Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Εγω (που δεν βλέπω την ρωγμή αλλα βλέπω την φέτα) βλέπω ενα σχεδιασμό με σημαντική συγκέντρωση τάσεων. Δεν γνωρίζω το κράμα αλλα πιθανολογώ οτι η φέτα λειτουργεί πολύ πιο πάνω απο το οριο κοπώσεως. Συνήθως τις φέτες τις υπολογίζαμε σε κύκλο με R απο -0,3 εως -0,5. Οι λόγοι του τασικού πεδίου είναι ένα άλλο θέμα που δεν έχει να κάνει με τον σχεδιασμό αξιοπιστίας. Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να πώ είναι οτι εαν η αστοχία υπολογισθεί οτι επέρχεται εντός π.χ. 1000 κύκλων τότε όλα τα άλλα περισσεύουν. Στην Hobar (παλιά Ελληνική εταιρία) τα σχεδιάζαμε να λειτουργούν στο 0,7 του ορίου κοπώσεως σε R=-0.5 του κράματος σε λειτουργία (όλοι οι μηχανισμοί καταπόνησης). Επίσης τα κόβαμε στην φρέζα και ποτέ χυτά (εαν τα κάνεις χυτά τότε αυξάνεις το MTBF σημαντικά). Με λίγα λόγια στείλτε το κομμάτι σε ένα εργαστήριο με μικροσκόπιο σάρωσης για να βρείτε τον ακριβή μηχανισμό θραύσης. Μετά μελετήστε το τασικό πεδίο και θα βρείτε πολύ εύκολα το σενάριο.

Edited by Ροδοπουλος
  • Upvote 1
Posted

η φέτα προέρχεται από χυτήριο της viessmann, μπορεί να είναι τόσο κακοσχεδιασμένη και κακοκατασκευασμένη; δεν θα είχαν πρόβλημα και οι άλλοι όμοιοι λέβητες;

Posted

Με την χύτευση ποτέ δεν ξέρεις διότι ενα λαθάκι στοιχίζει πολλά. Πρόσεξε η απάντηση στην ερώτηση δεν θα είχαν πρόβλημα και οι άλλοι λέβητες είναι τραγικά δύσκολη και έχει να κάνει με τον συντελεστή ασφαλείας της φέτας. Εδω ο κατασκευαστής θα πρέπει να μπορεί να δεί το εύρος λειτουργίας συμπεριλαμβανομένων προβλημάτων απο "λογικά" λάθη. Τώρα είναι μια καλή εταιρία αλλα όπως κάθε εταιρία για να μπορεί να πουλήσει ανταγωνιστικά "δουλεύει" διαφορετικά. Εαν πχ ενα εξάρτημα δεν συντελεί σε καταστροφική αστοχία τότε δουλεύεις τον συντελεστή χαμηλά. Βέβαια πόσο χαμηλά έχει να κάνει με πάρα πολλά άλλα. πχ. εαν το ανταλλακτικό κοστίζει 10Ε αλλα με τα μεταφορικά, υποστήριξη δικτύου πωλήσεων και με το φορτίο στην παραγωγή σου σου έρχεται 50Ε τότε υπάρχει πρόβλημα.

Posted

Πέρασε σχεδόν μια βδομάδα. Έχουμε κανένα νέο?

  • 9 years later...
Posted

Έχω κι εγω ακριβως το ίδιο πρόβλημα. Ακριβως τις ίδιες απορίες με το ίδιο αποτέλεσμα. Ρωγμή στον καθρέφτη, αντικατάσταση, και μετά απο 1,5 χρόνο πάλι τα ίδια. Λέβητας Buderus με μαντεμένιες φέτες. Θεωρώ πως η λάσπη στο κάτω μέρος του λέβητα σε συνδυασμό με εγκλωβισμένο αέρα έκαναν τοπική υπερθέρμανση και δημιούργήθηκε το crack. Ίσως και όχι. Δεν είμαι σίγουρος

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.