salpigoal Δημοσιεύτηκε January 24, 2013 at 04:09 μμ Δημοσιεύτηκε January 24, 2013 at 04:09 μμ Τελικα τι να εγινε σ αυτο το ''παρτυ''?
terry Δημοσιεύτηκε May 15, 2013 at 02:14 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2013 at 02:14 μμ Κατοπιν κρουσιμετρησεων και ληψη πυρηνων εχω θλιπτικη αντοχη σκυροδεματος. Θελω να κανω ελεγχο σε κτηριο που σχεδιαστηκε με κανονισμο Σκυροδεματος 54. Διαβαζοντας τον Κανονισμο αυτο, βλεπω οτι οι αντοχες αναφερονταν σε κυβικα δοκιμια 20*20εκ και οχι 15*15. Πως θα κανω τη μετατροπη?
KF Δημοσιεύτηκε May 15, 2013 at 05:06 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2013 at 05:06 μμ Θα ανατρεξεις στα 1) ΚΤΣ 1985 (ΦΕΚΒ 266/85) και ιδιως στο παραρτημα ΕΛΟΤ 344 2) Εγκυκλιος Ε58/85 (και οχι στη Ε7/97)
terry Δημοσιεύτηκε May 16, 2013 at 11:45 πμ Δημοσιεύτηκε May 16, 2013 at 11:45 πμ Ευχαριστω συναδελφε. Απο τις καμπυλες του κρουσιμετρου γινεται αναγωγη σε θλιπτικη αντοχη κυβικου δοκιμιου ακμης 15εκ. Υπαρχει δυνατοτητα αναγωγης των κρουσιμετρησεων σε θλιπτικη αντοχη κυβικου δοκιμιου ακμης 20εκ?
KF Δημοσιεύτηκε May 16, 2013 at 05:58 μμ Δημοσιεύτηκε May 16, 2013 at 05:58 μμ Η γνωμη μου ειναι επειδη δεν υπαρχει πιστοποιημενος τυπου υπολογισμου για τη μετατροπη απο ενδειξεις κρουσιμετρου σε αντοχη κυβικου ή οποιαδηποτε αλλου δοκιμιου (εννοω πιστοποιηση με τη μορφη κανονισμου ή επισημης προδιαγραφης) μπορεις να χρησιμοποιησεις στοιχεια απο τη βιβλιογραφια .Για μετατροπη απο κυβικο δοκιμιο 15*15 σε 20*20 υπαρχουν τετοια στοιχεια οπως π.χ ΚΤΣ97 &13.2.3 κ.λ.π. Νομιζω ομως οτι το καλυτερο ειναι να ελεγξεις τον τυπο που χρησιμοποιεις (π.χ καμπυλες κρουσιμετρου , τυπος Τρεζου κ.λ.π ) με πραγματικα δοκιμια 15*15 απο εργαστηριο της περιοχης σου με παρομοια υλικα με τα δικα σου (αν ειναι δυνατον) και μετα να κανεις αναγωγη απο τη βιβλιογραφια. Καταλαβαινεις οτι τα καροτα μπορει να ειναι μονοδρομος.Για το κρουσιμετρο (προφανως για συμπληρωματικα στοιχεια) θελει αρκετη επεξεργασια.
terry Δημοσιεύτηκε May 16, 2013 at 06:36 μμ Δημοσιεύτηκε May 16, 2013 at 06:36 μμ (edited) Δεν διαφωνουμε. Απλα το κρουσιμετρο σου δινει μια "πρωτη ενδειξη", που βρισκεσαι. ΥΓ. Ως μεθοδος ασφαλως και καλυπτεται απο αντιστοιχο ΕΝ. Edited May 17, 2013 at 06:28 πμ by terry
KF Δημοσιεύτηκε May 16, 2013 at 06:56 μμ Δημοσιεύτηκε May 16, 2013 at 06:56 μμ Ως μεθοδος καλυπτεται και απο τις Ελληνικες προδιαγραφες (ΚΑΝΕΠΕ-ΚΤΣ-Τιμολογιο εργαστηριακων δοκιμων ΥΠΕΧΩΔΕ κ.λ.π) .Τυπολογιο αναγωγης αντοχων δεν δινεται.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε May 17, 2013 at 06:11 πμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2013 at 06:11 πμ απο αυθαίρετο >40 ετων με σκυρόδεμα που το έφτιαξε ο ιδιοκτήτης μόνο του. Καρώτο 1 αντοχή 20,8, καρώτο 2 αντοχή 7,4 και το τρίτο μας έσπασε στα 150 κιλά φορτίο. Τα καρώτα παρέμειναν στο θάλαμο για 11!!!!!!! ημέρες διότι η υγρασία τους δεν έπεφτε με τίποτα. Τα αποτελέσματα των κρουσιμετρήσεων 26,5/18,5/24,5/11,5/24,2/22,5/20/23,5/18,5/7,2/6,7/9,2/8,1/11,5/24,5 Ποια είναι η αντοχή?
KF Δημοσιεύτηκε May 17, 2013 at 06:17 πμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2013 at 06:17 πμ (edited) Τα ληφθεντα στοιχεια ειναι ελειπεστατα.Ειναι προφανες συναδελφε οτι απαιτειται επεκταση των ελεγχων. Επισης ειναι προφανες οτι σε οικοδομηματα με πολλαπαλα προβληματα (οπως αυτα που εμμεσα προανεφερες ) η διαπιστωση της πραγματικης καταστασης ειναι πολυπλοκοτερη απο τη ληψη καποιων "νομοθετικα" προτεινομενων πυρηνων και καποιων (και παλι "νομοθετικα") προβλεπομενων εμμεσων βοηθητικων μετρησεων. Η προσωπικη γνωμη μου ειναι οτι σε αυτην την περιπτωση τεραστιο ρολο παιζει και η εμπειρια του υπευθυνου μηχανικου (με την ευρυτερη εννοια της λεξης μηχανικος) Edited May 17, 2013 at 06:27 πμ by KF
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε May 17, 2013 at 11:00 πμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2013 at 11:00 πμ (edited) KF και 10 καρώτα να έπαιρνες απο το σπιτάκι των 80 τμ τα αποτελέσματα θα είναι τα ίδια. Υπάρχουν υπέρηχοι και εξολκευσεις που δίνουν ίδιες αποκλίσεις. Τα καρώτα είναι απο δοκούς, υποστυλώματα, τοιχία και κανένα απο πλάκα. Προφανώς δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να επεκτείνω του ελέγχους? δηλαδή εαν σου πάρω αλλα 5 καρώτα απο τα σημεία που βγάζουν καλές αντοχές θα λύσω το πρόβλημα? αυτός είναι ο σκοπός των ελέγχων? Είναι προφανές οτι το σκυρόδεμα στο έργο δεν μπορεί να κατηγοριοποιηθεί (τουλάχιστον απο εμένα!!!). Σαφώς και η νομοθεσία δεν καλύπτει τέτοιες περιπτώσεις αλλα είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα. Συμφωνώ με την εμπειρία αλλα το ερώτημα είναι γιατί θα πρέπει ο μηχανικός να αναλάβει ευθύνες άλλων? Οπως έχω πει στο παρελθόν θα πρέπει η νομοθεσία όταν υπάρχουν μεγάλες και σοβαρές αποκλίσεις στα αποτελέσματα να υποστηρίζει την έννοια της "άγνωστης ποιότητας". Edited May 17, 2013 at 11:03 πμ by Ροδοπουλος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα