Μετάβαση στο περιεχόμενο

Master πενταετούς φοίτησης ΕΜΠ και προκηρύξεις δημοσίου


vasiliki-cv

Recommended Posts

Θα διαθέτουν και δεύτερο μάστερ σε επιπλέον αντικείμενο.

Άντε μας βλέπω πολυσυλλεκτικούς.

Ούτως ή άλλος εκεί μας καταντάει το σύστημα που μας βάζει να μαζεύουμε χαρτιά..

Να δώ ποιός θα δουλεύει στο τέλος.

Σιγά σιγά πιάνει ανησυχία και κάποιους μάστορες με την κρίση που επικρατεί γύρω μας και αρκετοί είναι εκείνοι που σκέφτονται να πάρουν πιστοποίηση πάνω στο αντικείμενο τους.Έτσι θα ξεχωρίζουν έναντι των άλλων.Οι πιο παλιοί διαμαρτύρονται και αναφωνούν, ε ρε σε μπελά που μπαίνουμε..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 89
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Με μας που κάναμε master είτε σε ελληνικά πολυτεχνεία είτε στο εξωτερικό τί γίνεται;

Θα έχουμε master και post master ή 2 master; Ουάου! Πολύ master!

 

zavi τί είναι ΣΣΕ;

 

Ας κάνουμε άλλο ένα....Το τρίτο master θα γίνεται διδακτορικό....!

Link to comment
Share on other sites

Αν πάντως αναγνωριστεί,είναι τρελό κουφετάκι (μισθολογικά) για τις ΣΣΕ!Ψήνομαι ήδη για ΝΠΙΔ του Δημοσίου!

 

ΓΙΟΥΠΙ!!!!

 

....χεχεχεχεχεχε

 

είναι είναι...

Link to comment
Share on other sites

....χεχεχεχεχεχε

 

είναι είναι...

 

ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!!:P:cool:

 

 

Αγγίζω απ' ευθείας τα 1.800 ευρώ ΚΑΘΑΡΑ (3η μισθολογική κλίμακα) με 5 ώρες κ 40 λεπτά τη ημέρα,πενθήμερο ''οκταωράκι'' κ όλα τις παροχές (άδειες) φουλ κομπλέ έξτρα!!

 

Κ τόσα χρόνια ο ΗΛΙΘΙΟΣ προσπαθούσα να γίνω ο υπερμηχανικός των 7 ηπείρων κ των 5 θαλασσών.........!!!!!!!

 

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ.

 

Επομένως,από τη στιγμή που θα αναγνωριστεί μισθολογικά,δεν υπάρχει περίπτωση να συμφέρει παροχή υπηρεσιών στον ιδιωτικό τομέα,καθώς τα 1.800 ευρώ ΚΑΘΑΡΑ ΜΕΤΑ ΦΟΡΟΥ Κ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ με ΣΣΕ σε ΝΠΙΔ αντιστοιχούν περίπου σε 5.000 ευρώ στον ιδιωτικό τομέα!!!!Υπάρχει εργοδότης να δώσει 5.000 ευρώ/μήνα Χ 14 μισθούς?Δεν νομίζω......Ά ρε τσόγλανοι τιμωρία που σας έρχεται.......

Link to comment
Share on other sites

@Aggelosss1978 Αυτο που λες μια σελιδα πριν, για τις εξισωσεις εχεις δικιο. ΑΥτο που λειπει ειναι να γινουμε Ευρωπη σε ολα και οχι σε οτι συμφερει τον καθενα.Εχω βαρεθει ναμαστε Ευρωπη παντα στα μισα και στα αλλα μισα ναμαστε χειροτερα απο την Ουγκαντα.

Οσο για τα 3 χρονια που λες στο τελος, με τη βεβαιωση που σου δινει στην ουσια σε κανει 4 χρονια.Γιατι στην Ευρωπη ισχυει πως μαστερ θεωρειται το (τουλαχιστον) μονοετες διπλωμα εξειδικευσης απο αναγνωρισμενο ανωτατο ιδρυμα.

Αρα με βαση την Ευρωπη που θελει να μοιασει το ΕΜΠ, ο βασικος κυκλος σπουδων του γινεται 4 χρονια +1 μαστερ. Ασε που το μαστερ στα ξενα ιδρυματα ειναι 8 modules συνηθως μαζι με τη διπλωματικη (thesis), τα οποια διδασκονται 4 σε καθε εξαμηνο και στο 2ο εξαμηνο εχει και την διπλωματικη μαζι.Αρα το μαστερ θελει ενα χρονο γεματο μαθηματα.Και το λεω αυτο γιατι στην Ελλάδα, και στα ΤΕΙ και στα ΑΕΙ υπαρχει ενα εξαμηνο ΜΟΝΟ με πτυχιακη/διπλωματικη χωρις αλλα μαθηματα. ΑΡΑ στην ουσια εχουμε 3.5 ετη γεματα σπουδες+1 εξαμηνο πτυχιακη/διπλωματικη+1 χρονο μαστερ.Το πολυτεχνειο δεν επρεπε να ξεκαθαρισει ακριβως που ειναι το μαστερ του και σε τι?Απο ποτε εως ποτε πραγματοποιειται και σε ποια υλη?Ποια επιπροσθετη γνωση δινει απτο βασικο κυκλο σπουδων?Δηλαδη αν ενας διπλωματουχος παει εξωτερικο για δουλεια/δοκτορα κτλ, και του πουν να προσκομισει το μαστερ (αντικειμενο εξειδικευσης και μαθηματα) τι θα δωσει?

