ΝΙΚΟΣΤΡΙ Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Πολλές φορές αναρωτιέμαι ποιος πρέπει να είναι ο σωστός χρόνος εναλλαγής σε αντλίες επιφανείας , υποβρύχιες, ταινιοδρομους, σπαστήρες, ανεμιστήρες, κλπ τελικά ποιος πρέπει να είναι ο σωστός χρόνος , από τι εξαρτάτε ;
miltos Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Ο χρόνος πρέπει να είναι αρκετός ώστε να ανεβάσει στροφές ο κινητήρας, αλλά χωρίς να σταθεροποιηθεί αρκετή ώρα (σε rpm) πριν γυρίσει σε τρίγωνο. Όταν ο κινητήρας λειτουργεί χωρίς μεγάλο φορτίο μπορεί να σταθεροποιεί τις στροφές του με αστέρα για κάποιο χρόνο (εξαρτάται από την αδράνεια), ώστε όταν δουλεύει υπό φορτίο να προλάβει να πιάσει (τις σχεδόν ονομαστικές) στροφές πριν γυρίσει σε τρίγωνο.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Posted December 11, 2014 Author Posted December 11, 2014 είπες τη σωστή λέξη , χρόνος αδράνειας, αυτόν λοιπόν το χρόνο, πως μπορούμε να τον υπολογίσουμε ; κοιτάζοντας το αμπερόμετρο πχ ; με την βοήθεια αναλυτή ενέργειας ; γνωρίζουμε ότι ο κινητήρας δεν πρέπει να κρατηθεί στον αστέρα -ο κινητήρας υποφέρει πάνω στο ονομαστικό του φορτίο-
miltos Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Μπορείς να το καταλάβεις με διάφορους τρόπους. Ένας είναι το αμπερόμετρο που αναφέρεις. Μπορείς επίσης να ακούσεις τον κινητήρα (βοηθά στις αντλίες επειδή η εναλλαγή είναι γρήγορη και δε βολεύει τόσο να κοιτάς όργανα), να δεις ένα μανόμετρο (πχ στην υποβρύχια αντλία) κλπ
Κροκος Γιαννης Posted March 19, 2015 Posted March 19, 2015 Πολλές φορές αναρωτιέμαι ποιος πρέπει να είναι ο σωστός χρόνος εναλλαγής σε αντλίες επιφανείας , υποβρύχιες, ταινιοδρομους, σπαστήρες, ανεμιστήρες, κλπ τελικά ποιος πρέπει να είναι ο σωστός χρόνος , από τι εξαρτάτε ; 4+2√ισχής σε Kw. π.χ έστω ότι κινητήρας 9 Kw. τότε χρόνος ενναλαγής 4+2√9 = 4+(2.3) = 4+6 = 10 sec.
miltos Posted March 19, 2015 Posted March 19, 2015 (edited) Καλώς ήρθες στο φόρουμ. Η σχέση που προτείνεις δε λαμβάνει υπόψην τη ροπή αδράνειας του φορτίου και δίνει πολύ υψηλούς χρόνους για εφαρμογές αντλιών τουλάχιστον. Edited March 19, 2015 by miltos
Κροκος Γιαννης Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 (edited) καλώς σας βρήκα. το τύπο αυτό μας τον είχαν διδάξει στο ΤΕΙ. Βαδίζω πάντα σύμφωνα με αυτόν και μέχρι τώρα δεν έχω κανένα θέμα. Edited May 22, 2019 by miltos
iliasrules Posted May 21, 2019 Posted May 21, 2019 (edited) On 19/3/2015 at 7:58 ΜΜ, Κροκος Γιαννης said: 4+2√ισχής σε Kw. π.χ έστω ότι κινητήρας 9 Kw. τότε χρόνος ενναλαγής 4+2√9 = 4+(2.3) = 4+6 = 10 sec. To 4 στον τύπο τι είναι και σε τι απευθύνεται; Πόλοι του Κινητήρα; Edited May 21, 2019 by Pavlos33
Georgemech Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 Πέρα από το να ακούσεις τον κινητήρα ποιος άλλος τρόπος μπορεί να είναι ο σωστός; Με αμπερομετρηση γνωρίζω. Όταν πιάσει το ονομαστικό ρεύμα του εκάστοτε κινητήρα; Συγχωρέστε με αν κάνω λάθος αλλά η κίνηση είναι το αδύνατο μου σημείο και πραγματικά έχω πολύ όρεξη να κατανοήσω αρκετά από αυτήν!
el greco Posted May 30, 2020 Posted May 30, 2020 κοιτα στη σελιδα 50 https://www.electricallab.gr/e-yliko/2015-12-05-17-42-57-1/48-00001-copyright/file
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now