Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κατάτμηση οικοπέδου -ανεγερση οικίας


Recommended Posts

Καλησπέρα. Είμαι πολιτικός μηχανικός και πρόκειται να αναλάβω την άδεια ανέγερσης μιας ισόγειας οικίας.

 

Το οικόπεδο είναι 5 στρέμματα, μάλλον εντός οικισμού (θα το μάθω σύντομα).

 

Έχει παραχωρηθεί από τη Διεύθυνση Γεωργίας της Νομαρχίας το 1981 για ανέγερση σταυλικών εγκαταστάσεων.

 

Αυτή τη στιγμή έχει μέσα ένα πτηνοτροφείο και μία αποθήκη.

 

Μπορεί να κατατμηθεί και περαιτέρω να χτιστεί, εφόσον η απόφαση της Νομαρχίας αναφέρει ρητά ότι παραχωρείται μόνο για ανέγερση σταυλικών εγκαταστάσεων;

 

Δεν έχω γνώση της νομοθεσίας, έχω απευθυνθεί σε Τοπογράφο, απλά είπα μήπως κάποιος εδώ έχει κάποια ιδέα για το τι γίνεται.

 

Ευχαριστώ πάρα πολύ προκαταβολικά όποιον συνάδελφο ενδιαφερθεί να απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε npetrak77

να ζητήσεις απο την διεύθυνση γεωργίας άδεια αλλαγής χρήσης

σταυλικές εγκαταστάσεις σε οικόπεδο (εντός σχεδίου) δεν κατασκευάζονται σήμερα

για την κατάτμηση αφού διευκρινίσεις σίγουρα ότι είναι εντός σχεδίου ισχύουν τα του κανόνα

τα ξαναλέμε

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε npetrak77

να ζητήσεις απο την διεύθυνση γεωργίας άδεια αλλαγής χρήσης

σταυλικές εγκαταστάσεις σε οικόπεδο (εντός σχεδίου) δεν κατασκευάζονται σήμερα

για την κατάτμηση αφού διευκρινίσεις σίγουρα ότι είναι εντός σχεδίου ισχύουν τα του κανόνα

τα ξαναλέμε

 

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θα απευθυνθώ εκεί και αν χρειαστεί, τα ξαναλέμε.

Link to comment
Share on other sites

 

Το οικόπεδο είναι 5 στρέμματα, μάλλον εντός οικισμού (θα το μάθω σύντομα).

 

Έχει παραχωρηθεί από τη Διεύθυνση Γεωργίας της Νομαρχίας το 1981 για ανέγερση σταυλικών εγκαταστάσεων.

 

 

Πριν από άλλες ενέργειες πρέπει να ξεκαθαρίσεις το πολεοδομικό καθεστώς που ισχύει στην περιοχή (φυσικά στην Πολεοδομία).

 

Δεν ακούγεται σωστά να έχει παραχωρηθεί το γήπεδο (5 στρεμ.) για σταυλικές εγκαταστάσεις και αργότερα να περιλήφθηκε στα όρια οικισμού.