Μετάβαση στο περιεχόμενο

Aσφάλειες γενικού πίνακα


stelasty

Recommended Posts

Καλημερα σας

Είμαι καινούργιος μηχανικός και θα ήθελα την βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που συνάντησα.Κάνω την μελέτη μιας ηλεκτρολογικής εγκατάστασης ενός φωτοβολταϊκού πάρκου 20KW. Θέλω να ασφαλίσω την τριφασική έξοδο του inverter με τριφασική ασφάλεια και έναν τριφασικό διακόπτη.¨Εχω όμως το εξής πρόβλημα.Υπάρχει ένας διακόπτης της ΑΒΒ που λέγεται αυτόματος διακόπτης ισχύος ο οποίος περιέχει διατάξεις προστασίας με ρυθμιζόμενα θερμικά και σταθερά μαγνητικά.Έχει δηλαδή και τις διατάξεις προστασίας που μας δίνει μία ασφάλεια αλλα και την δυνατότητα απόζευξης του φορτίου που μας δίνει ένας διακόπτης.Η τιμή του είναι πιό προσιτή απ ότι της χωριστής ασφάλειας και του χωριστού διακόπτη.Η ερώτηση μου είναι θα μπορέσει να με καλύψη ο συγκεκριμένος διακόπτης απο άποψη προστασίας και να παίξει τον ρόλο της ασφάλειας και του διακόπτη συνάμα?

 

Σας ευχαριστω πολυ

 

Στέλιος

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ

 

Φυσικά και μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον αυτόματο διακόπτη ισχύος. Βέβαια, οι αυτόματοι διακόπτες ισχύος αν και μπορούν να κάνουν χειρισμούς υπό φορτίο, εντούτοις δεν ενδείκνυνται να χρησιμοποιούνται ως διακόπτες φορτίου, δηλαδή όπως ο τριφασικός διακόπτης που περιγράφεις. Παρ όλα αυτά, η λύση του αυτόματου διακόπτη ισχύος είναι η πιο ενδεδειγμένη για τη περίπτωσή σου καθότι προστατεύει αφενός μεν από υπερφόρτιση (ρυθμιζόμενο θερμικό) αφετέρου από βραχυκύκλωμα (μαγνητικό στοιχείο).

Ο αυτόματος αυτός διακόπτης ισχύος αυτός θα σε καλύψει και μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις. Αν θες μπορείς να βάλεις και έναν τριφασικό διακόπτη που λες αλλά προσωπικά το θεωρώ υπερβολή και χωρίς πολύ νόημα. Στη θέση σου εγώ θα έμενα μόνο με τον διακόπτη ισχύος και σωστή ρύθμιση του θερμικού.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τον georges. Η φορές που θα χρειαστεί να κάνεις χειρισμό του διακόπτη ισχύος θα είναι ελάχιστες...

Link to comment