Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κίνηση με νερό!


Zissis Chiotis

Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλους!!

 

Ξεκινώ αυτό το θέμα με αφορμή ένα πειραματάκι που έκανα....

 

Και θέτω το ερώτημα.: Μπορούμε να κάνουμε το νερό να διογκωθεί μέσα στον χώρο κάυσης μιας μηχανής??

Πειραματίζομαι στο να το πετύχω....

Πήρα πολλές ιδέες απο ένα διαθνές φόρουμ όπου κάπως πήγε η κουβέντα εκει....

Επίσης έχουμε συζητήσει αυτό το θέμα και σ' ένα άλλο ελληνικό site με έναν φίλο μου το Δαμιανό!!

 

Λοιπόν....

 

Στα "πειράματά" μας, προσπαθουμε να δημιουργήσουμε έναν ισχυρό κεραυνο, ο οποίος ελπίζουμε να μπορέσει να διογκώσει κάπως το νερό, και να μπορέσει να κινηθεί ένα κυλινδροπίστονο. Κάποιοι το ονομάζουν Πλάσμα.... (για συντομία και απο συνήθεια το λέω κι εγώ έτσι....)

 

Έφτιαξα ένα κύκλωμα λοιπόν, το οποίο δαμιουργεί έναν μικρό αλλά ισχυρό κεραυνό ανάμεσα σε δυο ακίδες. (στην συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιούμε ένα μπουζί)

Παίρνουμε λοιπόν την γνωστή σε όλους μας υψηλή τάση που χρησιμοποιείται σε όλους σχεδόν τους βενζινοκινητήρες. Η τιμή της είναι μικρότερη των 20κιλοβόλτ και περίπου 0.8 αμπέρ.

Προσπαθούμε λοιπόν να περάσουμε μαζί με την υψηλή τάση (20KV) ένα ρεύμα υψηλής έντασης, θέλοντας να πλησιάσουμε το φαινόμενο του κεραυνού....

 

Το κύκλωμα που έχω προσπαθήσει λίγο να σχεδιάσω "για να φτιάξουμε το πλάσμα", είναι αυτό:

 

Πλήρης ανάλυση εδώ: http://farm4.static.flickr.com/3284/3034380713_4c8d50d67e_b.jpg

 

 

Κατασκεύασα το παραπάνω κύκλωμα και ακόμα το μελετώ (όσο προλαβαίνω με τα μαθήματα....)

 

Ανέβασα μερικά βίντεο στο Youtube και σας τα δείχνω για να παρετε μια εκτενέστερη ιδέα στο τί θέλω να σας πώ....

 

Είναι τα πρώτα βίντεο που τράβηξα....:

 

 

και

 

 

 

Ξαναεξηγώ το όλο πράμα την δεύτερη ημέρα των δοκιμών....:

 

 

 

Και τώρα το καλύτερο!!!!

 

Έτυχε να έχω μια πεταμένη μηχανή απο ένα "παπάκι" η οποία δεν δουλεύει πιά....(έχει χαλάσει το συστημα αναφλεξης, και το ξύλωσα και το πέταξα όλο....

 

Δείτε τα βίντεο, και πείτε μου τις γνώμες σας....:

 

 

Και η ίδια δοκιμή, με βρεγμέννο το μπουζί με νερό!!

 

 

 

Απ' αυτό καταλαβαίνουμε ότι το νερο βοηθάει στην όλη διόγκωση. Και ο κεραυνός κάνει δουλειά.

 

Να τονίσω ότι στην μηχανή, δεν υπάρχει ίχνος βενζίνης.!!

Προς το παρών μου λείπει μια μικρού μεγέθους μηχανή, που να δουλεύει, και να αρχίσω τα πειράματα εκεί. Το πολύ πολύ, άν δεν πετύχω κάτι με σκέτο νερό, κάτι σίγουρα θα γίνει με μείγμα 50/50 βενζίνης/νερού, ή κάτι τέτοιο.

 

Ένα πολύ συγκεντρωτικό βίντεο, έχω ανεβάσει με αγγλική γλώσσα.:

 

 

Και μια βελτίωση που έκανα στο κύκλωμα.... (πάλι γραμμένο στα αγγλικά)

 

 

 

 

Αυτά προς το παρών....

 

Περιμένω να ακούσω γνώμες, σχόλια και όλες τις απορίες - ερωτήσεις σας.... Θα χαρώ πολύ να το συζητήσουμε....

 

Ευχαριστώ,

Ζήσης!

 

 

Παρατήρηση: Μη διαχωρίζετε την απάντησή σας σε δύο ή περισσότερες διαδοχικές δημοσιεύσεις. Χρησιμοποιείστε την "επεξεργασία" για να αλλάξετε το περιεχόμενο ή να προσθέσετε κάτι στην τελευταία σας δημοσίευση.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, Χάρης.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 55
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εγω εχω να πω οτι πρεπει να προσεχεις με τις υψηλες τασεις.

 

 

Η βασικη απορια μου σε ολο αυτο ειναι ο λογος που το κανεις. Τι θες να πετυχεις;

Αν ο σκοπος σου ειναι να φτιαξεις μια μηχανη με καυσιμο το νερο, τοτε εχε υποψη σου οτι η ενεργεια που θα καταναλωνεις πρεπει να ειναι λιγοτερη απο αυτη που αποδιδεται. Το λεω γιατι μιλας για κεραυνους κτλ. Για να φτιαξεις εναν κεραυνο σε εργαστηριο χρειαζεται πολυ μεγαλη ενεργεια.

Link to comment
Share on other sites

εγω λεω οτι εχεις κανει καταπληκτικη δουλεια. ισως η πιο επαγγελματικη ερασιτεχνική προσέγγιση που χω δει μεχρι στιγμης (και λεω ερασιτεχνικη για ευνόητους λόγους)

 

σιγουρα θελει προσοχη αλλα με τον πειραματισμο πας μπροστα και οχι με την μασημενη τροφη.

 

συχγαρητηρια!

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω να πω οτι πρεπει να προσεχεις με τις υψηλες τασεις.

 

 

Η βασικη απορια μου σε ολο αυτο ειναι ο λογος που το κανεις. Τι θες να πετυχεις;

Αν ο σκοπος σου ειναι να φτιαξεις μια μηχανη με καυσιμο το νερο, τοτε εχε υποψη σου οτι η ενεργεια που θα καταναλωνεις πρεπει να ειναι λιγοτερη απο αυτη που αποδιδεται. Το λεω γιατι μιλας για κεραυνους κτλ. Για να φτιαξεις εναν κεραυνο σε εργαστηριο χρειαζεται πολυ μεγαλη ενεργεια.

Προσέχω με τις υψηλές τάσεις και σ' ευχαριστώ που το τόνισες φίλε μου!!

 

Λοιπόν ναι!!

Αυτό που λές θέλω να πετύχω. Και άν όχι όλο το κάυσιμο νερό, τότε γύρω στο 40% του καυσίμου νερό και το υπόλοιπο κάτι άλλο....

 

Το όλο σύστημα (αυτό το λαμπερό "τσάφ τσάφ"), καταναλώνει απο την μπρίζα, (316 VDC) γύρω στο 1 με 2 αμπέρ (350 με 400 βάττ). Εφόσον μπορεί να κουνήσει την μηχανή πάνω απο 180 μοίρες, κάτι μου λέει πως είμαστε καλά!!

Άν μπορέσει και κουνήσει μια μηχανή με δύναμη έστω και έναν ίππο (1 ίππος ≈ 746 βαττ) τότε θα είμαστε πάαααρα πολύ καλά!!!!

 

Αυτά όμως θέλουν πειραματισμό, και χρόνο κάτι το οποίο δεν έχω προς το παρών γιατί τώρα τελειώνω το λύκειο και είμαι λίγο "σφιγμένος" με τα μαθήματα....

