερική διάμετρο του σωλήνας που είναι συνδεδεμένος στο στόμιο.

Edited by miltos
Link to comment
Share on other sites

Για να εκμεταλλευτείς όλο το πετρέλαιο θα έπρεπε να ήταν η παροχή καυσίμου στο κάτω μέρος της δεξαμενής και στο κέντρο αυτής ώστε να αποχετεύεται εκεί όλο το καύσιμο.

 

Στην πράξη τοποθετείται η παροχή καυσίμου στα πλάγια για πολλούς λόγους.

1. Πιο εύκολη εγκατάσταση.

2. Δεν απαιτείται μεγάλο ύψος για να είναι επισκέψιμη η σύνδεση (αν ήταν η παροχή στο κάτω μέρος θα έπρεπε να είναι ανυψωμένη η δεξαμενή για να χωράει από κάτω άνθρωπος).

3. Τυχόν σκουπίδια που υπάρχουν στο καύσιμο συσσωρεύονται στον πάτο της δεξαμενής και δεν υπάρχει κίνδυνος να φτάσουν στο μπεκ και να το μπουκώσουν (αν ήταν η παροχή στο κάτω μέρος θα μάζευε όλα τα σαρίδια).

 

Για 80 λίτρα δεν αξίζει τον κόμο να το σκέφτεσαι, όπως είναι τώρα είναι μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αφηνουμε ποτε μα ποτε την σταθμη του πετρελαιου τοσο χαμηλα,

 

Στη δεξαμενη μετα απο 5-6 χρονια συσορευονται νερα ακαθαρσιες και λεπτορευστη λασπη (ισος καταλιπα απο καμενα λαδια) οπου την συγκρατει μονο το μπεκ

 

το ελληνικο Π.Θ δεν ειναι και το καθαροτερο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Είτε πέσει είτε δεν πέσει χαμηλά η στάθμη, από το ίδιο σημείο τραβάει πετρέλαιο ο καυστήρας. Δεν έχει σημασία λοιπόν. Το μόνο που δεν πρέπει να κάνουμε είναι να σηκώνουμε μονόπατα τη δεξαμενή για να πάρουμε το πετρέλαιο που βρίσκεται κάτω από την αναμονή.

Link to comment
Share on other sites

το ελληνικο Π.Θ δεν ειναι και το καθαροτερο :rolleyes:

 

Αυτές τις ιστορίες τις ακούω από την εποχή που καίγανε μαζούτ...

Από το 1987 που μπορώ να θυμιθώ την δεξαμενή στο πατρικό μου, ποτέ δεν έβγαλε λάσπη ή νερό η τάπα καθαρισμού (την ανοίγαμε κάθε 10 χρόνια).

Από το 1999 στο σπίτι μου ο πάτος της δεξαμενής είναι καθαρός.

Ένα λεβητοστάσιο που αποξήλωσα το φθινόπωρο (αντικατάσταση με αέριο) είχε δεξαμενές του 1984: Καθαρές.

 

Το πετρέλαιο θέρμανσης είναι diesel. Μέχρι το βενζινάδικο έχει ακριβώς τις ίδιες συνθήκες παραγωγής, μεταφοράς και αποθήκευσης με το diesel κίνησης...

 

Επίσης, πριν τον καυστήρα μπαίνει φίλτρο πετρελαίου. Κανονικά, αυτό συγκρατεί κάθε ακαθαρσία που θα μπορούσε να φράξει το μπεκ, καθώς και το νερό.

 

Φυσικά, αποφεύγουμε να παίρνουμε πετρέλαιο από τον πυθμένα της δεξαμενής. Μην τρομοκρατούμε όμως τον κόσμο άδικα...

Edited by AlexisPap
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ελεος μια ερωτηση εκανα και δε μου απαντησε κανεις, αμα σηκωσω τη δεξαμενη 3-4 ποντους πιο ψηλα θα καταφερω να μη περνει αερα ο καυστήρας στoυς 4 ποντους? Δηλαδη θα κερδισω να λειτουργι ο καυστηρας για 1 ποντο ακομα γιατι εκει ειμαστε λιγα ατομα και δε πολυπηγαινουμε και δε βαζουμε τεραστιες απωλειες πετρελαιου.

Edited by sebastian leto
Link to comment
Share on other sites

η αντλία σου τράβηξε αέρα γιατί τελείωσε το πετρέλαιο που ήταν διαθέσιμο οπότε έπεσε η στάθμη στο επίπεδο της γραμμής πετρελαίου. Σηκώνοντας την δεξαμενή δεν θα κάνεις τον καυστήρα να μην καταναλώνει πετρέλαιο ούτε να μην πέφτει η στάθμη του, πρέπει ή να προσέχεις την στάθμη και να κάνεις πλήρωση ή να μπει ένα σύστημα που να μην επιτρέπει να καυστήρα να εκκινήσει σε χαμηλή στάθμη

Link to comment
Share on other sites

Τι δε σε κάλυψε από αυτά που είπαμε?

 

Το πετρέλαιο είναι στο μέσο της "βρυσούλας" όπως είπες (υποθέτω ότι εννοείς τη βάνα). Μπορείς να τραβάς μέχρι τη στάθμη του κάτω μέρους, του εσωτερικού του σωλήνα, που κουμπώνει στην αναμονή, αλλάζοντας την κλίση του σωλήνα. Θα κερδίσεις δηλαδή κάποια χιλιοστά.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.