Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Όπως φαίνεται στο σχέδιο, δάπεδο κι εγκιβωτισμός είναι διαφορετικά υλικά. Η τοποθέτηση πρόχυτου κρασπέδου απαιτεί ισχυρό εγκιβωτισμό από την εξωτερική πλευρά για να μην "κλωτσήσει". Αν αυτό δεν προβλέπεται, τότε τα πλαϊνά θα οπλιστούν ως σενάζ και, καλό είναι, να σκυροδετηθούν μαζί με το δάπεδο. Αυτό, όμως, απαιτεί ισχυρή στήριξη της εσωτερικής παρειάς, με αποτέλεσμα τα κατακόρυφα ξύλα να εγκλωβιστούν στο σκυρόδεμα και να απαιτηθέι κόψιμό τους με τροχό, καθώς και πιθανότητα να "ξεφύγει" η εσωτερική περασιά. Αν δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, θα πρέπει να γίνει σκυροδέτηση σε δύο φάσεις, αφού έχει οπλιστεί εξ αρχής το σκυρόδεμα εγκιβωτισμού. Με αυτό τον  τρόπο έχουμε μεν καθυστέρηση των εργασιών, αλλά πετυχαίνουμε ευθυγράμμιση της εσωτερικής παρειάς. Εννοείται ότι τα "σενάζ" θα οπλιστούν με τσερκόπλεγμα και διαμήκη οπλισμό εξωτερικής παρειάς τουλάχιστον 4Φ10. Επίσης, κατά μήκος των "σενάζ" θα τοποθετηθούν εγκάρσιες γωνίες Φ8 ή Φ10 ανά δεύτερο συνδετήρα, για "δέσιμο" με τη βάση.

Μπορεί όλα αυτά να φαίνονται υπερβολικά, αλλά κάλλιο γαίδουρόδενε...

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
On 30/5/2025 at 3:47 ΜΜ, GeorgeVasil said:

εγω κάτι σαν ρείθρο χωρίς κράσπεδο εχω καταλάβει οτι εχει σχεδιάσει.

Μάλλον υπάρχουν ιδιοκτισίες εκατέρωθεν? 

Όπως και να εχει θα πρέπει να έχει σαν βάση έδρασης την πάλκα και να μην εχει κατακόρυφο αρμό διακοπής εκεί. 

 

Ακριβώς, υπάρχουν ιδιοκτησίες εκατέρωθεν , μονοκατοικίες κυρίως. Η χρήση θα είναι  πεζόδρομος με ελάχιστη κυκλοφορία αυτοκίνητων λόγω της χαμηλής δόμησης

Το σκαρίφημα ήταν κάτι τυχαίο που βρήκα στο διαδίκτυο , σε καμία περίπτωση δεν είναι δεσμευτικό. Απλως θεωρώ λογικό να μπει σενάζ.

Δημοσιεύτηκε

Γενικά μεγάλη προσοχή στη κλίση εγκάρσια και κατά μήκος του δρόμου για να φεύγουν τα νερά. Αν λιμνάζει το νερό ή κάποιες ιδιοκτησίες ρίχνουν αρκετά νερά στο δρόμο ( πολύ σύνηθες) μπορεί να προκύψει καθίζηση στους κυβόλιθους ακόμα και με υπόβαση μπετό ( το λέω εμπειρικά)!! Επίσης πολλή προσοχή στο πάχος της άμμου που θα εδραστούν οι κυβόλιθοι, όχι πάνω από 2-3 εκατοστά για τον ίδιο λόγο. Με λίγα λόγια αυστηρή επίβλεψη στο συνεργείο που κάνει τη δουλειά.

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε
On 30/5/2025 at 7:09 ΜΜ, SapaJim said:

 με ελάχιστη κυκλοφορία αυτοκίνητων λόγω της χαμηλής δόμησης

Δεν είναι σίγουρο, γιαυτό θεώρησε ότι θα περνούν και βαριά οχήματα (π.χ.βαρέλες πλήρεις φορτίου)

Δημοσιεύτηκε
On 5/30/2025 at 7:09 PM, SapaJim said:

Ακριβώς, υπάρχουν ιδιοκτησίες εκατέρωθεν , μονοκατοικίες κυρίως. Η χρήση θα είναι  πεζόδρομος με ελάχιστη κυκλοφορία αυτοκίνητων λόγω της χαμηλής δόμησης

Το σκαρίφημα ήταν κάτι τυχαίο που βρήκα στο διαδίκτυο , σε καμία περίπτωση δεν είναι δεσμευτικό. Απλως θεωρώ λογικό να μπει σενάζ.

Όπως ανέφερε και ο @tetris παραπάνω δεν πρέπει να πας με την λογική "ελάχιστη κυκλοφορία αυτοκίνητων"

Δεν γνωρίζεις τι θα περασει. Μπορει πχ. να περασει μια τζαπα για να ριξει ενα σπιτι....

 

On 5/30/2025 at 7:11 PM, teofit said:

μπορεί να προκύψει καθίζηση στους κυβόλιθους ακόμα και με υπόβαση μπετό ( το λέω εμπειρικά)!! Επίσης πολλή προσοχή στο πάχος της άμμου που θα εδραστούν οι κυβόλιθοι, όχι πάνω από 2-3 εκατοστά για τον ίδιο λόγο. Με λίγα λόγια αυστηρή επίβλεψη στο συνεργείο που κάνει τη δουλειά.

Γι'αυτο πρότεινα παραπάνω να μπει γρανιτο-κυβόλιθος με κονίαμα ή κάποια ορθογωνισμένη πέτρα πχ συκής.

 

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.