McRaster Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 08:16 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 08:16 μμ Ναι,απλά πολλές φορές ακόμα και πατήσεις default, δέν στο αλλάζει.Γενικά να έχεις το νου σου , δέν είναι να είσαι χαλαρός μ'αυτο το πρόγραμμα.Ελπίζω να το μαζέψουν στη πορεία.(!)
giorgosk Δημοσιεύτηκε April 9, 2013 at 07:34 πμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2013 at 07:34 πμ Αυτό που λες ισχύει. Βρήκα μερικά λάθη και στα μεταλλικά (βέλος, συνδέσεις) εκτός αυτά που προανέφερες και εσύ σε προηγούμενη ανάρτηση. Θέλει πολλή δουλειά πάντως απο μέρους της εταιρείας. Επιεικώς απαράδεκτο αν σκεφτεί κάποιος ότι από το 2010 είχαν πλασάρει τους Ευρωκώδικες.
McRaster Δημοσιεύτηκε April 9, 2013 at 09:10 πμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2013 at 09:10 πμ Στα μεταλλικά τσέκαρε και τον έλεγχο σε λυγισμό και δές τα διαγράμματα εντατικών μεγεθών σε ένα παράδειγμα απο τίς έτοιμες βιβλιοθήκες για μεταλλικές.Να προσέξεις τούς συνδυασμούς φορτίσεων.Ευτυχώς μπορείς να τα διορθώσεις , αλλά σε γενικές γραμμές και είναι προσωπική άποψη, εγώ απογοητεύτηκα.Θα έλεγα οτι τα bugs είναι τόσα πολλά που ακόμα και τα πιο δυνατά σημεία του προγράμματος υποβαθμίζονται σε μεγάλο βαθμό.Αν έχεις πάρει και τη pushover-ΚΑΝΕΠΕ στείλε π,μ να σου δείξω κάποια ωραία πράγματα να σου φύγουν και οι φαβορίτες.
SYMEON Δημοσιεύτηκε April 14, 2013 at 06:09 μμ Δημοσιεύτηκε April 14, 2013 at 06:09 μμ (edited) Χαιρετώ αρχικά και χαίρομαι που υπάρχει αυτή η συζήτηση παρόλο που δεν έχω γράψει μέχρι τώρα. Μήνυμα αστοχίας σε υποστύλωμα : Ροζ - d. Με βάση το manual αναφέρεται σε υπέρβαση του ορίου του εύρους της ρωγμής. Αυτή η αστοχία έχει ψάξει κανείς σε πιο έλεγχο αναφέρεται? Το λέω γιατί τα μεγέθη που βλέπω από τα αποτελέσματα δίνουν πολύ μικρό Asw/s και επαρκή διαμήκη αλλά δεν βλέπω κάτι που να παραπέμπει σε αυτό το μήνυμα, Το κτίριο είναι με τον αντισεισμικό 1985. Edited April 14, 2013 at 06:52 μμ by SYMEON
McRaster Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 06:53 πμ Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 06:53 πμ (edited) O έλεγχος αφορά το περιορισμό του εύρους τών ρωγμών σε φορτίο λειτουργίας.Είναι αρκετά χρήσιμος σε περιπτώσεις υπογείων με τον υδροφόρο ορίζοντα σε ψηλό επίπεδο, σε παραθαλάσσια και γενικά σε έντονα διαβρωτικό περιβάλλον.Το εύρος τών ρωγμών το περιορίζεις με σκοπό να αυξήσεις την ανθεκτικότητα της κατασκευής συνήθως σε διάβρωση. Edited April 15, 2013 at 06:55 πμ by McRaster
SYMEON Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 02:18 μμ Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 02:18 μμ O έλεγχος αφορά το περιορισμό του εύρους τών ρωγμών σε φορτίο λειτουργίας.Είναι αρκετά χρήσιμος σε περιπτώσεις υπογείων με τον υδροφόρο ορίζοντα σε ψηλό επίπεδο, σε παραθαλάσσια και γενικά σε έντονα διαβρωτικό περιβάλλον.Το εύρος τών ρωγμών το περιορίζεις με σκοπό να αυξήσεις την ανθεκτικότητα της κατασκευής συνήθως σε διάβρωση. McRaster, Ευχαριστώ για την απάντηση. Το θέμα είναι ότι το εύρος της ρωγμής στον παλαιό κανονισμό, στα υποστυλώματα δεν μπορείς να το μεταβάλλεις. Στις παραμέτρους του scada pro τουλάχιστον. Και δεν έχω και μήνυμα το πόσο είναι τέλοσπάντων. Είναι χρήσιμο όντως.
