Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συστηματική υποβάθμιση των ΚΤΕΟ


rootbreaker

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 32
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μακάρι να ήξερες πόσοι "μηχανολόγοι μηχανικοί τουλάχιστον" δεν ξέρουν πόσες ρόδες έχει ένα αμάξι ή πόσοι από αυτούς ψάχνουν να βρουν μπουζί σε κυλίνδρους diesel κινητήρα ή αν ξέρουν τι είναι η αντιστρεπτική ράβδος. Ένας μηχανικός αυτοκινήτων από τεχνικό λύκειο ή από ΙΕΚ είναι υπεραρκετός για τη θέση του ελεγκτή. Κακά τα ψέματα δεν είναι επιστήμη ο τεχνικός έλεγχος.

Καλα μην τα ισοπεδώνεις όλα, είναι και οι τεχνικάριοι αστα να πανε..

 

Θα διαφωνησω γενικα μαζί σου, πρώτα απ'ολα χρειαζεται η θεωρία, και μετά η πράξη.

 

Να στο πω και αλλιως, η πράξη τελειοποιειται μεσα απο τη θεωρία

 

Και θα σου πω και το αλλο, έχω μπει σε πολλά συνεργεία, μόνο σε ένα είδα να χρησιμοποιειται δυναμοκλειδο. Όλοι οιι άλλοι "ξέρουν", το νιώθουν στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

Καλά με τα συνεργεία να σου πω ιστορίες ένα σωρό και στην Αθήνα και εδώ στη Νάξο.

 

Το θέμα το ισοπεδώνω γιατί είχα συναδέλφους ΤΕΙτζήδες στην Αθήνα όπου με έκαναν να θέλω να σκίσω το πτυχίο μου. Ευτυχώς δεν ήταν όλοι έτσι αλλά όταν έχεις 6 ελεγκτές από ΤΕΙ και τους δείχνεις το αμορτισέρ και οι 3 δεν ξέρουν τι είναι και τι κάνει τότε τι να πεις? Δεν λέω ότι τα παιδιά ήταν άσχετα με τη μηχανολογία γενικά. Οι περισσότεροι αφού έφυγαν από τη δουλειά του ελεγκτή έπιασαν δουλειά σε άλλους τομείς της μηχανολογίας και πέτυχαν. Απλά ήταν άσχετοι με το θέμα αυτοκίνητο. Έχω ιστορίες να σου πω να καραφλιάσεις αλλά δεν είναι της παρούσης.

 

Έχω τύχει στο άνοιγμα τριών ΚΤΕΟ, στα δύο σαν αναπληρωτής Τεχνικός Διευθυντής και στο 3ο σαν Τεχνικός Διευθυντής. Το να έχω έναν ή δύο τεχνικάριους σαν ελεγκτές με βοηθούσε απίστευτα στο να εκπαιδεύσω και τους ΤΕΙτζήδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τις τελευταίες μέρες χαιρετάω κόσμο μιας και φεύγω για εξωτερικό οπότε έχω περάσει από αρκετά ΚΤΕΟ για να μιλήσω με συναδέλφους ελεγκτές και Τεχνικούς Διευθυντές. Παντού μου λένε το ίδιο, ότι λόγω κρίσης και με τον εκβιασμό της ανεργίας αναγκάζονται να περνάνε άδειες, ακόμα και σε ΚΤΕΟ που μέχρι πριν 6-7 μήνες αν το πρότεινες αυτό στον ιδιοκτήτη σε πέταγε έξω με τις κλωτσιές.

Επίσης σε πολλά ΚΤΕΟ δεν κόβουν παράβολα για έλεγχο εκπρόθεσμων οχημάτων, αλλά χρεώνουν όλο το ποσό κανονικά το οποίο πάει εννοείται στην τσέπη του ιδιοκτήτη. Εδώ να πω ότι πάντα πρέπει να ζητάτε τα αποκόμματα των παραβόλων μιας και είναι υποχρεωμένοι να σας τα δώσουν. Εάν δεν το κάνουν απαιτείστε τα λεφτά σας πίσω. Σε κάποια ΙΚΤΕΟ έχει παρατηρηθεί επίσης να μην χρεώνεται καν το ποσό των παραβόλων στον έλεγχο εκπρόθεσμου οχήματος και ο πελάτης να πληρώνει μόνο το αντίτιμο για τεχνικό έλεγχο.

