Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Παναγιώτης

Οδηγός για την ενίσχυση για αγορά εξοπλισμού - ΕΣΠΑ

Recommended Posts

Ακολουθεί ο οδηγός που έγραψε ο συνάδελφος frightnight για την επιδότηση για αγορά εξοπλισμού μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ

 

Ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά σου συνάδελφε!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι παρακάτω οδηγίες περιγράφονται επίσημα και υπεύθυνα στο http://www.ependyseis.gr/sub/epag/epag.htm

Είναι συγκέντρωση πληροφοριών που έχουν αναφερθεί στο forum http://www.michanikos.gr ,έχουν διασταυρωθεί όμως απο την επίσημη πληροφόρηση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ και εχουν εφαρμοστεί για κατάθεση πρότασης.Τίποτα όμως απο τα παρακάτω δεν υποκαθιστά σε καμμία περίπτωση την επίσημη πληροφόρηση για την δράση ενίσχυσης για αγορά εξοπλισμού ελευθέρων επαγγελματιών ΕΣΠΑ και η χρήση αυτών είναι προσωπική ευθύνη του καθενός και προυποθέτει και την επίσημη πληροφόρηση.

Σκοπός των παρακάτω οδηγιών είναι η γρήγορη επισκόπηση της διαδικασίας υποβολής της πρότασης και η αποφυγή επανάληψης ερωτήσεων.

 

Πρεπει επισης να αναφερθεί οτι για τις διαδικασίες που περιγράφονται εδώ και απαιτούν τη χρήση υπολογιστή καλό είναι να αποφευχθεί η χρήση κοινόχρηστου υπολογιστή ή υπολογιστή που δεν έχει προστασία antivirus,antispyware κλπ. καθώς οι πληροφορίες που θα επεξεργαστούν και θα αποθηκευθούν είναι ακριβή προσωπικά-οικονομικά στοιχεία.

.

 

Α.Προυποθέσεις συμμετοχής

1.Έναρξη επαγγέλματος πριν την 01/01/09

2.Να λειτουργούν με νομική μορφή ατομικής επιχείρησης.

3.Να τηρούν βιβλία Β΄ ή Γ΄ κατηγορίας.

4.Να υπάρχει μια (τουλάχιστον μια) κλεισμένη διαχειριστική χρήση ή να υπαρχει μια κλεισμένη διαχειριστική χρήση μη πλήρης.

Εντός πενταετίας θεωρούνται οι συμμετέχοντες που έχουν πρώτη έναρξη μετα την 01/01/2004

Τα στοιχεία αυτά αντλούνται απο το φορολογικό έντυπο Ε1

 

Β.Προετοιμασία για τη συμπλήρωση της φόρμας ηλεκτρονικής υποβολής

1.Βάση των αναγκών μας σε hardware και software πρόχειρα σχηματίζουμε το ποιες θα είναι οι επιλογές μας.Κάνουμε έρευνα αγοράς για να βρούμε τα επιθυμητά προϊόντα,σε έμπιστα καταστήματα και σε καλές τιμές.Καθοριστικό για τους μετέπειτα ελέγχους της επένδυσης είναι το εύλογο της τιμής-χρήσης των προϊόντων.

 

2.Ζητάμε προσφορές είτε αυτοπροσώπως είτε με το κανονικό ταχυδρομείο .Στις προσφορές πρέπει απαραίτητα να αναγράφεται το όνομα μας,α/α προσφοράς(κωδικός που αντιστοιχεί στο ονομά μας),γνήσια υπογραφή και σφραγίδα του προμηθευτή όπου θα αναφέρεται το ΑΦΜ η επωνυμία όπως και η φορολογική περιφέρεια που αντιστοιχεί σ' αυτόν.Η ημερομηνία έκδοσης της προσφοράς να είναι απο την 01/09/09 και μετά.

 

3.Έχοντας συγκεντρώσει όλες τις προσφορές γράφουμε σε ενα χαρτί όλες τις τιμές των προϊόντων χωρίς ΦΠΑ.Απο δίπλα γράφουμε το 80% ή το 50% αυτού ανάλογα αν έχουμε πρώτη έναρξη επαγγέλματος μεσα στη πενταετία ή οχι.Κοιτάμε απο το σύνολο των ποσοστιαίων να καλύπτεται το μέγιστο δημοσίας δαπάνης,8000 ανεξάρτητα πενταετίας.

 

4.Με τη προηγούμενη μεθοδολογία βρίσκουμε και την ίδια δαπάνη 20% ή 50% και συγκεντρώνουμε και τις τιμές του ΦΠΑ του εκάστοτε προϊόντος.Το σύνολο θα είναι η ίδια δαπάνη.

 

5.Ανάλογα με το αποτέλεσμα και τις οικονομικές μας δυνατότητες προσθέτουμε ή αφαιρούμε προϊόντα.Θα πρέπει βέβαια στο τέλος να πληρείται το ελάχιστο όριο προϋπολογισμού.Οικονομικά το σύνολο της επένδυσης αρχικά βαρύνει εμάς μέχρι την κρατική επιχορήγηση μετα την ολοκλήρωση των ελέγχων.

