Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ανακαινιση κατοικίας 1930


scale685

Recommended Posts

Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα! είμαι νέα μηχανικός και θα ήθελα τα φώτα σας μιας και δεν έχω ξαναασχοληθεί με κάτι παρόμοιο.

Σε 2όροφο κτίριο κατασκευής 1920-1930 θέλουμε να κάνουμε κάποιες εσωτερικές διαρρυθμίσεις στην ισόγεια κατοικία, επιφάνειας~30 τ.μ.

 

Ανάμεσα στους ορόφους υπάρχει ξύλινο μεσοπάτωμα με εμφανή τα δοκάρια στο κάτω μέρος/οροφή ισογείου.

Ψάχνω να βρω κάποιο ελαφρύ υλικο για ψευδοροφή που να αναρτηθεί στα υφιστάμενα ξύλινα δοκάρια και ενδιάμεσα να μπει κάποιοηχομονωτικό υλικό.

Δεν σκέφτομαι να πάω σε γυψοσανίδα με μεταλλικό σκελετό κλπ γιατί φοβάμαι ότι θα είναι βαριά κατασκευή για να αναρτηθεί από

το παλιό αυτό ξύλινο πάτωμα..

το μεγάλο πρόβλημα θα είναι στο λουτρό που θα δημιουργήσουμε, το οποίο δεν έχει & παράθυρο..  σκεφτόμουν μόνο σε αυτό το χώρο να μπει ανθυγρή γυψοσανίδα στην οροφή, εφόσον πρόκειται μόνο για ~ 5 τ.μ., αλλά και περιμετρικά το χώρισμα του λουτρού να γίνει επίσης με ανθυγρή και ένα υγρομονωτικό επαλειφόμενο..

τι λετε?

 

ευχαριστώ για την όποια βοήθεια!

 

Link to comment
Share on other sites

το βασικο ερωτημα πριν κανεις τιποτα ειναι αν το ξυλινο πατωμα πανω σε ξυλια δοκαρια αντεχει ακομα και ειναι σε καλη κατασταση.....

 

 

επειδη σε εξοχικα καναμε καποιες περιπτωσεις το πατωμα με ξυλινα δοκαρια και ανω ραμποτε πατωμα και απο κατω ξυλινη επενδυση αμεσως στα δοκαρια καρφωμα (ηταν αλφαδιασμεα τα δοκαρια)

 

στα λουτρα θα πρεπει να κανεις στεγανολεκανη  γιατι θα εχεις και το σιφωνι δαπεδου και να προσεχεις την ενωση του περιμετρικου τοιχου με το δαπεδο

Link to comment
Share on other sites

...

Δεν σκέφτομαι να πάω σε γυψοσανίδα με μεταλλικό σκελετό κλπ γιατί φοβάμαι ότι θα είναι βαριά κατασκευή για να αναρτηθεί από

το παλιό αυτό ξύλινο πάτωμα...