Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανικοί και Αυτοκίνητο... μια πικρή ιστορία


OTTO_engine

Recommended Posts

 

rootbreaker είμαι και εγώ Τεχνικός Διευθυντής σε ΚΤΕΟ όπως είπα συμφωνώ μαζί σου, όμως διαφωνώ στο ότι "

 

Τότε να σου ζητήσω συγνώμη. Και εγώ έχω βαρεθεί να προσπαθώ να κάνω τους ανίδεους να καταλάβουν τα βασικά, για αυτό και ψάχνω κάτι άλλο. Δεν μπορώ να κάνω το αχυράνθρωπο.

 

ΟΤΤΟ ο ggeorge έχει δίκιο. Πλέον καταργείται η διαπίστευση από το ΕΣΥΔ και μια απλή πιστοποίηση κατά ISO9001 αρκεί. Αυτό έχει πάρα πολλά επακόλουθα. Η διακρίβωση δεν είναι πλέον υποχρεωτικό να γίνεται κάθε έτος αλλά ανάλογα με τη χρήση (αν το θέσεις ωραία στην ανασκόπηση αυτό μπορεί να σημαίνει και ποτέ), δεν μπορεί ο επιθεωρητής να ελέγξει τον ελεκ\γκτή για τεχνική επάρκεια και θα πρέπει να μετράς την ικανοποίηση του πελάτη (δηλαδή μην τους κόβουμε γιατί θα μας κράξουν).

 

ggeorge έχεις όμως ένα άδικο. Δεν ήταν απαίτηση όλων των ιδιοκτητών η κατάργηση της διαπίστευσης. Ο πανελλήνιος σύλλογος Ιδιοκτητών ΙΚΤΕΟ είχε εκφράσει την αντίθεσή του.

http://www.kteo-gr.gr/dyn/UserFiles/File/dimosia.pdf

Μάλιστα το Φεβρουάριο που είχε κάνει ένα συνέδριο ο υπουργός μεταφορών είχε δεσμευτεί ότι θα έκλεινε τα δημόσια κτεο και θα καταργούσε το 10% επιπλέον εισφοράς των ΙΚΤΕΟ πέραν του ΦΠΑ. Δεν συμπορεύομαι με τους ιδιοκτήτες μιας και και εκείνοι δεν είναι άμοιροι ευθυνών αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουν δίκιο. Επίσης είπαν ότι θα κινηθούν νομικά για το θέμα στο ευρωπαϊκό δικαστήριο. Θα δούμε.

Όσο για τις φωτογραφίες με το που βγήκε ο νόμος ακούστικε ότι θα καταργηθεί επειδή το ήθελαν κάποιοι. Επίσης το σύστημα ήταν ήδη διάτρητο ακόμα και με ISO17020.

Link to comment
Share on other sites

το συστημα είναι διατρητο φυσικα και με το 17020.

 

Οταν το ΕΣΥΔ πηγαινε για ελεγχο με ειδοποιηση 2 μηνες πριν...

Φυσικα απο τον σερβερ μπορεις να πιασεις λαυρακια αρκει να συνεργαστει το υπουργείο... Αλλα....

 

Καποιοι λένε οτι αυτο δεν ειναι δουλεια του ΕΣΥΔ αλλα του υπουργείου...

 

 

Εχεις δικαιο υπαρχουν ΚΤΕΟ σωστα. Το εχω διαβασει το κειμενο και μπραβο τους.

 

Ποσα σωματία υπαρχουν τωρα; Τρια; Το ενα αποτελειται σίγουρα απο τα "σωστα" κτεο...

Link to comment
Share on other sites

Ναι 3. Το ένα είναι από ΙΚΤΕΟ της autovision.

Αυτό με τα "σωστά" δεν θα ήταν και τόσο "σωστό" αν τα οικονομικά τους συμφέροντα δεν ταυτίζονταν με την διατήρηση του ISO17020 και την εφαρμογή της διαπίστευσης και στα δημόσια κτεο που θα σήμαινε το οριστικό κλείσιμό τους.

Ιδρυτικό μέλλος του σωματείου των "σωστών" ΚΤΕΟ είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Auteco που στο παρελθόν είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την αγορά δημόσιων κτεο. Ποιός μου λέει ότι αν πέρναγε το δικό του δεν θα άλλαζε θέσεις μετά?

 

Από το server εννοείται πιάνεις πλέον λαβράκια φτάνει τα λαβράκια αυτά να είναι σε νερά ιδιωτικών ΚΤΕΟ γιατί τα δημόσια δεν έχουν μηχανογράφηση. Επίσης απαγορεύεται να ψαχουλεύεις (υπάρχει σχετική εγκύκλιος) ακόμα και αν έχεις τρανταχτές ενδείξεις (ΕΣΤΕ στην μπροστινή πινακίδα κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Επίσης απαγορεύεται να ψαχουλεύεις (υπάρχει σχετική εγκύκλιος) ακόμα και αν έχεις τρανταχτές ενδείξεις (ΕΣΤΕ στην μπροστινή πινακίδα κλπ).

 

Τι εννοείς; Ενδείξεις για ποιο πράγμα; Εγκυκλιος του υπουργείου;

 

Για δωσε περισσότερες πληροφοριες... Αν θες και με πμ... Θα ήθελα να τη διαβασω παντως... παρόλο που πλεον δεν ασχολουμαι με ΚΤΕΟ

Link to comment
Share on other sites

αφου ξεπατωθηκα να παω πετρου ραλλη στη daihatsu να παρω το χαρτι απο κει για την ελκτικη

θα κανω την βεβαιωση και θα γινω πλουσιος χαχχαχαχαχχαχαχχαχαχχαχαχχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Καλησπέρα. 

 

Μου προσέφεραν εργασία σε Ικτεο. μιλήσαμε κλπ για ωράριο κλπ και στο θέμα της αμοιβής μου είπε ότι προβλέπει ο Νόμος. Μόνο που εγώ δεν έχω ιδέα τι προβλέπει ο Νόμος. Ωράριο είναι 6-ήμερο, 9 ώρες εργασίας. Θέση είναι "προιστάμενος ελεγκτής??". 

Επίσης εγώ έχω ΔΠΥ και ο άνθρωπος δεν ήξερε πως πάει με την ασφάλεια μου, ούτε και εγώ, με ρώταγε αν είμαι στον ΟΑΕΔ.  Το θέμα είναι ότι εγώ την σφραγίδα μου την θέλω και φυσικά θέλω να παραμείνω στο ΤΣΜΕΔΕ. Δεν αρνήθηκε να με ασφαλίσει ή κάτι τέτοιο απλά ούτε εγώ ούτε αυτός ήξερε πως πάει. 

 

Έχω ραντεβού με τον λογιστή μου την επόμενη εβδομάδα, το θέμα είναι ότι εγώ πρέπει εντός του ΣΚ να ενημερώσω γιατί Δευτέρα στέλνουν τα ονόματα του προσωπικού στο Υπουργείο Μεταφορών και ταυτόχρονα ξεκινάνε και τα σεμινάρια ελεγκτή. 

 

Μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει? 

 

Επίσης μου είπε κάτι που με προβλημάτισε, μου είπε η δουλειά είναι κάθε μέρα. Δεν μπορέσαμε να συζητήσουμε πάρα πολύ διότι το ΙΚΤΕΟ είναι εργοτάξιο και γινόταν λίγο πανικός. Αυτό σημαίνει ότι δεν δικαιούμαι ποτέ άδεια? 

Edited by MechanicSilk
Link to comment
Share on other sites

Εχω φιλο που ειναι προισταμενος ελεγκτη αλλα αυτος ειναι απο τει. Η δουλεια ειναι λιγο πικρα καθως εισαι ολη την ωρα εκτεθειμενος σε κρυο ή ζεστη, στη βρωμια (λαδια κλπ), στα καυσαερια και εχεις τον καθε εναν να σε πρηζει να του περασεις το αμαξι.

Ο δικος μου δουλευει βαρδια (εχουν 2 βαρδιες) και 6 μερες τη βδομαδα.απο λεφτα πρεπει να παιρνει κανα 900αρι καθως ειναι  πολλα χρονια εκει (απο ιδρυσεως του ικτεο).

Γενικα σε τετοιες θεσεις βαζουν τειτζηδες (λογω μισθου φανταζομαι ή και ειδους εργασιας),

Ο μονος μηχανικος αει ειναι ο διευθυντης του κτεο.

 

υ.γ. εννοειται οτι διαφορετικα πραγματα μπορει να ισχυουν σε αλλες επιχειρησεις.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα δουλέψει πριν 8ετια σε ΙΚΤΕΟ, εμεινα εκει περιπου 1.5χρονο και εφυγα λόγω ωραρίου και μισθού. Εκοβα ΤΠΥ, οποτε δουλευα τις οποιες ελευθερες ωρες στο γραφειο που ειχα ανοιξει. Την ασφαλιση την πληρωνα εξολοκλήρου εγώ. Σαν δουλεια ειναι ρουτινα μετα απο λίγο, ισχύει βέβαια ότι μας πιεζαν να περάσουμε όσα περισσοτερα αυτοκίνητα γινεται. Βασικό να ξεκαθαρίσεις μισθό + ωράριο. Σε αυτό που ήμουν είχε 2 γραμμές ελέγχου (κάθε γραμμή θέλει 2 ελεγκτές) , οπότε μπορούσε να επαιρνε αδεια ενας ελεγκτής και (θεωρητικα) να δουλεύει μονο μια γραμμή ελέγχου. Προσφατα που περασα από εκεί, για λόγους οικονομικούς, δουλεύουν παράτυπα 1 μονο ελεγκτής σε κάθε γραμμή (πάει ένας το πρωί και ένας το απόγεμα με μειωμένο ωράριο), οπότε έχει περισσότερο κούραση και χρόνο σε κάθε έλεγχο

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.