 

6.Έχουμε τη δυνατότητα να μην καλύψουμε το μέγιστο της δημοσίας δαπάνης ή να την υπερκαλύψουμε.Ανάλογα θα μειωθεί ή θα αυξηθεί η ίδια δαπάνη.

 

7.Συγκεντρώνουμε τα φορολογικά μας στοιχεία και για οτι δεν είμαστε σίγουροι ρωτάμε τον λογιστή μας ή επικοινωνούμε με την αρμόδια ΔΟΥ.Τα πιο επίμαχα σημεία για το πρόγραμμα ΕΣΠΑ είναι η ημερομηνία 1ης και τρέχουσας έναρξης,στοιχεία ΚΑΔ,είδος βιβλίων,στοιχεία έδρας.

 

8.-Για τα στοιχεία ΚΑΔ,αν απο την ερευνά μας προκύψει οτι έχουμε ΚΑΔ 2008 τότε αν τα πρώτα 5 ψηφία είναι 71.12.1(4 ψηφία,71.11 για αρχιτέκτονες) δεν χρειάζεται να προβούμε σε καμμία ενέργεια.Αν οχι πηγαίνουμε στην αρμοδια ΔΟΥ και ρωτάμε τι μπορούμε να κάνουμε για να μετατρέψουμε κάποιο απο τα υπάρχοντα ΚΑΔ σε μορφή με 5 πρώτα ψηφία 71.12.1(4 ψηφία,71.11 για αρχιτέκτονες).Μόλις μάθουμε ποια είναι η απαραίτητη ενέργεια γι 'αυτό πριν τη πραγματοποιήσουμε παίρνουμε τηλέφωνο στο ΕΣΠΑ και ρωτάμε αν αυτή η ενέργεια είναι αποδεκτή ή οχι απο το πρόγραμμα.Απο τι θα μας πούνε εξαρτάται η συμμετοχή μας ή οχι.

 

-Αν απο την έρευνά μας προκύψει οτι έχουμε ΚΑΔ 1997 πηγαίνουμε στην εφορία μας και ζητάμε τη διαδικασία μετατροπής(αντιστοίχησης) αυτών σε ΚΑΔ 2008.Παρατηρούμε τα ΚΑΔ που θα προκύψουν.Αν κάποιο απο αυτά είναι με 5 πρώτα ψηφία 71.12.1(4 ψηφία,71.11 για αρχιτέκτονες) πριν πραγματοποιήσουμε την προτεινόμενη ενέργεια αναφέρουμε στα τηλέφωνα ΕΣΠΑ το τι ακριβώς θα κανουμε ,και αν αυτό είναι αποδεκτό απο το πρόγραμμα,προχωρούμε στη μετατροπή.Αν δεν προκύψει ΚΑΔ με 5 πρώτα ψηφία 71.12.1(4 ψηφία,71.11 για αρχιτέκτονες) ή η προτεινόμενη ενέργεια που μας ζητάει η εφορία δεν είναι αποδεκτή για το πρόγραμμα ΕΣΠΑ,κοιτάμε να βρούμε κάποιο τρόπο να γίνει η μετατροπή ώστε να ικανοποιηθούν και οι δυο προυποθέσεις.Αν δεν επιτευχθεί αυτό η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα δεν είναι δυνατή.

 

-Η μετατροπή των ΚΑΔ προκειμένου να συμμετέχουμε στο πρόγραμμα απαιτεί άλλα δύο σημεία προσοχής.

α)Προσπαθούμε να έχουμε επίγνωση αυτή η αλλαγή πως αναλύεται εισοδηματικά για τη τελευταία διετία αφού αυτό θα είναι και το κριτήριο αξιολόγησης της πρότασής μας.

β)Προσπαθούμε να ελέγξουμε αν αυτή η αλλαγή δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στις κανονικές,ανεξάρτητα προγράμματος ΕΣΠΑ,επαγγελματικές μας υποχρεώσεις.

 

9.Θα πρέπει να έχουμε ρυθμίσει τις υποχρεώσεις μας οσον αφορά την εισφορά στο ΤΕΕ και ΕΤΑΑ.Αργότερα στον έντυπο φάκελο θα υπάρχει βεβαίωση άδειας επαγγέλματος σε ισχύ και ασφαλιστική ενημερότητα.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γ.Συμπλήρωση της φόρμας υποβολής

1.Απο τη διαδυτιακή διεύθυνση http://www.ependyseis.gr/'>http://www.ependyseis.gr/sub/epag/forma-ypovolis.htm'>http://www.ependyseis.gr/sub/epag/forma-ypovolis.htm κάνουμε download του συμπιεσμένου αρχείου της φόρμας υποβολής έκδοσης 1.6 και το αποσυμπιέζουμε με μια εφαρμογή αποσυμπίεσης(π.χ. 7zip)

2.Το αρχείο που προκύπτει ονομάζεται "Elep_v1_6_141009" και έχει κατάληξη hta.

- Με τη συμπλήρωση του κάθε επόμενου βήματος θα εκτελούμε αποθήκευση απο τα αριστερά.