Και τα γραφω αυτα γιατι στη βιασυνη του το καθε ΕΜΠ δεν ασχοληθηκε με τετοιες λεπτομερειες, υποβαθμιζοντας στην ουσια και τις σπουδες του αλλα και τους αποφοιτους που κανουν μαστερ ηδη σε ξενα και ελληνικα ιδρυματα.Ασε που οσοι κανουν μαστερ ηδη πρεπει να ειναι κοροιδα που πληρωνουν τα ιδρυματα και διαβαζουν τα μαθηματα τους.

Τελος, γινεται να μην εχει πρωτα αναγνωριστει το χαρτι αυτό απο ολους τους αλλους?Βγαζεις ενα χαρτι που το ΑΣΕΠ δεν το δεχεται?Και αν ακυρωθει και χασει μια θεση ενας διπλωματουχος, δικαιουται να μηνυσει το ΕΜΠ για διαφυγοντα κερδη απτην ακυρωση του φακελου του λογω του χαρτιου αυτού?Αν η κοπελα που δημιουργησε το θεμα αυτο ακυρωνοταν, μετα τι θα ελεγε το κάθε ΕΜΠ?

Σε καθε χωρα της Ευρωπης που τοσο θελουμε να μοιασουμε, πρωτα μια βεβαιωση θεσμοθετειται απτο κρατος και μετα εκδιδεται.Εδω στο Ελλαδισταν επειδη λειτουργουμε εκβιαστικα (αλλα και βιαστικά), πρωτα εκδιδεται και μετα τρεχεις να την αναγνωρισεις...ΓΙατι εκβιασμος ειναι να φερνεις καποιον μπροστα σε τετελεσμενα γεγονοτα και να πρεπει να τα αναγνωρισει....

Link to comment
Share on other sites

Είναι όπως τα λες geokon. Για παράδειγμα, το τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης χορηγεί δίπλωμα με κατ ελάχιστον 212 διδακτικές μονάδες, ήτοι, 9 μόνο εξάμηνα μαθημάτων. Το 10ατο εξάμηνο περιλαμβάνει ΜΟΝΟ τη διπλωματική όπως άλλωστε συμβαίνει και σε πολλές άλλες πολυτεχνικές σχολές. Στα ΤΕΙ και εκεί το τελευταίο εξάμηνο αφιερώνεται στην εκπόνηση πτυχιακής εργασίας αλλά περιλαμβάνει επίσης και καθημερινή 6ωρη εργασία (πρακτική άσκηση), στοιχείο που διαφοροποιεί σημαντικό το φόρτο εργασίας και το καθιστά ολοκληρωμένο εξάμηνο. Επιπροσθέτως, λαμβάνοντας υπόψην τις λεγόμενες πιστωτικές μονάδες ECTS, αναλύοντας κανείς με προσοχή τα περιγράμματα σπουδών και την κείμενη νομοθεσία βλέπει ότι μέχρι σήμερα οι διδακτικές βδομάδες στα ΤΕΙ ανέρχονται σε 15 ανά εξάμηνο εν αντιθέσει με τα πανεπιστήμια που είναι 13 βάση Νόμου. Αθροίζοντας στο σύνολο των σπουδών (και ωρών) προκύπτει αριθμητικά ότι στα ΤΕΙ υπάρχει ακόμα ένα εξάμηνο στον κύκλο σπουδών το οποίο έχει ενσωματωθεί-συμπυκνωθεί στα υπόλοιπα εξάμηνα. Αν λοιπόν κανείς αθροίσει - για να θυμηθούμε και εκείνη την "περιβόητη" έκθεση του ΕΜΠ και του ΤΕΕ - τις ώρες μαθημάτων στα ΤΕΙ αυτές προκύπτουν περισσότερες από τα υπόλοιπα 4ετή πανεπιστήμια της χώρας. Αυτές βεβαίως οι ...λεπτομέρειες δεν είναι ευρέως γνωστές και προκύπτουν από προσεκτική μελέτη του περιγράμματος σπουδών. Γιαυτό που και που φωνάζουμε όταν διάφοροι τσαρλατάνοι βγαίνουν και λένε τις προβοκατόρικες συκοφαντικές ανοησίες τους. Προκύπτει άλλωστε και από τα νέα πιστοποιητικά που συνοδεύουν τα πτυχία βάση του σχετικού Π.Δ. περί ενσωμάτωσης της Συνθήκης της Μπολώνια, όπου οι πιστωτικές μονάδες σε κάποια τμήματα ανέρχονται σε περισσότερες των 240 ECTS έναντι 300 ECTS περίπου των πολυτεχνικών σχολών.

