Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απλό τεστ (μου ηρθε με email)


pk10gr

Recommended Posts

έτσι κι αλλιώς δεν έχει νόημα αυτή η ακολουθία (η προφανής), αφού από την αρχή είναι λάθος..

1=5 => πού είναι το 1? πρέπει 1=15

2=25

3=325

4=4325

 

δεν συμφωνείτε?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 22
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Φιλε mystic, υποθετω απο την απαντηση σου οτι δεν μπηκες στον κοπο να διαβασεις ολες τις απαντησεις.. Οποτε ξαναγραφω το κειμενο που εγραψα νωριτερα..

 

<<οκ.. το βρηκατε οπως ειπα πολυ πιο γρηγορα απο την Κυριακη.. Αν και θεωρω οτι ηταν οντως πολυ ευκολο, και η δικη μου πρωτη απαντηση ηταν 54325.. Ομως καμια φορα η σωστη απαντηση σε καποια ερωτηματα ειναι μπροστα μας και πολυ πιο ευκολη απ'οτι νομιζουμε..>>

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν τηρεις τα προηγουμενα δεδομενα που σου δινει σε αυτην την λογικη.. Αλλωστε με την ιδια λογικη θα μπορουσες να πεις και 5 = 3+2

 

Αλλα απο τη στιγμη που 1 = 5 τοτε δεν υπαρχει αλλη λυση απο το 5 = 1

 

Βασικος νομος των μαθηματικων (αντιμεταθετικη ιδιοτητα αν θυμαμαι καλα, αλλα δεν ειμαι και σιγουρος)

Link to comment
Share on other sites

Το προφανές είναι 5=1.

Αλλά θα μπορούσε και να είναι σωστή και η απάντηση:

5=54325

οπότε 1=5=54325

Γιατί; Γιατί έτσι το λέω. Μήπως υπάρχει καμιά μαθηματική σύνδεση μεταξύ των υπόλοιπων απαντήσεων και δεν την έπιασα;

 

Υ.Γ. : Αυτό το τεστ μου θυμίζει τεστ στρατιωτικών σχολών και όχι τεστ στο Harvard.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.