 

εγω λεω οτι εχεις κανει καταπληκτικη δουλεια. ισως η πιο επαγγελματικη ερασιτεχνική προσέγγιση που χω δει μεχρι στιγμης (και λεω ερασιτεχνικη για ευνόητους λόγους)

 

σιγουρα θελει προσοχη αλλα με τον πειραματισμο πας μπροστα και οχι με την μασημενη τροφη.

 

συχγαρητηρια!

Σ' ευχαριστώ φίλε aeragogos για τα καλά και ενθαρρυντικά σου λόγια!!!!

 

Δεν θα έλεγα αυτή τη δουλειά ούτε ερασιτεχνικη, όυτε επαγγελματική, διότι όπως είπα και παραπάνω, τελειώνω το λύκειο φέτος, και ό στόχος μου είναι μηχανολόγοι EMΠ. Παλεύω λοιπόν να την κάνω επαγγελματική!!!! :wink:

 

Συμφωνώ μαζί σου με τον πειραματισμό, γιατί μερικές φορές εκεί οι θεωρίες και τα σχέδιά σου, ανατρέπονται είτε προς το καλό, είτε προς το κακό. Πρέπει λοιπόν πάντα ότι έχουμε στο μυαλό μας, να το δοκιμάζουμε!!

 

Να φανταστείς ακόμα δεν έχω βρεί θεωρία που να εξηγεί αυτό το φαινόμενο που δουλεύω....

Δεν ξέρω άν υπάρχει θεωρία που να λέει άν το νερό (ας πούμε) διογκώνεται εάν βρεθεί μέσα σε έναν κεραυνο????

 

Χάρηκα πάντως για τα σχόλιά σας και ευχαριστώ για τα καλά λόγια σας!!

 

Αυτά.... :)

 

Παρατήρηση: Μη διαχωρίζετε την απάντησή σας σε δύο ή περισσότερες διαδοχικές δημοσιεύσεις. Χρησιμοποιείστε την "επεξεργασία" για να αλλάξετε το περιεχόμενο ή να προσθέσετε κάτι στην τελευταία σας δημοσίευση.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, Χάρης.

Link to comment
Share on other sites

εγω λεω οτι εχεις κανει καταπληκτικη δουλεια. ισως η πιο επαγγελματικη ερασιτεχνική προσέγγιση που χω δει μεχρι στιγμης (και λεω ερασιτεχνικη για ευνόητους λόγους)

 

σιγουρα θελει προσοχη αλλα με τον πειραματισμο πας μπροστα και οχι με την μασημενη τροφη.

 

συχγαρητηρια!

 

Σ' ευχαριστώ φίλε aeragogos για τα καλά και ενθαρρυντικά σου λόγια!!!!

 

Δεν θα έλεγα αυτή τη δουλειά ούτε ερασιτεχνικη, όυτε επαγγελματική, διότι όπως είπα και παραπάνω, τελειώνω το λύκειο φέτος, και ό στόχος μου είναι μηχανολόγοι EMΠ. Παλεύω λοιπόν να την κάνω επαγγελματική!!!! :wink:

 

Συμφωνώ μαζί σου με τον πειραματισμό, γιατί μερικές φορές εκεί οι θεωρίες και τα σχέδιά σου, ανατρέπονται είτε προς το καλό, είτε προς το κακό. Πρέπει λοιπόν πάντα ότι έχουμε στο μυαλό μας, να το δοκιμάζουμε!!

 

Να φανταστείς ακόμα δεν έχω βρεί θεωρία που να εξηγεί αυτό το φαινόμενο που δουλεύω....

Δεν ξέρω άν υπάρχει θεωρία που να λέει άν το νερό (ας πούμε) διογκώνεται εάν βρεθεί μέσα σε έναν κεραυνο????

 

Χάρηκα πάντως για τα σχόλιά σας και ευχαριστώ για τα καλά λόγια σας!!

 

Αυτά.... :)

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια για την κατασκευή , την προσπάθεια και το όποιο αποτέλεσμα. Αν συνεχίσεις έτσι, σίγουρα θα έχεις καλά αποτελέσματα. Αρκεί να προσέχεις με τις υψηλές τάσεις.

 

Ας έρθουμε τώρα στο ψητό. Η κίνηση στο πιστόνι μπορεί να εξηγηθεί από την αλλαγή του νερού από υγρό σε αέριο (ίσως και πλάσμα που λες). Μετά το τέλος της εκκένωσης, τα τοιχώματα του πιστονιού δεν έχουν προλάβει να ζεσταθούν και έτσι ο ατμός γρήγορα επαναψύχεται και γίνεται υγρό νερό. Μετά ξαναδίνεις 20 kV, ξαναγίνεται εκκένωση, ξαναγίνεται ατμός μια μικρή ποσότητα νερού και ξανκινεί το πιστόνι.

 

Μερικές μικρές (δευτερεύουσες) παρατηρήσεις.

Μπορείς να χρησιμοποιείς τον όρο "ηλεκτρική εκκένωση χ kV και Ψ Α" αντί "κεραυνός"

Μπορείς να λες "μετατροπή νερού σε ατμό ή πλάσμα με ηλεκτρική εκκένωση" αντί "κίνηση με νερό"

Μπορείς να υπολογίσεις το ισοζύγιο ενέργειας, πόση ενέργεια δίνεις και πόση ενέργεια παίτνεις, και με αυτο΄τον τρόπο να έχει ένα μετρήσιμο τρόπο να δείχνεις την βελτίωση της κατασκευής σου. Μην απογοητευτείς αν ο συντελεστής απόδοσης είναι μικρός.

Κάπου αναφέρεις "καύσιμο νερό". Το νερό στην κατασκευή σου είναι το εργαζόμενο ρευστό.

 

Μία δυσκολία που βλέπω είναι ότι στην μόνιμη κατάσταση όπου ο κινητήρας θα πρέπει να εργζεται με σταθερές στροφές, η θερμοκρασία του κυλίνδρου θα είναι υψηλή και δεν θα επιτρέπει στο νερό να υγροποιηθεί. Οπότε θα πρέπει να απομακρύνεται ο ατμός ή το πλάσμα και να εισέρχεται νέο υγρό νερό.

 

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά μπράβο σου μικρέ για τη διάθεση που επιδεικνύεις με τους πειραματισμούς.

 

Αν κάποιος δεν πειραματιστεί δεν εφευρίσκει.

 

Σου εύχομαι να πετύχεις και να γίνεις μεγάλος εφευρέτης και επιστήμονας....

Link to comment
Share on other sites

Mπράβο και απο εμένα !! Σου έυχομαι ότι καλύτερο με τους πειραματσιμούς σου και καλή επιτυχία με τις εξετάσεις σου (Μην ανηυχείς από αυτά που βλέπω θα μπείς σίγουρα). Εύγε!!

Link to comment
Share on other sites

Σ' αυτά που έγραψε ο "CostasV":

 

Συγχαρητήρια για την κατασκευή , την προσπάθεια και το όποιο αποτέλεσμα. Αν συνεχίσεις έτσι, σίγουρα θα έχεις καλά αποτελέσματα. Αρκεί να προσέχεις με τις υψηλές τάσεις.

 

Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και προσέχω φίλε μου!!!!

 

Ας έρθουμε τώρα στο ψητό. Η κίνηση στο πιστόνι μπορεί να εξηγηθεί από την αλλαγή του νερού από υγρό σε αέριο (ίσως και πλάσμα που λες). Μετά το τέλος της εκκένωσης, τα τοιχώματα του πιστονιού δεν έχουν προλάβει να ζεσταθούν και έτσι ο ατμός γρήγορα επαναψύχεται και γίνεται υγρό νερό. Μετά ξαναδίνεις 20 kV, ξαναγίνεται εκκένωση, ξαναγίνεται ατμός μια μικρή ποσότητα νερού και ξανκινεί το πιστόνι.

 

Ακριβώς....!!

Λέω πλάσμα απο συνήθεια. Στην πραγματικάτητα δέν μπορεί να είναι πλάσμα, γιατί οι θερμοκρασίες που δημιουργούνται εκει μέσα, είναι πολύ πιο μικρές απ' ότι στις συνθήκες πλάσματος.

