Μετάβαση στο περιεχόμενο

Checklist για μεταλλότυπο σήραγγας


itiswhatitis

Recommended Posts

Καλησπέρα είμαι νέος μηχανικός και νέος και στο φόρουμ οπότε ζητώ την κατανόηση σας. Δεν ξέρω αν το θέμα το ανοίγω σε λάθος topic αν ναι πείτε μου που να το βάλω. Χρειάζεται να φτιάξω ένα checklist για ένα μεταλλότυπο (tunnel formwork) που θα χρησιμοποιηθεί σε μια σήραγγα. Μη έχοντας δει ποτέ κάτι αντίστοιχο απο κοντά θα ήθελα τα φώτα σας. Οποιαδήποτε πληροφορία για το τι απαιτεί ενα ολοκληρωμένο checklist ή κάποιο link που θα με βοηθούσε είναι ευπρόσδεκτο. 

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να φτιάξω ένα τυπικό φύλλο ελέγχου (checklist) για την εγκατάσταση του μεταλλότυπου.

π.χ οπτικός έλεγχος ηλεκτρικών κυκλωμάτων,

 έλεγχος καλης λειτουργίας των φρένων,

έλεγχος των υδραυλικών συστημάτων κ.τ.λ.

έλεγα μήπως κάποιος έχει δει κάτι αντίστοιχο και μπορεί να με κατευθύνει πιο συγκεκριμένα..

Link to comment
Share on other sites

Δες τα παρακάτω μήπως πάρεις καμιά ιδέα.

ΠΙΝΑΚΕΣ Σ_Α_Υ.xls

CHECK LISTS ΓΙA ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ.pdf

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Αν και αυτό που ψάχνω είναι λίγο πιο εξειδικευμένο λόγω του ότι έχει να κάνει με το συγκεκριμένο μηχάνημα ( http://cyprus.spanos-group.com/sites/default/files/downloads/press/CIFA_FORMWORKS_SKYRODEMA_MAGAZINE_Jan20091_0.pdf ) βρήκα πολύ υλικό για να με βοηθήσει!

Link to comment
Share on other sites

Το κατάλαβα ότι είναι αρκετά εξειδικευμένο για αυτό είπα για "ιδέα"  :smile:

Την καλημέρα μου

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό