Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κατατακτήριες εξετάσεις


Δομή Α/φών

Recommended Posts

Καλησπέρα σας και καλή χρονιά. Βρίσκομαι στο Τεί Στερεάς Ελλάδας στο τμήμα Μηχανικών Τεχνολογίας Α/φών που εδρεύει στα ψαχνά Ευβοιας. Παρακαλώ θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: μετά την λήψη του πτυχίου μου ενδιαφέρομαι για κατατακτήριες σε πολυτεχνική σχολή Μηχανικών Μηχανολόγων με έμφαση τον τομέα του Α/φους. Απο τι γνωρίζω υπάρχει στο Αριστοτέλειο Θεσ/νίκης ο ενεργειακός τομέας με κύκλο σπουδών Αεροναυτική και κινητήρες και το τμήμα Αεροναυπηγών στην Πάτρα. Για το Μετσόβειο Αθηνών και Ασπαίτε, υπάρχει συναφές αντικείμενο; Οσον αφορά τα θέματα εξετάσεων πότε γίνονται, ποιά μαθήματα δίνουμε, και αν περάσεις σε ποιό εξάμηνο αρχίζεις στην καινούρια σχολή; Επισης υπάρχει περίπτωση αίτησης κατατακτηρίων εξετάσεων μόνο με τον βαθμό του πτυχίου του Τεί;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα (μελλοντικέ) συνάδελφε 

 

Για εισαγωγή σε ΑΕΙ θα πρέπει να δώσεις κατατακτήριες. Για το ποια μαθήματα εξετάζονται και για τον τρόπο εξέτασης (με σημειώσεις ή χωρίς) θα πρέπει να απευθυνθείς στη γραμματεία της σχολής που ενδιαφέρεσαι.

 

Σκέφτεσαι καθόλου το ενδεχόμενο να κάνεις master στο εξωτερικό? Το πτυχίο από ΤΕΙ αναγνωρίζεται σαν Bachelor σε πάρα πολλά πανεπιστήμια του εξωτερικού και θα είναι 1 έτος, ίσως με κάποιο προπαρασκευαστικό 6μηνο.

Στο Μετσόβειο που είχα δώσει κατατακτήριες μπαίναμε στο 3ο έτος και χρωστάγαμε όλα τα μαθήματα (εκτός από αυτά που εξεταστίκαμε). Άρα άλλα 2.5 χρόνια ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ σε κάποιο ΑΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μου αρέσει πολύ το περιεχόμενο της σχολής σου λόγο προσωπικής τρέλας με οτιδήποτε έχει να κάνει με αεροπλάνα και πτήσεις!! Θα έδινα χωρίς δεύτερη σκέψη κατατακτήριες ακόμα και 8 μαθήματα αν ήταν στη Θεσσαλονίκη (ή έστω πιο κοντά)!! Είναι μοναδικό το πρόγραμμα του τμήματος τεχνολογίας αεροσκαφών!! 

Edited by Earl
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε και κραταιά αεροπορική βιομηχανία, λολ

 

Προσωπικά πάντα ήμουν της άποψης ο καθένας να σπουδάζει αυτό που πραγματικά του αρέσει, και όχι αυτό που έχει "μέλλον"... 

Οι μηχανικοί τεχνολογίας αεροσκαφών, κάλλιστα εργάζονται και ως τεχνικοί αεροσκαφών!! (προσωπικά κάτι τέτοιο θα επέλεγα χωρίς παραπάνω σκέψεις). 

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είπα με αυτή την έννοια, αλλά είναι απίστευτο, το πελατειακό κράτος τόσα χρόνια πόσα χρήματα έχει σπαταλήσει (ή μάλλον φάει)  για τμήματα αλεξιπτωτιστές, για να χώσει Καθηγητάδες

Edited by antboton
Link to comment
Share on other sites

Δεν το είπα με αυτή την έννοια, αλλά είναι απίστευτο, το πελατειακό κράτος τόσα χρόνια πόσα χρήματα έχει σπαταλήσει (ή μάλλον φάει)  για τμήματα αλεξιπτωτιστές, για να χώσει Καθηγητάδες

 

Συμφωνώ 1000% για τμήματα όμως που συναντά κανείς σε κάθε 80-100 km. Γεμίσαμε σχολές αρχιτεκτόνων, πολιτικών και μηχανολόγων. Η συγκεκριμένη σχολή όμως είναι μοναδική στην Ελλάδα όπως και μερικά ακόμα τμήματα που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να καταργηθούν (πχ τμήμα οχημάτων, αυτοματισμών, σίγουρα και άλλα). Ανώτατες σπουδές σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο που δεν έχουν καμία σχέση με τις ιδιωτικές (πολύ λίγες) των 2 ετών με το τεράστιο κόστος σπουδών. Άσε που στο εξωτερικό η ζήτηση για αποφοίτους πρέπει να είναι αρκετά μεγάλη! Στην Ελλάδα όλο και ζητούν αποφοίτους αραιά και που (ως μηχανικούς αεροσκαφών και όχι ως αεροναυπηγούς φυσικά)!   

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσω ότι η χώρα μας έχει την ΕΑΒ, η οποία εκτός από συμπαραγωγες ανταλλακτικών για την πολεμική αεροπορία ,έχει κατά καιρούς συμβόλαια αναβάθμισηςα αεροσκαφών του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη. Τελευταία θυμάμαι να αναβαθμίζει μία σειρά F-16 της usaf που σταθμεύουν στην Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

Κατά καιρούς... μην δουλεύουμε ο ένας τον άλλο, όλοι ξέρουμε τι είναι η ΕΑΒ αλλά και το πρώην της διευθυντή με τα πλαστά πτυχία.

Edited by antboton
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις άδικο. Απλά αυτό που ήθελα να πω είναι πως η σχέση προσφοράς (1 σχολή) και ζήτησης είναι καλή. Επιπλέον υπάρχουν και οι πολιτικές αεροπορικές εταιρείες. Ο ανταγωνισμός στον ιδιωτικό τομέα, προέρχεται κυρίως από τους εν αποστρατεία μηχανικούς της ΣΜΑ.

 

Όσο για την ΕΑΒ το τι είναι και το τι θα μπορούσε να είναι, είναι μεγάλη συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.