3.[1,2]Συμπληρώνουμε τα φορολογικά μας στοιχεία,1η και τρέχουσα έναρξη,είδος βιβλίων,στοιχεία έδρας κλπ.Στο πεδίο του ΚΑΔ

επιλέγουμε τον 8-ψήφιο κωδικό με τον οποίο βάση της καταλληλότητάς του ( που έχουμε ερευνήσει όπως στο χωρίο Β8 ) θα συμμετέχουμε στο πρόγραμμα.

-Ειδικά για το πεδίο "Ημερομηνία τρέχουσας έναρξης" η 06/10/09 επίσημη πρηροφόρηση υποδεικνύει:"Εφόσον δεν είχε γίνει

παύση της δραστηριότητας μετά την πρώτη έναρξη, συμπληρώστε το πεδίο με την ημερομηνία πρώτης έναρξης."

4.[3]Το αφήνουμε κενό,εκτος εαν έχουμε συμμετέχει στο παρελθόν σε κάποια κρατική επιδότηση ή έχουμε κάνει αίτηση συμμετοχής σε κάποια μελλοντική οπότε και επικοινωνούμε με το helpdesk του ependyseis.gr για οδηγίες.

5.[4]Το αφήνουμε κενό εκτός εαν η ατομική μας επιχείρηση απασχολεί υπαλλήλους οπότε και επικοινωνούμε με το helpdesk του ependyseis.gr για οδηγίες.

6.[5]Σύντομη περιγραφή της επένδυσης.Κοιτάμε να είναι σαφής, να υποδεικνύει τις ανάγκες κλπ.Να δικαιολογεί κυρίως τις προσφορές που θα ακολουθήσουν.Να υπάρχει λογική συνέπεια μεταξύ της επένδυσης και των θέσεων εργασίας της ατομικής επιχείρησης.

-Παράδειγμα:Επένδυση που παρουσιάζει ως ανάγκη 2-3 υπολογιστές για μία θέση εργασίας,λογικά δεν θα έχει τύχη.

http://www.ependyseis.gr/sub/epag/files/odigosB.pdf,σελ.6

7.[6]Στοιχεία τόπου εγκατάστασης της επένδυσης

8.[7]Καταχωρούμε τα στοιχεία των προσφορών των προϊόντων που έχουμε επιλέξει.

-Πεδίο "Τεχνικά Χαρακτηριστικά":Tα βασικά και στοιχειώδη τεχνικά χαρακτηριστικά που αναφέρει ο κατασκευαστής του προϊόντος.

-Πεδίο "Τεκμηρίωση συμβατότητας με επένδυση":Σύντομη αναφορά σε στοιχεία που δίνει ο κατασκευαστής ή ο προμηθευτής και υποδηλώνουν την άμεση σχέση του προϊόντος με την επένδυση που περιγράφουμε στο [5] της φόρμας υποβολής.(Οι πληροφορίες αυτές για τα δύο πεδία έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα αλλά οχι επανειλημμένως).

-Eιδικά για το πεδίο "Τεκμηρίωση συμβατότητας με επένδυση" επίσημη πληροφόρηση 21/09/09:Κάθε δαπάνη θα πρέπει να συνοδεύεται από τεκμηρίωση της αναγκαιότητάς της και της συνάφειάς της και της συμβολής της στο προτεινόμενο ολοκληρωμένο επενδυτικό σχέδιο. Εφόσον, υπάρχει επαρκής τεκμηρίωση, μπορεί να εγκριθεί μία τέτοια δαπάνη.Εάν ένα προϊόν δεν εγκριθεί τότε αφαιρείται από την υποβαλλόμενη πρόταση. Σε περίπτωση, όμως, που ο νέος προϋπολογισμός (κατόπιν της αφαίρεσης του μη εγκεκριμένου προϊόντος) είναι κάτω από τα ελάχιστα όρια του επιχορηγούμενου προϋπολογισμού, τότε η πρόταση απορρίπτεται.

http://www.ependyseis.gr/sub/epag/files/odigosB.pdf,σελ.7

 

9.[8]Βλέπουμε το αυτόματα υπολογισμένο ποσό της δημόσιας δαπάνης.Θα πρέπει να συμπίπτει μ' αυτό που υπολογίσαμε στο βήμα Β3

10.Εκτελούμε έλεγχο ορθότητας και αν δεν ολοκληρωθεί διορθώνουμε τα λάθη και ξαναεκτελούμε μεχρι να ολοκληρωθεί.

11.Οταν έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος ορθότητας εκτελούμε εξαγωγή δεδομένων.Ένα αρχείο xml με τα στοιχεία της πρότασής μας αποθηκεύεται στο ίδιο σημείο του σκληρού δίσκου που είναι και το "Elep_v1_6_141009".

 

Δ.Εγγραφή στο σύστημα κρατικών πληροφοριών

 

1.Πηγαίνουμε με τον Internet Explorer των Windows στο site των κρατικών επενδύσεων: http://www.ependyseis.gr/ .Είναι καλύτερο να χρησιμοποιηθεί ο Internet Explorer των Windows γιατί με άλλους browsers έχουν αναφερθεί προβλήματα.