 

Μερικές μικρές (δευτερεύουσες) παρατηρήσεις.

Μπορείς να χρησιμοποιείς τον όρο "ηλεκτρική εκκένωση χ kV και Ψ Α" αντί "κεραυνός"

 

Λέω κεραυνός για συντομία. Καλά κάνεις που το παρατηρείς, γιατί εύκολα δημιουργούνται παρεξηγήσεις!

 

Μπορείς να λες "μετατροπή νερού σε ατμό ή πλάσμα με ηλεκτρική εκκένωση" αντί "κίνηση με νερό"

 

Έτσι θα έλεγα το πρώτο μέρος των πειραμάτων. Απο τη στιγμή που παιρνει και άλλες διαστάσεις το πράμα (πχ. εφαρμογή σε μια μηχανή), επιδιώκουμε την κίνηση, χρησιμοποιώντας νερό.

 

Μπορείς να υπολογίσεις το ισοζύγιο ενέργειας, πόση ενέργεια δίνεις και πόση ενέργεια παίτνεις, και με αυτο΄τον τρόπο να έχει ένα μετρήσιμο τρόπο να δείχνεις την βελτίωση της κατασκευής σου. Μην απογοητευτείς αν ο συντελεστής απόδοσης είναι μικρός.

 

Πώς μπορώ πρακτικά να το μετρήσω αυτό?? Να τονίσω ότι είμαι μαθητής.! Ούτε εργαστήριο έχω με πανάκριβα όργανα μέτρησης, και πολλές δυνατότητες.

Στο δωμάτιό μου δουλεύω επάνω απο τα σχολικά βιβλια, και μόνο εργαλείο είναι το πολύμετρο. Εδώ πιθανόν να χρειαστώ κάποια βοήθεια..!!

 

Κάπου αναφέρεις "καύσιμο νερό". Το νερό στην κατασκευή σου είναι το εργαζόμενο ρευστό.

 

Δε νομίζω να το λέω κάπου αυτό.... άλλωστε το νερό δεν καίγεται!!

 

Μία δυσκολία που βλέπω είναι ότι στην μόνιμη κατάσταση όπου ο κινητήρας θα πρέπει να εργζεται με σταθερές στροφές, η θερμοκρασία του κυλίνδρου θα είναι υψηλή και δεν θα επιτρέπει στο νερό να υγροποιηθεί. Οπότε θα πρέπει να απομακρύνεται ο ατμός ή το πλάσμα και να εισέρχεται νέο υγρό νερό.

 

Λειτουργούμε περίπου σύμφωνα με τον κύκλο Carnot αν δεν κάνω λάθος, και τον τρόπο που λειτουργούν οι σημερινοί απλοί κινητήρες!

Εισαγωγή, συμπίεση, εκτόνωση, εξαγωγή (ή εξάτμιση).

 

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια.

 

Πολύ καλές και αξιοσημείωτες οι παρατηρήσεις!!

Ευχαριστώ πάρα πολύ!

Να σαι καλά!

 

------------------------------------------

 

Σ'αυτά που έγραψαν οι "TheoTDM900" και "iovo"

 

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!

 

Θα χαιρόμουν πάρα πολύ να γράψετε όλοι τη γνώμη σας και να βοηθήσετε με ό,ποια γνώση έχετε περί του θέματος!!

Εδώ είμαστε για να εξελιχθούμε στο μέγιστο.!!!!

 

Αυτά προς το παρών....

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Ζήση μου,

 

Κι εγω μαζί σου είμαι.

 

Το όλο θέμα με εμένα είναι ότι δεν μπόρεσα ακόμα να βρω μια μικρή τετράχρονη μηχανή , για να κάνω τις δοκιμές μου...

Αλλά που θα πάει , κάτι θα γίνει στο τέλος. (ελπίζω πριν το τέλος της χρονιάς)

 

Εδώ είμαι και τα λέμε πάλι...

Να είσαι πάντα καλά...

 

Ο φίλος Δαμιανός

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.