Τα παραπάνω αποτελούν τεράστια απώλεια εσόδων για το κράτος και γίνονται ελλείψει σοβαρού ελεγκτικού μηχανισμού. Δυστυχώς δεν μπορώ να αναφέρω ονόματα για ευνόητους λόγους. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα ΙΚΤΕΟ που κάνουν τη δουλειά τους ΚΑΝΟΝΙΚΑ, χωρίς να έχουν χάσει πελάτες αλλά και πάλι δεν θα αναφέρω ονόματα γιατί θα είναι σαν να λέω ότι μόνο αυτά είναι τα σωστά ΙΚΤΕΟ ενώ μπορεί να είναι και άλλα.

 

Επίσης κάποια ΙΚΤΕΟ έχουν ρίξει κατά πολύ τον αριθμό των κομμένων οχημάτων, πολλές φορές κοντά σε μηδενικά επίπεδα, με το φόβο μην χάσουν πελάτες και στηριζόμενοι στο ότι η διαπίστευση κατά ISO17020 καταργείται.

 

Το μόνο αισιόδοξο νέο που έχω να πω είναι ότι από Γενάρη θα ισχύσει, όπως όλα δείχνουν, μέτρο που προβλέπει την φωτογράφιση του οχήματος μέσα στην γραμμή ελέγχου. Ο νόμος έχει βγει από πέρυσι και προέβλεπε εφαρμογή μέχρι τον Ιούνιο φέτος αλλά πήρε τελικά παράταση.

Προέβλεπε την φωτογράφιση του οχήματος από εμπρός και πίσω καθώς και από κάτω, με αποτύπωση της ημερομηνίας και ώρας στην φωτογραφία και αρχειοθέτηση της φωτογραφίας μαζί με αντίγραφο του ελέγχου καθώς και αποστολή στο υπουργείο ηλεκτρονικά.

Link to comment
Share on other sites

Από την πλευρά του πελάτη επιβεβαιώνω:

 

Τις προάλλες πήγα για ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο της γυναίκας μου το οποίο είναι πλέον...άστα. Το πήγα χωρίς σέρβις "για να δω που θα με κόψουν" να μην πληρώνω τζάμπα λεφτά.....Με περάσαν!! Με την συμβουλή να αλλάξω λάστιχα μόνο (τα οποία είναι ~2ετίας, δεν είναι και τραγικά παλιά...)

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που συνήθως κόβουν είναι στα καυσαέρια (αν είσαι κατά πολύ πάνω)....στα υπόλοιπα την γλυτώνεις με σύσταση...

Αν και τι να λέμε (και από προσωπική εμπειρία) πάντα θα υπάρχουν κονέ του συνεργείου σου με κάποιο ΚΤΕΟ....καταλαβαινόμαστε πιστεύω

Link to comment
Share on other sites

Στα καυσαέρια κόβουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη γιατί υπάρχουν κινητές μονάδες ελέγχου καυσαερίων της τροχαίας. Και όσο για τα κονέ να σου πω σκηνικό που έχει έρθει αυτοκίνητο, δεν περνάει σε τίποτα και στο κάθισμα του συνοδηγού υπάρχει το τιμολόγιο που υποτίθεται ότι του έφτιαξε ο μάστορας τα πάντα. Εκεί φταίει λίγο και ο πελάτης.

 

Ξέχασες τον ελαχιστο χρόνο ελέγχου των 20 λεπτών

 

Ναι έχεις δίκιο το ξέχασα τελείως. Βέβαια πριν η άδεια ερχόταν και έβγαινε δελτίο σε 5' ενώ τώρα σε 20'.

 

Γιάννη

μου έλεγε συνάδελφος ότι έκοψε αμάξι γιατί δεν άναβε πίσω καμία λάμπα, ούτε στοπ ούτε όπισθεν, τίποτα, και έτρεξε ο ιδιοκτήτης του ΚΤΕΟ να τον φέρει πίσω και να του βγάλουν άλλο δελτίο. Να σημειώσω ότι στο ΚΤΕΟ εκείνο ο επανέλεγχος είναι δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για άλλους, αλλά σε μένα δεν έχει τύχει ποτέ να μου γίνει έλεγχος από τροχαία για τα καυσαέρια....Και λέω τώρα, έστω ότι με περάσανε στη ζούλα από ΚΤΕΟ...δεν θα έπρεπε οι έλεγχοι αυτοί να είναι πιο εντατικοί?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.