Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τεχνητός φωτισμός και αερισμός χώρου


Recommended Posts

Για σας είμαι τεχνολόγος μηχανικός και ενδιαφέρομαι να βρω μια απόφαση νομάρχη για επάρκεια τεχνητού φωτισμού και αερισμού. Είναι η πρώτη φορά που κάνω την διαδικασία και δεν μπορώ να βρω πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς για κτίριο ? Διότι απ όσο ξέρω (ίσως να κάνω και λάθος) οι επάρκεια φωτισμού, δηλαδή το επίπεδο φωτεινής εντάσεως στους διάφορους χώρους (γραφεία, διαδρόμους κλπ) καθορίζεται γενικώς από κάποια πρότυπα και όχι με αποφάσεις (εκτός αν χάνω κάτι). Ομοίως και οι αλλαγές αέρα στους διάφορους χώρους. Αν θες πες μας περι τινος πρόκειται.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα κατάστημα το οποίο δεν έχει παράθυρα. Και θα βάλω μόνο τεχνητό φωτισμό και αερισμό. Έμαθα από την πολεοδομία ότι η μελέτη φωτισμού και αερισμού του κτιρίου θα ελεγχθεί από μηχανολόγο της νομαρχίας και επειδή το κτίριο δεν έχει καθόλου φυσικό φωτισμό θα πρέπει ο νομάρχης να υπογράψει μια βεβαίωση επάρκειας. Θα ήθελα να βρω μια από κάποια άλλη άδεια.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι, απλά για το τυπικό, είσαι Πτυχιούχος Μηχανικός Τεχνολογικής Εκπαίδευσης. (ο όρος "Τεχνολόγος" δεν υφίσταται για τους πτυχιούχους μηχανικούς). Και εγώ απ'οτι γνωρίζω πρότυπα καθορίζουν τα μεγέθη τα οποία αναζητάς. Σε τεχνικά βιβλιοπωλεία θα βρεις αρκετά βιβλία για το θέμα που αναζητάς.

Link to comment
Share on other sites

Πτυχιούχος δομικών έργων είμαι. Να το πω αλλιώς σε ένα κτίριο που δεν έχει καθόλου φυσικό φωτισμό και αερισμό τι χαρτιά χρειάζονται για να βγάλεις μια οικοδομική άδεια.

Link to comment
Share on other sites

έχει σημασία τι είδους κτίριο είναι

 

δες τον κτιριοδομικό

http://www.michanikos.gr/dload.php?action=file&file_id=395

http://www.michanikos.gr/dload.php?action=file&file_id=329

 

ΑΡΘΡΟΝ-11

ΦΥΣΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΡΙΣΜΟΣ.