Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο e.GO Life θα παράγεται στην Ελλάδα από το 2024


Engineer

Recommended Posts

Όταν  σχεδόν  οι  περισσότεροι  επιστημονικοί  κλάδοι  πεινάνε  και  ελπίζουν  μόνο  σε  κρατική χρηματοδότηση,  και  νέες  δουλείες    δεν  δημιουργούνται  από  ιδεοληψία   σχεδόν  ολόκληρου  του    Συστήματος   μόνο  ινδικά   κουβαδάκια  θα  έρθουν  εδώ  ή  ηλεκτρικά  ποδήλατα  τα  οποία  και  αυτά  ξεπερνούν   τα  2000  ευρώ.     

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

σωστά από Γερμανούς δεν περιμένεις τίποτα καλύτερο, ας παραδεχτούμε όμως ότι η πίσω όψη είναι πολύ καλή! Εγώ νομίζω ως το 2024 θα διαμορφωθεί ξανά η τιμή, μόλις μπει ο Κινέζος και ο Ταιβανεζος παιχτης στο τραπεζι, οιΓερμανοι θα διαμορφώσουν την τιμή για να είναι λίγο ανταγωνιστικοί. Ναι θα πουλάνε μια πιο καλή ποιότητα ορισμένων εξαρτημάτων και πιο καλή οργάνωση στα εσωτερικά τους για όποιους θέλουν και αντέχουν λίγη Ευρωπαική υπεροχή, εγώ πιστεύω η πίσω όψη δεν είναι καθόλου κακή. Η απορία αν είναι 2θέσιο δεν μου έχει λυθεί και ναι νομίζω ότι η τιμή σήμερα τρομάζει αν είναι διθέσιο ειδικά γιατί μόλις μπει και το smart στο παιχνίδι το οποίο έχει έτοιμο αμάξωμα και του λείπει μόνο ένα ηλεκτρικό μοτερ το οποίο δεν πιστευω ότι οι κατασκευαστές του δεν το έχουν ήδη στα σκαριά, το e go car θα θέλει χρόνο για να αποκτήσει ένα καλό μερίδιο της αγοράς και για να κερδίσει την αξιοπιστία του, που θέλει περίπου 10 χρόνια κατά την γνώμη μου, παρότι οι εξελίξεις τρέχουν πια αλλά ακόμα δεν είδαμε από πλευράς Ανατολής τι έχει να αντιμετωπίσει, οπότε ας αρκεστούμε ότι σχεδιαστικά στην πίσω όψη έκαναν θαύματα. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, loser said:

ινδικά   κουβαδάκια 

Συγνώμη συνάδελφε, αλλά έχεις άδικο στον χαρακτηρισμό που δίνεις. Ένα ινδικό κουβαδάκι που έχω εγώ του 2000, κατασκευής στην ινδική Maruti (με τεχνογνωσία ιαπωνική), 1000 κυβικών, σε πληροφορώ πως έχει την ίδια κατανάλωση (4,85 λίτρα τζίνας ανά 100 χλμ, χωρίς πολύ γκάζι όμως) με ένα γερμανικό 1000 κυβικών αμάξι χρονολογίας 2021. Το άδικο όμως το έχεις κυρίως γιατί εμένα το ινδικό αυτό κουβαδάκι το έχω πάει στο μάστορα μόνο για τα αναλώσιμά του τόσα χρόνια και -συνεχίζει ακάθεκτο-, σε αντίθεση με το γερμανικό που προανέφερα του οποίου σε λίγα χρόνια ο ιδιοκτήτης (όπως δείχνει η εμπειρία του κόσμου) θα ξεκινήσει τις επισκέψεις στον μάστορα για αισθητήρες, τρόμπες βενζίνης, και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς...

Παρ' όλα αυτά παραμένει κουβάς γιατί άμα τρακάρεις με αυτό, έχασες, αλλά σε αυτό δεν έχει να λέει ο τόπος κατασκευής του, αλλά η χρονολογία του.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Τρελός Επιστήμων said:

Συγνώμη συνάδελφε, αλλά έχεις άδικο στον χαρακτηρισμό που δίνεις. Ένα ινδικό κουβαδάκι που έχω εγώ του 2000, κατασκευής στην ινδική Maruti (με τεχνογνωσία ιαπωνική), 1000 κυβικών, σε πληροφορώ πως έχει την ίδια κατανάλωση (4,85 λίτρα τζίνας ανά 100 χλμ, χωρίς πολύ γκάζι όμως) με ένα γερμανικό 1000 κυβικών αμάξι χρονολογίας 2021. Το άδικο όμως το έχεις κυρίως γιατί εμένα το ινδικό αυτό κουβαδάκι το έχω πάει στο μάστορα μόνο για τα αναλώσιμά του τόσα χρόνια και -συνεχίζει ακάθεκτο-, σε αντίθεση με το γερμανικό που προανέφερα του οποίου σε λίγα χρόνια ο ιδιοκτήτης (όπως δείχνει η εμπειρία του κόσμου) θα ξεκινήσει τις επισκέψεις στον μάστορα για αισθητήρες, τρόμπες βενζίνης, και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς...

Παρ' όλα αυτά παραμένει κουβάς γιατί άμα τρακάρεις με αυτό, έχασες, αλλά σε αυτό δεν έχει να λέει ο τόπος κατασκευής του, αλλά η χρονολογία του.

Έχω  στο  μυαλό  μου  κάτι  μικρά  αυτοκινητάκια  ηλεκτροκίνητα  μίας  θέσης  από  την   κίνα  νομίζω  ,  ίσως  και  από  την  Ινδία ,  τα  οποία  είναι  πολύ  βολικά  για  μετακίνηση  εντός  πόλης  , δεν  αναπτύσσουν  μεγάλες    ταχύτητες  αλλά   είναι  καθαρά  και  πολύ  μικρά  ώστε  να  παρκάρουν  παντού 

Ένα  τέτοιο  πχ  εάν  τηρούσε  κανόνες  ασφαλείας!!!!  εντός  πόλεως  θα  ήταν  ιδανικό για μένα  που  δεν  ανεβαίνω  σε  μηχανή  . Εγώ  αυτά  τα  λέω   κουβαδάκια!!!  .  

Link to comment
Share on other sites

έχω την εντύπωση ότι ξέρω ποιο αυτοκίνητο λες:
https://www.car.gr/used-cars/ecocar.html?make=6595

Το eco car δεν είναι κακό.. Ειδικά σε τόσα χρώματα που βγαίνει πάντα θα βρεις ένα να σου ταιριάξει
με χαμηλή κατανάλωση και τιμή λιγότερο από τα μισά του νεου κτρικου αυτοκινητου που διαφημιζεται εδω

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Arche said:

έχω την εντύπωση ότι ξέρω ποιο αυτοκίνητο λες:
https://www.car.gr/used-cars/ecocar.html?make=6595

15 hours ago, loser said:

Εγώ  αυτά  τα  λέω   κουβαδάκια!!!

 

image.thumb.png.b1b977c35078816cbab2cab3cb5f8bcc.png

 

Λοιπόν αδέρφια, με τέτοια χαρακτηριστικά, κουβάς ξεκουβάς, το αυτοκινητάκι μου σαγηνεύει το πορτοφόλι.

Αυτή η Ecocar εν τω μεταξύ, είναι ελληνική; Αν ναι, είναι ένας λόγος παραπάνω για μένα να οδηγώ ένα τέτοιο αμάξι!

Link to comment
Share on other sites

Ναι  αυτά λέω  πολύ   βολικά,  μηδέν  ρύπους  ,  μηδενικό  ρίσκο  απόσβεσης  ,  ιδανικό  για   την Αθήνα !

Link to comment
Share on other sites

<<Σύμφωνα με μελέτες, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι 3-4 χρόνια ή 25000 – 30000km. Βέβαια οι αριθμοί αυτοί διαφοροποιούνται ανάλογα με τη χρήση της μπαταρίας.>>

Πόσο να κοστίζει όμως η μπαταρία που την αλλάζεις συχνά από ότι φαίνεται;

Αυτό παίρνει τις εξής μπαταρίες:

<<Υπάρχουν  2 τυποι μπαταριών μολυβδου 100 και 120 ah και λιθίου»
Μπαταρίες λιθίου
Μπαταρίες μολύβδου Gel 100Ah
Μπαταρίες μολύβδου Gel 120Ah (+20% αυτονομία)>>

Edited by Τρελός Επιστήμων
Link to comment
Share on other sites

για την Αθήνα και για άλλες μεγάλες πόλεις, πράγματι είναι ιδανικά, ειδικά το βυσσινί μου αρέσει πολύ...
Είδα και αυτό με την καρότσα. Δεν είναι κακό επαγγελματικό, ειδικά αν μπορεί να στεγαστεί κιόλας...
Το ότι καίνε 1€ τα 100κλμ, δεν πληρώνουν τέλη και παρκάρουν όπου παρκάρει μια μικρή μοτοσυκλέτα τα κάνει μια καλή αγορά!

Link to comment
Share on other sites

Its electric motor is 7.5kW and
powered by 6 batteries at 72V.
The ecocar has a range of 100 to 120 km
and a maximum speed of 80 km / h. (το γρήγορο μοντέλο έτσι;)

Λοιπόν η μία μπαταρία 12 V 100 Ah κάνει 200 γιούρα χοντρικά. Συνολικά θες 1.200 γιούρα κάθε 4 χρονάκια και γλιτώνεις περίπου κανά 1000ρικο το χρόνο από τζίνες και τέλη. Αν το πήρες 7 χιλιάρικα, κάνεις απόσβεση σε μια δεκαετία.

Με την αυτονομία όμως που έχει, σε περιορίζει ρε παιδί μου...Τι, θα έχεις δύο αμάξια, ένα για την πόλη και ένα εκτός;

Αυτά είναι σοβαρά θέματα.

Edited by Τρελός Επιστήμων
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.