Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αλλαγή κατεύθυνσης με σπουδές Πληροφορικής ή Μηχανικού


Recommended Posts

Καλησπέρα σας. 

 

Είμαι 19 ετών και φοιτητής Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, σχολή που έβαλα ως πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό μου ως υποψίφιος ΓΕΛ Όμαδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών. Την Ομάδα Προσανατολισμού αυτή την διάλεξα λόγω οτι δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά και στα θετικά μαθήματα, άλλα στην Γ'Λυκείου την σιχάθηκα γιατί καί όλες σχεδόν οι σχολές της δεν με εξέφραζαν, και αν εξαιρέσεις Σώματα Ασφαλείας και Νομική οι περισότερες σχολές έχουν ελάχιστη έως καθόλου επαγγελματική αποκατάσταση. Η Μόνη σχολή που ήθελα ήταν η Δημοσιογραφία και τελικά δεν έπιασα Θεσσαλονίκη και πήγα Καστορία. 

 

Παρόλου που μου λένε οτι η σχολή έχει καλή αποκατάσταση, και ενώ κάποια απο τα μαθήματα μου αρέσουν, νιώθω την ανάγκη να αλλάξω κατέυθυνση στις σπουδές μου, σκεφτόμαι να καλύψω τα κενά μου στα Μαθηματικά και στα υπόλοιπα θετικά μαθήματα και μετά να δώσω ξανα Πανελλήνιες απο Θετικών ή απο Οικονομίας. 

 

Οι σχολές που θα ήθελα είναι:

Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (Πανεπιστήμιο Πατρών)

 

Πληροφορικής και Τηλεματικής (Χαροκόπειο)

 

Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ΕΚΠΑ)

 

Πληροφορικής (ΠΑΠΕΙ/ΑΠΘ)

 

Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών (Πανεπιστήμιο Πατρών)

 

Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΕΜΠ/ΑΠΘ)

 

Μηχανολόγων Μηχανικών (ΕΜΠ/ΑΠΘ)

 

Όσο και αν σας φανεί περίεργο ξέρω και με τι ακριβώς θέλω να ασχοληθώ. Θέλω να ασχοληθώ με  Μηχανική Όραση και εφαρμογές της στην Αυτοκινητοβιομηχανία και τα Έξυπνα Οχήματα. 

Οι ερωτήσεις μου είναι

 

1. Μπορώ να καλύψω τα κενά μου στα Θετικά Μαθήματα για να δώσω οταν φτάσω 23-24;

2.Πόσο δύσκολες είναι αυτές οι Σχολές;

3.Πώς μπορώ να ασχοληθώ με αυτόν τον Τομέα απο αυτές τις σχολές;

4.Θα έχω θέμα αν θελώ να ασχοληθώ απο τις Πληροφορικές του Χαροκοπείου ή του ΠΑΠΕΙ λόγω της καθόλου Φυσικής/Ηλεκτρονικής;