2.Κάτω απο το "Ηλεκτρονική Υποβολή" επιλέγουμε "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ",είναι το ίδιο με το http://www.ependyseis.gr/mis/'>http://www.ependyseis.gr/mis/

3.Αν έχουμε ήδη κάνει εγγραφή παρακάμπτουμε τα επόμενα βήματα και πάμε κατευθείαν στο βήμα 10 αλλιώς επιλέγουμε εγγραφή νέου χρήστη

4.Επιλέγουμε τη δράση "Ελεύθεροι Επαγγελματίες"

5.Δίνουμε στα υπόλοιπα πεδία τα πραγματικά μας στοιχεία .

6.Στο πεδίο email δίνουμε ένα προσωπικό μας email για το οποίο είμαστε σίγουροι οτι έχουμε τις πληροφορίες πρόσβασης σε αυτο και το οποίο δεν έχει στο παρελθόν υποστεί επιθέσεις SPAM ή αλλων τύπων ηλεκτρονικών κινδύνων γιατι πλέον απο αυτο το email θα διακινηθούν σοβαρού τύπου προσωπικές πληροφορίες.Αν δεν εχουμε τέτοιο email θα πρέπει να δημιουργήσουμε ενα καινούριο πριν προχωρησουμε στο επόμενο βήμα.

7.Στο πεδίο όνομα χρήστη δίνουμε ένα επιθυμητό όνομα χρήστη και το σημειώνουμε.

8.Πατάμε "Αποστολή Στοιχείων"

9.Σε σύντομο χρονικό διάστημα στο email που δηλώσαμε στο βήμα 6 έρχεται ενα απαντητικό μήνυμα απο τις κρατικές επενδύσεις που μας πληροφορεί για το Username και το Password για την εισαγωγή στο "Auditor-Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων"

Άν δεν λάβουμε απαντητικό email θα πρέπει να επικοινωνήσουμε με το helpdesk του http://www.ependyseis.gr/ για αναφορά του προβλήματος.

10.Πάμε ξανά στο url του βηματος 2 http://www.ependyseis.gr/mis/ και δίνουμε το Username και το Password και αναμένουμε την επιτυχή εισαγώγή.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε.Υποβολή

 

Γενικα:

 

-Με το που πραγματοποιείται ηλεκτρονικά η υποβολή της πρότασης αυτή είναι οριστική ανεξάρτητα προθεσμίας και αυτή είναι που θα υλοποιηθεί στο τέλος.

-Αν επιθυμούμε αλλαγές μετα την υποβολή θα πρεπει να γνωρίζουμε οτι πραγματοποιηση αυτών απαιτεί την ακύρωση της υπάρχουσας πρότασης και του κωδικού αυτής και υποβολή νέας μεσα στη προθεσμία ,η οποία θα έχει και νέο κωδικό και ενδεχομένως άλλη προτεραιότητα αν υποβληθεί αργά.

-Οι παρακάτω ενέργειες Ζ1,Ζ2 που πραγματοποιούν ακύρωση υπάρχουσας πρότασης δεν περιέχονται στις επίσημες οδηγίες του ependyseis.gr.Έχουν όμως προταθεί απο την επίσημη τηλεφωνική υποστήριξη του ependyseis.gr, ως αντιμετώπιση πρότασης που παρουσίαζει λανθασμένα στοιχεία, και έχουν εκτελεστεί κατόπιν οδηγιών τους.Γι' αυτό δεν είναι δυνατό να τις θεωρήσουμε δεδομένες ως επιλέξιμες.

-Σε περίπτωση που κατα τον έλεγχο της πρότασης απο το ΥΠΟΙΟ προκύψουν λανθασμένα στοιχεία, να γνωρίζετε οτι αυτο ισως να σημαίνει την οριστική απόρριψη της πρότασης αν ο έλεγχος πραγματοποιηθει μετα τη λήξη προθεσμίας υποβολής.

-Μεσα στη προθεσμία υποβολής ενδέχεται να σας ζητήσουν απο το ΥΠΟΙΟ με email διορθωτικές πληροφορίες αν υπάρχουν λάθη,αλλα καλό είναι να μη μεταφέρετε σ'αυτό το σημείο την δικιά σας ευθύνη σ' αυτούς.

 

Με γνώμονα τα παραπάνω:

Προχωρούμε στην υποβολή μόνο εαν είμαστε σίγουροι παρα την εκπλήρωση του ελέγχου ορθότητας οτι τα στοιχεία που θα υποβάλλουμε αντικατοπτρίζουν την επιθυμητή επένδυση και είναι υλοποιήσημα.

 

Παράδειγμα 1:Δεν συμπεριλαμβάνουμε στη πρότασή μας προσφορές που ενδέχεται να μη πραγματοποιηθούν,είτε απο εμας εκλέγοντας αλλο προμηθευτή,είτε για λόγους ασυμφωνίας με το προμηθευτή.

