Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανικός που δραστηριοποιείται στο εξωτερικό μπορεί να χορηγήσει βεβαίωση στην Ελλαδα;


Marion75

Recommended Posts

Γεια σας. Είμαι μηχανικός αλλά εργάζομαι στο εξωτερικό (ως ελεύθερος επαγγελματίας). Εχω κάνει κανονικά εγγραφη στο ΤΕΕ και έχω αποκτήσει άδεια άσκησης επαγγέλματος, έχω αριθμό μητρώου στο ΤΣΜΕΔΕ, αλλά έχω εξαιρεθεί απο τις εισφορές γιατι πληρώνω αντίστοιχες εισφορες στη χώρα στην οποία εργάζομαι. Εχει προκύψει τελευταία ένα θέμα με ένα οικογενειακό ακίνητο και θα ήθελα να ρωτήσω τι θα πρέπει να κάνω για να μπορέσω να ασχοληθώ προσωπικά με τακτοποίηση αυθαιρέτου. Θεωρητικά θα έπρεπε να κάνω έναρξη επαγγέλματος για να μπορέσω να υπογράψω βεβαίωση; θα πρέπει να απευθυνθώ υποχρεωτικά σε συνάδελφο; 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα πρέπει να κοπεί παραστατικό για τις εργασίες που περιγράφεις. Οπότε αν δεν έχεις κάνει έναρξη στην εφορία δεν γίνεται να αναλάβεις, απευθύνσου σε άλλη/ο συν/φο αν δεν μπορείς να μπεις σε διαδικασία έναρξης.

Link to comment
Share on other sites

@Marion75 Όπως τα λέει ο Άκης είναι τα πράγματα, αναφορικά με το φορολογικό σκέλος. Επιπλέον, από την στιγμή που δεν ασκείς επάγγελμα στην Ελλάδα, εκτιμώ ότι δεν θα έχει τύχει να ασχοληθείς με όλο το πακέτο που αφορά ρύθμιση αυθαιρέτων, βεβαίωση νομιμότητας και ηλεκτρονική ταυτότητα, τα οποία θα χρειαστούν, οπότε να το αναθέσεις σε συνάδελφο.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Pavlos33 said:

@Marion75 Όπως τα λέει ο Άκης είναι τα πράγματα, αναφορικά με το φορολογικό σκέλος. Επιπλέον, από την στιγμή που δεν ασκείς επάγγελμα στην Ελλάδα, εκτιμώ ότι δεν θα έχει τύχει να ασχοληθείς με όλο το πακέτο που αφορά ρύθμιση αυθαιρέτων, βεβαίωση νομιμότητας και ηλεκτρονική ταυτότητα, τα οποία θα χρειαστούν, οπότε να το αναθέσεις σε συνάδελφο.

Σωστά εκτιμάς, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τέτοια ζητήματα. Ευχαριστώ για την απάντηση, νομίζω θα απευθυνθώ σε συνάδελφο.

Link to comment
Share on other sites