Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εργοστάσια Βιομάζας - προοπτική εργασίας...


jackson

Recommended Posts

Καλημέρα.

 

Υπάρχει πιθανότητα να έχω μία πρόταση για συνεργασία με μία εταιρία όπου ασχολείται με εργοστάσια βιομάζας. Να σημειώσω ότι είμαι πολιτικός μηχανικός και όχι μηχανολόγος. Δεν έχω ιδέα από δαύτα. Μου είπαν ότι απλά θα είμαι κάτι σαν επιβλέπων και οργανωτής της πορείας δημιουργίας του εργοστασίου (μηχανήματα, εγκατάσταση κλπ), θα εκπαιδευτώ κλπ. Να πω ότι αυτή τη στιγμή εργάζομαι στον τομέα μου με πολλές δυσκολίες όμως. Αν θα το έκανα είναι μόνο για βιοποριστικούς λόγους, καθότι αυτό που κάνω μου αρέσει πάρα πολύ, η δε καινούργια προοπτική είναι παντελώς έξω από τα νερά μου...

 

Ξέρει κανείς κάτι γι' αυτού του είδους τη δουλειά; Κάτι παραπάνω να μου πει... :confused: :confused:

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω για τον Ελλαδικό χώρο αλλά παγκοσμίως έχει μεγάλη ανάπτυξη

Το θέμα είναι η εταιρεία με την οποία θα συνεργαστείς εάν έχει τις προυποθέσεις αυτές.

Edited by mixmentzos
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να σου πω που βρίσκεται.

 

Θα με βοηθούσε περισσότερο αν ήξερες κάτι πάνω σε αυτόν τον τομέα εργασίας.

 

Φιλικά... :)

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά εγώ χθές, την τελευταία στιγμή, απέρριψα (μου είχαν στείλει και τα συμβόλαια) ακριβώς αντίστοιχη πρόταση που αφορούσε μονάδες Pellet

 

Καλή συνέχεια :)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα να σου πω ότι δεν ξέρω τι είναι οι μονάδες Pellet;;; Δεν ξέρω. Έτσι όπως το λες πάντως μοιάζει ότι κάτι πονηρό έπαιζε και το απέρριψες... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω, δε σου φαίνεται λίγο περίεργο που ενώ τώρα μπορεί να βρεί μηχανολόγους έμπειρους χωρίς πολλές απαιτήσεις, συζητάει με έναν πολιτικό μηχανικό που είναι εντελώς εκτός αντικειμένου και εμπειρίας;

Link to comment
Share on other sites