Επιλέγουμε έμπιστους προμηθευτές γνωρίζοντας οτι έμμεσα,δίνοντας το ΑΦΜ των προμηθευτών,συμμετέχουν κι αυτοί στη πρόταση που απευθύνουμε στο ΕΣΠΑ.Λανθασμένο ΑΦΜ προμηθευτή μπορεί να οδηγήσει και στην οριστική απόρριψη της πρότασης.

Παράδειγμα 2:Δεν διαμορφώνουμε τη πρότασή μας με τρόπο ωστε να μην είμαστε σίγουροι αν θα ανταπεξέλθουμε οικονομικά τον καιρό της υλοποίησης.

Παράδειγμα 3:Δεν προχωρούμε στη συμπλήρωση της τρέχουσας έναρξης επαγγέλματος αν δεν είμαστε απολύτως σίγουροι οτι γνωρίζουμε τη σωστή.Χαρακτηριστικό είναι οτι ο έλεγχος ορθότητας ολοκληρώνεται επιτυχώς παρά οποιαδήποτε λανθασμένη τρέχουσα έναρξη.

 

- Είναι προτιμότερο να μη χρειαστεί να εκτελέσουμε τα επόμενα βήματα Ζ1,Ζ2 αν δεν θέλουμε να διακινδυνεύσουμε την πρότασή μας,γι ' αυτό προσοχή.

 

Διαδικασία:

 

1.Εισερχόμαστε στο "Auditor-Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων" δίνοντας το username και password απο το χωρίο Δ.

2.Επιλέγουμε "Υποβολή Offline".

3.Επιλέγουμε τράπεζα και κατάστημα αυτής απο τις προσφερόμενες του menu στην οποία εχουμε ήδη ανοιχτo λογαριασμο.

4.Κάνουμε browse το αρχείο xml απο το χωρίο Γ.

5.Επιλέγουμε "Υποβολή".

6.Αναμένουμε το αποτέλεσμα.Το επιθυμητό είναι να μας ανακοινωθεί οτι η ηλεκτρονική υποβολή ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

7.Μας δίνεται ενας κωδικός πρότασης της μορφής ΕΕπ-xxxxx (οπου xxxxx=00001 εως 50000).

8.Απο το menu του "Auditor-Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων" επιλέγοντας "Οι Υποβολές μου" μπορούμε πλεον να δούμε τη καταχωρημένη πρότασή μας.

 

Ζ.Ενέργειες μετα την υποβολή

-Οι παρακάτω ενέργειες Ζ1,Ζ2 δεν περιέχονται στις επίσημες οδηγίες του ependyseis.gr.Έχουν όμως προταθεί απο την επίσημη τηλεφωνική υποστήριξη του ependyseis.gr, ως αντιμετώπιση πρότασης που παρουσίαζει λανθασμένα στοιχεία, και έχουν εκτελεστεί κατόπιν οδηγιών τους.Γι' αυτό δεν είναι δυνατό να τις θεωρήσουμε δεδομένες ως επιλέξιμες.

1.Ακύρωση υπαρχουσας προτασης,μέσα στη προθεσμία υποβολής.

- Απαραίτητα πρώτα επικοινωνούμε με το helpdesk του ependyseis.gr.Έπειτα απο συννενόηση γινεται με υποβολή ερωτήματος ,επιλέγοντας "Αποστολή Ερωτήματος" μεσα απο το menu του "Auditor-Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων" ,οπου εξηγούμε τους λόγους της ακύρωσης και περιμένουμε στο mail μας την απάντησή τους.

- Σε καμμία περίπτωση δεν προβαίνουμε σε υποβολή νέας πρότασης αν δεν εχουμε απάντηση τους.

-Παράδειγμα:Στις επίσημες οδηγίες του ependyseis.gr αναφέρεται οτι υποβολή δύο προτάσεων απο τον ίδιο δυνητικά δικαιούχο σημαίνει και τον αποκλεισμό του.

2.Υποβολή νέας πρότασης έπειτα απο επικυρωμένη ακύρωση απο το ΥΠΟΙΟ,μέσα στη προθεσμία υποβολής.

-Όπως στο χωρίο Ε.

3.Ελέγχουμε περιοδικά το προσωπικό email επικοινωνίας μας με το ependyseis.gr που δημιουργήσαμε στο πεδίο Δ6 για τυχόν σημαντικές πληροφορίες που αφορούν τη προτασή μας.

 

Η.Αξιολόγηση απο το ΥΠΟΙΟ μεσω taxisnet

Μετά τη λήξη προθεσμίας υποβολής των προτάσεων,γίνεται αξιολόγηση τους απο το ΥΠΟΙΟ,σε τρία στάδια.

1.Ταυτοποίση των στοιχείων του υποψήφιου δικαιούχου.

2.Παραδεκτότητα της πρότασης του υποψήφιου δικαιούχου.

3.Έλεγχος με βάση τα κριτήρια αξιολόγησης των οικονομικών στοιχείων του υποψήφιου δικαιούχου.

