Μετάβαση στο περιεχόμενο

Kάθετη ιδιοκτησία εντός σχεδίου


Recommended Posts

καλησπερα σε ολους. Είμαι νεος μηχανικός και μου εχει τυχει μια περιπτωση σε δικο μου οικοπεδο για την οποια θα ηθελα καποια βοηθεια. τα δεδομενα μας ειναι: εχω στην ιδιοκτησία μου ενα οικοπεδο εντος σχεδιου 2000τ.μ. οπου ειναι αρτιο και οικοδομησιμο και ανα 1000τ.μ εχουμε μεγιστη δομηση 400τ.μ (εχει προσωπο σε επαρχιακο δρομο). θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να κανω καθετη με καποιον αγοραστη για τα 1000τ.μ ετσι ωστε με μια συμβολαιογραφικη πραξη να μπορει να οικοδομησει αυτος στα 500τ.μ την δομηση που του αντιστοιχει (αν παει 50% να μπορει να οικοδομησει εως 200τ.μ) και εγω να εχω στην κατοχη μου το υπολοιπο 50% (δηλ. 500τ.μ.) ευχαριστω πολυ..δεν ξερω αν σας μπερδεψα..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

καλησπερα σε ολους. Είμαι νεος μηχανικός και μου εχει τυχει μια περιπτωση σε δικο μου οικοπεδο για την οποια θα ηθελα καποια βοηθεια. τα δεδομενα μας ειναι: εχω στην ιδιοκτησία μου ενα οικοπεδο εντος σχεδιου 2000τ.μ. οπου ειναι αρτιο και οικοδομησιμο και ανα 1000τ.μ εχουμε μεγιστη δομηση 400τ.μ (εχει προσωπο σε επαρχιακο δρομο). θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να κανω καθετη με καποιον αγοραστη για τα 1000τ.μ ετσι ωστε με μια συμβολαιογραφικη πραξη να μπορει να οικοδομησει αυτος στα 500τ.μ την δομηση που του αντιστοιχει (αν παει 50% να μπορει να οικοδομησει εως 200τ.μ) και εγω να εχω στην κατοχη μου το υπολοιπο 50% (δηλ. 500τ.μ.) ευχαριστω πολυ..δεν ξερω αν σας μπερδεψα..

 

Κατ' αρχάς, δεν αναγράφεις την ειδικότητα στο προφίλ σου, όπως ζητούν οι συντονιστές, και δεν γνωρίζουμε αν είσαι συνάδελφος ώστε να εννοείς την τεχνική ορολογία.

 

Επειδή το εμβαδόν του ακινήτου είναι ασυνήθιστα μεγάλο για εντός σχεδίου, μήπως εννοείς ότι βρίσκεται σε οικισμό <2000 κατ.?

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο ΜΑΚΑΡ για τα προσωπικα μου στοιχεια..θα τα διορθοσω αμεσα...