Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αστοχία έργου αντιστήριξης κοίτης ποταμού με συρματοκιβώτια


 
kostassid

Recommended Posts

 

Εμένα μου πέσαν και τα λίγα πολύτιμα μαλλιά μου. Άσε! Παρακμή.

 

Και τα δικά μου , μετά τό άνοιγμα του κρατήρα και οι φαβορίτες μου.Πραγματικά δέν μπορώ να καταλάβω πώς αυτή η @@ πέρασε απο έγκριση, δόθηκε σε εταιρία για κατασκευή χωρίς εμπειρία σε τέτοιες κατασκευές, πώς το κόστος απο 750,000 ευρώ εκτινάχθηκε στα 1.300.000 ευρώ (έτσι για να δείχνει μεγάλο το νούμερο) και τί μελέτη έγινε και απο ποιόν;.Η Νομαρχία Λάρισας δέν είναι υπεύθυνη; (αν δεν κάνω λάθος)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 75
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

.Πραγματικά δέν μπορώ να καταλάβω πώς αυτή η @@ πέρασε απο έγκριση, δόθηκε σε εταιρία για κατασκευή χωρίς εμπειρία σε τέτοιες κατασκευές, πώς το κόστος απο 750,000 ευρώ εκτινάχθηκε στα 1.300.000 ευρώ (έτσι για να δείχνει μεγάλο το νούμερο) και τί μελέτη έγινε και απο ποιόν;.

ΘΑΥΜΑ - ΘΑΥΜΑ ! Tέκνον μου. Αυτά είναι μεγάλα θαύματα για εμάς τους κοινούς θνητούς μηχανικούς.

Η Νομαρχία Λάρισας δέν είναι υπεύθυνη; (αν δεν κάνω λάθος)

Εδώ βούλιαξε μια ολόκληρη χώρα και δεν βρέθηκαν ακόμα οι υπεύθυνοι! Θα βρεθούν για μια @@λο-γέφυραΤόσο μεγάλα θαύματα μην ζητάς!

Πάντως διαβάζοντας δηλώσεις:

«Οι βλάβες οφείλονται σε πλημμελή διάστρωση και συμπύκνωση του υλικού οδοστρωσίας, η δε εμφάνισή τους επιταχύνθηκε, προφανώς, τις τελευταίες ημέρες λόγω των ιδιαίτερα αυξημένων φορτίων κυκλοφορίας (προδιαγραφών αυτοκινητόδρομων) στον παραλιακό δρόμο, εξαιτίας της εκτροπής της κυκλοφορίας της ΠΑΘΕ από το μπλόκο των Τεμπών», αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της νομαρχίας.

Από εδώ: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22733&subid=2&pubid=2322773

Ευθύνονται οι αγρότες των μπλόκων, παρέα με τον Μπούτα!

Αν δεν ήταν αυξημένη η κυκλοφορία, τα σκουπίδια θα ήταν ακόμα κάτω από το χαλί!

Link to comment
Share on other sites

Ευθύνονται οι αγρότες των μπλόκων, παρέα με τον Μπούτα!

Αν δεν ήταν αυξημένη η κυκλοφορία, τα σκουπίδια θα ήταν ακόμα κάτω από το χαλί!

 

Το πρόβλημα τελικά είναι "Κυκλοφοριακό"(!), θέλω να αποκτήσω και έγω αυτή την εμπειρία του εμπειρογνώμονα μηχανικού της Καγκελαρίας- Νομαρχίας Λάρισας(!).Την επόμενη μέρα βέβαια συνεργείο που συνεργάζομαι σε χωματουργικά, μπάζωσε τη τρύπα μη τυχόν και πάει επιτροπή του ΤΕΕ και "ψαρέψει" απο τη τρύπα.

Link to comment
Share on other sites

Την επόμενη μέρα βέβαια συνεργείο που συνεργάζομαι σε χωματουργικά, μπάζωσε τη τρύπα μη τυχόν και πάει επιτροπή του ΤΕΕ και "ψαρέψει" απο τη τρύπα.

Και έτσι "τα σκεπάσαμε" όπως η γάτα!