-Τα εισοδήματα που λαμβάνονται υπόψη για τα κριτήρια Α και Β(28/08/09 ΚΥΑ,Παράρτημα ΣΤ), είναι του οικονομικού έτους 2009 και 2008.

Ελέγχουμε περιοδικά το email επικοινωνίας που έχουμε δώσει στο ΥΠΟΙΟ για τυχόν συμπληρωματικά στοιχεία που θα μας ζητησουν.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θ.Αρχική Έγκριση

1.Το ΥΠΟΙΟ μας ενημερώνει για την αρχική έγκριση της πρότασης μας με συστημένη ειδοποίηση μεσω ταχυδρομείου και μέσω του email που έχουμε δηλώσει στη πρότασή μας.

 

2.Εάν έχει εγκριθεί η πρότασή μας προχωρούμε στο επόμενο χωρίο Ι της υλοποίησης.

 

3.Σε περίπτωση μη έγκρισης έχουμε το δικαίωμα να υποβάλλουμε ένσταση συμφωνα με τους όρους της ΚΥΑ.Η προθεσμία για να υποβάλλουμε ένσταση είναι 15 ημέρες απο την ημερομηνία της κοινοποίησης σε εμάς του αποτελέσματος.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Οι πληροφορίες των χωρίων Ι,Κ,Λ,Μ,Ν,Ξ έχουν διαπιστωθεί τηλεφωνικά μέσω ΕΣΠΑ χωρις όμως διασταύρωση απο ΕΦΔ υποκατάστημα τράπεζας.Υποχρέωσή σας και πάλι είναι να έχετε υπεύθυνη πληροφόρηση απο τον αρμόδιο ΕΦΔ και το ΕΣΠΑ.

-Υποκαταστήματα ΕΦΔ:

 

Ι.Υλοποίηση της επένδυσης

1.Σε περίπτωση έγκρισης της πρότασής μας έχουμε 4 μήνες προθεσμία απο την ημερομηνία της έγκρισης, για να προχωρήσουμε στην υλοποίησή της.

-Ενημερωνόμαστε απο το ΕΣΠΑ για την ακριβή ημερομηνία έγκρισης αν αυτή δεν είναι σαφής παρά την συστημένη ειδοποίηση.

 

2.H αγορά των προϊόντων γίνεται προσωρινά αποκλειστικά με ίδια δαπάνη,μέχρι την τελική έγκριση απο τους ελέγχους και την κρατική επιχορήγηση.

-Παράδειγμα:Σε περίπτωση που η πρότασή μας δεν περάσει τους τελικούς ελέγχους θα έχουμε αγοράσει τελικά τα προϊόντα με ίδια δαπάνη;Αυτό είναι ένα σημείο που πρέπει να συζητηθεί με τον αρμόδιο ΕΦΔ πριν προχωρήσουμε στην υλοποίηση.

 

3.Επικοινωνούμε με το υποκατάστημα τραπέζης που δηλώσαμε στην υποβολή της πρότασης.Ρωτάμε αν εχουν ενημερωθεί για την εγκρισή μας και ζητούμε οδηγίες και διευκρινήσεις για τις κινήσεις που πρέπει να κάνουμε μετά την έγκριση όπως και ακριβείς πληροφορίες για τους όρους συμβάσεων μεταξύ ΥΠΟΙΟ-ΕΦΔ(τράπεζα) που αναφέρει η ΚΥΑ οτι υπάρχουν.Σημαντικό είναι οτι απο εδώ και πέρα η διαδικασία-έλεγχοι μέχρι την εκταμίευση της κρατικής επιχορήγησης αφορά αποκλειστικά την τράπεζα.

 

4.Αν δεν διαθέτουμε τα χρήματα για την υλοποίηση της επένδυσης μπορούμε να σκεφτούμε την περίπτωση τραπεζικού δανείου.

Στη τράπεζα που δηλώσαμε ως ΕΦΔ στη πρόταση ζητάμε πληροφορίες για τυχόν ευνοϊκούς όρους (που ίσως διέπονται και απο τους όρους συμβάσεων μεταξύ ΥΠΟΙΟ-ΕΦΔ) έκδοσης τραπεζικού δανείου για την υλοποίηση της επένδυσης.

 

-Παράδειγμα:Δεν προβλέπεται (και ίσως απαγορεύεται με επιπτώσεις στην τελική έγκριση) ο διακανονισμός μας με τον προμηθευτή όσον αφορά την υλοποίηση της επένδυσης.

 

5.Ετοιμάζουμε το φυσικό αντικείμενο της επένδυσης όπως το έχουμε περιγράψει στη πρόταση.Αγοράζουμε τα ακριβή προϊόντα που δηλώσαμε στις δαπάνες της πρότασης και στο χώρο που δηλώσαμε ως τόπο εγκατάστασης τα εγκαθιστούμε και τα θέτουμε σε λειτουργία.Ειδική μέριμνα δείχνουμε στη συλλογή των πρωτότυπων παραστατικών που προκύπτουν απο την αγορά των προϊόντων γιατί σ'αυτά θα επικεντρωθούν οι μετέπειτα έλεγχοι.

