Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα το κάτω πέλμα έχει πρόβλημα λυγισμού στό ένα επίπεδο.

Πάντως όπως σωστά αναφέρθηκε σωστότερο είναι η μία πλευρά του ζευκτού να πατάει με κύλιση παρα με άρθρωση (αν και μια κύλιση είναι λίγο δύσκολο να προσομοιωθεί λόγω του κοινού κόμβου ζευκτού-υποστυλώματος, αλλα αυτό είναι άλλο θέμα)

  • Απαντήσεις 31
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Άλλο κατάλαβες. Κύλιση στο κάτω πέλμα μόνο.

Αν γίνει και στο πάνω τότε όλη η κατασκευή στηρίζεται στο 1 υποστύλωμα. Χάος!

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή για να καταλάβω καλά επειδή χρησιμοποιώ το instant, η σύνδεση μπαίνει στο ακραίο μέλος του κάτω πέλματος και όχι στο υποστύλωμα?

Δημοσιεύτηκε

svaios υπάρχει θέμα ότι οι τεγίδες ανά 2 μόνο καταλήγουν σε αντιανέμιο, άρα είναι σταθερές.

Επί του πρακτέου όμως δεν διαφωνώ. Και εγώ πιστεύω ότι είναι στήριξη όλες. Θέτω απλά ένα προβληματισμό μου.

 

george24 όταν λες σύνδεση εννοείς αυτό που πολύ σωστά σου περιγράφει ο svaios?

Δημοσιεύτηκε

Οταν λέω σύνδεση δεν αναφέρομαι σε μήκη λυγισμού του μέλους.

Αναφέρομαι στην προσομοίωση της κύλισης στο ακραίο μέλος του κάτω πέλματος.

Επειδή το ζευκτό έχει κοινό κόμβο με το υποστύλωμα δεν μπορεί να προσομοίωθει η κύλιση καθώς το ένα μέλος συμπαρασέρνει το άλλο άσχετα με τις ελευθερίες κίνησης που δίνεις.

Απλά αναρωτιέμαι με ποιό τρόπο θα μπορούσα να δώσω κύλιση στην έδραση του ζευκτού καθώς θα έχω διαφορετικά εντατικά μεγέθη.

Δημοσιεύτηκε

Οι οπές στην έδραση θα είναι οβάλ.

Επομένως το ζευκτό θα έχει κάποια ελευθερία κίνησης.

Σίγουρα για να πραγματοποιηθεί μια κύλιση κατασκευαστικά είναι δύσκολο αλλά νομίζω πως μια σύνδεση με οβάλ οπές μπορεί να προσομοιωθεί σαν κύλιση.

Δημοσιεύτηκε

Με οβάλ όπως λες τρύπες στην σύνδεση του κάτω πέλματος με το υποστύλωμα.

Κάνε το για δοκιμή.

Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα

1) Καθαρή λειτουργία αμφιέριστης δοκού στο ζευκτό, οπότε μείωση των εντατικών μεγεθών (ροπών) από G+S στο υποστύλωμα και στην θεμελίωση, αλλά

2) Άυξηση των ροπών από πλευρικό άνεμο στα υποστυλώματα και στην θεμελίωση (πλέον θα έχεις τριγωνικό διάγραμμα ροπών στους στύλους - διάγραμμα προβόλου.)

και

3) Μείωση της υπερστατικότητας του φορέα.

 

Κάνε δοκιμές και ότι σε βολεύει.

Σε μεγάλα ανοίγματα που έχεις μεγάλες ροπές στις κλασικές συνδέσεις δοκού υποστυλώματος είναι ευεργετικό. Σε μικρά δεν έχεις μεγάλο όφελος

 

svaios λέμε για κύλιση μόνο στις 2 ενώσεις του κάτω πέλματος με τα υποστυλώματα

 

Όπως αυτό

post-2562-131887212621_thumb.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.