θέλω να αποκτήσω και έγω αυτή την εμπειρία του εμπειρογνώμονα μηχανικού της Καγκελαρίας- Νομαρχίας Λάρισας(!)

Τώρα, τι να σου πω;

Εσύ είσαι ένας "απλός μηχανικός". Τώρα αν θέλεις μεταπτυχιακό, μάστερ, διδακτορικό σ' αυτόν το τομέα ... ο δρόμος περνά εκτός Πολυτεχνείων!

Link to comment
Share on other sites

εξετάσεις προς μεταπτυχιακούς μηχανικούς. Εχω εκλογές, θέλω γέφυρα αλλα τα λεφτά δεν φτάνουν. Τι κάνω? Η απάντηση να μην ξεπερνάει τις 2 παραγράφους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βιβλιογραφία απο τις 3ες χώρες.

Link to comment
Share on other sites

εξετάσεις προς μεταπτυχιακούς μηχανικούς. Εχω εκλογές, θέλω γέφυρα αλλα τα λεφτά δεν φτάνουν. Τι κάνω? Η απάντηση να μην ξεπερνάει τις 2 παραγράφους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βιβλιογραφία απο τις 3ες χώρες.

α) Έχουμε τη διακριτική ευχέρεια να κάνουμε copy-paste? ...

β) Και προϋπολογισμό δια της μεθόδου "δια του τυφεκισμού στα 6 μέτρα"

γ) Με την αποκλειστική έγκριση της Υπηρεσίας, ή οι τιμές είναι ανάλογα οι συνήθεις στην περιοχή; ...

δ) Προκύπτουν από τιμολόγηση σε υλικά υπηρεσίες στην δεδομένη περιοχή; ...

Θέσατε (Χ) στα αντίστοιχα (...)

 

(Βαρύτητα και συντελεστές βαθμολόγησης)

Συντελεστές

α)*1

β) *10

γ) *100 (εφ΄ όσον έχετε κολλητό πολιτικό της περιοχής (κατά προτίμηση της κυβερνώσας)

δ)*0,000( Ένα αστείο κάναμε σαν άνθρωποι, μην το παίρνετε τοις μετρητοίς! Το Έργο θα το πάρει ο δικός μας!)

@Ροδοπουλος

Το παρόν λογίζεται ως μια παράγραφος!

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

http://www.larissane...ston-agiokampo/

http://www.trikalane...a_trikala_.html

 

αυτές οι δυο φωτογραφίες είναι από την ιδία γέφυρα ;

 

Η πρ'ωτη είναι στον Αγιόκαμπο Λάρισας και η δεύτερη στα Τρίκαλα

Link to comment
Share on other sites

Στα Τρίκαλα της έβαλαν και φωτιά κατα την φάση της κατασκευής!!!!!!!!!

 

Ο ένας βραχίονας έβγαλε και ρωγμή πριν την τάνυση λόγω χαμηλής ποιότητας στο σκυρόδεμα (ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!) αλλα ο συντάξας μηχανικός μιλάει ήδη για μελέτη ενίσχυσης εδώ !!!!

 

Με λίγα λόγια για μια γέφυρα δεν σκέφτηκαν να κάνουν μια μελέτη σύνθεσης, να κάνουν και 20 εργαστηριακά να πληρώσουν και 50Ε παραπάνω το κυβικό (σιγά τα ωά). Τσιγκουνευόμαστε τα 10Κ της μελέτης του σκυροδέματος!!!!! αλλα κάνουμε μελέτες ενίσχυσης σε καινούργια γέφυρα (που δεν έχει τελειώσει ακόμα!!!!!!).

 

Με όνομα Γέφυρα Αγίου Οικουμενίου συνδέει το τίποτα με το πουθενά που λέει και ο Θεσσαλικός τύπος.

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Στα Τρίκαλα της έβαλαν και φωτιά κατα την φάση της κατασκευής!!!!!!!!!

Τι ακούω ο έρμος!

Φωτιά στα τόπια (οβίδες λευκοπυρωμένες στο καμίνι, για νά'ναι εμπρηστικές, κατά τις ναυμαχίες το '21) λοιπόν!

'"Μολότωφ" πέφτουν και στα Τρίκαλα; Κατά της Γέφυρας;

Για κοίτα πράγματα!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.