 

-Ζητάμε απο τους προμηθευτές κατά την έκδοση των πρωτότυπων παραστατικών να τηρήσουν τα στοιχεία ονομάτων-κωδικών-τιμών που είχαν εισάγει στις προσφορές.

 

-Παράδειγμα:Οι ημερομηνίες έκδοσης των πρωτότυπων παραστατικών δεν πρέπει να υπερβαίνουν τους 4 μήνες απο την ημερομηνία έγκρισης.

 

-Συγκρίνουμε τα πρωτότυπα παραστατικά με τις προσφορές που δηλώσαμε στις δαπάνες για τυχον διαφορές που μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα κατα τους ελέγχους.Για το αν καποια διαφορά αποτελει προβλημα ή οχι θα ζητήσουμε διευκρινήσεις απο τον αρμόδιο ΕΦΔ.

 

-Σε περίπτωση προβλημάτων αγοράς των προϊόντων όπως ακριβώς τα δηλώσαμε στις δάπάνες της πρότασης προβλέπεται απο την ΚΥΑ η δυνατότητα να επιλέξουμε διαφοροποιήσεις αυτών, μικρής κλίμακας.Πριν προχωρήσουμε στη πραγματοποίηση μιας τέτοιας απόκλισης απο την αρχική επένδυση που δηλώσαμε ενημερώνουμε τον αρμόδιο ΕΦΔ και ρωτάμε αν θα αποτελέσει πρόβλημα κατα τους ελέγχους.

 

6.Εισερχόμαστε ξανά sto "Auditor-Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων".Απο το menu επιλέγουμε "Οι Υποβολές μου" και τότε θα πρέπει να εμφανιστεί η πρόταση που έχουμε ήδη υποβάλλει.Κάτω απο την επικεφαλίδα "Κωδικός Έργου" επιλέγουμε τον κωδικό πρότασης(ΕΕπ-xxxxx).Εμφανίζονται τα στοιχεία της πρότασης και εμάς μας ενδιαφέρουν τα αρχεία pdf "Έγγραφο Υποβολής" και "Έγγραφο Αίτησης" που έχουν σχηματιστεί αυτόματα απο τον "Auditor" εχοντας σαν πηγή τα στοιχεία που δώσαμε στη φόρμα υποβολής του χωρίου Γ.Τα επιλέγουμε,ανοίγουν με τον Internet Explorer και πραγματοποιούμε με "save as" download στον υπολογιστή μας.

Τα εκτυπώνουμε.

 

7.Ετοιμάζουμε ένα φάκελο ο οποίος θα περιέχει:

-Τα πρωτότυπα των προσφορών των οποίων τα στοιχεία δηλώσαμε στις δαπάνες στη φόρμα υποβολής.

-Tα πρωτότυπα παραστατικά απο το βήμα 5.

-Tα έγγραφα απο το βήμα 6.

-Τα δικαιολογητικά απο το παράρτημα Ζ της ΚΥΑ.Ειδική πληροφόρηση γι'αυτά και τη συνταξή τους παίρνουμε απο τον αρμόδιο ΕΦΔ.

 

-Στον αρμόδιο ΕΦΔ ρωτάμε τι άλλο είναι απαραίτητο για τη συμπλήρωση του έντυπου φακέλου δικαιολογητικών εκτός απο τα προηγούμενα τέσσερα στοιχεία του βήματος 7 και το ηλεκτρονικό αίτημα του χωρίου Κ.

 

 

Κ.Ηλεκτρονικό αίτημα ελέγχου.

1.Μόλις ολοκληρώσουμε την υλοποίηση της επένδυσης ακόμα και πριν το πέρας των 4 μηνών απο την ημερομηνία έγκρισης έχουμε το δικαίωμα να υποβάλλουμε το ηλέκτρονικό αίτημα ελέγχου που σηματοδοτεί οτι είμαστε έτοιμοι για τον έλεγχο της υλοποίησης.

 

-Παράδειγμα:H KYA αναφέρει:"""Ο δικαιούχος δύναται

να υποβάλλει αίτημα ελέγχου μόνον μετά το πέρας της περιόδου υλοποίησης και εντός

περιόδου ενός (1) μηνός. """.Όμως απο την επίσημη τηλεφωνική υποστήριξη ΕΣΠΑ συστήθηκε οτι το ηλεκτρονικό αίτημα δύναται να υποβληθεί και πριν την πάροδο των 4 μηνών.Τελική επίσημη πληροφόρηση μπορείτε να έχετε απο τον αρμόδιο ΕΦΔ.

 

-Μετά την πάροδο των 4 μηνών ,όπου ήδη θα πρέπει να έχουμε ολοκληρώσει την υλοποίηση, έχουμε προθεσμία μόνο 1 μήνα για να υποβάλλουμε το ηλεκτρονικό αίτημα ελέγχου.

 

2.Το ηλεκρονικό αίτημα ελέγχου το εκπληρώνουμε κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ζητώντας τις οδηγίες υποβολής του, στο αρμόδιο υποκατάστημα τραπέζης.Συγχρόνως ζητάμε πληροφορίες για τον τρόπο υποβολής του έντυπου φακέλου για διοικητικό έλεγχο.