 

Σε ότι αφορά την ισοτίμηση με μεταπτυχιακό είναι απολύτως σαφές ότι αυτή προαπαιτεί τροποποίηση του περιγράμματος σπουδών των πολυτεχνικών σχολών αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί. Διότι, κατά το Νόμο, η κατοχή μεταπτυχιακού διπλώματος προαπαιτεί την κατοχή πτυχίου ή διπλώματος, δηλαδή πρώτου ακαδημαϊκού τίτλου σπουδών. Δεν είναι δυνατόν κάποιος με το που παίρνει το πτυχίο του, αυτό να είναι ταυτόχρονα και πρώτος ακαδημαϊκός τίτλος και μεταπτυχιακό. Αυτά είναι αστειότητες που αναφέρονται μονάχα στη γνωστή "ενημερωτική" φυλλάδα. Βεβαίως αν η ΕΜΔΥΔΑΣ κατεβάσει καμιά απεργία ή απειλήσει να κλείσει τις πολεοδομίες όπως έκανε πρόσφατα για το άρθρο 18 του Νομοσχεδίου που ψηφίστηκε στη Βουλή, μπορεί και να ισοτιμηθεί και με διδακτορικό, όχι μόνο με master. Όλα γίνονται.

 

Επισημαίνω όμως, πως το αίτημα ως προς τη βάση του είναι δίκαιο εφόσον ως χώρα πορευόμαστε με Ευρωπαϊκούς όρους. Η υλοποίησή του όμως δεν μπορεί να γίνει έτσι χωρίς να υπάρξουν αλλαγές στην οργάνωση των σπουδών. Επίσης το ερώτημα που θέτεις είναι πολύ σημαντικό. Master σε τι ? που ? σε ποιο αντικείμενο ? . Διότι εδώ δεν υπάρχει αίτημα ισοτίμησης με Meng αλλά με MSc που είναι κάτι διαφορετικό.

Σε ότι αφορά την απόφαση του ΕΜΠ, προφανώς και είναι όχι μονάχα παράνομη αλλά και προκλητική. Το ΕΜΠ δείχνει το δρόμο στα κολέγια και σε κάθε παραμάγαζο. Καλά κάνουν λοιπόν τα τελευταία, έχοντας ως πρότυπο το ΕΜΠ, και λένε ότι τα πτυχία που χορηγούν είναι πανεπιστημιακά ή μεταπτυχιακά ή επιπέδου διδακτορικού αγνοώντας την πολιτεία. Η υποκρισία εδώ περισσεύει. Η ΠΟΣΔΕΠ και οι κάθε λογής περιφερόμενοι πρυτάνεις ζητούν από την κυβέρνηση να παρέμβει για τα κολέγια και να βάλει μια τάξη (για τις περιβόητες διαφημίσεις) όταν οι ίδιοι είναι οι πρώτοι που την αγνοούν και "διαφημίζουν" τα δίπλωμα ως master χωρίς φυσικά αυτό να αναγνωρίζεται από την πολιτεία.

Εκτιμώ τέλος ότι φυσικά και αν κάποιος νέος διπλωματούχος χάσει μια θέση σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ από μόρια ή από ακύρωση (που σχετίζονται πάντα με το θέμα αυτό) μπορεί να μηνύσει το ΕΜΠ για ψευδή βεβαίωση που ουδεμία σχέση με τη νομιμότητα έχει.

Link to comment
Share on other sites

Σε πολλά σημειά ταυτίζομαι με τους προβληματισμούς σας φίλοι μου.

Ο άνθρωπος όμως βαρέθηκε να ακούει συνέχεια "θα δούμε και θα πάμε σε διάλογο.." και άλλα τέτοια που λένε οι πολιτικοί. Συμφωνώ ότι η στάση του είναι εκβιαστική εκεί όμως είναι και το όλο ζουμί. Πλήρωσε την ανοργανωσιά της ελλάδας και την αναβλητικότητα με το ίδιο νόμισμα.Την έπιασε απροετοίμαστη.Πάντως χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που βγαίνουν μπροστά αναλαμβάνοντας την ευθύνη και ας κάνουν και λάθη. Η υποκρισία του να τα έχουμε με όλους καλά έχει κουράσει. Η στάση του είναι ένα μήνυμα, ότι θα πρέπει να σταματήσουν τα λόγια και να γίνουν έργα. Δεν ξέρω το υπουργείο παιδείας πως θα το μαζέψει όλο αυτό που έχει γίνει, αλλά είναι μια ευκαιρία για να πάρει αποφάσεις. Το ΕΜΠ πέταξε το μπαλάκι.. και έδειξε ότι δεν ανέχεται άλλη αναβλητικότητα.

Οι υπόλοιποι ας νομοθετήσουν χωρίς να αναλώνονται σε συζητήσεις επί συζητήσεων.Όχι μόνο δημόσιο διάλογο και και ξανά δημόσιο διάλογο από μηδενική βάση..

Με τη δράση ο κόσμος θα γίνει καλύτερος και η κριτική θα ασκείται όχι σε λεγόμενα, αλλά πάνω σε έργα.Έτσι θα είναι και πιο εποικοδομητική.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.