Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΝΟΚ-ΟΡΟΙ ΔΟΜΗΣΗΣ


Recommended Posts

Για ανέγερση οικοδομής, οι όροι δόμησης της περιοχής ενδιαφέροντος αναφέρουν την εξής παρέκκλιση ως προς το ύψος: “Σε περίπτωση κατασκευής στο ισόγειο καταστήματος ή κατασκευής κτιρίου σε υποστυλώματα (pilotis), το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος προσαυξάνεται κατά 1,50 μ.
Επιπλέον, σύμφωνα με το Άρθρο 15, παρ.8 του ΝΟΚ ισχύει: “Επιτρέπεται υπέρβαση του ύψους, όπως αυτό εκάστοτε ισχύει, μέχρι 1,00 μ., στις περιπτώσεις όπου το ισόγειο του κτιρίου χρησιμοποιείται κατά ποσοστό 50% τουλάχιστον για στάθμευση αυτοκινήτων. Το ίδιο ισχύει όταν στην πιο πάνω περίπτωση το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστυλώματα (πυλωτές) κατ' εφαρμογή της παρ.6 ιζ. του άρθρου 11 του παρόντος νόμου και ο ελεύθερος ημιυπαίθριος χώρος της διατίθεται αποκλειστικά για στάθμευση αυτοκινήτων.”
Συνάδελφοι, το ερώτημα είναι εάν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα οι δύο διατάξεις και να έχω προσαύξηση 2,50 μ. στο μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος του κτιρίου;
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ. Το ειδικό διάταγμα της περιοχής έδινε ένα κίνητρο για τη δημιουργία χώρων στάθμευσης με τη δυνατότητα προσαύξησης του ύψους. Κάτι αντίστοιχο ίσχυε πιθανόν μεμονωμένα και σε άλλες περιοχές. Έπειτα ο ΝΟΚ ήρθε και γενίκευσε αυτό το πλεονέκτημα το οποίο μπορεί πλέον να εφαρμόζεται παντου. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα το λάβεις εις διπλουν.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.