 

3.Παραλαμβάνουμε αυτοπροσώπως απο το υποκατάστημα το αίτημα απο το βήμα 2 σε έντυπη μορφή υπογγεγραμμένο απο τους αρμόδιους τραπεζικούς υπαλλήλους και απο εμάς.

 

4.Συμπληρώνουμε το φάκελο απο το βήμα Ι7 με την πρωτότυπη έντυπη μορφή του ηλεκτρονικού αιτήματος.

 

Λ.Τελική έγκριση-Διοικητικός έλεγχος.

1.Είναι υποχρεωτικός και γινεται σε χρονικό διάστημα εντός 2 μηνών απο την υποβολή του ηλεκρονικού αιτήματος κατόπιν των συστάσεων και οδηγιών απο τους αρμόδιους ΕΦΔ.Είναι ο έλεγχος απο τον ΕΦΔ του εντυπου φακέλου που ετοιμάσαμε στα 2 προηγούμενα χωρία.

 

2.Σε περίπτωση έγκρισης ζητάμε απο τον ΕΦΔ ενημέρωση όσον αφορά την αναμονή απο εμάς επιτόπιου ελέγχου και για την εκταμίευση της κρατικής επιχορήγησης.

 

3.Σε περίπτωση απόρριψης της επένδυσης ζητάμε απο τον ΕΦΔ ενημέρωση για τυχόν ενστάσεις που μπορούμε να αντιπαραθέσουμε.

-Γι' αυτή την περίπτωση ζητάμε και επιπλέον ενημέρωση απο το ΕΣΠΑ.

 

Μ.Τελική έγκριση-Επιτόπιος έλεγχος.

1.Γίνεται δειγματοληπτικά και ίσως απροειδοποίητα απο τους αρμόδιους ΕΦΔ με επίσκεψή τους στο τόπο εγκατάστασης της επένδυσης.

 

2.Σε περιπτωση έγκρισης ζητάμε απο τον ΕΦΔ ενημέρωση όσον αφορά την εκταμίευση της κρατικής επιχορήγησης.

 

3.Σε περίπτωση απόρριψης της επένδυσης ζητάμε απο τον ΕΦΔ ενημέρωση για τυχόν ενστάσεις που μπορούμε να αντιπαραθέσουμε.

-Γι' αυτή την περίπτωση ζητάμε και επιπλέον ενημέρωση απο το ΕΣΠΑ.

 

Ν.Εκταμίευση κρατικής επιχορήγησης.

-Ζητούμε πληροφόρηση απο τον αρμόδιο ΕΦΔ.

-Απο ΚΥΑ οι πληροφορίες είναι οτι γίνεται σε μία (1) δόση.

-Επιπλέον απο τον ΕΦΔ και το ΕΣΠΑ ζητούμε διευκρινήσεις όσον αφορά τις υποχρεώσεις μας μετά την εκταμίευση ,της κρατικής επιχορήγησης.

 

Ξ.Έλεγχοι δημοσίου και φορέων Ε.Ε.

1.Γίνονται δειγματοληπτικά και ίσως απροειδοποίητα απο φορείς του δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

 

-Υποχρεωσή μας είναι να διατηρήσουμε τη φύση της επένδυσης όπως την περιγράψαμε στην αίτηση για επιχορήγηση εως και 5 χρόνια απο την εκταμίευση της με διαφοροποιήσεις μικρής κλίμακας που περιγράφονται στην ΚΥΑ.

Τηλέφωνα επίσημης πληροφόρησης ΕΣΠΑ:210 3375938, 210 3375939, 210 3742068, 210 3742071, 210 3742075, 210 3742082,

210 3742083 και 210 3742086.Εmail επίσημης πληροφόρησης ΕΣΠΑ: [email protected] , [email protected]

Helpdesk κρατικών επενδύσεων http://www.ependyseis.gr/helpdesk.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eυχαριστω παρα πολυ frightnight! Να εισαι καλα,καλη τυχη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγχαρητήρια για την προσπάθεια συνάδελφε. Όλα συγκεντρωμένα σε ένα μόνο post. Μπράβο!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγχαρητήρια frightnight, αξιέπαινη η προσπάθεια σου

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.Έχοντας συγκεντρώσει όλες τις προσφορές γράφουμε σε ενα χαρτί όλες τις τιμές των προϊόντων χωρίς ΦΠΑ.Απο δίπλα γράφουμε το 80% ή το 50% αυτού ανάλογα αν έχουμε πρώτη έναρξη επαγγέλματος μεσα στη πενταετία ή οχι.Κοιτάμε απο το σύνολο των ποσοστιαίων να καλύπτεται το μέγιστο δημοσίας δαπάνης,8000 ή 16000 αντίστοιχα.

 

 

το εγραψα και στο τοπικ που εχει ζητήματα που ΔΕΝ αφορούν προϋποθέσεις εισαγωγής

και ξαναρωταω δεν ειναι το 2πλασιο ποσο που αναφερουμε εμεις σε σχεση με το προγραμμα;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.