Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επισκευή σενάζ


 

Recommended Posts

Καλησπέρα σας και καλές γιορτές,

 

είμαι προπτυχιακός φοιτητής (πολιτικός μηχανικός) και θα ήθελα τις συμβουλές σας σε ένα θέμα επισκευής. Λοιπόν, πρόκειται για ένα τοίχο αντιστήριξης ο οποίος είχε χτιστεί πριν από περίπου 30 χρόνια με τσιμεντόλιθους. Πάνω λοιπόν από τους τσιμεντόλιθους είχε τοποθετηθεί μια στρώση 12 cm περίπου σκυροδέματος στο οποίο είχε τοποθετηθεί και οπλισμός οριζόντιος. Ωστόσο ο οπλισμός έχει διαβρωθεί και το σκυρόδεμα έχει "σκάσει" σε αρκετά σημεία, με αποτέλεσμα το θέαμα να είναι αποκρουστικό. Από άποψη στατικότητας, λόγω έλλειψης χρημάτων κυρίως, δεν υπάρχει δυνατότητα επιδιόρθωσης όλου του τοίχου αντιστήριξης. Αυτό που με ενδιαφέρει λοιπόν είναι να διορθωθεί το θέμα με το σενάζ. Σκέφτομαι να αφαιρέσω το σενάζ μέχρι να βρω την επιφάνεια του τσιμεντόλιθου και έπειτα από εκεί και πάνω να καλουπώσω και να σκυροδετήσω (τσιμέντο και αδρανή). Αναρωτιέμαι αν χρειάζεται ο οπλισμός όπως είχε παλιότερα τοποθετηθεί. Και ακόμα αναρωτιέμαι πόσο καλά θα δέσει το σκυρόδεμα με τον πλίνθο με ένα απλό καλούπωμα. Επίσης πρέπει να τονίσω ότι πάνω σε αυτό τον τοίχο θέλω να βάλω φράχτη (απλό πλέγμα με μερικά στυλάκια ανά ορισμένη απόσταση) και δεν ξέρω αυτά τα "στυλάκια" πώς να τα τοποθετήσω ώστε να αντέξουν. Αυτά γενικότερα, οποιαδήποτε συμβουλή καλοδεχούμενη και για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να ρωτήσετε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Παρατίθεται φωτογραφικό υλικό για την καλύτερη κατανόηση.

 

ΥΣ: Ο φράχτης θα έχει ύψος περίπου 1m.

post-86838-0-33426600-1387985995_thumb.jpg

post-86838-0-60878200-1387986038_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οι εργασίες που θες να κάνεις είναι αρκετά εύκολες.

Αυτό όμως που προβληματιζει είναι πως ζητάς συμβουλές για τόσο εύκολες εργασίες.

 

Καταρχήν θα χρειαστείς ταβλες, λίγες κλαπες, προκες σκερπανι αλφαδι φτιαρι και μερικά ακόμα βασικά εργαλεία. Αν δεν τα έχεις καλύτερα να μην ασχοληθείς

γιατί και να τα αγοράσεις ακόμα