McRaster Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 07:21 μμ Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 07:21 μμ Αγνόησε το , δέν το χρειάζεσαι.Για έλεγχο σε υφιστάμενο ελέγχεις ΟΚΑ
dman Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 07:25 μμ Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 07:25 μμ (edited) Συνάδελφε SYMEON, καλησπέρα Αναφέρεσαι σε δοκό ή υποστύλωμα; Γιατί σύμφωνα με το εγχειρίδιο παρ. 2.3.1 σελ. 22 για δοκούς ρόζ και d Ροζ: Αστοχία από Διάτμηση/Στρέψη d: Υπέρβαση του ορίου του εύρους της ρωγμής για υποστυλώματα παρ. 2.8.1 σελ. 31 Ροζ. Αστοχία από Διάτμηση/Στρέψη ή υπέρβαση ορίου πλαστιμότητας. Από το βιβλίο του Γιώργου Τσιαμτσιακίρη σελ. 280 στα υποστυλώματα κόκκινο και d:υπέρβαση ανηγμένης αξονικής παραμόρφωσης στις δοκούς ρόζ και d: υπέρβαση του ορίου του εύρους της ρωγμής. Edited April 15, 2013 at 07:27 μμ by dman
SYMEON Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 09:08 μμ Δημοσιεύτηκε April 15, 2013 at 09:08 μμ (edited) Καλησπέρα dman. Αναφέρομαι σε υποστύλωμα με μικρά αξονικά φορτία. Πήρα τηλέφωνο και μίλησα με την κυρία Μπ. Αμ. Μου είπε ότι πρόκειται για υπέρβαση ορίου ρωγμής. Μου είπε ότι το ίδιο ισχύει και για τα υποστυλώματα. Άλλωστε αυτό που λες βγάζει νόημα και είναι κόκκινο και d. Εγώ όμως ρωτώ για το ρόζ και d σε υποστύλωμα. Αν ήταν διάτμηση - στρέψη θα είχα Δ μήνυμα. Δεν ρώτησα κάτι παραπέρα. Έκανα αναγωγή σε αυτό που λέει ο McRaster αλλά μετά άρχισα να σκέφτομαι μήπως υπάρχει και κάτι άλλο? Το θέμα είναι ότι παρατήρησα τώρα ότι παρόλο που δίνω στα υποστυλώματα STIII και συνδετήρες STI στα αποτελέσματα δίνει όλα STIII. Αντίθετα στα δοκάρια υπάρχει αντιστοιχία. Λέω μήπως σου δίνει την επιλογή στο μενού και μετά δεν την παίρνει στον υπολογισμό. Ταξιδεύω σήμερα και δεν προλαβαίνω να το τσεκάρω από τη διερρεύνηση αλλά αν ξέρει κάποιος να το πεί Edited April 17, 2013 at 12:16 μμ by ilias
McRaster Δημοσιεύτηκε April 16, 2013 at 04:02 μμ Δημοσιεύτηκε April 16, 2013 at 04:02 μμ Έχεις τη τελευταία έκδοση;,.ανέβασε τη μελέτη σου σε dropbox να τη δώ στο δικό μου .....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα