Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μελετητικό ή κατασκευαστικό... και αν θέλω να αλλάξω ξανά;


xsiel78

Recommended Posts

Συνάδελφοι, χρειάζομαι την γνώμη, άποψη εμπειρία σας στο εξής:

 

Είμαι μηχανικός με άδεια απο το 2003 (6 χρόνια)

 

Μέχρι το 2007 (4 χρόνια), δούλευα σε γραφεία μελετών ως "συνεργάτης".

 

Απο το 2007 και μετά (και καλώς εχόντων των πραγμάτωνγια πάντα), δουλέυω σε μια Α.Ε. του Δημοσίου με σύμβαση αορίστου, που ασχολείται με επίβλεψη κατασκευών.

 

Δεν είχα βγάλει μελετητικό πτυχίο όταν άρχισα να δουλεύω στην ΑΕ

 

Θέλω να ρωτήσω τα εξής:

1.Επειδή θέλω να συνεχίσω να ασχολούμαι με μελέτες, μπορώ να βγάλω τώρα μελετητικό πτυχίο?

 

2.Επειδή είμαι σε ΑΕ με σύμβαση αορίστου, έχω το δικαίωμα να το κάνω αυτό?

 

3.Αν κάποια στιγμή αποφασίσω να στραφώ στην κατασκευή θα μπορώ να το κάνω?

 

Αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι, ή έχει άποψη, ή ξέρει που να με παραπέμψει να ρωτήσει, θα ήμουν ευγνόμων

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ:D:d:d

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε,

ρίξε μια ματιά εδώ:

http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=2119&highlight=%CC%E7%F4%F1%FE%EF

 

θα βρέις πολλές χρήσιμες πληροφορίες και διάβασε και αυτό:

 

http://www.michanikos.gr/misc.php?do=showrules

 

θα σου φανεί ακόμα πιο χρήσιμο :)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ...και για την διόρθωση!!!

Αλλα περισσότερες και πιο συγκεκριμένες απόψεις θα ήταν ευπρόσδεκτες!!

Link to comment
Share on other sites

Οσο είσαι με σύμβαση εργασίας , σε οποιαδήποτε εταιρεία, ξέχνα το πτυχίο. Ούτε μελετητικό ούτε εργοληπτικό μπορείς να βγάλεις.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος νόμος ΦΕΚ που να το λέει?Άλλοι μου λένε ότι επειδή είναι σύμβαση αορίστου δεν χάνω το δικαίωμα της υπογραφής (έχω όμως και ΤΣΜΕΔΕ και ΙΚΑ και δεν κόβω ΑΠΥ), και άλλοι ότι δεν έχω πλέον το δικαίωμα.Είμαι λίγο στα χαμένα....λοιπόν?

Link to comment
Share on other sites